Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
+42
Bliss
Mermaid
Twellie
Siamsa
Atelier Madame
Snoopy
Océane
Sjaantje
Travelgurly
Paper Crown
Krullebol
GoldenIndy
Hoochie
Jeanette
Lady Starstruck
Blond
Toet
Rush
Aziraphale
mo-lola
Monte
Aimee
rapa nui
Ella
Lejow
Lien
Flippin' Bitch
VeryCherry
May
Niene
Ringling
ExpressoB
Barbabella
Rose
Susan
Esperanza
GreenGrass
Tania
Muis
Pancake
Zwerver
Lima
46 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
Nee niet op straat. Ik heb wel een paar jaar geleden Sterrenmaan op tv gezien.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Magnolia (of wat haar naam op dat momen was) bij de IKEA waar ze werkte. Waren gelijke rijen dus ik ben maar bij haar kassa gaan staan om te kijken/te horen hoe ze klonk etc. Verder niet laten blijken dat ik haar herkende omdat zij me zeker niet zou herkennen/niets met mij had en ik er ook geen behoefte aan had om te laten weten dat ik op het yesforum kom.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Magnolia (of wat haar naam op dat momen was) bij de IKEA waar ze werkte. Waren gelijke rijen dus ik ben maar bij haar kassa gaan staan om te kijken/te horen hoe ze klonk etc. Verder niet laten blijken dat ik haar herkende omdat zij me zeker niet zou herkennen/niets met mij had en ik er ook geen behoefte aan had om te laten weten dat ik op het yesforum kom.
Oja dat was haar naam! Ik heb haar ook gespot! Komt zij hier eigenlijk nog?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Ja, ik heb Deesjemeis hier herkent door een verhaal dat zij poste over een goede vriendin van mij.
Bij Suusie heb ik op haar werk stage gelopen(herkent door foto's) en Tania kent mijn vader(herkent door de namen van haar kids)
Bij Suusie heb ik op haar werk stage gelopen(herkent door foto's) en Tania kent mijn vader(herkent door de namen van haar kids)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
De enige die ik ooit gespot heb ik marin, bij de hogeschool waar we beide opzaten. Ze zat 2 stoelen verder te werken achter de computer. Maar ik was toen nog geen fanatieke forumster en durfde niets te zeggen
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb Sweety keer gezien bij de bioscoop vorig jaar was dat.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb Belja, Aziraphale, Yoyo, Toetje en Evelyn wel eens gezien.
Gast- Gast
Ik heb Marin jaren geleden zien lopen in Groningen. Dat ging moment ging nogal snel en ze liep aan de overkant van de straat, dus niks gezegd.
Oh en Forumster heeft mij wel gespot een paar x (en zelfs hoi gezegd?) maar ik heb het blijkbaar nooit door!
Oh en Forumster heeft mij wel gespot een paar x (en zelfs hoi gezegd?) maar ik heb het blijkbaar nooit door!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
May schreef:Ik heb Jolicious een aantal jaar terug zien lopen op het station.
Met haar heb ik ooit een keer 'geshopt' in Utrecht.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Je wilt mij gewoon niet zien.Aziraphale schreef:Oh en Forumster heeft mij wel gespot een paar x (en zelfs hoi gezegd?) maar ik heb het blijkbaar nooit door!
Gast- Gast
Niet echt iemand herkend, maar een oude collega en ik zaten een tijd terug allebei op het forum. We wisten elkaars naam niet en hebben elkaar ook nooit herkend aan verhalen oid, maar kwamen er per toeval achter. Ook nooit elkaars naam genoemd, vond ik niet nodig.
Gast- Gast
De vriendin van een ex-collega las hier mee. Wel zuur toen hij ineens begon over bepaalde lichaamsversieringen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Forumster schreef:Ik heb Belja, Aziraphale, Yoyo, Toetje en Evelyn wel eens gezien.
Wat, mij? Serieus? Waar?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb Terkina een keer gespot op een feestje, wist alleen niet zeker of zij het was dus ik heb niks gezegd. Daarna op het forum wel trouwens.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb Gloria en Bliss (onafhankelijk van elkaar) gespot, beide op een station. Via pm wel kenbaar gemaakt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben weleens herkend, nooit aangesproken maar wel achteraf dan een PM ontvangen.
Gast- Gast
Ik weet niet meer welk feest maar het was in ieder geval een feest vorig jaar.Toet schreef:Wat, mij? Serieus? Waar?
Gast- Gast
Freakielief heeft mij lang geleden een keer herkend op het station in Driebergen-Zeist. Maar ik zag haar niet. En Alesia (ik heb geen idee of ze hier nog komt). Ben ik weleens tegen gekomen in Ede.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
freakielief schreef:Ik heb ooit op een station Lady Starstruck gespot, op een ander station NoMad en een een keer zag ik vanuit de bus Kruikje/Crapbag lopen.
Haha ja had het er dus al neergezet
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Nee, nog nooit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik herkende eens hier het verhaal van een studiegenoot. Heb haar toen via PM aangesproken. Nu volg ik haar op Facebook.
Edit: klinkt als stalken Maar ik heb haar nu op facebook, en blijf de ontwikkelingen in haar leven volgen. Is ook een zeer goede vriendin van een andere forummer, Sjaantje.
Edit: klinkt als stalken Maar ik heb haar nu op facebook, en blijf de ontwikkelingen in haar leven volgen. Is ook een zeer goede vriendin van een andere forummer, Sjaantje.
Gast- Gast
Muis schreef:Ja 2 mensen herkend. Mamavan2, die kocht in de kinderkledingzaak waar ik in het weekend werkte iets bij me en nog eentje waarvan ik de naam niet meer ken. Zij was nog van het oude forum.
Nu ben ik nieuwsgierig, vertel
Gast- Gast
Forumster schreef:Ik weet niet meer welk feest maar het was in ieder geval een feest vorig jaar.Toet schreef:Wat, mij? Serieus? Waar?
Haha dat zal wel kunnen dan! Wel een beetje flauw dat ik jou niet kan spotten (ja dit is een hint)
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb ooit iemand bij de Mediamarkt in Eindhoven gezien van het forum. Ik herkende haar van foto's die ze plaatste maar ik wist haar forumnaam er niet bij. Nu nog steeds niet trouwens haha. Volgens mij is ze ook niet naar dit forum gegaan. En 2 weken geleden kwam ik Sabje tegen, en deze week weer ! We herkende elkaar gelijk. We wisten ook van elkaar dat we in hetzelfde dorp wonen dus het moest er een keer van komen haha
Gast- Gast
Ik heb aan de hand van foto's 2 oudklasgenoten herkend, maar dit niet kenbaar gemaakt. Ik wil hier graag anoniem blijven.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij wel eens iemand herkend hier?
» herkend iemand dit?
» Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?
» Heb jij wel eens gelogen op het forum?
» 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?
» herkend iemand dit?
» Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?
» Heb jij wel eens gelogen op het forum?
» 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: