Goedemorgen, zaterdag
+19
Vlegel
Rovine
Joli86
Blueschick
Poubelle
Esperanza
dolfijntje24
Emma_
Suus
Lady4
Arwyn
Ibbeltje
Stuiterbal
Oasis
Silver
mzcharlotte
Antibes
Jasmine
Mermaid
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen, zaterdag
Goedemorgen!
Ik heb niet veel wilde plannen, huis moet nodig worden schoongemaakt! Daarna misschien nog even met twee vriendinnnen wat drinken in de stad en daarna ga ik naar m'n ouders want m'n moeder gaat lekker voor ons koken!
We hebben d'r voor Sinterklaas een hoop kook-tijdschriften gegeven en daar gaat ze nu wat dingen uit maken. En mijn moeder kan heerlijk koken dus ik hoop dat ik een doggybag met restjes meekrijg voor morgen!
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet veel wilde plannen, huis moet nodig worden schoongemaakt! Daarna misschien nog even met twee vriendinnnen wat drinken in de stad en daarna ga ik naar m'n ouders want m'n moeder gaat lekker voor ons koken!
We hebben d'r voor Sinterklaas een hoop kook-tijdschriften gegeven en daar gaat ze nu wat dingen uit maken. En mijn moeder kan heerlijk koken dus ik hoop dat ik een doggybag met restjes meekrijg voor morgen!
Fijne dag allemaal!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Goodmorning ladies,
Ik moet nog even op de verpleegster wachten van de wondverzorging en dan ga ik een uurtje de stad in!
Ik moet nog even op de verpleegster wachten van de wondverzorging en dan ga ik een uurtje de stad in!
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen allemaal! Ik was er megavroeg uit vandaag voor mijn doen (op zaterdag) en zit nu al anderhalf uur in de trein. Ga shoppen met een vriendin die aan de andere kant van ons land woont. Zie haar dus niet zo vaak en heb er erg veel zin in. Alleen beetje jammer van al die kakelende vrouwen (je kent t wel van die 40ers/50ers die zuchtig nog heel hip en jong en leuk vinden) waar deze coupé vol mee zit.
Hoe dan ook: Fijn weekend allemaal!
Hoe dan ook: Fijn weekend allemaal!
Gast- Gast
Oasis schreef:
Dankje We komen dinsdagavond weer thuis.
Oh leuk zeg. Nou geniet er van!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb mijn lieve nichtje te logeren, dus helemaal genieten deze ochtend!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Goedemorgen!
Ik ben aan het schoonmaken, bijna klaar gelukkig, alleen nog wat strijken. Vanmiddag heb ik een verjaardag van een vriendin en daarna ga ik meteen door maar mn vriend. We hebben geen plannen vanavond en morgen, misschien nog even naar zijn ouders toe ofzo. Ik blijf daar tot dinsdag want ik hoef woensdag pas weer te werken
Fijn weekend allemaal!
Ik ben aan het schoonmaken, bijna klaar gelukkig, alleen nog wat strijken. Vanmiddag heb ik een verjaardag van een vriendin en daarna ga ik meteen door maar mn vriend. We hebben geen plannen vanavond en morgen, misschien nog even naar zijn ouders toe ofzo. Ik blijf daar tot dinsdag want ik hoef woensdag pas weer te werken
Fijn weekend allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! Zou moeten beginnen met schoonmaken, maar hoewel ik het goed bijgehouden heb afgelopen weken heb ik totaal geen zin, terwijl ik eigenlijk alleen maar moet stoffen, stofzuigen en dweilen, alles is verder redelijk opgeruimd. Maar pffff, ik ben er nu al een uur over aan het doen de stofzuiger te pakken.
Straks even boodschappen doen voor een hele week, want volgende week begin ik bij mijn nieuwe baan en wil dus niet teveel aan mijn hoofd hebben. Vanavond heb ik afgesproken met een vriendin. Allebei recent single, dus er moet chocola in.
Straks even boodschappen doen voor een hele week, want volgende week begin ik bij mijn nieuwe baan en wil dus niet teveel aan mijn hoofd hebben. Vanavond heb ik afgesproken met een vriendin. Allebei recent single, dus er moet chocola in.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen dames!
Wasje staat aan, boodschappen gedaan en gestofzuigd.
Straks koffer inpakken voor mijn (zaken)reis naar de US en wilde eigenlijk nog even een stukje gaan motorrijden, maar het ziet er steeds grijzer uit
Fijne dag!
Wasje staat aan, boodschappen gedaan en gestofzuigd.
Straks koffer inpakken voor mijn (zaken)reis naar de US en wilde eigenlijk nog even een stukje gaan motorrijden, maar het ziet er steeds grijzer uit
Fijne dag!
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Dank jullie wel.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen,
pfff ik word echt een beetje gallisch van die verkoudheid van mij. Is nu dik 1,5 week aan de gang en mijn oren zitten helemaal dicht, het snot loopt nog uit alle gaten en ik moet ook nog steeds hoesten. Gisterenavond lag ik weer in bed met oorpijn. Ik vind het NIET grappig meer.
Ik moet een hoop doen vandaag maar hopelijk kan ik ook nog even rustig zitten. Helaas is de afvoer in de badkamer verstopt, we hadden de afgelopen week al steeds een zwembad in de badkamer, maar het liep nog wel weg. Vanmorgen dachten we even met de plopper aan de gang te gaan...nu loop het helemáál niet meer weg. We hebben zo'n trekveer, maar die komt er doodleuk in het bad weer uit...zucht... We zouden natuurlijk eigenlijk een loodgieter moeten bellen, maar ja op zaterdag is dat helemaal extra duur en we hebben momenteel niet zo veel geld. Niet leuk! Vooral niet nu het bijna de badkamer uit dreigt te lopen, dan zijn we nl nog verder van huis...
Fijne dag allemaal
pfff ik word echt een beetje gallisch van die verkoudheid van mij. Is nu dik 1,5 week aan de gang en mijn oren zitten helemaal dicht, het snot loopt nog uit alle gaten en ik moet ook nog steeds hoesten. Gisterenavond lag ik weer in bed met oorpijn. Ik vind het NIET grappig meer.
Ik moet een hoop doen vandaag maar hopelijk kan ik ook nog even rustig zitten. Helaas is de afvoer in de badkamer verstopt, we hadden de afgelopen week al steeds een zwembad in de badkamer, maar het liep nog wel weg. Vanmorgen dachten we even met de plopper aan de gang te gaan...nu loop het helemáál niet meer weg. We hebben zo'n trekveer, maar die komt er doodleuk in het bad weer uit...zucht... We zouden natuurlijk eigenlijk een loodgieter moeten bellen, maar ja op zaterdag is dat helemaal extra duur en we hebben momenteel niet zo veel geld. Niet leuk! Vooral niet nu het bijna de badkamer uit dreigt te lopen, dan zijn we nl nog verder van huis...
Fijne dag allemaal
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb net een sollicitatie gesprek gehad bij een banketbakkerij die binnenkort geopend wordt in het winkelcentrum en ben aangenomen! Straks moet ik werken van 13 tot 18 en ga ik meteen mijn baan opzeggen. Na het werk ga ik door naar mijn vriend en daar blijf ik een hele week.
prettig weekend allemaal.
Ik heb net een sollicitatie gesprek gehad bij een banketbakkerij die binnenkort geopend wordt in het winkelcentrum en ben aangenomen! Straks moet ik werken van 13 tot 18 en ga ik meteen mijn baan opzeggen. Na het werk ga ik door naar mijn vriend en daar blijf ik een hele week.
prettig weekend allemaal.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Gefeliciteerd Summer!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ibbeltje schreef:Goedemorgen!
Ik was wel vroeg wakker na het enorm gezellige bruilofstfeest van een goede vriendin. Het was zo leuk en heerlijk om het bruidspaar zo te hebben zien genieten en uit hun dak gaan.
Ben er nu nog blij om
Gelukkig geen kater hier.
Vandaag even boodschappen doen, wasjes draaien en denk even naar de band kijken of ze door zijn (nu man:P van mijn vriendin speelt in een band).
Fijne dag allemaal!
Was die bruiloft toevallig in de pandoer???
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
@ esperanze, nee helaas was echt helemaal doorweekt. Zelfs mijn jas die normaal aardig wat regen kan hebben was doorweekt.. Had gelukkig droge kleren bij me en vanmiddag wel droog thuis gekomen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ouwe mensjes, wat zijn ze toch soms aandoenlijk en onbegrijpelijk...
mevrouwtje: hallo, mijn toestel doet het niet goed meer, het rolletje wil niet werken
ik: oké ik zal even kijken voor u - het is een nieuw rolletje toch? dat ik geen foto's verpest straks...
mevrouw : is een nieuw rolletje inderdaad
camera blijft idd aangeven dat rolletje er niet in zit, dus ik het rolletje nog een paar keer heen en weer schuiven, functies bekijken - zie dat mevrouw het rolletje al voor de helft er in heeft gepropt
ik: ik denk dat het rolletje te ver is. U kunt kijken of hij een ander rolletje pakt, en zo niet dan ben ik bang dat uw camera het heeft begeven
mevrouw: dat kan niet hij maakt nog steeds hele mooie foto's hoor!
Ik: camera's gaan helaas niet een leven lang mee, het is zeker het proberen waard met een nieuw rolletje want ik denk dat dit het probleem is, maar houd u er ook rekening mee dat het afgelopen kan zijn?
mevrouw: nee hoor hij doet het nog gewoon.
Jaja, wat kom je doen dan als ie het doet?
Gast- Gast
haha Zero
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!