Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+43
May
Tinus
Jasmine
Oasis
heartsdale
Krullebol
Macelka
Takkie
Siem
TNMN
Roza
Poisongirl
Poubelle
Gympie
Stuiterbal
Champagne
Roodtomaatje
_Nina
xxDila
lyke
Winegum
Yaelynn
Ella
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
TwistedAngel
Annemoontje
Ibbeltje
Bimbam
Jade
Snoes
Jordana
Suus
Rose
Rush
Lejow
Pompoen
ExpressoB
VeryCherry
Alex
Burn
Erin
Zwerver
47 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 2:30

Dus nog niks echt wijzer lex?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  ExpressoB wo 16 mei 2012 - 3:23

Alex: Hopen dat je Opa er weer bovenop komt en dat het snel beter met hem mag gaan.

Stofzuiger: sterkte als je dat nodig hebt(heb je verhaal niet kunnen lezen).


ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:48

Zo meiden, daar ben ik weer. Ik ben vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest en ze willen mijn moeder daar nog even houden. Ze denken dat ze een hartinfarct heeft gehad. Ze ligt nog steeds aan de hartbewaking.

Alex, ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat jij zegt dat je het maar 'een vreemd verhaal' vind. Het is toch best wel logisch dat er niet teveel bezoek aan iemands bed mag die aan de hartbewaking ligt. Het bezoek is veel te vermoeiend en mijn stiefvader was er al. Ze wilden in het ziekenhuis niet dat er een soort parade van bezoekers aan haar bed kwam de eerste dag, juist omdat ze nog niet goed wisten wat er aan de hand was en omdat ze nog druk aan het onderzoeken waren wat er aan de hand was. Dat er bij jouw opa wel bezoek mag wil nog niet zeggen dat mijn verhaal 'vreemd' is omdat er in mijn moeders situatie geen bezoek toegestaan is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:54

Zoey, dus je mocht er vandaag wel de hele dag bij? Wat erg dat je moeder waarschijnlijk een hartinfarct heeft gehad. Hopelijk mag ze snel weer naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:56

Nee ik mocht er niet de hele dag bij, maar ik ben wel in het ziekenhuis gebleven. Wanneer ik niet bij haar mocht ben ik even naar het restaurant gelopen of heb ik even op de gang gewacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:58

Zoey schreef:Nee ik mocht er niet de hele dag bij, maar ik ben wel in het ziekenhuis gebleven. Wanneer ik niet bij haar mocht ben ik even naar het restaurant gelopen of heb ik even op de gang gewacht.

Jeetje, ik lees nu ineens over jouw moeder. Het zit jou niet echt mee he allemaal.... Cry Sterkte met je moeder, hopelijk valt het mee allemaal... hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:59

Zoey schreef:Nee ik mocht er niet de hele dag bij, maar ik ben wel in het ziekenhuis gebleven. Wanneer ik niet bij haar mocht ben ik even naar het restaurant gelopen of heb ik even op de gang gewacht.
Klinkt logisch inderdaad. Heel veel sterkte, het zit je inderdaad niet mee zoals Pippa zegt. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 5:15

Zoey schreef:Alex, ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat jij zegt dat je het maar 'een vreemd verhaal' vind. Het is toch best wel logisch dat er niet teveel bezoek aan iemands bed mag die aan de hartbewaking ligt. Het bezoek is veel te vermoeiend en mijn stiefvader was er al. Ze wilden in het ziekenhuis niet dat er een soort parade van bezoekers aan haar bed kwam de eerste dag, juist omdat ze nog niet goed wisten wat er aan de hand was en omdat ze nog druk aan het onderzoeken waren wat er aan de hand was. Dat er bij jouw opa wel bezoek mag wil nog niet zeggen dat mijn verhaal 'vreemd' is omdat er in mijn moeders situatie geen bezoek toegestaan is.

Natuurlijk mag er niet teveel bezoek zijn bij iemand die aan de hartbewaking ligt. Bij mijn opa mogen er ook maar twee personen tegelijk bij. Ik vind het gewoon vreemd dat jij er als dochter niet bij mag, mag ik dat ook niet zeggen?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:17

Maar hoezo denken ze dat dan Zoey? Uit bloedtesten kunnen ze dat toch binnen een paar uur vaststellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Burn wo 16 mei 2012 - 5:21

Toen mijn vader een hartaanval heeft gehad, waren we ook binnen een kwartier met 3 man bij mijn vader. En daarna steeds met 2 personen aan het bed van mijn vader.
Ik vind het ook een beetje vreemd dat het niet mag..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:37

Ik denk dat het ziekenhuis wat voorzichtig is met het geven van informatie, omdat er nog andere symptomen zijn die ze niet kunnen plaatsen.

Ik weet niet waarom dit ziekenhuis anders is qua bezoek, ik denk dat dat per ziekenhuis verschilt en ik vind het wel fijn dat ze extra voorzichtig zijn. Als het beter is voor mijn moeders gezondheid vind ik het niet erg om thuis te moeten blijven, als ik maar op de hoogte wordt gehouden van de situatie.

Alex, natuurlijk mag je wel zeggen dat jij het vreemd vind, maar ik heb het gevoel dat mijn verhaal (wederom) in twijfel wordt getrokken. Ik heb er weinig zin in dat ieder aspect van mijn verhaal voor mensen hier een reden is om mij aan een kruisverhoor te onderwerpen. Ik kom hier om mijn hart te luchten, wat maakt het jou nou uit of ik wel of niet bij mijn moeder op visite kan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:51

Zoey, wat vervelend voor je. Ik vind het ook vreemd als je er niet bij mag. Dat je er weinig bij mag en maar met 2 is dan wel weer logisch. Maar goed, het heeft inderdaad weinig zin om daar over te gaan discussieren. Wel denk ik dat het wellicht handiger is om er een topic over te openen en het Kletstopic gewoon een kletstopic te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:57

Zusje schreef:Zoey, wat vervelend voor je. Ik vind het ook vreemd als je er niet bij mag. Dat je er weinig bij mag en maar met 2 is dan wel weer logisch. Maar goed, het heeft inderdaad weinig zin om daar over te gaan discussieren. Wel denk ik dat het wellicht handiger is om er een topic over te openen en het Kletstopic gewoon een kletstopic te houden.

Maar, ze kletst toch ook? Het is toch om alle onderwerpen te bespreken? :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:00

Zusje, ik vind het eerlijk gezegd niet nodig om er een apart topic over te openen. Ik wilde alleen even kwijt wat ik vandaag gedaan had, dat het nu een punt van discussie wordt ligt niet geheel aan mij. Dan kun je voor elk wissewasje dat hier besproken wordt wel een apart topic openen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:01

Zoey schreef:Zusje, ik vind het eerlijk gezegd niet nodig om er een apart topic over te openen. Ik wilde alleen even kwijt wat ik vandaag gedaan had, dat het nu een punt van discussie wordt ligt niet geheel aan mij. Dan kun je voor elk wissewasje dat hier besproken wordt wel een apart topic openen..

Van dat laatste ben ik inderdaad groot voorstander smile. Ik vind het wel topicwaardig eerlijk gezegd. Vind dit topic meer voor koetjes en kalfjes maar wellicht is dat slechts mijn eigen interpretatie inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:03

Ik wil verder niet teveel kwijt over de hele situatie, dus ik laat het hierbij. Een apart topic laat ik daarom achterwege. KletsTopic - Pagina 33 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 6:07

Wat nou kruisverhoor? Ik vind het vreemd dat jij niet bij jouw moeder mag en dat geef ik aan. En Burn doet dat ook. Moet jij Burn nu ook een veeg uit de pan geven? En hoezo wordt er 'weér' iets in twijfel getrokken? Wanneer is dat nog meer gebeurd volgens jou? Juist door zo overdreven te reageren wek je bij mij de indruk dat er iets niet klopt in je verhaal en volgens mij is dat juist wat je wil voorkomen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:09

Ik heb nieuwe werkbroeken gekregen, een maat kleiner, en ze passen! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 6:10

Zusje schreef:Ik heb nieuwe werkbroeken gekregen, een maat kleiner, en ze passen! KletsTopic - Pagina 33 281626781

Nóg kleiner?? :shock:
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:10

Alex schreef:
Zusje schreef:Ik heb nieuwe werkbroeken gekregen, een maat kleiner, en ze passen! KletsTopic - Pagina 33 281626781

Nóg kleiner?? :shock:

Ja, de broeken die ik in februari had gekregen zakten van mijn kont :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  TNMN wo 16 mei 2012 - 6:13

Dames, ik heb jullie advies nodig! Afgelopen maandag was ik erg ziek (overgeven en koorts) waardoor ik mijn tentamen niet heb kunnen maken. Gister was ik bij de dokter voor briefje (en nog steeds niet lekker voelen) bleek dat ik een zware blaasontsteking heb en daar heb ik antibiotica voor meegekregen. Nu heb ik morgen weer een tentamen maar ik voel me nog steeds niet lekker (nog steeds rillen, zere buik en heel erg moe) dus het leren gaat niet zo goed (en heb gister en maandag ook niet kunnen leren natuurlijk).
Zouden jullie ook uitstel voor het tentamen voor morgen aanvragen? Of het gewoon doen en kijken wat je er van kunt maken?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:15

Je hebt gelijk Alex, het is niet alleen op jouw gericht maar ook op Burn.

Ik vind het zo'n dooddoener om te zeggen dat je juist door jezelf te verdedigen de indruk wekt dat je iets achter houdt. Moet ik dan maar zeggen: ja inderdaad, jullie hebben gelijk, ik mocht wel bij mijn moeder op visite maar ik had er gewoon geen zin in daarom vertel ik lekker aan jullie dat het niet mocht? Zodat jullie me dan wel geloven? En inderdaad WEER. Het hele Reva-verhaal zit me eerlijk gezegd nog steeds dwars.

Zusje: Ben je bewust aan het afvallen? Wat goed dat je een maat kleiner aan kunt! KletsTopic - Pagina 33 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:16

Alex schreef:Wat nou kruisverhoor? Ik vind het vreemd dat jij niet bij jouw moeder mag en dat geef ik aan. En Burn doet dat ook. Moet jij Burn nu ook een veeg uit de pan geven? En hoezo wordt er 'weér' iets in twijfel getrokken? Wanneer is dat nog meer gebeurd volgens jou? Juist door zo overdreven te reageren wek je bij mij de indruk dat er iets niet klopt in je verhaal en volgens mij is dat juist wat je wil voorkomen.

Je kan ook overdrijven. Denk je niet dat Zoey genoeg aan haar hoofd heeft op dit moment? Dan heeft ze niks aan mensen die haar verhaal, waarvan ik niet zou weten waarom het niet geloofwaardig is, in twijfel te gaan trekken. Ze wil gewoon haar verhaal kwijt. Dan kun jij dingen vreemd vinden, maar dat voegt toch niks toe? Bij mijn oma mocht ook maar 1 iemand na haar beroerte, omdat ze bang waren dat het teveel voor haar was, dat verschilt gewoon per ziekenhuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:17

Hele Reva verhaal? Ik heb blijkbaar iets gemist... Anyway...

TNMN; Ik weet het eerlijk gezegd niet wat ik zou doen. Ik denk dat alleen jij dat kunt bepalen. Denk je dat je genoeg weet om het te halen, je net goed genoeg voelt om het te doen? Moeilijk hoor...

Zoey; Niet bewust nee maar ik krijg heel veel beweging in mijn baan die ik vanaf november uitvoer. Ik heb in november (toen begon ik) en februari (eerste keer dat mijn broek echt te klein was) nieuwe broeken gekregen en vandaag weer een maat kleiner. Hier, ik heb ze net even alle drie aangehad hahaha, echt ernstig. Het voelt niet alsof ik zo veel afgevallen ben maar voel me er wel goed bij:

KletsTopic - Pagina 33 Desktop1-001

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 6:20

Maar heb je gewoon hele grote broeken gekregen of ben je nóg meer afgevallen?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 33 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum