Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

+16
Blair
Nyx
Elliot
sterremaan
Bazinga
Lady Starstruck
Capt'n Zero
Marin
M@niek
Poubelle
Lejow
Parisienne
mzcharlotte
Razz
Cimic
Roza
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Roza zo 19 mei 2013 - 11:26

Ik moest net denken aan 'ons' oude forum. We vonden een nieuw forum maar niets, dat zou toch binnen een jaar doodbloeden. En kijk ons nu eens, we zijn er nog steeds volop!

Maar mis je het oude forum of iets van het oude forum nog wel eens?

Ikzelf mis de nieuwe aanwas van forumsters. Die hebben we hier ook nog wel, maar in vele mindere mate. Ook de pitte discussies/rellen mis ik wel eens. Was toch altijd een avondvullend programma, ideaal voor de saaie avonden op de bank.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Cimic zo 19 mei 2013 - 18:25

Tja geen nieuwe pittige discussie open kan ik enigszins wel bij inkomen. Mensen zijn een stuk voorzichtiger met plaatsen. Niet dat ik super ben in een discussie maar ik mis het ook wel een beetje, het kan een brede kijk geven, houd er wel van! smile

Verder mis ik het oude forum niet zo heel erg. Bedoel je trouwens het forum hiervoor of daar weer voor?
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Razz zo 19 mei 2013 - 19:52

Ik mis ook nieuwe mensen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 19:58

Ik mis ook nieuwe mensen, maar gelukkig komen die er de laatste tijd steeds meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  mzcharlotte zo 19 mei 2013 - 20:03

Nee, totaal niet. Er is toch wel een aardige aanwas van nieuwe mensen dacht ik.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Parisienne zo 19 mei 2013 - 20:04

Ik mis mijn berichten van het oude forum. Het had me leuk geleken om dat nog eens terug te kunnen lezen. Over mijn zwangerschap, bevalling en eerste maanden met baby.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Lejow zo 19 mei 2013 - 20:52

Nope, mis het niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Poubelle zo 19 mei 2013 - 20:54

Ik kwam niet zo heel vaak op het oude forum volgens mij, ik kan me er ook vrijwel niets meer van herinneren.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  M@niek zo 19 mei 2013 - 20:59

Parisienne schreef:Ik mis mijn berichten van het oude forum. Het had me leuk geleken om dat nog eens terug te kunnen lezen. Over mijn zwangerschap, bevalling en eerste maanden met baby.

+1
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Marin zo 19 mei 2013 - 21:57

Nee totaal niet. Voelt gewoon als t zelfde forum, maar dan zonder die afgrijselijke layout. Zag ik laatst weer een foto van. Die piepkleine paarse lettertjes, brrr
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Capt'n Zero zo 19 mei 2013 - 22:45


Ja best vaak, maar dat komt misschien meer omdat ik hier maar een beetje rond zwerf voor mijn gevoel.
Ik weet nog steeds van heel veel forummers niet wie ze zijn/waren, dus ik blijf me een beetje een newbie voelen.
Op zich niet erg want hier koos ik ook wel bewust voor in het begin, maar uiteindelijk bindt het me ook niet echt.
Als er een ander forum was wat me aan zou spreken, zou ik daar heen gaan. Maar dit is zover ik weet het enige forum met leeftijdgenoten wat niet over een specifiek onderwerp gaat en niet de Viva is.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Marin zo 19 mei 2013 - 22:48

Capt'n Zero schreef:Maar dit is zover ik weet het enige forum met leeftijdgenoten wat niet over een specifiek onderwerp gaat en niet de Viva is.

Ja dat vind ik ook wel jammer, dat ik geen andere fora ken zoals deze. Het lijkt me soms best leuk om ergens opnieuw te beginnen als onbekende forummer en dingen wat anoniemer kunnen posten. Maar Viva vind ik stom en volgens mij zit de helft ook al daarop, dus dan herkennen ze je alsnog snel. Ik kom nu wat vaker op een Amerikaans forum, maar daar heb je echt van die tuttenbollen zitten die in shock zijn als je al voor je gaat trouwen met je vriendje samenwoont, dus ook niet echt my cup of tea.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Lady Starstruck zo 19 mei 2013 - 22:56

Nee ik mis het niet
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Bazinga zo 19 mei 2013 - 22:59

Ik mis 't ook niet echt, maar zit me nu wel te bedenken of ik dit forum zou missen, als 't om wat voor reden dan ook wegvalt.

En ehm.. Nee, ik zou 't niet missen :/ Ik check 't forum uit gewoonte, maar heb er allang niet zoveel plezier meer in als 'vroeger'. Maar ik kan ook geen ander 'geschikt' forum vinden om een nieuw plekje te vinden.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 23:07

Ik mis het pit van het oude forum en beetje. Voor mijn gevoel kon daar met gezegd worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  sterremaan ma 20 mei 2013 - 0:27

Echt missen niet, ik mis wel sommige forrumers. En af en toe wat pit. Maar ik vind het heerlijk om hier te komen. Want hoe je het went of keert als ik hier lees krijg ik wel het gevoel van yes heerlijk, hoe puur alles hier word gedeeld. En ingeleefd. Dus yes top!!!!
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Marin ma 20 mei 2013 - 0:32

Was het oude forum dan echt zo anders qua pit en discussies dan dit forum? Ik merk daar eigenlijk geen verschil in, vind het hetzelfde. Zijn toch grotendeels ook dezelfde forummers. Een nieuw jasje heeft daar in mijn ogen weinig aan veranderd. Ik zie alleen verschil in layout eigenlijk. Oh ja en als ik dan al iets moet benoemen, is het dat tegenwoordig forummers sneller geneigd zijn dingen te verwijderen, voorzichtiger met informatie te zijn enzo. Maar ik denk meer dat dat ligt aan de wijsheid van de gevaren van het internet, dan dat het om een ander forum gaat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Elliot ma 20 mei 2013 - 1:25

Ik was op het vorige forum niet echt actief, dus in die zin mis ik het niet nee. Wel vind ik het jammer dat er hier veel sneller dingen verwijderd worden, ook al staat er niets privé achtigs in. Kijk, dat je voorzichtig bent met het plaatsen van foto's en echt privé informatie snap ik wel, maar ik zie hier de meest algemene termen voorbij komen met puntjes ertussen, dat snap ik echt niet. In mijn beleving was iedereen op het vorige forum daar wat losser mee.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Elliot ma 20 mei 2013 - 1:25

Oh wat Marin zegt dus. Haha!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Nyx ma 20 mei 2013 - 2:44

Missen doe ik het oude forum niet. Wel mis ik de onderwerpen die daar werden geplaatst. Als ik op Viva lees, dan zijn er veel topics die hier niet worden geopend. Puur en alleen omdat ze bang zijn voor het commentaar of de discussie die daaruit voort kan komen. Ik heb weleens een topic dat ik zou willen openen, omdat ik een frisse blik zou willen op de situatie, maar dat kan ik hier niet openen, omdat mensen een bepaald beeld van mij hebben en ik daarbij weleens het onderspit kan delven. Dus dan houd ik het maar voor me. Wat jammer is, want volgens mij denkt iedereen zo.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Blair ma 20 mei 2013 - 20:28

Klinkt stom, maar ik mis alleen de layout van het vorige forum, die kleine lettertjes en ava's vond ik veel overzichtelijker.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Elliot ma 20 mei 2013 - 20:30

Nyx schreef:Missen doe ik het oude forum niet. Wel mis ik de onderwerpen die daar werden geplaatst. Als ik op Viva lees, dan zijn er veel topics die hier niet worden geopend. Puur en alleen omdat ze bang zijn voor het commentaar of de discussie die daaruit voort kan komen. Ik heb weleens een topic dat ik zou willen openen, omdat ik een frisse blik zou willen op de situatie, maar dat kan ik hier niet openen, omdat mensen een bepaald beeld van mij hebben en ik daarbij weleens het onderspit kan delven. Dus dan houd ik het maar voor me. Wat jammer is, want volgens mij denkt iedereen zo.

Ik heb eigenlijk nog nooit een topic NIET geplaatst omdat ik bang was voor de reacties. Als een onderwerp mij leuk en of interessant lijkt dan plaats ik het gewoon.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Jeanette ma 20 mei 2013 - 21:43

Ik was niet erg actief op het oude forum, dus mis het niet erg. Zou het wel missen als dit forum weg valt, maar puur omdat ik nu wel actief ben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Snoes ma 20 mei 2013 - 23:16

Nee, ik mis het helemaal niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Ilovethe90s di 21 mei 2013 - 0:03

Nee, eigenlijk niet.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

'Mis' jij het oude forum nog wel eens? Empty Re: 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum