Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

+13
Japie
Bacio
Lejow
Pien
Mermaid
Aagje!
Poubelle
Yumi
Esperanza
Caramba
mzcharlotte
Bazinga
Twellie
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Twellie za 28 apr 2012 - 12:12

Ik vanavond, omdat iemand die ik ken een grappige blunder maakte. Vraag me dit af omdat ik de laatste keer daarvoor dat ik de slappe lach had echt niet meer kan herinneren.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Bazinga za 28 apr 2012 - 15:10

Donderdagavond toen ik aan vriendinnen dit plaatje liet zien Very Happy

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? 523336_378486395523577_100000866591096_1027347_1092672700_n

Ik vond 'm zoo grappig en die vriendinnen eigenlijk niet écht maar moesten zo lachen omdat ik zo lachte, dat we bezig bleven Very Happy Oh en daarna wilden we film kijken, maar hij bleef hangen op de intro, dus we hoorden steeds een tromgeroffel... Zwart beeld... En tromgeroffel begon opnieuw Very Happy

*Edit; mensen die dit lezen zullen 't echt totaal niet grappig vinden... Ik houd 't op een typisch gevalletje 'Had je bij moeten zijn...'
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  mzcharlotte za 28 apr 2012 - 19:22

Ik heb dubbel gelegen om "Hebben wij weer, een láchbaby" van bol.com.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Caramba za 28 apr 2012 - 19:25

Afgelopen woensdag tijdens een sollicitatiegesprek. Weet zo niet meer de reden.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 19:41

Jop schreef:

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? 523336_378486395523577_100000866591096_1027347_1092672700_n


Slappe lach niet, wel goede humor lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 19:44

Afgelopen donderdag bij een uitje van het werk. We zijn naar een soort dinner/caberetshow geweest in V.alkenswaard. Een collega was zo dronken dat hij continue dronken rondjes om te tafel stond te dansen Very Happy. Zo komisch, en dat voor een rustige vent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  mzcharlotte za 28 apr 2012 - 19:47

Spetterdespat schreef:Afgelopen woensdag tijdens een sollicitatiegesprek. Weet zo niet meer de reden.

:shock: Was het een slappe lach van de zenuwen, of was het een ontspannen gesprek? Hoe werd het opgevat?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Esperanza za 28 apr 2012 - 21:11

mzcharlotte schreef:
Spetterdespat schreef:Afgelopen woensdag tijdens een sollicitatiegesprek. Weet zo niet meer de reden.

:shock: Was het een slappe lach van de zenuwen, of was het een ontspannen gesprek? Hoe werd het opgevat?
Dat vroeg ik me ook af!

Ik had vorige week zaterdag de slappe lach, maar ik weet niet meer waarom. Daarvoor was het ook wel even geleden.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Yumi za 28 apr 2012 - 21:19

Een week of twee geleden omdat mijn vriend een heel grappig kreetje slaakte omdat ik hem kietelde. Hij snapte niet waarom ik daarvan de slappe lach kreeg Very Happy
Yumi
Yumi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 26-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 21:20

Drie weken geleden, toen ik even bij een vriendin woonde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Poubelle za 28 apr 2012 - 21:25

Afgelopen donderdag.
Ik weet niet meer precies waarom, maar zat met wat vriendinnen in de kroeg en we hebben regelmatig heel vreemde gesprekken die helemaal nergens op slaan en dat was nu ook het geval.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Aagje! za 28 apr 2012 - 22:07

Gister met mijn schoonmoeder, met een spelletje en onze vraag ging over de naam van het paard van anky van grunsven, en toen ging mijn man een stukje uit de lama's na doen!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Mermaid za 28 apr 2012 - 22:09

Gisteravond aan de telefoon met mijn vriend. Vertelde hem iets over werk wat ik had gedaan.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 22:16

Een paar dagen geleden had ik een halve slappe lach.. het duurde eigenlijk net iets te kort voor een hele slappe lach :P

Echte dikke slappe lach heb ik denk ik 4x per jaar ofzo maar dan heb ik ook echt de volgende dag buikspierpijn van het lachen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Caramba za 28 apr 2012 - 22:21

Esperanza schreef:
mzcharlotte schreef:
Spetterdespat schreef:Afgelopen woensdag tijdens een sollicitatiegesprek. Weet zo niet meer de reden.

:shock: Was het een slappe lach van de zenuwen, of was het een ontspannen gesprek? Hoe werd het opgevat?
Dat vroeg ik me ook af!

Ik had vorige week zaterdag de slappe lach, maar ik weet niet meer waarom. Daarvoor was het ook wel even geleden.

Het was een zeer ontspannen gesprek.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Pien za 28 apr 2012 - 22:27

Vorige week toen ik E naar bed had gebracht en ze na 1,5 uur nog niet sliep. Beetje boos en geirriteerd liep ik naar boven, pikkedonker natuurlijk, haar fop kwijt. Ik op mijn knietjes zoeken onder haar bedje, zit madam gewoon rechtop in bed me uit te lachen! Toen kreeg ik wel effe de slappalach!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Lejow za 28 apr 2012 - 22:33

Om deze scene uit friends, jammer dat ik er geen langer filmpje van kan vinden, want je moet eigenlijk zien wat er aan vooraf gaat.



Oh, en om deze:
Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? 578844_217722521675280_100003126012838_385396_795029338_n
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Bacio za 28 apr 2012 - 22:35

vrijdag op werk, heb echt zitten huilen! Gelukkig had ik mn make up tasje mee.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 22:54

Net Laughing
Mijn hond ligt half bij mijn vriend en ineens hoor ik mijn vriend giebelen.
Blijkt dat ze snuffelt in zn zij en dat dat kriebelt....

Zijn reactie als een wijf maakte mij echt aan de slappe lach.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Japie za 28 apr 2012 - 23:04

Van de week op het werk met een collega. We kwamen niet meer bij en de tranen rolden over onze wangen. Het was om iets wat een andere collega had gedaan.Very Happy
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Joss1 za 28 apr 2012 - 23:42

Gisteren op mijn werk. We hadden het over 1 bepaald onderwerp en opeens kwamen alle wilde verhalen los en opbiechtingen. Sommige verhalen waren zo hilarisch, heb in tijden niet zo heerlijk gelachen!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Caroow zo 29 apr 2012 - 0:58

Ik heb op mijn werk vaak de slappe lach, minstens elke week.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 1:54

IK had donderdag met een vriendin de slappe lach. We waren herinneringen van vroeger aan het ophalen en we hadden toen zo'n leuke tijd dat we er bijna niet meer uitkwamen. Was erg gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Bazinga zo 29 apr 2012 - 3:06

Hahahahaha ik heb er niet de slappe lach om, maar die Reese Withoutherspoon is wel heel leuk!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 3:08

Om deze foto die we op het werk vonden op internet toen we een module uitwerkten 'kinderen vrij laten experimenteren met materialen'.

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? 564342_3635100325965_1527916547_3112427_653818594_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach? Empty Re: Wanneer hadden jullie voor het laatst echt de slappe lach?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum