Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal?

+9
Mida4you
Darius
sheila123
Teddyaapje
Susan
Flip Fluitketel
juffie001
duckie
Liadan
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal? - Pagina 2 Empty Re: Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal?

Bericht  pitbullgup zo 16 jan 2011 - 22:38

Ik ben daarin verder een leek hoor... maar zou je niet eerst zelf op de digitale weegschaal kunnen gaan staan en dan met je kleine erbij???
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal? - Pagina 2 Empty Re: Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal?

Bericht  Bruintje Beer zo 16 jan 2011 - 23:18

nee vind ik niet nodig. Je hebt daar het wekelijks weeguurtje voor bij het CB.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal? - Pagina 2 Empty Re: Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal?

Bericht  Novalee ma 17 jan 2011 - 0:01

pitbullgup schreef:Ik ben daarin verder een leek hoor... maar zou je niet eerst zelf op de digitale weegschaal kunnen gaan staan en dan met je kleine erbij???

Dat denk ik niet aangezien het gewicht van wat er gedronken is er dan bij de moeder vanaf gaat en er bij het kindje weer bijkomt. Dan kom je dus weer op hetzelfde gewicht uit.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal? - Pagina 2 Empty Re: Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal?

Bericht  Liadan ma 17 jan 2011 - 6:20

[quote="Teddyaapje"]
_MamaRosa_ schreef:[b][color=violet]
@ Liadan: Ik hoorde T ook goed slikken als hij dronk dus ook dat is geen garantie.

Ik denk dat als er niks is mis gegaan bij eerdere kindjes dat je je ook niet druk maakt en dat jullie mischien denken dat "wij" ons alleen maar gek maken, maar als het al een keer eerder mis is gegaan (ik weet niet wat bij TO de reden was?) dan kan zo'n weegschaal juist rust bieden denk ik.

Ik ben het met je eens dat het geen garantie is als je ze hoort slikken, maar ik vertrouwde erop dat het goed ging omdat ik haar hoorde slikken, ze goed aan kwam en ze veel plaste en poepte.
Verder snap ik het wel dat je je de volgende keer wel druk maakt of alles goed gaat als het bij je eerste kindje niet goed is gegaan, het is heel begrijpelijk als je er dan onzeker over bent.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal? - Pagina 2 Empty Re: Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal?

Bericht  Teddyaapje ma 17 jan 2011 - 6:37

[quote="Liadan"]
Teddyaapje schreef:
_MamaRosa_ schreef:[color=violet]
@ Liadan: Ik hoorde T ook goed slikken als hij dronk dus ook dat is geen garantie.

Ik denk dat als er niks is mis gegaan bij eerdere kindjes dat je je ook niet druk maakt en dat jullie mischien denken dat "wij" ons alleen maar gek maken, maar als het al een keer eerder mis is gegaan (ik weet niet wat bij TO de reden was?) dan kan zo'n weegschaal juist rust bieden denk ik.

Ik ben het met je eens dat het geen garantie is als je ze hoort slikken, maar ik vertrouwde erop dat het goed ging omdat ik haar [b]hoorde slikken, ze goed aan kwam en ze veel plaste en poepte.
Verder snap ik het wel dat je je de volgende keer wel druk maakt of alles goed gaat als het bij je eerste kindje niet goed is gegaan, het is heel begrijpelijk als je er dan onzeker over bent.

Op het goed aankomen na deed T. dit ook allemaal. Verder was het "sufzijn" een van de symptomen dat hij niet genoeg binnenkreeg maar dit zagen we pas achteraf. Het werd eerst gegooid op het geel zien maar hier werd niks aan gedaan omdat zijn billirubine (of hoe je dat schrijft) gehalte nog net onder de norm was.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal? - Pagina 2 Empty Re: Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal?

Bericht  Liadan ma 17 jan 2011 - 6:41

[quote="Teddyaapje"]
Liadan schreef:
Teddyaapje schreef:
_MamaRosa_ schreef:[color=violet]
@ Liadan: Ik hoorde T ook goed slikken als hij dronk dus ook dat is geen garantie.

Ik denk dat als er niks is mis gegaan bij eerdere kindjes dat je je ook niet druk maakt en dat jullie mischien denken dat "wij" ons alleen maar gek maken, maar als het al een keer eerder mis is gegaan (ik weet niet wat bij TO de reden was?) dan kan zo'n weegschaal juist rust bieden denk ik.

Ik ben het met je eens dat het geen garantie is als je ze hoort slikken, maar ik vertrouwde erop dat het goed ging omdat ik haar [b]hoorde slikken, ze goed aan kwam en ze veel plaste en poepte.
Verder snap ik het wel dat je je de volgende keer wel druk maakt of alles goed gaat als het bij je eerste kindje niet goed is gegaan, het is heel begrijpelijk als je er dan onzeker over bent.

Op het goed aankomen na deed T. dit ook allemaal. Verder was het "sufzijn" een van de symptomen dat hij niet genoeg binnenkreeg maar dit zagen we pas achteraf. Het werd eerst gegooid op het geel zien maar hier werd niks aan gedaan omdat zijn billirubine (of hoe je dat schrijft) gehalte nog net onder de norm was.
Wat naar dat het zo is gelopen bij jullie en dat ze niet alerter op het suf zijn hebben gereageerd.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal? - Pagina 2 Empty Re: Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal?

Bericht  Teddyaapje ma 17 jan 2011 - 7:04

Liadan schreef:
Wat naar dat het zo is gelopen bij jullie en dat ze niet alerter op het suf zijn hebben gereageerd.

Onze kraamhulp heeft zich er ook wel een beetje schuldig over gevoeld en heft me verschillende keren gesmst hoe het ging, maar onze verloskundige leek het allemaal niet te interesseren en heeft niet eens gebeld om te vragen hoe het ging toen of nadat T. bijna een week in het ziekenhuis heeft gelegen (terwijl ze zelf degene was die de kinderarts heeft gebeld en er dus wel degelijk vanaf wist). Toen ik haar later bij de supermarkt tegenkwam was het enige wat ze zei "hoi" terwijl in T. bij me had in de wagen.

Mochten we ooit voor een 2e kindje gaan wil ik haar ook absoluut niet meer als vk.


Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal? - Pagina 2 Empty Re: Voor de bv mama's: Hadden jullie een babyweegschaal?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum