Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

+3
TukTuk
Lotus
Miss-Rose
7 plaatsers

Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  Miss-Rose wo 26 jan 2011 - 5:44

Heey dames,
Ik ben net 2 weken erg ziek geweest. Griep, koorts en brongietes. Ik ben in jaren niet zo ziek geweest en het viel erg tegen. Ik ben ook 5 kilo afgevallen. Ik ben maandag begonnen met werken en had maandag avond meteen dans les. Gisteravond was ik ook weg geweest maar was al voor negen uur thuis. Vandaag ben ik vrij en heb ik me kamer schoongemaakt en opgeruimd, boodschappen gedaan en gekookt. En ik ben toch niet fit. Gewoon moe.
De afgelopen dagen heb ik op me werk vaker even gezeten dan normaal. Ik sta en loop veel op me werk, zeker 70 % van de dag. Voor me gevoel met ik mezelf niet. Ik voel me eerder een oud wijf. Kent iemand dit gevoel?
Greets

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  Lotus wo 26 jan 2011 - 5:46

Het lijkt me niet gek dat je na twee weken ziekte even de tijd nodig hebt om weer op krachten te komen. Zeker als je ook zoveel bent afgevallen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  TukTuk wo 26 jan 2011 - 5:50

Dat is heel normaal, je lichaam is nog aan het herstellen en je moet zeker nu ook niet te actief gaan doen Wink Gewoon rustig je lichaam de tijd er voor geven!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  Happy wo 26 jan 2011 - 6:00

Ik heb ook de griep gehad. Nu anderhalve week geleden, maar nog weinig energie. Heeft blijkbaar even tijd nodig smile.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  M_as wo 26 jan 2011 - 6:14

Hier nog 1! Vorige week griep gehad en nu strontverkouden. Als ik thuiskom van het werk is het bijna meteen slapen. Je lichaam zit denk ik nog niet in het gewone ritme.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  Lynn_ wo 26 jan 2011 - 6:14

Het hoort er bij. Doe even rustig aan. Ik vind dat je behoorlijk druk bent geweest de laatste dagen voor iemand die net ziek geweest is. Neem de tijd en zorg er voor dat je helemaal hersteld bent voordat je alle dingen weer oppakt. Het is prima om te gaan werken maar zorg dan voor rustige avonden.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:53

Miss-Rose schreef:Heey dames,
Ik ben net 2 weken erg ziek geweest. Griep, koorts en brongietes. Ik ben in jaren niet zo ziek geweest en het viel erg tegen. Ik ben ook 5 kilo afgevallen. Ik ben maandag begonnen met werken en had maandag avond meteen dans les. Gisteravond was ik ook weg geweest maar was al voor negen uur thuis. Vandaag ben ik vrij en heb ik me kamer schoongemaakt en opgeruimd, boodschappen gedaan en gekookt. En ik ben toch niet fit. Gewoon moe.
De afgelopen dagen heb ik op me werk vaker even gezeten dan normaal. Ik sta en loop veel op me werk, zeker 70 % van de dag. Voor me gevoel met ik mezelf niet. Ik voel me eerder een oud wijf. Kent iemand dit gevoel?
Greets

Yup.

Ik heb eind 2003 zware griep gehad, ik was compleet uitgedroogd. Ik moest me de eerste dag kruipend naar de huistelefoon slepen om me ziek te melden op t werk terwijl ik allemaal sterretjes zag en niet goed kon ademen. Tien dagen zonder eten en drinken, omdat ik al die dagen niks binnen kon houden, nog geen slok water. Overgeven, diarree, en ook nog eens ongesteld. Keelpijn, spierpijn, ijlen.. Mijn moeder kwam 2x per dag om me uit bed te slepen en op de wc te zetten, wat vreselijk veel pijn deed. Ik kon niks meer. Toen ze de huisarts belde ( nog een vervanger ook ) was het van "kan ze niet even langskomen?" Slecht hoor. Uiteindelijk heb ik zetpillen gekregen tegen de misselijkheid en kon ik op de elfde dag een beschuitje eten en wat drinken. Het vel van mijn voeten en handen liet los en mijn gezicht was heel droog, mijn haar brak af en ik leek wel een zombie. Als ik 40 kilo woog was het veel, ik was een skelet. Mijn moeder moest me wassen op een krukje onder de douche. Toen was ik 22.

Het herstel ging net als bij jou erg langzaam, ik moest echt halve dagen werken. Ja, een oud wijf voelde ik me ook. Zware griep moet je nooit onderschatten, ook al ben je jong. Probeer als je weer kan eten en koken zo gezond mogelijk te doen. Lekker veel fruit, groente en thee of water. Kan je niet voor 50% gaan werken tot je weer op krachten bent? Dat heb ik toen ook gedaan.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  Feline wo 26 jan 2011 - 6:57

Kan inderdaad wel een aanslag zijn op je lichaam hoor! Ik ben 10 jaar geleden behoorlijk ziek geweest. 1,5e week thuis gebleven van school, hield ook niets binnen. Uiteindelijk uitgedroogd opgenomen in het ziekenhuis en daar een week aan het infuus gelegen. Daarna moest ik nog iets van 1,5/2 weken thuis blijven vanwege het gevaar op infecties (wat op een school vrij groot is natuurlijk) Dat duurde ook wel een tijdje.. En 5 kilo afvallen is ook best veel natuurlijk. Ik zou even lekker rustig aan doen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  Miss-Rose do 27 jan 2011 - 6:17

Dames, ik denk dat jullie gelijk hebben.
Eigenlijk moest ik had wat rustigger aandoen deze week.
Sinds maandag doe ik ook smiddags buikspier oefeningen, mischien niet slim maar ik wil een strakkere buik.
Me buik is mischien veel platter maar zo niet strak

Het komt wel goed met mij. ik voel me vandaag al een stuk beter.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:21

Dat is heel normaal hoor. Je lichaam is 2 weken ziek geweest en heeft nu gewoon de tijd nodig om te herstellen. Ik zou dus zeggen, doe het de komende dagen nog rustig aan dan ga je je vanzelf beter voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit? Empty Re: Erg ziek geweest, nu de nasleep. Herkend iemand dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum