Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen baby meer...

+6
Manderijn
liesje
Viva
Printje
Paper Crown
Parel
10 plaatsers

Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Geen baby meer...

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 6:59

...


Laatst aangepast door Sybella op wo 31 jul 2013 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Parel wo 20 feb 2013 - 7:06

De laatste keer flesvoeding, vanaf nu gaan ze waarschijnlijk alleen maar beter slapen (en minder overdag!), ze kunnen zichzelf steeds beter vermaken, je kan gaan genieten van de eerste keer school, de eerste keer een afspraakje, de eerste keer fietsen zonder zijwieltjes..
Ik snap het wel hoor, het zijn ZOVEEL hoogtepunten in het 1ste jaar, maar kijk eens naar hoeveel er nog gaan komen! Elke leeftijd heeft zijn leuke en minder leuke dingen. Je gevoel kan je niet uitschakelen, maar je kan ook geen babytje meer krijgen, dus moet je relativeren.
Geen baby meer... 699888
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 7:10

...


Laatst aangepast door Sybella op wo 31 jul 2013 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Paper Crown wo 20 feb 2013 - 7:13

Trap er niet in Smupkes!!! De hormonen nemen 't over en dan zit je in de slapeloze nachten, twee peutertjes en krampjes.. Haha!

Nee zonder dollen, als julian een goede dag heeft denk ik: oh wil er nog één! Maar met een slechte dag denk ik: hoe lang zou ik moeten zitten als ik hem verkoop lol!

Wanneer is de fabriek gesloten bij je man? Wellicht is 't nog niet heel lang geleden en grijpt dat 'definitieve' je aan?
En trouwens, maak je niet druk, als je echt nog een wil zoek je een andere man..
(Sorry ben supermelig vandaag haha!)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 7:17

Haha, je hebt ook helemaal gelijk hoor PC.
Ik zeg ook wel eens tegen mijn man: Pfff, als we er nog zo'n jankbal bij zouden hebben dan zou ik mijn spullen pakken. Of als hij voor de 600e keer in de nacht wakker is: Morgen een foto maken en op marktplaats.
En nee, natuurlijk meen ik dat niet want ik ben dol op mijn ventje.
En dat brengt me dan ook weer redelijk met beide benen op de grond. Ik wil NOOIT meer zo'n tijd als dat we met A. hebben en hebben gehad. We mogen blij zijn met deze twee gezonde kindjes.

In november is er een knoopje in gelegd. Het is dus ook nog niet zo heel lang geleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Printje wo 20 feb 2013 - 7:21

Aan de ene kant herken ik het wel, tenminste het idee van nooit meer een baby voelen in de buik, nooit meer die bijzondere echo's. Maar aan de andere kant lijkt het me nu al heerlijk als ze wat ouder zijn. Iedere leeftijd heeft zijn mooie dingen, en zijn minder mooie dingen en aan de ene kant vind ik het enorm jammer hierna nooit meer een baby maar aan de andere kant lijkt het me heerlijk.

Daarnaast wil ik het ' lot' niet meer tarten, twee geweldige zwangerschappen en bevallingen en twee gezonde kinderen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Viva wo 20 feb 2013 - 7:22

Het lijkt mij ook wel super definitief. Mijn man wil dit, na een 3e, ook laten doen. Dat lijkt me wel heel gek.
Duurt voor ons nog even hoor. Maar ik denk dat het inderdaad heel gek is dat het dan zo definitief is. Geen baby meer... 699888
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  liesje wo 20 feb 2013 - 7:55

hier heel bekend wat je schrijft. maar ik weet dat hier ook geen derde komt omdat mijn man zich heeft laten steriliseren stond ik 100% achter maar nu t ook geen baby meer is vind ik het soms weleens moeilijkhelaas geen tips
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Manderijn wo 20 feb 2013 - 8:01

Zou je het niet altijd ook een beetje zo houden? Bij de 3e zou je denk ik ook denken dat je het jammer vind dat je het nooit weer mee gaat maken. Trucje der moeder natuur vrees ik!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Theeleut wo 20 feb 2013 - 8:07

Soms denk ik ook wel eens zo van nooit meer een baby en al de kleine kleertjes, knusse voedingsmomenten... Maaaaaar ik ben toch wel realistisch en ik ben degene geweest die het woord sterilisatie hier heeft aangekaart. Ik wíl gewoon geen baby meer! En mijn man trouwens ook niet, dus het was geen welles- nietes verhaal. Nu hoeven we ons geen zorgen meer te maken en geen gepruts meer met condooms, wat een verademing!

Het accepteren en loslaten is het lastige deel.
Dat gevoel zal met de tijd slijten denk ik zo smile
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Darius wo 20 feb 2013 - 8:21

Theeleut schreef:
Dat gevoel zal met de tijd slijten denk ik zo smile

Ik hoop het, maar ik denk het eigenlijk niet.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Theeleut wo 20 feb 2013 - 8:28

Darius schreef:
Theeleut schreef:
Dat gevoel zal met de tijd slijten denk ik zo smile

Ik hoop het, maar ik denk het eigenlijk niet.
Het zal inderdaad ook een trucje van moeder natuur zijn zoals iemand al zei.

Ikzelf heb er geen last van eigenlijk. Ik vind andermans baby schattig, maar ik denk dan altijd aan alle rompslomp die erbij komt kijken en dan sta ik weer met beide benen op grond Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  PiP wo 20 feb 2013 - 8:30

Herkenbaar!
Ik zou ook alles nog een keer (of vaker) mee willen maken, maar ik wil qua het lichamelijke gedeelte nooit meer zwanger zijn.
Daarnaast vind ik 2 kids nu ook wel zwaar genoeg!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 6:47

Ik denk inderdaad dat ik het zelfde na een 3e zou hebben.

Pip: Dat is inderdaad wat hier ook speelt.
Lichamelijk (maar ook qua ruimte en financieel) is een zwangerschap gewoon echt niet slim.

Nou ja, hopelijk slijt het langzaam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  PiP do 21 feb 2013 - 7:37

Hier zijn de kamers ook op en redden we het zo net financieel (op basis van de lonen zonder extra`s).
Ik heb nog geen echte kriebels, maar S gaat nu zo in een sneltreinvaart dat ik wel eens denk, ik wil weer een babbbyyyy.
Kriebels zullen vast nog komen, hij is nog maar 7 maand!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Sterrin_ do 21 feb 2013 - 9:32

Manderijn schreef:Zou je het niet altijd ook een beetje zo houden? Bij de 3e zou je denk ik ook denken dat je het jammer vind dat je het nooit weer mee gaat maken. Trucje der moeder natuur vrees ik!



Yes

Ik heb dat gevoel nog na 4 kinderen, mijn moeder na 7, dus ja, dikke kans dat dat zo blijft. En ja, waar is dan het einde? Dan zou ik er zo 10 hebben. :-)

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Manderijn do 21 feb 2013 - 9:57

Sterrin_ schreef:
Manderijn schreef:Zou je het niet altijd ook een beetje zo houden? Bij de 3e zou je denk ik ook denken dat je het jammer vind dat je het nooit weer mee gaat maken. Trucje der moeder natuur vrees ik!



Yes

Ik heb dat gevoel nog na 4 kinderen, mijn moeder na 7, dus ja, dikke kans dat dat zo blijft. En ja, waar is dan het einde? Dan zou ik er zo 10 hebben. :-)

Ja dan is het einde zoek! Goed plekje opzoeken voor die gevoelens en dan veilig opbergen maar smile

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Empty Re: Geen baby meer...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum