Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+43
May
Tinus
Jasmine
Oasis
heartsdale
Krullebol
Macelka
Takkie
Siem
TNMN
Roza
Poisongirl
Poubelle
Gympie
Stuiterbal
Champagne
Roodtomaatje
_Nina
xxDila
lyke
Winegum
Yaelynn
Ella
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
TwistedAngel
Annemoontje
Ibbeltje
Bimbam
Jade
Snoes
Jordana
Suus
Rose
Rush
Lejow
Pompoen
ExpressoB
VeryCherry
Alex
Burn
Erin
Zwerver
47 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  TNMN wo 16 mei 2012 - 6:21

@Zusje: jeetje wat een verschil! Goed gedaan hoor smile
En ik weet het dus ook niet, ik ken het niet goed genoeg nee, maar het voelt 'fout' om niet te gaan zeg maar.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 6:22

Pippa schreef:
Alex schreef:Wat nou kruisverhoor? Ik vind het vreemd dat jij niet bij jouw moeder mag en dat geef ik aan. En Burn doet dat ook. Moet jij Burn nu ook een veeg uit de pan geven? En hoezo wordt er 'weér' iets in twijfel getrokken? Wanneer is dat nog meer gebeurd volgens jou? Juist door zo overdreven te reageren wek je bij mij de indruk dat er iets niet klopt in je verhaal en volgens mij is dat juist wat je wil voorkomen.

Je kan ook overdrijven. Denk je niet dat Zoey genoeg aan haar hoofd heeft op dit moment? Dan heeft ze niks aan mensen die haar verhaal, waarvan ik niet zou weten waarom het niet geloofwaardig is, in twijfel te gaan trekken. Ze wil gewoon haar verhaal kwijt. Dan kun jij dingen vreemd vinden, maar dat voegt toch niks toe? Bij mijn oma mocht ook maar 1 iemand na haar beroerte, omdat ze bang waren dat het teveel voor haar was, dat verschilt gewoon per ziekenhuis.

Ik overdrijf helemaal niet. Ik heb anders ook genoeg aan mijn hoofd, hoor. En Reva noch ik hebben gezegd Zoey's verhalen in twijfel te trekken. Dat heeft Zoey helemaal zelf bedacht. Het enige wat ik heb gezegd is dat ik het vreemd vind dat Zoey niet bij haar moeder mag en zeker nu ze heeft gezegd dat haar stiefvader er wél bij was. Zoey heeft er zelf van gemaakt dat ik háár verhaal vreemd vind en dat heb ik nergens gezegd.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:25

Alex schreef:Maar heb je gewoon hele grote broeken gekregen of ben je nóg meer afgevallen?

Nee, toen ik de broeken kreeg pastte ik ze. Dus in november begon ik met broek 1, die sloot prima aan. Maar tegen februari zakte hij van mijn kont, toen kreeg ik een maat kleiner. Nu, in mei zakt die ook van mijn kont. Het is dus dezelfde broek in 3 maten (40, 35 en 30, engelse maten ofzo). Haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 6:26

Ik ben echt jaloers, Zus ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:29

Alex, als jij typt: 'ik vind het maar een vreemd verhaal', dan vind ik het niet heel gek dat ik ga denken dat je MIJN verhaal vreemd vindt. En over de Reva kwestie: als je dat terug zou kunnen lezen (wat niet kan omdat de posts verwijderd zijn) vind ik het best duidelijk dat Reva daar heeft gesuggereerd dat ik iets achter zou houden. Maar blijkbaar vinden sommigen hier op het forum het grappig om dit te suggereren en vervolgens de onschuld zelve uit te hangen als ik erop doorvraag. Erg flauw.

Nog één keer: mijn moeder mocht één bezoeker hebben, dat was logischerwijs haar man. Mijn zus en ik hebben op advies van de arts besloten om niet af te wisselen met bezoek, omdat ze eigenlijk zo min mogelijk bezoek mocht ontvangen. Ik denk dat het voor haar net zo belastend was geweest als we elkaar hadden afgewisseld dan wanneer wij alledrie tegelijk aan haar bed waren gaan zitten. Als het ziekenhuis zegt dat er geen bezoek of slechts één bezoeker is toegestaan dan houd ik mij daaraan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:22

Ik snap je goed hoor, Zoey. Het is niet leuk als mensen je verhaal in twijfel te trekken. En dat Reva gedoe kan ik me ook nog herinneren ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:43

Thanks Zelda, ik begon al te twijfelen of het nou echt aan mij lag maar ik ben blij dat het anderen ook is opgevallen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 9:35

Echt, serieus. Ik zeg nergens dat ik het verhaal van Zoey in twijfel trek. Ik ga het ook niet eens meer uitleggen, leer eerst lezen zou ik zeggen. En laat Reva erbuiten, zij heeft ook nergens gezegd dat ze jouw verhalen in twijfel trekt. Mocht je het na willen lezen:

https://yescafe.actieforum.com/t25636p360-kletstopic
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:58

KletsTopic - Pagina 34 Causeivehad128527599045468750

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 10:17

Hahaha Zus Very Happy

Ik heb goed nieuws! Opa is wakker! Nu afwachten wat er gebeurt als hij van de beademing gehaald wordt. Dat gebeurt morgenochtend.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 10:19

Wat fijn Alex! Ik hoop op het beste morgenochtend.

Ik moet eigenlijk wat opruimen hier maar ben bekaf. Zit wat te klooien op mijn pc, kan er geen afscheid van nemen LOL. Zo lekker slapen denk ik maar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Poubelle wo 16 mei 2012 - 10:24

Zoey schreef:Thanks Zelda, ik begon al te twijfelen of het nou echt aan mij lag maar ik ben blij dat het anderen ook is opgevallen. smile

Er wordt door niemand iets beweert, en nu breng je het onderwerp al n paar keer zelf ter sprake.
Je kan er ook gewoon schijt aanhebben en niet op de mensen die jou volgens jou van iets beschuldigen in gaan.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 10:27

Tssss!

Ik zit al vanaf 19.00u in de herrie van de onderbuurman. Van mij mag ie best zo nu en dan een feestje hebben. Maar 23.00u vond ik het wel tijd worden voor wat rust. Dus ik stuur hem via wapp "Is het gezellig daar beneden", ik zie dat hij hem ontvangt en opeens is het rustig. Had ik dat uren geleden maar gedaan. KletsTopic - Pagina 34 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex wo 16 mei 2012 - 11:00

Hahahaha Maura, wel fijn dat hij de hint direct snapte. Wij hebben buren gehad die dat soort hints niet begrepen, heel jammer.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 11:56

Haha, hij snapte het bijna gelijk. KletsTopic - Pagina 34 561177 hij nodigde me uit om zijn nieuwe speaker te bekijken. Leuk ding, net als de inpad waarop ik tik. Maar dit tikken ga ik niet lang volhouden. Net als het feit dat er nog een speaker bijkomt. KletsTopic - Pagina 34 1270000679

Edit: Ben even thuis. Hij vond dat ik het nog lang volhield, voor ik begon te klagen. KletsTopic - Pagina 34 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen wo 16 mei 2012 - 20:32

@Zoey, ik snap wel dat jij je aangevallen voelt, maar voor mijn gevoel zijn er steeds twee manieren om wat je leest te interpreteren en interpreteer jij het steeds op de negatieve manier. Toen met Reva, dat snap ik nog wel, ik vond het ook een beetje lullig, maar tegelijk had ik niet het gevoel dat er heel veel achter stak. Ze had misschien even toelichting kunnen geven, vooral dat vond ik flauw. Maar tegelijk vond ik het niet iets om je nou zo heel erg druk over te maken! Ik merk wel dat het jou heel erg dwars zit.
Maar nu interpreteer je iets wat in mijn ogen helemaal niet aanvallend was weer zo en ik snap best dat Alex daarop nu een beetje fel reageert. Het verhaal dat je niet bij je moeder mag ís natuurlijk gewoon een beetje vreemd, of niet soms? 't is wel je moeder!

Ik snáp wel dat je je aangevallen voelt, het gaat over onderwerpen waarbij je je toch al rot voelt. Maar je moet je ook beseffen dat het ook je eigen interpretatie is die je nu parten speelt! Wat ik trouwens óók snap want als ik me rot voel dan zie ik alles ook een stuk negatiever en voelt het soms alsof iedereen tegen me is. Maar je moet je dan wel proberen te beseffen dat dat misschien ook vooral je gevoel is en niet per definitie de waarheid!



Haha en goedemorgen trouwens, heb verder geen tijd om hier te komen kletsen eigenlijk, ga gauw douchen en ontbijten (oeh zo laat al!) en dan weer aan de slag met mijn to do lijst!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 23:20

Misschien reageer ik wel overdreven, maar ik kom hier mijn verhaal doen om even een hart onder de riem te krijgen en voor mijn gevoel ben ik alleen maar bezig mezelf te verdedigen. Daar kom ik mijn verhaal niet voor doen. Ik vind het NIET vreemd dat ik niet bij mijn moeder mocht, ze was heel ziek en alle bezoek was belastend voor haar. Ik snap echt niet waarom meiden hier zich daar dan zo druk over gaan maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 23:38

Serieus, gaat het daar nou nog steeds over laughcry

Tijd om wat te gaan doen in huis :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Pompoen do 17 mei 2012 - 2:15

Zusje schreef:Serieus, gaat het daar nou nog steeds over laughcry

Tijd om wat te gaan doen in huis :cheering:

Yep!

@Zoey, ik denk dat je juist moet stoppen met steeds in de verdediging te schieten want niemand vraagt je om je te verdedigen en volgens mij kreeg je ook wel een hart onder de riem. Ik denk echt dat je de dingen veel zwaarder opvat dan ze zijn.

Ik ben al de hele dag dingen in huis en de tuin aan het doen maar ik ben een beetje op want ik ben al de hele week onafgebroken aan het klussen tot 's avonds laat en ik heb vannacht zooo slecht geslapen. Dus ik doe even een beetje rustig aan, wel ga ik zo misschien even naar Intratuin voor een paar plantjes in mijn bloembakken.

Heb jij vrij vandaag Zusje?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Siem do 17 mei 2012 - 2:30

Ik had gister eindelijk een productieve dag qua studie paar uur naar de UB gegaan en dat wilde ik vandaag doorzetten maar helaas.. Mijn motivatie heeft weer een dieptepunt bereikt, het enige voordeel hiervan is dat het er hier nog nooit zo netjes uit heeft gezien Rolling Eyes

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Takkie do 17 mei 2012 - 21:49

Hallo!
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Jade vr 18 mei 2012 - 3:02

De hond van mijn moeder is aan het bevallen! Ik kijk mee via de webcam. spannend!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Takkie vr 18 mei 2012 - 3:10

Jade schreef:De hond van mijn moeder is aan het bevallen! Ik kijk mee via de webcam. spannend!

Wat spannend! Wat is het voor hond?
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Jade vr 18 mei 2012 - 3:12

Takkie schreef:
Jade schreef:De hond van mijn moeder is aan het bevallen! Ik kijk mee via de webcam. spannend!

Wat spannend! Wat is het voor hond?

Een cavalier King Charles Spaniel. Er is al 1 teefje geboren.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Takkie vr 18 mei 2012 - 3:17

Oh, wat schattig! Jij hebt daar toch ook ooit een avatar van gehad (of was dat iemand anders??)?
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum