HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test
+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers
Pagina 32 van 36
Pagina 32 van 36 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36
Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test
Jasmine, wat ben jij toch een lief persoon. Ik mag jou graag.
Gast- Gast
Eens!Charlie schreef:Jasmine, wat ben jij toch een lief persoon. Ik mag jou graag.
Gast- Gast
Wat erg CKC. Ik hoop dat alles nog goed gaat en mag gaan.
Gast- Gast
Discordia schreef:Je bent wel heel ver gegaan met mensen nieuwsgierig maken, het nu niet vertellen is een beetje een anti-climax. Door er zelf een halve soap van te maken met veel drama en plottwists, kun je ook verwachten dat niet iedereen zo enthousiast blijft doen. Ik heb zelf weinig gevolgd aan je verhaal, maar ik gun het je wel en ben benieuwd hoe het voor je afloopt.
Veel drama...? Juist niet, daarom was het zo leuk om te volgen. Niks was haar teveel, zelfs als het moeilijk of zacht gezegd onprettig werd, maakte ze er een grapje over. Plottwists: daar kan zij toch niks aan doen? Dat woord heeft de connotatie van een screenplay of verhaal, alsof ze het in de hand had dat er week na week geen uitsluitsel was. Ik begrijp eerlijk waar echt niet wat een reden zou kunnen zijn om "minder enthousiast" te worden (en nog wel meer dan minder enthousiast blijkbaar, namelijk zelfs ronduit negatief). Hoe meer ik erover nadenk, hoe enger ik die mensen vind. Om zulke gevoelens te hebben over / richting iemand die via IVF zwanger probeert te raken, dan zit er toch ergens een steekje los?
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Stofzuiger schreef:Eens!Charlie schreef:Jasmine, wat ben jij toch een lief persoon. Ik mag jou graag.
Nu maken jullie mij verlegen dames
Maar lief dat jullie dat zeggen
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Discordia schreef:Je bent wel heel ver gegaan met mensen nieuwsgierig maken, het nu niet vertellen is een beetje een anti-climax. Door er zelf een halve soap van te maken met veel drama en plottwists, kun je ook verwachten dat niet iedereen zo enthousiast blijft doen. Ik heb zelf weinig gevolgd aan je verhaal, maar ik gun het je wel en ben benieuwd hoe het voor je afloopt.
Een soap? Halloooooo! Ze vertelt haar persoonlijke verhaal, iets wat haar bezig houdt. Doen we dat niet allemaal op het forum? Toevallig heeft haar verhaal een lang tijdsbestek, waardoor het een flink topic is geworden. Ik denk dat ze zelf ook liever een simpel topic had geopend met "Ik ben zwanger" ipv haar slopende tijd te beschrijven!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Halve soap en plottwists? Net of ze er voor kiest om dit allemaal mee te maken? Omdat wij het allemaal graag willen weten heeft ze het verteld. Verteld ze alles wel is het een halve soap, stopt ze met dingen vertellen is het ook niet goed.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
He wat een narigheid allemaal zeg! Hoop dan ook echt oprecht dat jullie goed nieuws hebben gekregen en dat je nu lekekr kunt genieten van een mooie zwangerschap... En zo niet, wil ik jullie heel veel sterkte wensen de aankomende tijd.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje, wat een toestand allemaal weer. Wat naar om zulke vervelende berichtjes te krijgen CKC, ik snap je keuze om hier verder niks meer over kwijt te willen (al ben ik reuze nieuwsgierig ). Ik hoop echt het allerbeste voor jullie en hoop dat jullie vanochtend fijn nieuws hebben gehad!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Lavendel schreef:Discordia schreef:Je bent wel heel ver gegaan met mensen nieuwsgierig maken, het nu niet vertellen is een beetje een anti-climax. Door er zelf een halve soap van te maken met veel drama en plottwists, kun je ook verwachten dat niet iedereen zo enthousiast blijft doen. Ik heb zelf weinig gevolgd aan je verhaal, maar ik gun het je wel en ben benieuwd hoe het voor je afloopt.
Halve soap en plottwists? Net of ze er voor kiest om dit allemaal mee te maken? Omdat wij het allemaal graag willen weten heeft ze het verteld. Verteld ze alles wel is het een halve soap, stopt ze met dingen vertellen is het ook niet goed.
Ze vertelt teveel om het nu niet te vertellen, dat ligt niet in de lijn der verwachting. Ze had ook heel simpel kunnen zeggen: begin mei weet ik meer en dan vertel ik het jullie ook. Nu is het een topic van bijna 60 pagina's dat heel flauw eindigt. Als je zelf met alles zo'n drama-queen bent en je nu door wat lullige dingen zo uit het veld laat slaan, moet je geen soap-actrice nadoen in je topic.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Discordia schreef:Lavendel schreef:Discordia schreef:Je bent wel heel ver gegaan met mensen nieuwsgierig maken, het nu niet vertellen is een beetje een anti-climax. Door er zelf een halve soap van te maken met veel drama en plottwists, kun je ook verwachten dat niet iedereen zo enthousiast blijft doen. Ik heb zelf weinig gevolgd aan je verhaal, maar ik gun het je wel en ben benieuwd hoe het voor je afloopt.
Ze vertelt teveel om het nu niet te vertellen, dat ligt niet in de lijn der verwachting. Ze had ook heel simpel kunnen zeggen: begin mei weet ik meer en dan vertel ik het jullie ook. Nu is het een topic van bijna 60 pagina's dat heel flauw eindigt. Als je zelf met alles zo'n drama-queen bent en je nu door wat lullige dingen zo uit het veld laat slaan, moet je geen soap-actrice nadoen in je topic.
Ooit gehoord van de welbekende druppel?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Discordia schreef:Lavendel schreef:Discordia schreef:Je bent wel heel ver gegaan met mensen nieuwsgierig maken, het nu niet vertellen is een beetje een anti-climax. Door er zelf een halve soap van te maken met veel drama en plottwists, kun je ook verwachten dat niet iedereen zo enthousiast blijft doen. Ik heb zelf weinig gevolgd aan je verhaal, maar ik gun het je wel en ben benieuwd hoe het voor je afloopt.
Jij bent zo zielig. Zielepiet. Jij hebt geen idee. Echt niet. Flikker op uit dit topic want als je de moeite niet neemt het te lezen hoef je wat mij betreft zeker niet te reageren.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jasmine schreef:Discordia schreef:Lavendel schreef:Discordia schreef:Je bent wel heel ver gegaan met mensen nieuwsgierig maken, het nu niet vertellen is een beetje een anti-climax. Door er zelf een halve soap van te maken met veel drama en plottwists, kun je ook verwachten dat niet iedereen zo enthousiast blijft doen. Ik heb zelf weinig gevolgd aan je verhaal, maar ik gun het je wel en ben benieuwd hoe het voor je afloopt.
Ooit gehoord van de welbekende druppel?
En ooit gehoord van medeleven, steun, verhaal kwijt moeten, hele heftige belevenissen in je leven?
Dat jij het niet in lijn van verwachting vindt en dat ze eerst te veel vertelt heeft, maak jij er van. Jij maakt er van dat het een flauw topic is geworden met een anticlimax, dat vind ik nogal respectloos. Het is namelijk geen 'goed verhaal met climax en cliffhangers', het is gewoon een leven. En hopelijk dat van een ander nieuw klein leventje.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Naast het feit dat ik het echt te triest voor woorden vind dat mensen iemand het geluk niet gunnen, vind ik het ook echt belachelijk dat er nu serieus mensen zijn die vinden dat CKC het maar moet vertellen "want ze heeft het er zelf naar gemaakt" en dat er nu een discussie gaande is over zoiets triviaals in dit verhaal. Dan ga ik me serieus afvragen of mensen het CKC wel echt gunnen of dat er een gedeelte gewoon alleen maar nieuwsgierig en sensatiebelust is.
Laatst aangepast door Powerbabe op ma 14 mei 2012 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
CKC is een bekende forummer en iedereen wist dat ze problemen had met zwanger blijven. En omdat iedereen met haar meeleefde, heeft ze een apart topic geopend om ons op de hoogte te houden van haar operatie en ivf-poging. En juist omdat iedereen zo met haar heeft meegeleefd, is het een lang topic geworden en niet een 'halve soap'.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Laten we het even respectvol houden zeg...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik stel voor dat je heel snel je account op laat heffen...want je bent nu wel uitgekakt hier.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
CKC, wat naar dat er meiden zijn die jou, en je man, een kindje niet gunnen. Ik hoop echt dat jullie samen een kindje mogen krijgen, want naar wat ik van je lees, moeten jullie wel ontzettende leuke en lieve ouders zijn/worden. Ik hoop dus echt dat het vanmorgen goed zat en dat jullie vanavond aan de kinderchampagne zitten. En anders wil ik jullie een dikke geven en sterkte wensen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Begin je weer met film- en televisietermen, waarom leg je die link? Om je reactie wat kracht bij te zetten? Want die vergelijkingen slaan toch nergens op? Dramaqueen en soapactrice? Waar is de drama en waar is de soap? Ze heeft gewoon verteld over dat ze niet op de natuurlijke wijze kan zwanger worden, dat ze in het IVF traject zit, wat dat inhoudt en tot voor kort, de status hiervan. Allemaal feitjes maar geschreven op een leuke en innemende manier (dat laatste is mijn persoonlijke mening).
Nu heeft ze gehoord dat er mensen zijn die - om het cru te zeggen - zitten wachten totdat het hopelijk fout gaat en heeft ze beslist om het verdere verloop niet meer te melden. That's it. Jij doet er juist veel te dramatisch over, want dit verloop "ligt niet in de lijn der verwachting".
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
CKC ik wil alleen maar even zeggen dat ik van harte hoop dat je positief nieuws hebt gekregen vanmorgen. Ik ben stiknieuwsgierig, maar snap je keuze. Verder wil ik me niet in de discussie mengen, voor jou is het nu ook niet leuk om je verhaal niet meer kwijt te kunnen.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
CKC, Jammer idd dat het allemaal zo moet gaan.
Ik hoop dat jullie vanmorgen goed nieuws hebben gekregen en idd een 01 jan. beebje mag verwachten!
Ik hoop dat jullie vanmorgen goed nieuws hebben gekregen en idd een 01 jan. beebje mag verwachten!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Ooh ik dacht zoveel pagina's is vast goed nieuws. Ik hoop oprecht dat je goed nieuws hebt gehad vanochtend! ( en dat je misschien al een hele kleine inie mini hebt gezien! )
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb het topic al even niet meer gevolgd, maar wat ik nu lees: wat een nare wending. Ik snap je wel wat betreft het niet willen vertellen om een aantal misgunners. Het is precies de reden waarom ik bepaalde zaken ook niet meer vertel. Ik hoop dat jullie goed nieuws hebben gehoord of gezien en zo niet, veel sterkte!
Gast- Gast
Wow wat bizar dit!
Ik sta er nog steeds van te kijken wat er allemaal buiten het forum om allemaal wordt besproken.
Dat er wordt geroddeld kun je verwachten, zoiets verwacht ik echt niet, maar misschien ben ik gewoon een beetje naïef!
CKC, ik hoop zo dat jullie positief nieuws hebben mogen ontvangen!
Ik sta er nog steeds van te kijken wat er allemaal buiten het forum om allemaal wordt besproken.
Dat er wordt geroddeld kun je verwachten, zoiets verwacht ik echt niet, maar misschien ben ik gewoon een beetje naïef!
CKC, ik hoop zo dat jullie positief nieuws hebben mogen ontvangen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ook ik heb je verhaal gevolgd, en wat naar dat er mensen zijn die zo denken. Ik hoop heel erg voor je dat je vanochtend juichend door de straten bent gegaan en anders .
Stiekem ben ik wel heel erg nieuwsgierig maar ik snap je beslissing.
Stiekem ben ik wel heel erg nieuwsgierig maar ik snap je beslissing.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 32 van 36 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36
Soortgelijke onderwerpen
» Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Positieve testen
» Positieve vs Negatieve veranderingen
» whaaaaaaah POSITIEVE ZWANGERSCHAPTEST!!!
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Positieve testen
» Positieve vs Negatieve veranderingen
» whaaaaaaah POSITIEVE ZWANGERSCHAPTEST!!!
Pagina 32 van 36
Permissies van dit forum: