Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 1:45

Tijdens de kerstperiode heb ik gewerkt en in dec. kreeg ik mijn loon. Tijdens een pauze hoorde ik bij toeval collega's praten dat het loonstrookje niet klopte. Ik had er geen erg in toen ik het zag, maar vond het wel vrij weinig. Ik ben toen gaan rekenen en uiteindelijk klopte het idd niet, want het uurloon lag lager.
Omdat ik na bepaalde tijd (bijv. na 22.00) extra betaald kreeg zou ik deze toeslagen + vakantietoeslag eind jan. krijgen. Dit heb ik besproken met een leidinggevende omdat mij niet alles even duidelijk leek.

Ik heb dus onlangs een loonbriefje gehad met alleen de extra toeslagen en dus geen vakantietoeslag zoals beloofd! Het staat er heel duidelijk op.
Ik dus weer bellen en er werd gezegd dat het in febr. komt. Dus zei ik dat het loon wat ik nog kreeg omdat het in dec. niet klopte ook in febr. zou krijgen.
Heb gezegd dat ik het nou wel lang vind duren en dat het voor hetzelfde geld maart zou zijn of later al ik alles zou krijgen.

Ze beloven van alles en maken het niet waar. Ik moet dus nu maar afwachten of ik het daadwerkelijk krijg wanneer zij hadden verteld.
Ik ga dit weekend daar de 1e dag weer beginnen, maar het zijn erg weinig uren. Eerst heb ik een proefmaand en totaal is het een contract van 5 mnd.
De laatste paar dagen ben ik gaan twijfelen en dat komt door dat gerotzooi mbt loon.
Ik vind dat ze hun medewerkers niet eerlijk behandelen, want er werd me gezegd dat ik niet de enige was waabij het niet klopte.

Dus vraag ik me af en moet ik maar zien of ze het deze keer wel goed berekenen wat mijn loon is en dat ik niet er zelf weer achteraan moet omdat ik nog geld tegoed krijg.
Ik heb er helemaal geen zin in eigenlijk om daar nog te gaan werken. Gisteravond kon ik er niet van slapen en moest ervan huilen omdat ik niet weet wat ik moet doen.

Toen ik gisteravond naar bed ging werd mijn man wakker. Eigenlijk wilde ik het hem vertellen van mijn twijfels, maar heb het niet gedaan omdat hij dan misschien amper meer kon slapen ervan en er vandaag er dan steeds aan moet denken.

Bah, wat een klotesituatie!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 2:50

Werk je daar via een uitzendbureau?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 4:29

Nee. Maar dat maakt toch niks uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 4:39

Maar ze hebben het nu toch uitgezocht en ontdekt dat het bij meer mensen fout is gegaan? Ze hebben de fout gevonden en maken het naar je over in februari. Ik zou dat toch wel even afwachten voor je je druk gaat maken. Het klinkt naar mijn idee juist alsof het nu opgelost is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 4:42

Zusje van Bert schreef:Maar ze hebben het nu toch uitgezocht en ontdekt dat het bij meer mensen fout is gegaan? Ze hebben de fout gevonden en maken het naar je over in februari. Ik zou dat toch wel even afwachten voor je je druk gaat maken. Het klinkt naar mijn idee juist alsof het nu opgelost is.

Verwarrend je hebt dezelfde foto als een ander. Waar is die leuke met doe hoed?
Het gaat mij erom dat er meerdere malen is gezegd dat ik eind jan. de toeslagen + vakantiegeld zou krijgen en dus alleen het 1e heb gehad. Het is voor hun toch ook makkelijker om het gelijk goed te doen, want nu moet ze iedereen en extra loonstrook sturen en dat moet natuurlijk ook weer geprint en gemaakt worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 4:47

Caribbeanlover schreef:Nee. Maar dat maakt toch niks uit?
Laat ook maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 5:02

Purple schreef:
Caribbeanlover schreef:Nee. Maar dat maakt toch niks uit?
Laat ook maar.

Doe eens normaal zeg! Het maakt geen hol uit of ik voor een uitzendbureau daar werk of niet. Deze fout hebben ze ook bij uitzendkrachten gemaakt btw.
Ik vraag alleen aan jou of het wat uit maakt, meer niet en je geeft geen eens antwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 5:08

Caribbeanlover schreef:

Doe eens normaal zeg!
confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 5:14

Caribbeanlover schreef:
Zusje van Bert schreef:Maar ze hebben het nu toch uitgezocht en ontdekt dat het bij meer mensen fout is gegaan? Ze hebben de fout gevonden en maken het naar je over in februari. Ik zou dat toch wel even afwachten voor je je druk gaat maken. Het klinkt naar mijn idee juist alsof het nu opgelost is.

Verwarrend je hebt dezelfde foto als een ander. Waar is die leuke met doe hoed?
Het gaat mij erom dat er meerdere malen is gezegd dat ik eind jan. de toeslagen + vakantiegeld zou krijgen en dus alleen het 1e heb gehad. Het is voor hun toch ook makkelijker om het gelijk goed te doen, want nu moet ze iedereen en extra loonstrook sturen en dat moet natuurlijk ook weer geprint en gemaakt worden.

Als een ander? Als wie dan? Very Happy Volgens mij ben ik de enige met deze avatar hoor Very Happy.
Het vervelende aan een maandsalaris is meestal dat het dan de ene keer niet goed gaat en je gelijk weer een maand moet wachten. Probeer positief te blijven en positief te beginnen. Wellicht zou je ze nog even kunnen bellen om te vragen of het voor deze maand echt klaar is gezet?

@ Purple, ik snap ook niet zo goed wat je vraag met haar te maken heeft eigenlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 5:16

Zusje van Bert schreef:@ Purple, ik snap ook niet zo goed wat je vraag met haar te maken heeft eigenlijk?
Dat had ik heus wel uit willen leggen maar daar heeft ze geen behoefte aan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 5:19

Purple schreef:
Zusje van Bert schreef:@ Purple, ik snap ook niet zo goed wat je vraag met haar te maken heeft eigenlijk?
Dat had ik heus wel uit willen leggen maar daar heeft ze geen behoefte aan. smile

Ik zie dat ze je in de eerste instantie ook gewoon een vraag terugstelt. Als je dan met 'laat maar' reageert... Tja... Haar reactie daarop is wellicht wat overdreven maar mijn eerste reactie was precies hetzelfde... Waarom reageer je met 'laat maar' als je ook gewoon antwoord had kunnen geven dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Ploen do 27 jan 2011 - 5:32

ik heb dat bij mijn vorige week ook een heel aantal keren gehad. Heel vaak aan de telefoon gezeten, had er op den duur ook helemaal geen vertrouwen meer in.
Volgens mijn gevoel heb ik nog steeds geld tegoed van ze maarja
Snap dat het een erg vervelende situatie is!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:41

Purple schreef:
Zusje van Bert schreef:@ Purple, ik snap ook niet zo goed wat je vraag met haar te maken heeft eigenlijk?
Dat had ik heus wel uit willen leggen maar daar heeft ze geen behoefte aan. smile

Dat zeg jij. Ik kan heel goed voor mezelf praten hoor. Jij vroeg wat, ik geen antwoord en vraag waarom. Zie daar niks raars ofzo aan dus tja het ligt toch echt aan jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:43

Zusje van Bert schreef:
Purple schreef:
Zusje van Bert schreef:@ Purple, ik snap ook niet zo goed wat je vraag met haar te maken heeft eigenlijk?
Dat had ik heus wel uit willen leggen maar daar heeft ze geen behoefte aan. smile

Ik zie dat ze je in de eerste instantie ook gewoon een vraag terugstelt. Als je dan met 'laat maar' reageert... Tja... Haar reactie daarop is wellicht wat overdreven maar mijn eerste reactie was precies hetzelfde... Waarom reageer je met 'laat maar' als je ook gewoon antwoord had kunnen geven dan?

Hoezo is mijn reactie overdreven? Valt reuze meer hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:44

Ploen schreef:ik heb dat bij mijn vorige week ook een heel aantal keren gehad. Heel vaak aan de telefoon gezeten, had er op den duur ook helemaal geen vertrouwen meer in.
Volgens mijn gevoel heb ik nog steeds geld tegoed van ze maarja
Snap dat het een erg vervelende situatie is!

Aha dus jij begrijpt mij. Nou ik zou er wel achteraan gaan daar je hebt recht op je geld als je nog wat krijgt. Ga alles nog eens na zou ik zeggen en bel ze dan eens.............succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:49

Caribbeanlover schreef:
Zusje van Bert schreef:
Purple schreef:
Zusje van Bert schreef:@ Purple, ik snap ook niet zo goed wat je vraag met haar te maken heeft eigenlijk?
Dat had ik heus wel uit willen leggen maar daar heeft ze geen behoefte aan. smile

Ik zie dat ze je in de eerste instantie ook gewoon een vraag terugstelt. Als je dan met 'laat maar' reageert... Tja... Haar reactie daarop is wellicht wat overdreven maar mijn eerste reactie was precies hetzelfde... Waarom reageer je met 'laat maar' als je ook gewoon antwoord had kunnen geven dan?

Hoezo is mijn reactie overdreven? Valt reuze meer hoor.
Ik zeg 'wellicht wat overdreven' is niet gelijk aan 'overdreven' Wink. Ik vind het niet nodig om gelijk te gaan roepen 'Doe eens normaal zeg! Het maakt geen hol uit...' Maar dat doet er verder niet zo veel toe. Hier gaat het topic niet over smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Ploen do 27 jan 2011 - 11:01

Caribbeanlover schreef:
Ploen schreef:ik heb dat bij mijn vorige week ook een heel aantal keren gehad. Heel vaak aan de telefoon gezeten, had er op den duur ook helemaal geen vertrouwen meer in.
Volgens mijn gevoel heb ik nog steeds geld tegoed van ze maarja
Snap dat het een erg vervelende situatie is!

Aha dus jij begrijpt mij. Nou ik zou er wel achteraan gaan daar je hebt recht op je geld als je nog wat krijgt. Ga alles nog eens na zou ik zeggen en bel ze dan eens.............succes!

Haha, nou je wilt niet weten hoe vaak ik aan de telefoon heb gezeten. Steeds kwamen ze achter fouten waar ik dan zelf achter moest komen en dan krijg je de volgende maand weer een salarisstrook met 100.000 verschillende dingen waar ook weer vanalles wordt afgetrokken. Zo ben ik er ook 2 keer achter gekomen dat ik meer verdien dan ik eindelijk kreeg. Doordat ik belde kreeg ik het weer allemaal de volgende maanden.
Maar het vertrouwen is dan inderdaad gewoon weg en daarom heb ik het gevoel dat ik de afgelopen jaren dat ik er werk misschien wel meer had moeten krijgen door fouten die ik toen op het begin misschien niet heb opgemerkt.
Kan me helemaal voorstellen dat het je bezig houd en je moet maar vertrouwen dat je alles weer krijgt.
Als er iets goed geregeld moet zijn binnen het bedrijf is het wel het salaris, anders gaan er misschien wel mensen lopen.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 11:43


Ik heb besloten om toch te gaan gewoon omdat we het geld nodig hebben en ik zie wel hoe het loopt. Als er weer geklooi is met mijn loon van de 1e maand, dan kan ik altijd nog stoppen en ik zal iig zeggen dat ik het geen stijl vind hoe ermee word gesjoemeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Minx do 27 jan 2011 - 14:02

Ook loon uitbetaling is mensenwerk. Ik heb ook wel eens geen loon gehad. Terwijl mijn broertjes die bij hetzelfde bedrijf werken maar een andere afdeling het wel hadden. Gebeld een voorschot gekregen en de rest is de maand erna erbij uitbetaald.

Ik heb in oktober 5 diensten gedraaid 3 van 3,5 uur en 2 van 5,25 uur uiteindelijk kreeg ik in november loon voor 10,5 uur. De helft dus ongeveer van wat het zou moeten zijn. Dus ik mijn leidinggevende gevraagd hoe dat kon. Had uiteindelijk zelf de fout al ontdekt. Zij zou dat recht trekken en uiteindelijk heb ik eind januari het extra loon gehad. Er is dus bij mij veel meer tijd over heen gegaan. Dat loon moeten ze je toch wel betalen. Die maand heb ik het niet. En als ik het dan niet mis dan maakt me dat ook niet uit wanneer ik het krijg. Het is voor mij dan een extraatje. Al heb ik er wel voor gewerkt. Het is die maand wel extra.

Ik kan nog wel even door gaan met fouten die er gemaakt zijn met mijn loon/planning e.d. maar om daarom mijn werk op te geven, nee ik moet er niet aan denken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 19:14

Caribbeanlover schreef:
Ik heb besloten om toch te gaan gewoon omdat we het geld nodig hebben en ik zie wel hoe het loopt. Als er weer geklooi is met mijn loon van de 1e maand, dan kan ik altijd nog stoppen en ik zal iig zeggen dat ik het geen stijl vind hoe ermee word gesjoemeld.

Ik zou het niet sjoemelen gaan noemen Lucky. Over het algemeen werk je bij grote bedrijven en ik neem aan dat daar ook gewoon mensen werken die fouten kunnen maken. Is natuurlijk vervelend dat dat net bij jou gebeurd (en bij anderen) maar ik zou voorzichtig zijn met mensen beschuldigen dat ze het expres doen. Goed dat je in ieder geval gaat!

Overigens, Fairytale; Ik zou er wel mijn werk voor opgeven als het keer op keer zo werkt. Iemand die ik ken had hier vroeger ook zo veel problemen mee en moest soms echt zeuren om haar geld. Ze heeft 1 keer gedreigd niet meer te komen als ze het niet per direct contant zou krijgen en toen kreeg ze het. Maar zij werkt in een kleiner bedrijf waar haar baas ook verantwoordelijk is voor betaling, het is zijn bedrijf. Dat ligt dan net weer even anders, denk ik. Ik zou daar op een gegeven moment wel strontziek van zijn en er serieus over nadenken of ik dat nog langer wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 21:18

Ja idd ik wacht eerste de betaling van de 1e gewerkte maand af, klopt dat niet, dan zeg ik er tuurlijk wat van. Ik zal dan vragen of ik het voor die en die datum kan krijgen en zeggen zij ''ja'' en ik heb het dan niet dan stop ik ermee. Kan me altijd nog ziek melden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:55

Ik bedoelde het niet zo en zal niet tegen ze zeggen dat ze sjoemelen, maar ik zal dan wel als het nodig is zeggen dat ik het niet leuk vind en dat ik het al meerdere keren heb gezegd.
Dat ik het jammer vind dat ze steeds zeggen dat het er dan en dan is en vervolgens is het er niet.
Ik zal dan ook vragen waarom ze steeds van alles beloven en het niet nakomen. Dat is mijn goed recht toch om dat te zeggen? Het gaat wel om mijn geld waar ik voor gewerkt heb en wat ik niet op tijd krijg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gizmo vr 28 jan 2011 - 1:18

Caribbeanlover schreef:Ja idd ik wacht eerste de betaling van de 1e gewerkte maand af, klopt dat niet, dan zeg ik er tuurlijk wat van. Ik zal dan vragen of ik het voor die en die datum kan krijgen en zeggen zij ''ja'' en ik heb het dan niet dan stop ik ermee. Kan me altijd nog ziek melden.

Dit lijkt me niet zo'n beste werkhouding Caribbeanlover...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 1:45

Klopt, maar als zij ermee doorblijven gaan na de eerste maand zou ik dat wel kunnen doen. Daardoor gaan ze er misschien wel achteraan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Minx vr 28 jan 2011 - 3:44

Het gaat hier over een periode van 7,5 jaar, waarbij de planner te veel werk had en er hierdoor fouten in de administratie slopen waardoor het loon niet goed uitbetaald werd. Inmiddels is er een nieuwe. (was misschien handig om erbij te zetten nu lijkt het heel veel maar gezien de periode valt het mee)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb geen vertrouwen meer in ze. Empty Re: Ik heb geen vertrouwen meer in ze.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum