Geen middagslaapje meer?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geen middagslaapje meer?
F heeft sinds de paar weken een heel nieuw ritme. Eigenlijk sinds de klok vooruit is gegaan. Vanmiddag expres vroeger wakker gemaakt van zijn middag slaapje om 14:15 en vanavond om 20:00 naar bed gebracht, hij slaapt nu nog niet
Hoe komen we nu weer naar een normaal ritme, 19:30/20:00 naar bed vind ik een mooie tijd voor een klein ventje. Zou hij er aan toe zijn om zijn middagslaapje over te slaan? Ben bang dat hij dan tijdens het avondeten in slaap valt.
Hoe oud was jullie kindje toen hij of zij geen slaapje meer deed overdag?
Hoe komen we nu weer naar een normaal ritme, 19:30/20:00 naar bed vind ik een mooie tijd voor een klein ventje. Zou hij er aan toe zijn om zijn middagslaapje over te slaan? Ben bang dat hij dan tijdens het avondeten in slaap valt.
Hoe oud was jullie kindje toen hij of zij geen slaapje meer deed overdag?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Geen middagslaapje meer?
Dat is even een lastige periode, nog niet zonder middagslaapje kunnen, maar met middagslaapje eigenlijk net teveel. Onze dochter heeft een periode gehad waarbij ze tussen de middag haar slaap echt nog nodig had, maar 's avonds wel pas rond 22u ging slapen. Dit is beter geworden toen ze tussen de middag niet meer hoefde te slapen (ze viel zelf niet meer in slaap, ondanks dat ze wel naar bed ging). Nu gaat ze tussen 18.30u en 19.30u naar bed.
Gast- Gast
Als ik hem in bed leg s middags slaap hij zo 2-2,5 uur. Dan zou denken dat hij het nog nodig heeft. En als hij s avonds rond 21:00/21:30 in slaap valt wordt hij pas 8:30 wakker. Echt even een verstoord ritme, maa hoe komen we eruit?
chipa- Prater
Dan zou ik hem eerder wakker maken, na een uur bijv. en kijken hoe het dan gaat.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Kan je hem 's middags niet wakker maken? Y. gaat hier rond 12.30 uur naar bed en we maken hem dan na ongeveer 1 uurtje weer wakker. Hij gaat dan 's avonds weer netjes om 19.00 naar boven.
Als we hem langer dan 1 uurtje laten slapen is het feest 's avonds en wil hij niet slapen, maar laten we hem geen uurtje slapen is het ook feest omdat hij dan supervervelend wordt van de moeheid.
Y. is trouwens 's morgens altijd rond 7-7.30 uur wakker.
Als we hem langer dan 1 uurtje laten slapen is het feest 's avonds en wil hij niet slapen, maar laten we hem geen uurtje slapen is het ook feest omdat hij dan supervervelend wordt van de moeheid.
Y. is trouwens 's morgens altijd rond 7-7.30 uur wakker.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Y. gaat juist nu weer 's middags slapen, anders trekt ze het echt niet. Maar ik ga wel naar 3kwartier tot max een uur naar boven om de gordijnen open te maken weer. En dan mag ze best nog even blijven liggen. En tussen 1830 en laatst 1900 ligt ze er weer in.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Vanmorgen heeft mijn man hem om 7:00 wakker gemaakt en op het kdv heeft hij 1,5 uur geslapen. Nu ligt hij er al sinds 20:00 in
Voortaan dus niet meer laten uitslapen s ochtends en middagslaapje kort houden. Hopelijk gaat het zo werken
Voortaan dus niet meer laten uitslapen s ochtends en middagslaapje kort houden. Hopelijk gaat het zo werken
chipa- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer geen middagslaapje meer
» Geen middagslaapje meer, ik moet wennen?
» Vanaf welke leeftijd geen middagslaapje meer?
» Geen zin meer in.
» Wanneer geen rompers meer?
» Geen middagslaapje meer, ik moet wennen?
» Vanaf welke leeftijd geen middagslaapje meer?
» Geen zin meer in.
» Wanneer geen rompers meer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: