Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoonmaken, heb er geen (meer) in!

+24
Prosecco
Theeleut
Nana
ThinkPink
Viva
Tania
Susan
CCC
Rovine
SleepingBeauty
Gympie
Joontjuh
VeryCherry
Pancake
Caro
loesje
Rose
minoessepoes
Rush
Discordia
Atelier Madame
Caroow
Ugly Betty
Caribbeanlover
28 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Schoonmaken, heb er geen (meer) in! Empty Schoonmaken, heb er geen (meer) in!

Bericht  Caribbeanlover di 24 apr 2012 - 2:07

Zonet een beetje schoongemaakt omdat het nodig was. Wij hebben een oud huis en er lopen allemaal verwarmingsbuizen door het hele huis zo ook in de badkamer en in de douche zelf.

Ik weet mij god niet waar ik moet beginnen en wil het opgeven. Het liefst huur ik een schoonmaakteam in die het hele huis in 1x eens goed schoonmaakt omdat ik geen logica heb.

Het is teveel werk om alleen te doen.

Wie heeft dat ook?

Wie heeft er wel eens een schoonmaakteam ingehuurd?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaken, heb er geen (meer) in! Empty Re: Schoonmaken, heb er geen (meer) in!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:09

Een schoonmaaktteam nog wel, is een werkster niet voldoende? Laughing

Gast
Gast

Schoonmaken, heb er geen (meer) in! Empty Re: Schoonmaken, heb er geen (meer) in!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:11

En als je nu eens een schema maakt? Of ipv alles in 1 keer willen poetsen dat je elke dag iets doet zodat in een week toch alles gedaan is?

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty di 24 apr 2012 - 2:13

Lily schreef:En als je nu eens een schema maakt? Of ipv alles in 1 keer willen poetsen dat je elke dag iets doet zodat in een week toch alles gedaan is?

Inderdaad en voor daarna een schema maken om alles bij te houden. Schrijf per ruimte op wat je daar moet doen en hoe vaak je dat wil doen, en daar achter weer wanneer. Dat gebruik ik ook en hier werkt het goed, het zorgt ervoor dat ik elke dag iets doe ipv alles op zaterdag.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:14

Ik herken het. Ik ben momenteel helemaal suf van de pijnstillers en anders heb ik gewoon teveel pijn om te gaan schoonmaken. Het hoognodige doe ik wel maar ik kan me er gewoon niet toe zetten om het grondig te doen.

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 24 apr 2012 - 2:16

Als je gewoon elke dag twee keer een half uurtje gaat poetsen word het vast schoon en je hebt niet het idee dat je dagen uit poetsen bestaan.

Of je schrijft helemaal voor jezelf uit wat er moet gebeuren en doet elke dag minstens twee dingen van het lijstje.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 24 apr 2012 - 2:19

Heb met lijstjes gewerkt, maar dat helpt bij mij niet. Elke dag iets doen vergeet ik en heb ik ook geen zin in eigenlijk. Gewoon 1x zo team inhuren dat wil ik wel eens meemaken.

Niemand die dat gedaan heeft?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow di 24 apr 2012 - 2:20

Is dat niet heel duur zo'n team? Ik heb zelf niet zo veel moeite met poetsen en vriend al helemaal niet, dus geen ervaring.

Als je dat team hebt laten komen is het misschien een idee om een werkster aan te nemen? Zo dat het niet weer zo ver hoeft te komen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:27

Maar wat is het nut van zo`n team? Die nemen 1 keer je woning onder handen maar daarna zal je het toch weer zelf moeten doen hoor. Waar je dan aan zou kunnen denken is om dan een huishoudhulp aan te nemen die bv 1 ochtend of middag in de week komt poetsen.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover di 24 apr 2012 - 2:28

Caroow schreef:Is dat niet heel duur zo'n team? Ik heb zelf niet zo veel moeite met poetsen en vriend al helemaal niet, dus geen ervaring.

Als je dat team hebt laten komen is het misschien een idee om een werkster aan te nemen? Zo dat het niet weer zo ver hoeft te komen.

Geen idee hoe duur het is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame di 24 apr 2012 - 2:28

Maar die buizen e.d. maken je huis toch niet zo vies? Hoe groot is je huis trouwens? Bedoel je badkamer, keuken e.d. hoef je niet elke dag te poetsen, vaak is het ook een kwestie van een beetje bijhouden.

Oh en kun je niet samen een dag met je man uittrekken om het hele huis van top tot teen te poetsen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:30

Voel je je niet fit ofzo, dat je dit zo ervaart? Of is het gewoon een te groot huis dus te veel werk?

Gast
Gast

Bericht  Discordia di 24 apr 2012 - 2:32

Heb je het zo druk de laatste tijd?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:33

Ik reageer niet

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:34

Waarom plaats je geen oproepje in vraag en aanbod? En zijn denk ik genoeg meiden die wel iets bij willen verdienen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:35

Stofzuiger schreef:Waarom plaats je geen oproepje in vraag en aanbod? En zijn denk ik genoeg meiden die wel iets bij willen verdienen.

Respect voor de persoon die daar reageert smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:37

Nou moet ik het toch even kwijt mensen!!!!!

IEDER andere forummer had dit berichtje kunnen plaatsen zonder zulke flauwe reacties te krijgen, en plaatst CBL het komen er weer zúlke reacties.

Zo kinderachtig!

Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:39

Charlie schreef:Nou moet ik het toch even kwijt mensen!!!!!

IEDER andere forummer had dit berichtje kunnen plaatsen zonder zulke flauwe reacties te krijgen, en plaatst CBL het komen er weer zúlke reacties.

Zo kinderachtig!

Mad

~Ik vind het in dit topic nog wel mee vallen moet ik eerlijk zeggen....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:39

Snap je reactie niet helemaal scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:40

Vlg mij wordt er vrij serieus gereageerd hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:42

Ach ja, schoonmaken is niet het leukste werk.. Je zou een schoonmaakster kunnen nemen die iedere week de 'grote' klussen doet zoals badkamer + wc schrobben, keuken schoonmaken, stofzuigen en dweilen. Maar goed, ik weet niet of dit financieel uit kan bij jullie.

Dan doe je daarnaast zelf de 'kleinere' dingen zoals opruimen, afstoffen, dat soort dingen. Ik heb ook een tijdje een schoonmaakster gehad toen ik nog fulltime werkte. Ik vond het ideaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 2:58

Het lijkt mij ook wel lekker, als een team alles onder handen komt nemen. En dan hoef ik het daarna alleen maar bij te houden smile Dus zo'n gek idee is dat niet, als je het even niet meer ziet zitten. Daarna heb je een schone lei en kun je een schema maken die voor jezelf werkt, en je daar dan ook aan houden & het opschrijven, dan hoef je het niet te onthouden.

Ik zit eraan te denken om de dames van mijn werk te vragen, die vertrouw ik, ken ik & ik weet dat ze geld nodig hebben.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 24 apr 2012 - 3:00

Je houdt je huishouden toch altijd bij?

Ik zou niet weten wat zo`n team bij mij thuis moet. Schoonmaken, heb er geen (meer) in! 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 3:02

Ik houd het altijd bij inderdaad en het is hier keurig, maar de grote dingen, zoals het balkon schrobben, de gordijnen wassen, alle ramen lappen, alle keukenkastjes van binnen & van buiten, alle meubels aan de kant, daar kom ik nu gewoon bijna niet aan toe en zou voor mij veel beter kunnen, maar ik ben wellicht een zeurpiet. Dus als dat gedaan wordt, zou ik blij zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 24 apr 2012 - 3:06

Lijkt me ook heerlijk, dat even alle keukenkasjes leeg gehaald en uitgesopt worden, de koelkast, de badkamer van top tot teen, de ramen gewassen de hoekbank van zijn kant want dat kan ik alleen niet enz.

Natuurlijk houden wij het bij, maar zo'n ploeg zou toch echt wel erg welkom zijn voor de echt grote klussen en dat alles weer eens lekker gedaan is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: