Schoonmaken, heb er geen (meer) in!
+24
Prosecco
Theeleut
Nana
ThinkPink
Viva
Tania
Susan
CCC
Rovine
SleepingBeauty
Gympie
Joontjuh
VeryCherry
Pancake
Caro
loesje
Rose
minoessepoes
Rush
Discordia
Atelier Madame
Caroow
Ugly Betty
Caribbeanlover
28 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Schoonmaken, heb er geen (meer) in!
Ik vind het huishouden echt geen donder aan. Ik zal er ook nooit goed in worden. Ik denk dat ik elke dag wel een uur bezig ben , maar alsnog is het hier gewoon nooit echt schoon of opgeruimd. Dus ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om in die tijd een schoon en opgeruimd huis te krijgen. Denk dat ik dan elke dag wel 2 uur of meer aan de slag moet. En laat ik daar nou geen tijd en energie voor hebben.
Ik wacht nog steeds op het moment dat we genoeg geld binnen halen om een schoonmaakster in te huren.
En als jij dat schoonmaakbedrijf kan betalen CBL: doen! Maareh verwarmingsbuizen afnemen? Ik geloof dat ik daar nog nooit over nagedacht heb om dat te doen
Ik wacht nog steeds op het moment dat we genoeg geld binnen halen om een schoonmaakster in te huren.
En als jij dat schoonmaakbedrijf kan betalen CBL: doen! Maareh verwarmingsbuizen afnemen? Ik geloof dat ik daar nog nooit over nagedacht heb om dat te doen
Gast- Gast
Ik vind dat ik het zelf moet weten als ik een team en/of hulp in huis haal. Als ik het geld ervoor heb en ervoor over heb, dan moet ik dat zelf weten.
Vind de reacties nogal kinderachtig..................laat me lekker! Ik zeg er toch ook niks van als jullie dat zouden willen. Wellicht kan ik dan tips krijgen van zo team, is alleen maar handig.
Vind de reacties nogal kinderachtig..................laat me lekker! Ik zeg er toch ook niks van als jullie dat zouden willen. Wellicht kan ik dan tips krijgen van zo team, is alleen maar handig.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Nou, lang niet alle reacties zijn kinderachtig volgens mij.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind er ook geen flikker aan dat huishouden, het blijft maar terug komen. Maar ik zet me er wel toe aan, want als ik het laat versloffen dan moet ik nóg harder mijn best doen het bij te houden.
Ik zou aan de ene kant ook wel een schoonmaakster willen, gewoon om mijn taken te doen (alles dus) zodat ik lekker iets anders kan doen, maar ik (en mijn man helemaal) vinden het van de zotte. Ik werk niet, dus ik zou het heel erg snob gedrag vinden als ik dus een hulp zou hebben. Ook al kunnen we het betalen.
Maar als jij en je man het niet erg vinden dan doe je dat toch gewoon? Waar wacht je op!
Ik zou aan de ene kant ook wel een schoonmaakster willen, gewoon om mijn taken te doen (alles dus) zodat ik lekker iets anders kan doen, maar ik (en mijn man helemaal) vinden het van de zotte. Ik werk niet, dus ik zou het heel erg snob gedrag vinden als ik dus een hulp zou hebben. Ook al kunnen we het betalen.
Maar als jij en je man het niet erg vinden dan doe je dat toch gewoon? Waar wacht je op!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Hier is het ook dweilen met de kraan open, 's avonds is het netjes en als je nu weer kijkt is het net alsof er alweer een bom is gevallen. Vreselijk!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Nou, lang niet alle reacties zijn kinderachtig volgens mij.
Moet ik nou echt alles voorkauwen?! Je snapt toch wel dat ik daarmee diegene bedoel die dat wel zijn. Oh echt hoor sommigen mensen zijn echt dom!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:VeryCherry schreef:Nou, lang niet alle reacties zijn kinderachtig volgens mij.
Moet ik nou echt alles voorkauwen?! Je snapt toch wel dat ik daarmee diegene bedoel die dat wel zijn. Oh echt hoor sommigen mensen zijn echt dom!
Doe is normaal achterlijke trien.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:VeryCherry schreef:Nou, lang niet alle reacties zijn kinderachtig volgens mij.
of contact gestoord zoals jij, normaal doen is echt een probleem voor je he?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Doe gewoon eens normaal mens. Jij maakt er echt een sport van om alles negatief te bekijken en mensen af te snauwen.Caribbeanlover schreef:VeryCherry schreef:Nou, lang niet alle reacties zijn kinderachtig volgens mij.
Het zou me niks verbazen als je ooit helemaal geen tips of adviezen meer krijgt, jij gaat toch overal tegenin.
Gast- Gast
Ik denk dat dit een van de weinige topics is waar echt serieus gereageerd wordt op je CBL, ik lees eigenlijk nergens echt kinderachtige reactie. En misschien moet je ook eens kijken aan jou manier waarop je reageert dat kan natuurlijk ook weer reacties uitlokken, als je dingen al op een andere, nettere manier zou formuleren komt dit ook al heel anders over, of sommige dingen gewoon voor je houd en niet post.
Gast- Gast
Dit is dus de reden dat ik eigenlijk nooit in jouw topics reageer. Je bent zo ontzettend ondankbaar. Je plaatst een topic, je reageert daarin vaak nogal heftig, reageert vaak vrij zwart wit op alles en toch proberen mensen normaal op je te reageren want CBL pesten is gewoon niet de bedoeling, dat vind iedereen hier op het forum. Maar jij maakt het wel écht heel moeilijk met zulke reacties. Waar heeft VC het aan verdiend dat je zó lullig reageert? Je scheld dan wel niet letterlijk met scheldwoorden, je kwétst wel overduidelijk met zulke zinnen. "Moet ik nou echt alles voorkauwen?!" staat voor mij ongeveer gelijk aan, "Jezus doe eens normaal achterlijke trut".
Ik vind eerlijk gezegd jouw houding écht stuitend, je doet zo respectloos.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Caribbeanlover schreef:VeryCherry schreef:Nou, lang niet alle reacties zijn kinderachtig volgens mij.
Dit is dus de reden dat ik eigenlijk nooit in jouw topics reageer. Je bent zo ontzettend ondankbaar. Je plaatst een topic, je reageert daarin vaak nogal heftig, reageert vaak vrij zwart wit op alles en toch proberen mensen normaal op je te reageren want CBL pesten is gewoon niet de bedoeling, dat vind iedereen hier op het forum. Maar jij maakt het wel écht heel moeilijk met zulke reacties. Waar heeft VC het aan verdiend dat je zó lullig reageert? Je scheld dan wel niet letterlijk met scheldwoorden, je kwétst wel overduidelijk met zulke zinnen. "Moet ik nou echt alles voorkauwen?!" staat voor mij ongeveer gelijk aan, "Jezus doe eens normaal achterlijke trut".
En dit zal nooit veranderen want zo is ze al jaren.
SarahKey schreef:тыквашка schreef:Caribbeanlover schreef:VeryCherry schreef:Nou, lang niet alle reacties zijn kinderachtig volgens mij.
Ja, gelukkig denk ik dat ook niet hoor, dat ik het kan veranderen, dan zou ik een gefrustreerd leven lijden hier op het forum!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Amen!тыквашка schreef:SarahKey schreef:тыквашка schreef:Caribbeanlover schreef:VeryCherry schreef:Nou, lang niet alle reacties zijn kinderachtig volgens mij.
Ja, gelukkig denk ik dat ook niet hoor, dat ik het kan veranderen, dan zou ik een gefrustreerd leven lijden hier op het forum!
Ik zou knettergek van mezelf worden als ik zo in het leven zou staan.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
in dit topic hebben meiden toch ook tips gegeven waarom doe je daar geen zak mee en WEL van een schoonmaakbedrijf? Ik snap jou niet? Verder ben ik het met pompoen eens die reactie op VC sloeg nergens op. Lok jij nu expres dit soort reacties uit en lig jij onder de tafel van het lachen? Ik vraag mij dit echt af, je bent zo grof en kwetsend Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit jou kijk op het leven is.Caribbeanlover schreef:Ik vind dat ik het zelf moet weten als ik een team en/of hulp in huis haal. Als ik het geld ervoor heb en ervoor over heb, dan moet ik dat zelf weten.
Gast- Gast
Helemaal mee eens!Jolicious schreef:Ik vind het huishouden echt geen donder aan. Ik zal er ook nooit goed in worden. Ik denk dat ik elke dag wel een uur bezig ben , maar alsnog is het hier gewoon nooit echt schoon of opgeruimd. Dus ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om in die tijd een schoon en opgeruimd huis te krijgen. Denk dat ik dan elke dag wel 2 uur of meer aan de slag moet. En laat ik daar nou geen tijd en energie voor hebben.
En als jij dat schoonmaakbedrijf kan betalen CBL: doen!Maareh verwarmingsbuizen afnemen? Ik geloof dat ik daar nog nooit over nagedacht heb om dat te doen
Alleen gaat er toch zo af en toe een doekje of stofzuiger over de verwarmingsbuizen.
Degene die laag horizontaal zitten neem ik soms mee met de stofzuiger en de hoge gaan mee met de grote schoonmaak(is in de slaapkamers)
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Normaal vind ik schoonmaken heel erg ontspannend. Heerlijk op zaterdagmorgen na de koffie met het gelul en wat muziek van Radio Noord. En dan rond 17.00u nog even boodschappen doen, om vervolgens te douchen, huisklofje aan en op de bank te ploffen voor Kassa, Kinderen geen Bezwaar en Paul de Leeuw. Het enige wat ik zo jammer vind is dat ik er echt tijd voor moet uittrekken. Want als ik begin kan ik niet meer stoppen en zie ik overal opeens vuil. Dan zit ik op de knieen om de stof in de meterkast op te zuigen, wie kijkt daar ooit? Maar goed, ben van het ene uiterste naar het andere.
Ik kan dus een hele dag uittrekken voor het schoonmaken. En dat is dan ook de reden waarom ik een schoonmaakster heb overwogen toen ik nog 40u aan het werk was en meer dan 10 reisuren per week had. Ik had het gevoel dat ik alleen dingen deed die me werden opgedrongen door mijn agenda. Werken, eten, drinken, slapen, schoonmaken.
Ik kan dus een hele dag uittrekken voor het schoonmaken. En dat is dan ook de reden waarom ik een schoonmaakster heb overwogen toen ik nog 40u aan het werk was en meer dan 10 reisuren per week had. Ik had het gevoel dat ik alleen dingen deed die me werden opgedrongen door mijn agenda. Werken, eten, drinken, slapen, schoonmaken.
Gast- Gast
Maura schreef:Normaal vind ik schoonmaken heel erg ontspannend. Heerlijk op zaterdagmorgen na de koffie met het gelul en wat muziek van Radio Noord. En dan rond 17.00u nog even boodschappen doen, om vervolgens te douchen, huisklofje aan en op de bank te ploffen voor Kassa, Kinderen geen Bezwaar en Paul de Leeuw. Het enige wat ik zo jammer vind is dat ik er echt tijd voor moet uittrekken. Want als ik begin kan ik niet meer stoppen en zie ik overal opeens vuil. Dan zit ik op de knieen om de stof in de meterkast op te zuigen, wie kijkt daar ooit? Maar goed, ben van het ene uiterste naar het andere.
Nou dat stof in de meterkast weghalen doe ik hier ook en elke keer denk ik..zal ik ja/ nee en dan denk ik tja stel je voor dat iemand die deur opendoet
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
De meterkast? Haha, die trek ik twee keer per jaar open. Die ga ik echt niet poetsen.
CBL, al uitgezocht wat een schoonmaakteam je gaat kosten terwijl de stoflaag in huis dikker wordt?
CBL, al uitgezocht wat een schoonmaakteam je gaat kosten terwijl de stoflaag in huis dikker wordt?
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:De meterkast? Haha, die trek ik twee keer per jaar open. Die ga ik echt niet poetsen.
Eens in de zoveel tijd even stofzuiger erdoor...stof eruit, spinnenrag weghalen. Toen we tijdens de verhuis 2,5 maand geleden de deur van de meterkast voor het eerst opendeden was het helemaal 1 drama en nu hebben we nog regelmatig 'kijkvisite' die die deur opendoen om te kijken wat erachter zit
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Er ligt heus stof hoor, in die meterkast. En mensen kunnen zich vergissen in het toilet en de meterkastdeur proberen. Nee, komt nooit voor. Maar als ik bezig ben dan moet ook ALLES worden gedaan.
Zo ben ik weleens uren bezig geweest met het schoonmaken en herindelen van de kasten. En waarom? Want ik kon best alles vinden. Maar stel je voor dat iemand anders bij de kasten moet? Dan zouden ze het wel een troep vinden.
Zo ben ik weleens uren bezig geweest met het schoonmaken en herindelen van de kasten. En waarom? Want ik kon best alles vinden. Maar stel je voor dat iemand anders bij de kasten moet? Dan zouden ze het wel een troep vinden.
Gast- Gast
Oh het scheelt mij weinig wat een ander van mijn kasten denkt, daar hebben ze niks te zoeken
Maar de woonkamer, wc en keuken, schaam ik me soms wel voor.
Heb net de meterkast bekeken! Beetje stoffig ja haha!
Maar de woonkamer, wc en keuken, schaam ik me soms wel voor.
Heb net de meterkast bekeken! Beetje stoffig ja haha!
Gast- Gast
Whahaha! Dat je gewoon hebt gekeken, haha!
Op de één of andere manier interesseert me alles van wat anderen denken. Vroeger nooit gehad. Maar als hier iemand blijft slapen en ik heb een stofje gezien, dan hoop ik zo dat ze hem niet hebben gezien.
Ik heb een beetje perfectionisme in me. Een beetje boel heb ik soms het idee.
Op de één of andere manier interesseert me alles van wat anderen denken. Vroeger nooit gehad. Maar als hier iemand blijft slapen en ik heb een stofje gezien, dan hoop ik zo dat ze hem niet hebben gezien.
Ik heb een beetje perfectionisme in me. Een beetje boel heb ik soms het idee.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Geen zin meer in.
» Geen middagslaapje meer?
» Geen baby meer...
» Ik heb geen vertrouwen meer in ze.
» HELP! Geen (pap)fles meer..
» Geen middagslaapje meer?
» Geen baby meer...
» Ik heb geen vertrouwen meer in ze.
» HELP! Geen (pap)fles meer..