Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

+42
Bliss
Mermaid
Twellie
Siamsa
Atelier Madame
Snoopy
Océane
Sjaantje
Travelgurly
Paper Crown
Krullebol
GoldenIndy
Hoochie
Jeanette
Lady Starstruck
Blond
Toet
Rush
Aziraphale
mo-lola
Monte
Aimee
rapa nui
Ella
Lejow
Lien
Flippin' Bitch
VeryCherry
May
Niene
Ringling
ExpressoB
Barbabella
Rose
Susan
Esperanza
GreenGrass
Tania
Muis
Pancake
Zwerver
Lima
46 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? - Pagina 3 Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  GoldenIndy do 26 apr 2012 - 11:12

Anderhalf jaar geleden zag ik iemand heel onderzoekend kijken naar me in de kantine van mijn werk. Bleek het Oesje te zijn. We waren op dat moment al 2.5 jr collega's en had haar eerder nooit gezien. Ik zag begin dit jaar dat getinte meisje uit Den Bosch, haar echte naam is Nelly.
GoldenIndy
GoldenIndy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? - Pagina 3 Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 11:22

Ik had Terkina samen met Ocarina (geen idee of ze hier nog op het forum zit en wat haar naam is?) op Lowlands gezien een paar jaar terug.
Ik was dronken en ik riep nog hard "heeeeey!" ... en verder kwam ik niet echt. Hun namen of forumnamen schoten me gewoon niet te binnen.

Uiteraard reageerde er veel mensen, maar zij niet. nerd

Heb ze daarna wel ontmoet (of was het er voor? euhm.....)

Gast
Gast

Bericht  Krullebol do 26 apr 2012 - 15:12

Ik ben ooit is herkent door een meisje die dat liet weten via PM. Ik 'kende' haar niet heel goed maar we woonden in dezelfde plaats en hadden opdezelfde school gezeten. Ik heb zelf niemand herkent, wel eenkeer opgelet omdat ik wist dat Ekiaam en ik bij dezelfde petticoat show zaten.smile
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muis do 26 apr 2012 - 20:11

Mama_van2 schreef:
Muis schreef:Ja 2 mensen herkend. Mamavan2, die kocht in de kinderkledingzaak waar ik in het weekend werkte iets bij me en nog eentje waarvan ik de naam niet meer ken. Zij was nog van het oude forum.

Nu ben ik nieuwsgierig, vertel Very Happy

Is al lang geleden hoor. S. Zat nog in de buggy, was een jaar of 2, 3 denk. Was bij Mexx in O.hout.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 22:32

GoldenIndy schreef:Anderhalf jaar geleden zag ik iemand heel onderzoekend kijken naar me in de kantine van mijn werk. Bleek het Oesje te zijn. We waren op dat moment al 2.5 jr collega's en had haar eerder nooit gezien. Ik zag begin dit jaar dat getinte meisje uit Den Bosch, haar echte naam is Nelly.
Hee! Wat leuk jou hier weer te zien.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 26 apr 2012 - 22:48

Toet schreef:
Forumster schreef:
Toet schreef:Wat, mij? Serieus? Waar?
Ik weet niet meer welk feest maar het was in ieder geval een feest vorig jaar. Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? - Pagina 3 827601

Haha dat zal wel kunnen dan! Wel een beetje flauw dat ik jou niet kan spotten (ja dit is een hint)

Dikke +1!! Die foto uit de Yes van eeuwen geleden kan ik me ook niet goed meer herinneren en was niet zo duidelijk... Evil or Very Mad
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  GoldenIndy do 26 apr 2012 - 23:11

Powerbabe schreef:
GoldenIndy schreef:Anderhalf jaar geleden zag ik iemand heel onderzoekend kijken naar me in de kantine van mijn werk. Bleek het Oesje te zijn. We waren op dat moment al 2.5 jr collega's en had haar eerder nooit gezien. Ik zag begin dit jaar dat getinte meisje uit Den Bosch, haar echte naam is Nelly.
Hee! Wat leuk jou hier weer te zien.
smile dankje!
GoldenIndy
GoldenIndy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Paper Crown do 26 apr 2012 - 23:39

Ik heb Powerbabe 2x gezien!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:41

2CKC2 schreef:Ik heb Powerbabe 2x gezien!

Haha ja en ik zag jou toen op CS ook, haha dat was gek. Ik zag je lopen en toen dacht ik hee! Die ken ik! Ohja, ehmm zou ze mij ook herkennen? En toen herkende je mij ook haha. Leuk.

Verder heb ik Leaf wel eens op de scooter zien rijden met haar vriend in DH. En dat was het geloof ik.

Ik werd wel een keer door een forumster herkend in de Metro (stond ik in met een stukje over Ak wonen) haha!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 27 apr 2012 - 0:03

Powerbabe schreef:
2CKC2 schreef:Ik heb Powerbabe 2x gezien!

Haha ja en ik zag jou toen op CS ook, haha dat was gek. Ik zag je lopen en toen dacht ik hee! Die ken ik! Ohja, ehmm zou ze mij ook herkennen? En toen herkende je mij ook haha. Leuk.

Verder heb ik Leaf wel eens op de scooter zien rijden met haar vriend in DH. En dat was het geloof ik.

Ik werd wel een keer door een forumster herkend in de Metro (stond ik in met een stukje over Ak wonen) haha!

Ja als je elkaar zo gauw kruist dan is het eerst denken en dan pas OWWWWJA!! Ik zag je ook een keer sniper in de tram Very Happy
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Travelgurly vr 27 apr 2012 - 0:51

Lejow schreef:
Barbabella schreef:Ja ik heb lejow en ik weet niet meer wie Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? - Pagina 3 253468018 herkent bij tv opnames van Jensen tig jaar geleden. Omdat ik niet zo actief was/ben heb ik niks gezegd en ik was met mensen die niet persee hoeven te weten op welk forum ik zit.

Oeh, hahaha Very Happy
Ik zit even heel diep na te denken met wie ik ook alweer wat. Volgens mij met Travelgurly..

Jep met mij en met marijkje van het oude forum.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 1:36

Ik kwam laats printje tegen bij de ikea. Nu hadden we elkaar wel eens eerder gezien en gesproken, maar dat was bijna 4 jaar geleden. Vond het erg leuk om ook
haar zoontje een keer te zien.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 27 apr 2012 - 1:44

Ik ben 2x gespot door Arden, maar we wonen dan ook vlak bij elkaar. De eerste keer heeft ze me niet aangesproken omdat ik met iemand stond te praten. De tweede keer sprak ze me wel aan, dat is dan toch wel grappig om zomaar een forumster 'in het wild' te zien Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 3:21

Toet schreef:Haha dat zal wel kunnen dan! Wel een beetje flauw dat ik jou niet kan spotten (ja dit is een hint)
Vraag me nou wel af welk feest het ook alweer was? Was in ieder geval een HS feestje... Welke ben je vorig jaar geweest? Ik stond vlak naast je midden op de dansvloer.

Gast
Gast

Bericht  Océane vr 27 apr 2012 - 11:44

Ik heb Travelgurly, Jacolien en Gurkie weleens gespot. Travelgurly op een cruiseschip waar we allebei waren vanuit ons werk en Jacolien en Gurkie waren samen aan het shoppen vlakbij mijn ouders in het winkelcentrum. Oh en AppleGreen heb ik gezien op het station, ander perron...
Heb overigens nooit iets durven zeggen, hoe stom.
Ik heb zelf wel vaker gehoord dat ik herkend werd, heb zelfs nog op iemands teen gestaan in de skihut. Dit hoorde ik ook achteraf via pm, haha!
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Toet vr 27 apr 2012 - 23:23

Forumster schreef:
Toet schreef:Haha dat zal wel kunnen dan! Wel een beetje flauw dat ik jou niet kan spotten (ja dit is een hint)
Vraag me nou wel af welk feest het ook alweer was? Was in ieder geval een HS feestje... Welke ben je vorig jaar geweest? Ik stond vlak naast je midden op de dansvloer.

Was het een outdoor festival of binnen? Ik ben vorig jaar op.. Emporium, Defqon, WiSH outdoor, Mysteryland en Q-base geweest.. En verder nog wat feestjes in de Matrixx.. Xxlerator enzo.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Snoopy vr 27 apr 2012 - 23:48

Ik heb Sterremaan gespot op m'n werk. Maar ja ik was aan het werk en zij was er met veel mensen. Heb het achteraf wel aan haar gemeld in een topic of pm geloof ik.

Oh en Siamse (schrijf je dat zo?) heb ik op haar werk gezien. We hadden elkaar ooit 1 x ontmoet (om naar een woning te kijken), maar dat was al een tijd geleden. Ze herkende mij geloof ik niet (had mij maar 1x gezien en ik plaats geen foto's) en ik was met een vriendin. Dus ik heb maar niks gezegd, die vriendin hoeft niet te weten dat ik hier kom. Kom overigens best vaak op haar werk (als ze er nog werkt) dus verbaasd me dat ik haar niet vaker heb gezien. Oh en we wonen ook nog eens in dezelfde plaats.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Travelgurly vr 27 apr 2012 - 23:49

Aquala schreef:Ik heb Travelgurly, Jacolien en Gurkie weleens gespot. Travelgurly op een cruiseschip waar we allebei waren vanuit ons werk en Jacolien en Gurkie waren samen aan het shoppen vlakbij mijn ouders in het winkelcentrum. Oh en AppleGreen heb ik gezien op het station, ander perron...
Heb overigens nooit iets durven zeggen, hoe stom.
Ik heb zelf wel vaker gehoord dat ik herkend werd, heb zelfs nog op iemands teen gestaan in de skihut. Dit hoorde ik ook achteraf via pm, haha!

joh echt! wat grappig!

was dat op de NCL of op de Holland Amerika lijn?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 27 apr 2012 - 23:50

Nope nog nooit iemand herkend :P. Ben wel altijd in het centrum van de stad op zoek naar CBL, bij elke donkere vrouw denk ik dat zij het wel is kan zijn :P. Ben daar wel benieuwd naar.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Siamsa za 28 apr 2012 - 0:02

Snoopy schreef:Ik heb Sterremaan gespot op m'n werk. Maar ja ik was aan het werk en zij was er met veel mensen. Heb het achteraf wel aan haar gemeld in een topic of pm geloof ik.

Oh en Siamse (schrijf je dat zo?) heb ik op haar werk gezien. We hadden elkaar ooit 1 x ontmoet (om naar een woning te kijken), maar dat was al een tijd geleden. Ze herkende mij geloof ik niet (had mij maar 1x gezien en ik plaats geen foto's) en ik was met een vriendin. Dus ik heb maar niks gezegd, die vriendin hoeft niet te weten dat ik hier kom. Kom overigens best vaak op haar werk (als ze er nog werkt) dus verbaasd me dat ik haar niet vaker heb gezien. Oh en we wonen ook nog eens in dezelfde plaats.

Haha ik heb jou niet herkend inderdaad....kan me niet herinneren dat ik jou ooit gezien heb daar! Ik werk er overigens nog steeds, dus verbaas me er ook over dat je me niet vaker ziet, gezien ik er toch 3 a 4 dagen per week rondloop.

Ik zie op mijn werk zo af en toe mensen van het forum, zoals Pr.itt (ik weet niet of ze zo nog heet en of ze hier nog komt) met haar man en zoontje (haar dochtertje was toen nog niet geboren geloof ik). En gisteren sprak Mario.n mij aan met een vraag, dat meisje die toen alles bij elkaar had gelogen. Ik weet niet of ze mij herkende, maar ik haar nog wel (ik heb haar ontmoet op de sinterklaasmeeting in 2005).
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Snoopy za 28 apr 2012 - 0:10

Siamsa schreef:
Snoopy schreef:Ik heb Sterremaan gespot op m'n werk. Maar ja ik was aan het werk en zij was er met veel mensen. Heb het achteraf wel aan haar gemeld in een topic of pm geloof ik.

Haha ik heb jou niet herkend inderdaad....kan me niet herinneren dat ik jou ooit gezien heb daar! Ik werk er overigens nog steeds, dus verbaas me er ook over dat je me niet vaker ziet, gezien ik er toch 3 a 4 dagen per week rondloop.

Ik zie op mijn werk zo af en toe mensen van het forum, zoals Pr.itt (ik weet niet of ze zo nog heet en of ze hier nog komt) met haar man en zoontje (haar dochtertje was toen nog niet geboren geloof ik). En gisteren sprak Mario.n mij aan met een vraag, dat meisje die toen alles bij elkaar had gelogen. Ik weet niet of ze mij herkende, maar ik haar nog wel (ik heb haar ontmoet op de sinterklaasmeeting in 2005).

Reageerde net over dat van Marion in het andere topic ja!
Het was een keer 's avonds aan de kassa, jaar geleden alweer denk ik! Maar kan me voorstellen als je mij niet herkend, aangezien we elkaar dus maar 1x hebben gezien!
Mijn bezoekjes zijn meestal ook niet zo lang, even snel iets halen (kom er langs als ik in Amersfoort heb gewerkt) of soms nog wat eten. Niet echt uitgebreid shoppen dus.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Twellie za 28 apr 2012 - 0:26

Ik heb nog nooit gehad dat ik iemand herkende die ik op straat zag lopen of zo.

Wel heb ik al vaak mensen uit mijn prive-leven herkend hier op het forum, namelijk:

- Een vriendin van een meisje uit de vriendengroep van mijn vriend (waar we zelf wat minder mee omgaan, grote vriendengroep): ze werd betrapt op liegen op het forum.

- De vrouw van mijn toenmalige collega. Ze was nogal scheutig met prive-info op het forum, dus ik wist ineens allerlei dingen van mijn collega die ik echt veel liever niet had geweten.

- Vriendin van een familielid.

- Vriendin van een mannelijke kennis.

-
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 2:29

May schreef:Ik heb Jolicious een aantal jaar terug zien lopen op het station.

Wat grappig? In Deventer?

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck za 28 apr 2012 - 2:32

Heeeey jij weer hier Very Happy (sorry offtopic ik weet het)
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lejow za 28 apr 2012 - 2:39

Travelgurly schreef:
Lejow schreef:
Barbabella schreef:Ja ik heb lejow en ik weet niet meer wie Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? - Pagina 3 253468018 herkent bij tv opnames van Jensen tig jaar geleden. Omdat ik niet zo actief was/ben heb ik niks gezegd en ik was met mensen die niet persee hoeven te weten op welk forum ik zit.

Oeh, hahaha Very Happy
Ik zit even heel diep na te denken met wie ik ook alweer wat. Volgens mij met Travelgurly..

Jep met mij en met marijkje van het oude forum.

Jaaa, Marijkje!! Exclamation Idea
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: