Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 2:00

En heb je er een plaatje/foto bij? Waar besteld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 3:28

Haha heb je de Engelse versie maar genomen als naam? Ik vind 't zo leuk voor jullie dat jullie eindelijk gaan trouwen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 3:30

Sterremaan had onze kaarten gemaakt, helaas geen foto op de laptop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 3:47

Maple schreef:Sterremaan had onze kaarten gemaakt, helaas geen foto op de laptop.

Ah jammer Maple! Ben stiekem wel benieuwd! smile

Marin, ja de helft van het forum noemde me toch al zo dus :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Floor za 14 mei 2011 - 5:18

Wij hebben onze kaarten bij een drukkerij zelf uitgezocht. Wel op internet gekeken maar ik wou graag kaarten in het echt bekijken, dus dan maar boeken doorbladeren. De kaart die we uiteindelijk hebben uitgezocht hebben we thuis weer op internet gezocht, maar op internet was de kaart maar erg lelijk en hadden we hem nooit uitgekozen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Supertalentje zo 15 mei 2011 - 12:09

Leuk, trouwkaarten!

Wij hebben ze bij Jos de Laat gekocht. Ik ben niet zo van dat zoetsappige romantische, ik vind 'grappige' trouwkaarten altijd zo raar en de rest vond ik niet bij ons passen (met strand ofzo terwijl we helemaal niet in Scheveningen wonen, haha!). Dus voor ons werden het deze (en dan met zilveren, 'sierlijke' letters gedrukt aan de binnenkant)

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? 19330

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 19:53

Wij hadden deze, besteld via de drukker:

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? 720889

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 22:42

Wat leuk voor jullie, James! Echt super dat jullie gaan trouwen, ik weet zeker dat je een stralende bruid bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 23:02

Wij hadden een kaart in de vorm van een piramide die de genodigden zelf in elkaar diende te zetten.
Vonden we erg leuk en apart en niet zo standaard als kaarten die je open doet dubbele dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 23:16

ik heb ze ook zelfgemaakt, dit omdat ik de prijzen verschrikkelijk hoog vond. Ik heb alleen een foto van de proefkaart. Dus hij is nu wel iets veranderd. Haal `m zo weer weg

*weg*


Laatst aangepast door Lily op di 17 mei 2011 - 23:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 23:28

Oh wat leuk dat jullie gaan trouwen zeg:D dat had ik geloof ik al gezegd, maar ik hou van bruiloften en je bent vast een mooie bruid!

Ik ben zelf niet getrouwd haha, dus ik heb geen trouwkaart. Maar ik ben wel altijd heel kieskeurig als ik een beetje bekijk wat ik mooi vind. Mijn neef ging vorige week trouwen en die had me toch een stomme trouwkaart. Ik dacht toen hij in de bus viel eerst even dat het een geboortekaartje was.

Ik vind die van Freakie en supertalentje mooi! Ik hou niet zo van gedichtjes, grapjes en gedoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:24

Jolie2 schreef:Wat leuk voor jullie, James! Echt super dat jullie gaan trouwen, ik weet zeker dat je een stralende bruid bent.

Dank je! Ik hoop het ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Sarah1985 ma 16 mei 2011 - 0:49

wij hebben onze kaart zelf ontworpen en geprint we waren iets van 25 euro kwijt voor het papier en de enveloppen
Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Img406694989
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Juul ma 16 mei 2011 - 1:44

Dit wordt de onze:
Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? 720035
We hebben ze bij een bevriende drukker bestelt.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 5:34

Ik heb laatst een aantal gratis exemplaren opgevraagd, erg handig. Zeker doen!

Ik vind deze er op het moment echt uitspringen

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Trouwkaartencardxlnlhtmbinnenkant

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? 721054

Tot nu toe wijzen de meeste mensen waar we ons stapeltje aan hebben laten zien deze ook aan als leukste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 6:40

Birgit schreef:Ik heb laatst een aantal gratis exemplaren opgevraagd, erg handig. Zeker doen!

Ik vind deze er op het moment echt uitspringen

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Trouwkaartencardxlnlhtmbinnenkant

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? 721054

Tot nu toe wijzen de meeste mensen waar we ons stapeltje aan hebben laten zien deze ook aan als leukste.

Hihi die bovenste is leuk zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 6:46

Deze vinden we ook erg leuk

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? 720851

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie? Empty Re: Wat voor trouwkaart hebben/hadden jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum