Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers

Pagina 35 van 36 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36  Volgende

Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 35 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  _Lana_ ma 14 mei 2012 - 20:34

En ik snap trouwens wel wat je bedoelt.
Hier heb ik wel heel erg veel positieve reacties gehad in mijn omgeving, toen we met behandelingen bezig waren.
Maar mensen dachten ook altijd dat ik het helemaal geweldig voor elkaar had. En daar gingen ze weer op vakantie, verre reis gemaakt, mooi huis gekocht en een nieuwe auto. En je hoort me daar ook niet over klagen, we hadden en hebben het ook gewoon heel goed. Daar ben ik heel dankbaar voor. Maar wat ik het aller allerliefste wilde, dat lukte maar niet en daar heb je ook geen grip op.
Ik had bovenstaande allemaal kunnen missen ( behalve het huis dan Wink ), voor een prachtig kindje van ons in de wieg. Maar dat zien mensen niet.

Goed, nu heb ik allebei Wink en ik hoop heel erg van harte dat jouw wens ook heel snel in vervulling gaat.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 35 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Poisongirl ma 14 mei 2012 - 20:35

Voor zowel CKC als Ecrits een hele dikke knuffel! Jullie zijn kanjers meiden!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  MissD ma 14 mei 2012 - 20:35

CKC; ik hoop van harte dat alles goed is met jou en het kleine wondertje in jou buik! En dat jullie rondom nieuwjaar jullie kindje mogen verwelkomen.

Ecrits; Heel veel succes met het traject.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  _Lana_ ma 14 mei 2012 - 20:36

Ecrits schreef:Lieve Ckc,

Bedankt voor je uitgebreide bericht. Gelukkig ben ik al bekend met het prikken. Ik prik al sinds februari voor iui. Puregon en pregnyl, dat gaat ook zonder moeite, alleen vind ik net als jij de pregnylprik iets minder fijn. Ivf wordt bij mij niet eens een behandeling, maar meer een onderzoek om na te gaan hoe agressief mijn immuunsysteem is. Ik hoop ontzettend erg dat ik in Duitsland prednison ga krijgen, zodat mijn lichaam een ivf embryo niet weer in no time aanvalt/afstoot. Ik hoop dat jij en je man samen een heel fijn geheim hebben en dat jij je goed voelt. Ik hoop echt dat ik net als jij optimistisch en hoopvol kan zijn, want ik weet het soms echt niet meer.

Veel liefs!

Jeetje wat hefitg! Heel veel sterkte!! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 35 699888
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 20:48

Zo jammer he, dat sommige mensen het willen verpesten voor een ander! Triest gewoon!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 14 mei 2012 - 20:54

Poisongirl schreef:Voor zowel CKC als Ecrits een hele dikke knuffel! Jullie zijn kanjers meiden!

Helemaal mee eens, ook vanuit hier n dikke knuffel!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Aimee ma 14 mei 2012 - 21:32

Muppetje schreef:
Poisongirl schreef:Voor zowel CKC als Ecrits een hele dikke knuffel! Jullie zijn kanjers meiden!

Ook mee eens!

En ik ben ook echt zeeeer verwonderd (om het maar even netjes uit te drukken) dat jouw verhaal twijfel wordt getrokken. Ik vond het juist heel knap dat jij er zo positief in kon staan! Hopelijk hebben jullie goed nieuws gekregen en zo niet, hoop ik dat je met dezelfde positiviteit dit traject verder door kunt gaan.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Makamba ma 14 mei 2012 - 21:54

Aimee schreef:
Muppetje schreef:

Ook mee eens!

En ik ben ook echt zeeeer verwonderd (om het maar even netjes uit te drukken) dat jouw verhaal twijfel wordt getrokken. Ik vond het juist heel knap dat jij er zo positief in kon staan! Hopelijk hebben jullie goed nieuws gekregen en zo niet, hoop ik dat je met dezelfde positiviteit dit traject verder door kunt gaan.

Sluit me aan bij bovenstaande reacties. HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 35 699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Koffieleut ma 14 mei 2012 - 21:57

Makamba schreef:
Aimee schreef:
Muppetje schreef:

Ook mee eens!

Sluit me aan bij bovenstaande reacties. HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 35 699888

Ik ook.HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 35 699888
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Jasmine ma 14 mei 2012 - 21:58

Makamba schreef:
Aimee schreef:
Muppetje schreef:

Ook mee eens!

En ik ook! hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  troela ma 14 mei 2012 - 22:27

iedereen heeft iemand die zij het meer zou gunnen dan de ander, beetje schijnheilig als je gaat doen dat dit niet zo is. alleen ga je dit natuurlijk niet tegen die persoon zeggen! dit is ook wat anders dan iemand iets niet gunnen en ik weet ook niet wie wat heeft gezegd, maar misschien is dit wel heel verkeerd geïnterpreteerd.. voor degenen die het denken: nee, ik voel me niet aangesproken

ik heb ook niet alle posts/het hele topic gelezen, omdat ik dit voor mijn gevoel 'aandachttrekkerij' was. tuurlijk is het heftig als je zo'n traject in gaat en wil je dit delen, maar daar is ook een topic voor waar meer meiden zitten die hetzelfde meemaken. wel fijn dat er zo veel meiden met je mee leven en hebben geleefd. het is aan mij om het wel of niet te volgen.
waar ik me wel aan kon ergeren is dat mensen nu 'pas' leken te beseffen hoe zo'n traject in elkaar zit, terwijl er wel meer meiden in zitten en dit ook in het topic "voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat" te lezen is. maar omdat ckc een bekende is hier wordt het ineens wel gelezen en wordt er veel meer op gereageerd..

daarmee wil ik het zeker niet goed praten wat er schijnbaar is gezegd, maar ik heb wel de indruk dat er hier van een mug een olifant wordt gemaakt elephant

uiteraard hoop ik dat ckc gisteren goed nieuws heeft gehad!

troela
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 39
Registratiedatum : 06-02-12

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 22:30

Moet er nu echt een discussie komen over de manier waarop CKC het deed? De andere meiden hebben toch ook de vrijheid voor een eigen topic?

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ ma 14 mei 2012 - 22:35

Stofzuiger schreef:Moet er nu echt een discussie komen over de manier waarop CKC het deed? De andere meiden hebben toch ook de vrijheid voor een eigen topic?

Nou inderdaad, iedereen is vrij om zelf zo'n topic te openen. Ik heb ook een heel traject doorstaan en weet wel hoe het in elkaar steekt, alleen ik heb nooit de behoefte gehad om een topic te openen, net als de andere meiden die moeilijk zwanger kunnen worden. Prima toch?
En verder weet ik ook niet precies hoe het allemaal gegaan is, maar in ieder geval voelt CKC zich gekwetst en dit kan niet de bedoeling zijn.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown ma 14 mei 2012 - 22:41

troela schreef:iedereen heeft iemand die zij het meer zou gunnen dan de ander, beetje schijnheilig als je gaat doen dat dit niet zo is. alleen ga je dit natuurlijk niet tegen die persoon zeggen! dit is ook wat anders dan iemand iets niet gunnen en ik weet ook niet wie wat heeft gezegd, maar misschien is dit wel heel verkeerd geïnterpreteerd.. voor degenen die het denken: nee, ik voel me niet aangesproken

ik heb ook niet alle posts/het hele topic gelezen, omdat ik dit voor mijn gevoel 'aandachttrekkerij' was. tuurlijk is het heftig als je zo'n traject in gaat en wil je dit delen, maar daar is ook een topic voor waar meer meiden zitten die hetzelfde meemaken. wel fijn dat er zo veel meiden met je mee leven en hebben geleefd. het is aan mij om het wel of niet te volgen.
waar ik me wel aan kon ergeren is dat mensen nu 'pas' leken te beseffen hoe zo'n traject in elkaar zit, terwijl er wel meer meiden in zitten en dit ook in het topic "voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat" te lezen is. maar omdat ckc een bekende is hier wordt het ineens wel gelezen en wordt er veel meer op gereageerd..

daarmee wil ik het zeker niet goed praten wat er schijnbaar is gezegd, maar ik heb wel de indruk dat er hier van een mug een olifant wordt gemaakt elephant

uiteraard hoop ik dat ckc gisteren goed nieuws heeft gehad!

Er zijn hier bij mijn weten maar 2 die IVF ondergaan. Dat ben ik en dat is LCN. In het verleden hebben Sharky en Jolicious ook IVF gehad. Ik heb een apart topic geopend omdat ik dat graag wilde. En natuurlijk is het ieder voor zich wie het wel/niet wil volgen. De rest van de meiden die niet makkelijk zwanger worden hebben net zo goed het recht om een apart topic te openen, dat zij dat niet doen mag jij mij niet aanrekenen, dat is iets wat ik niets aan kan doen.

Je mag er alles van vinden, als je het aandachtrekkerij vindt, ga ik jou zeker niet het tegendeel bewijzen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Verona ma 14 mei 2012 - 22:45

Jemig ik heb met open mond de laatste pagina's van dit topic gelezen! Een weekje niet op het forum geweest, en het eerste wat ik net deed was dit topic zoeken. Gewoon omdat ik enorm nieuwsgierig ben of het jou en je man gegund is. En of jullie nou 4 audi's voor de deur hebben staan, in een kasteel wonen en elke dag uit eten kunnen, wat boeit dat nou? Ik vind het echt ziek als je daardoor iemand een kind misgunt. Lieve CKC, ik hoop echt enorm erg dat je een groeiend buikje hebt! En dat jullie straks in jullie nieuwe huis een heel mooi kamertje in kunnen richten waar jullie kindje komt te liggen. En ik hoop ook dat er ooit een dag voor jou komt, dat jij zonder gezeik hier op het forum een bericht kan plaatsen. Zo enorm misselijk dat jij sommige dingen niet kan plaatsen, gewoon omdat andere mensen zo enorm jaloers zijn...
Heel veel sterkte de komende tijd, of met nog een poging of met het zwanger zijn! Dikke knuffel voor jou!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 23:01

Hoge bomen vangen veel wind, dat blijkt maar weer.

Lieve CKC, trek je er niks van aan, hoe je het ook doet, er is altijd wel iemand met commentaar. Ik vind je een heerlijk mens en vind je openheid alleen maar mooi I love you

Zo leer je tenminste iets op dit forum, en dat vind ik heel prettig. Ik weet opeens meer over IVF, de topics van Susan vind ik ook altijd heel interessant en denk dat moeders in een vergelijkbare situatie er heel veel aan hebben. Dus laten we elkaar alsjeblieft in de waarde laten en dit een forum laten waar we kunnen delen. Lief en leed. Ieder op zijn/ haar manier.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 23:16

Ik denk wel dat het beter is om deze discussie nu te staken. Ik snap de steunbetuigingen aan CKC heel goed, maar zo krijgt het hele debacle alleen nog maar meer negatieve aandacht en dat is zonde van iedereens tijd en energie lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 14 mei 2012 - 23:20

troela schreef:

Je volgt toch wat/wie je interessant vindt?

Ik heb Jolicious haar verhaal gevolgd en nu dat van CKC ook. Voor de rest heb ik echt vrijwel geen idee wie bezig zijn met zwanger worden of in welk traject zitten omdat dat meestal besproken wordt in topics waar ik niet kom en ook niets te zoeken heb. Losse topics worden toch sneller gelezen, het gaat over 1 persoon dus het is makkelijk te volgen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  slaatje ma 14 mei 2012 - 23:23

Stofzuiger schreef:Hoge bomen vangen veel wind, dat blijkt maar weer.

Lieve CKC, trek je er niks van aan, hoe je het ook doet, er is altijd wel iemand met commentaar. Ik vind je een heerlijk mens en vind je openheid alleen maar mooi I love you

Zo leer je tenminste iets op dit forum, en dat vind ik heel prettig. Ik weet opeens meer over IVF, de topics van Susan vind ik ook altijd heel interessant en denk dat moeders in een vergelijkbare situatie er heel veel aan hebben. Dus laten we elkaar alsjeblieft in de waarde laten en dit een forum laten waar we kunnen delen. Lief en leed. Ieder op zijn/ haar manier.

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Juist door topics als die van CKC, en ook het moeilijk zwanger worden topic, heb ik geleerd dat je een kindje niet zomaar "krijgt". Het is voor mij een eyeopener en het doet mij beseffen hoeveel moeite en hoeveel moeilijk begaanbare wegen sommige mensen moeten bewandelen voor het zwanger mogen worden/krijgen van een kindje. Ik heb diep respect voor iedereen die dat mee moet maken en wil julie bij deze ook een compliment en een hele dikke knuffel geven. HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 35 699888
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 23:52

Natuurlijk zijn er meerdere topics van meiden die moeilijk zwanger kunnen worden, maar persoonlijk zal ik daar niet zo snel meelezen; het is een clubje meiden bij elkaar die met elkaar hun verhaal delen en ik, die niet bezig is om een kindje te krijgen, haast een indringer voelen omdat ik er niet "bij hoor".

Dit topic van CKC was na mijn idee veel meer gericht aan een grote groep omdat dit alleen haar verhaal is zeg maar. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven..

CKC, ook ik hoop dat je gisteren goed nieuws hebt gehad of dat je anders weer vol goede moed de volgende ronde in zult gaan, ik gun het jullie zo!

Gast
Gast

Bericht  Aggi di 15 mei 2012 - 0:03

Wat naar dat dit zo n wending moet krijgen... Hoop voor jou dat je er niet al te veel hinder van hebt... En dat je buiten dit forum om nog positief verder kunt, want dat is het belangrijkste.

Succes voor in de toekomst en hoop dat je over niet al te lange tijd een wondertje in je armen mag hebben.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  mii_joyce di 15 mei 2012 - 0:22

Lieve CKC,

Zonder dat ik een keer heb gereageerd heb ik heel je topic gelezen én meegeleefd.
Elke keer keek ik weer even als ik me hier aanmeldde, of je wat geplaatst had en of
er al meer bekend was.
Ik vind het heel erg vervelend, dat buiten alle narigheid om, er hier ook mensen zijn
die het je misgunnen en het op deze manier ook een beetje voor je verpesten.
Ik snap je beslissing en respecteer die ook! Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat,
want het is je van harte gegund! smile
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Paper Crown di 15 mei 2012 - 0:28

Ik vind het heel lief van jullie. Ik had het ook graag verteld hoor maar I have to stick to my guns dit keer. Ik vertel veel te veel en dat wordt soms gewoon tegen mij gebruikt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Jasmine di 15 mei 2012 - 0:32

Ik geef je groot gelijk.

Wat heb je trouwens een prachtig onderschrift!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Wennes di 15 mei 2012 - 1:15

Jeetje meid wat balen dat het zo moet lopen dat je hier niet volledig je hart kunt luchten.
Ik hoop dat je vanmorgen positief nieuws hebt gehad en jullie eind 2012/begin 2013 jullie wondertje mogen verwachten.
Veel sterkte!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 36 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: