Goedemorgen, zaterdag
+19
Vlegel
Rovine
Joli86
Blueschick
Poubelle
Esperanza
dolfijntje24
Emma_
Suus
Lady4
Arwyn
Ibbeltje
Stuiterbal
Oasis
Silver
mzcharlotte
Antibes
Jasmine
Mermaid
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen, zaterdag
Goedemorgen allemaal! En fijn weekend voor de meesten.
Ik moet zelf werken.... en natuurlijk rijden er nu nog geen bussen, ligt mijn regenpak bij mijn ouders en moet ik 45 min door de regen gaan fietsen.. heerlijk begin van de dag. Hopelijk begint jullie dag beter
Ik moet zelf werken.... en natuurlijk rijden er nu nog geen bussen, ligt mijn regenpak bij mijn ouders en moet ik 45 min door de regen gaan fietsen.. heerlijk begin van de dag. Hopelijk begint jullie dag beter
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen, zaterdag
Arme jij, toch maar droge kleren meenemen dan . Al is het nu droog volgens mij.
Mijn dag begint inderdaad beter, lig nog lekker warm in bed. Straks maar eens boodschappen doen en vanmiddag lekker niks doen.
Mijn dag begint inderdaad beter, lig nog lekker warm in bed. Straks maar eens boodschappen doen en vanmiddag lekker niks doen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Goeiemorgen!
Ik moet zo richting zeewolde, het is weer tijd voor een Super Opkikkerdag! =)
Ik moet zo richting zeewolde, het is weer tijd voor een Super Opkikkerdag! =)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Gezellig Antibes. Hoop voor jullie dat het weer snel wat beter wordt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Goedemorgen!
Ik ga zo sporten, douchen, boodschappen doen, opruimen en vanavond ga ik uiteten met een paar meiden van het forum.
Een fijne dag allemaal!
Ik ga zo sporten, douchen, boodschappen doen, opruimen en vanavond ga ik uiteten met een paar meiden van het forum.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen, ik kon niet meer slapen. We gaan van het weekend uit eten en verder staat het waarschijnlijk in het teken van de studie (ik wil het afkrijgen!). Oh ja en ergens wil ik ook nog tijd vinden om mijn auto op te ruimen, uit te stofzuigen enz. Fijn weekend allemaal.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Goedemorgen! Ik heb heel erg keelpijn en heb er beroerd van geslapen... Helaas werd ik om 23.00u gebeld of ik alsjeblieft kan komen werken van 9 tot 1, dus dat doen we dan maar! Maar wat een regen.. Jezus christus
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vandaag drukke dag in de planning, huis opruimen, en schoonmaken, hoop dat het straks nog beetje droog wordt kan ik even trainen op de racefiets. Anders maar zumba met de wii...
En vanavond verjaardag vieren voor vrienden. Dus zal wel latertje worden.
Fijne dag allemaal!
Vandaag drukke dag in de planning, huis opruimen, en schoonmaken, hoop dat het straks nog beetje droog wordt kan ik even trainen op de racefiets. Anders maar zumba met de wii...
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goedemorgen,
Pff wat vroeg voor een zaterdag! Ik vertrek over een paar uur met Chocoholic naar Parijs, zin in!
Fijn weekend allemaal!
Pff wat vroeg voor een zaterdag! Ik vertrek over een paar uur met Chocoholic naar Parijs, zin in!
Fijn weekend allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen !!!
Ik heb om 1 uur een crematie. Daarna mijn zoontje halen en vanmiddag als het droog is naar het bos. Vanavond krijg ik bezoek.
Ik heb om 1 uur een crematie. Daarna mijn zoontje halen en vanmiddag als het droog is naar het bos. Vanavond krijg ik bezoek.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen.. Ben braaf vroeg opgestaan, samen met mijn vriend. Mijn vriend gaat vandaag met mijn jongste broer mee een auto ophalen en de gedachte die ik had was dat ik dan nu mooi kan schoonmaken omdat ik het huis voor me alleen heb, maar: bah.. ik heb geen zin!
En ben ik trouwens even blij dat ik gisteravond heb hardgelopen, het stond anders nu in de planning, maar het regent aan één stuk door.
En ben ik trouwens even blij dat ik gisteravond heb hardgelopen, het stond anders nu in de planning, maar het regent aan één stuk door.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik was wel vroeg wakker na het enorm gezellige bruilofstfeest van een goede vriendin. Het was zo leuk en heerlijk om het bruidspaar zo te hebben zien genieten en uit hun dak gaan.
Ben er nu nog blij om
Gelukkig geen kater hier.
Vandaag even boodschappen doen, wasjes draaien en denk even naar de band kijken of ze door zijn (nu man:P van mijn vriendin speelt in een band).
Fijne dag allemaal!
Ik was wel vroeg wakker na het enorm gezellige bruilofstfeest van een goede vriendin. Het was zo leuk en heerlijk om het bruidspaar zo te hebben zien genieten en uit hun dak gaan.
Ben er nu nog blij om
Gelukkig geen kater hier.
Vandaag even boodschappen doen, wasjes draaien en denk even naar de band kijken of ze door zijn (nu man:P van mijn vriendin speelt in een band).
Fijne dag allemaal!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Hier een leuk weekend voor de boeg. Over een uurtje of zo in de auto richting Soldaat van Oranje! Daarna gaan we overnachten in Scheveningen en morgen nog een high tea daar
Fijne dag/weekend allemaal!
Hier een leuk weekend voor de boeg. Over een uurtje of zo in de auto richting Soldaat van Oranje! Daarna gaan we overnachten in Scheveningen en morgen nog een high tea daar
Fijne dag/weekend allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb lekker geslapen. Paar keer wakker geweest toen mijn vriend smste dat hij veilig geland was op Schiphol en toen hij thuis was. Dat wilde ik graag.
Vandaag werken tot zes uur en daarna eindelijk mijn vriend weer zien. Daar kijk ik zo naar uit!
Fijne dag all en Stela, sterkte bij de crematie.
Ik heb lekker geslapen. Paar keer wakker geweest toen mijn vriend smste dat hij veilig geland was op Schiphol en toen hij thuis was. Dat wilde ik graag.
Vandaag werken tot zes uur en daarna eindelijk mijn vriend weer zien. Daar kijk ik zo naar uit!
Fijne dag all en Stela, sterkte bij de crematie.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Wat een weer zeg, heb alleen nog maar regen gezien en het ziet er niet naar uit dat dat binnenkort ophoudt... Gelukkig heb ik ook gisteravond al hardgelopen, toen was het heerlijk Vanavond gala, vanmiddag naar de kapper, maar weet niet of met dit weer mijn haar wel blijft zitten... Hopelijk wordt het toch onverwachts nog droog
Wat een weer zeg, heb alleen nog maar regen gezien en het ziet er niet naar uit dat dat binnenkort ophoudt... Gelukkig heb ik ook gisteravond al hardgelopen, toen was het heerlijk Vanavond gala, vanmiddag naar de kapper, maar weet niet of met dit weer mijn haar wel blijft zitten... Hopelijk wordt het toch onverwachts nog droog
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Heb vanmiddag een verjaardag van mijn zus en moet haar cadeautje nog ophalen. Dan even naar de kapper en daarna de stad in met een vriendin.
Fijne dag all!
Heb vanmiddag een verjaardag van mijn zus en moet haar cadeautje nog ophalen. Dan even naar de kapper en daarna de stad in met een vriendin.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Stella_ schreef:Goedemorgen !!!
Sterkte vandaag meis
Goedemorgen allemaal!
Stella: sterkte vandaag.
Ik heb redelijk geslapen. Vandaag gaan we het draaiboek voor de bruiloft afmaken, poetsen en opruimen in huis en vanavond met vrienden afgesproken. Fijne dag allemaal!
Stella: sterkte vandaag.
Ik heb redelijk geslapen. Vandaag gaan we het draaiboek voor de bruiloft afmaken, poetsen en opruimen in huis en vanavond met vrienden afgesproken. Fijne dag allemaal!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag de verjaardag van het zoontje van schoonheks en ik heb zo geen zin om 1,5 uur heen en terug te rijden. Iemand trouwens een leuke tip voor een cadeautje voor een 3jarige? Verder nog booschappen doen en in de avond geen plannen. Fijne dag allemaal!
Stella, veel sterkte meis!
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag de verjaardag van het zoontje van schoonheks en ik heb zo geen zin om 1,5 uur heen en terug te rijden. Iemand trouwens een leuke tip voor een cadeautje voor een 3jarige? Verder nog booschappen doen en in de avond geen plannen. Fijne dag allemaal!
Stella, veel sterkte meis!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Hier weer vroeg wakker na een teleurstellende avond gisteravond (hoewel het wel héél gezellig was.. ). Meegedaan aan een muziekconcours en toch lager geëindigd dan verwacht. Zeker als je weet wat de winnaar was, was het m.i. zeer onterecht.
Verder ben ik net gevraagd om ergens in te vallen, maar laat ik nou net die dag zelf ook een klein mini concertje hebben. Eigen orkest wil dat ik bij hun speel, maar ik wil echt zo graag met dat andere orkest mee doen. Dubbel balen dus.
Vandaag ga ik niet veel doen, tas in pakken voor een midweek weg en wat boodschapjes.
Iedereen een fijne dag!
Hier weer vroeg wakker na een teleurstellende avond gisteravond (hoewel het wel héél gezellig was.. ). Meegedaan aan een muziekconcours en toch lager geëindigd dan verwacht. Zeker als je weet wat de winnaar was, was het m.i. zeer onterecht.
Verder ben ik net gevraagd om ergens in te vallen, maar laat ik nou net die dag zelf ook een klein mini concertje hebben. Eigen orkest wil dat ik bij hun speel, maar ik wil echt zo graag met dat andere orkest mee doen. Dubbel balen dus.
Vandaag ga ik niet veel doen, tas in pakken voor een midweek weg en wat boodschapjes.
Iedereen een fijne dag!
Gast- Gast
FryskeFlinter schreef:Goedemorgen,
Fijne dag allemaal!
Hoe bevalt zumba op de wii? Ik heb dat ook en ik vind het opzich leuk. Niet alle dansjes zijn even leuk, maar opzich is het verder wel oké.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Zelda schreef:Goedemorgen!
Fijne dag all!
Gefeliciteerd met je zus. En laat je veel aan je haar doen bij de kapper? Veel plezier in de stad!
Goedemorgen!
Lizardje, nog een beetje droog overgekomen?
Veel plezier Antibes, hopelijk heb je een beetje goed weer vandaag!
Wat leuk Oasis, Parijs is leuk!!!!! Veel plezier
Sterkte Stella!
Ik ben aan het genieten van een vrije dag. Ik heb nog een heel spannend boek liggen en net wat leuke series gedownload. Vanavond ga ik bij een vriendin eten en misschien nog even de stad in.
Fijne dag allemaal!!!
Lizardje, nog een beetje droog overgekomen?
Veel plezier Antibes, hopelijk heb je een beetje goed weer vandaag!
Sterkte Stella!
Ik ben aan het genieten van een vrije dag. Ik heb nog een heel spannend boek liggen en net wat leuke series gedownload. Vanavond ga ik bij een vriendin eten en misschien nog even de stad in.
Fijne dag allemaal!!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Oasis schreef:Goedemorgen,
Fijn weekend allemaal!
Heel veel plezier!! Hoe lang blijven jullie?
Esperanza schreef:
Dankjewel!
Ibbeltje schreef:Oasis schreef:Goedemorgen,
Fijn weekend allemaal!
Heel veel plezier!! Hoe lang blijven jullie?
Dankje We komen dinsdagavond weer thuis.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag!