Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers

Pagina 34 van 36 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36  Volgende

Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Creabea_28 ma 14 mei 2012 - 7:49

Jammer dat je het niet met ons gaat delen, maar als jij je daar beter bij voelt, dan moet je het natuurlijk doen zoals jij het wil smile Ik wil alleen zeggen dat ik voor je hoop dat alles goed zit!
Ik heb helaas ervaren hoe het voelt als het niet goed zit en dat gun je echt niemand! Zeker niet als je er al zoveel voor gedaan hebt en al zo lang op wacht.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Mees ma 14 mei 2012 - 7:53

Wat een nare wending heeft dit topic gekregen zeg. Dat er serieus mensen zijn die je dit zouden misgunnen..dat kan er bij mij echt niet in. Waar haalt iemand het lef vandaan zeg?!

Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie vanmorgen een hartje hebben mogen zien kloppen.

Je bent zo'n ontzettend positief ingesteld persoon. Ik hoop dat dat positivisme je heeft mogen helpen en dat jullie over een tijd heerlijk samen papa en mama mogen worden.
Of jullie vanmorgen nou goed of slecht nieuws hebben gehad, ik wil je graag deze hug geven.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  joyce0606 ma 14 mei 2012 - 8:01

Ik kom eigenlijk niet zoveel meer op het forum

maar wil sterkte wensen mocht het niet zo zijn, en feliciteren mocht het wel zo zijn!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Snoes ma 14 mei 2012 - 8:10

Ah CKC, wat naar dat er mensen zijn die jou een zwangerschap niet gunnen. Dat vind ik echt onvoorstelbaar.
Ik hoop uiteraard van harte dat je vanmorgen een hele mooie echo hebt gehad en een kloppend hartje hebt gehoord, want het is jullie écht wel gegund hoor. Mochten jullie toch niet het nieuws gehad hebben waarop jullie hadden gehoopt, wil ik je een dikke virtuele knuffel geven HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 8:29

Lieve Ckc, wat ontzettend rot dat je zulke berichten hebt gehad, ik kan me goed voorstellen dat je ervoor kiest hier niet meer over kwetsbare zaken te posten. Ik herken ook veel van wat je zegt. Ik voel me ook zo kwetsbaar en ik heb in het echte leven iemand achter mijn rug om horen lachen over het gegeven dat ik alles kan krijgen, behalve hetgene wat ik het liefste zou hebben. Hahaha Chaja krijgt steeds miskramen. Nadat ik dat heb gehoord voel ik me zo kwetsbaar. Ik start na de zomer ook met ivf. Ik ben lang niet zo sterk en positief als jij, maar je bent wel een voorbeeld. Ik hoop dat ik me kan ontpoppen tot een positieve Ckc. Ik hoop dat alles goed zit en zo niet, dan weet ik zeker dat jij de moed en de kracht vindt het nog een keer te proberen. Succes en sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Ayla ma 14 mei 2012 - 9:14

Och CKC wat een gemene nare mensen lopen er toch rond. Laat je niet gek maken meid! Ik hoop dat je vanmorgen een goede echo gehad hebt. Zo ja, gefeliciteerd, zo nee heel veel sterkte!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Parisienne ma 14 mei 2012 - 9:31

Oh, bah! Wat een nare wending heeft dit topic gekregen zeg. Onbegrijpelijk... Ik hoop hoe dan ook dat jullie vanochtend goed nieuws gekregen hebben! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 9:34

Ik heb niet alles van je topic gelezen, maar ik snap werkelijk niet hoe je iemand het niet zou gunnen om een kindje te krijgen. En dan ook nog iemand die je in het echte leven niet eens kent.

Maar goed ik was best benieuwd naar de uitslag. Ik kan me voorstellen dat je het nu voor jezelf houdt.

Hopelijk heb je goed nieuws gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 9:38

Ahw.. ik wil Ecrits ook even een knuffel geven * HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 699888*

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal ma 14 mei 2012 - 9:42

Youandi schreef:Ahw.. ik wil Ecrits ook even een knuffel geven * HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 699888*
+1
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 9:48

Jeetje... Wat belachelijk dat je nu door een ander het gevoel hebt niet meer alles te kunnen zeggen. Je moet wel diep gezonken zijn wil je hierover roddelen. Ik begrijp heel goed dat je nu wat minder vertelt.
Ik hoop dat alles goed was vanmorgen!

Gast
Gast

Bericht  *Troela* ma 14 mei 2012 - 10:34

Ik heb hier niet echt gereageerd maar heb dit topic iedere keer wel bijgehouden.

Wat ben jij een positieve vrouw!! Hopelijk een dikke gefeliciteerd, en anders heel veel sterkte.

Ook heel veel sterkte en kracht gewenst voor Ecrits.

Sommige denken zo makkelijk over het krijgen van kinderen, maar als die wens er is en het lukt niet heb ik alleen maar respect voor de kracht die vrouwen hebben om toch te proberen hun wens in vervulling te laten gaan.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Twellie ma 14 mei 2012 - 10:46

CKC: Ik hoop dat het goed zit.

Ecrits: Wat naar om te lezen Cry . Ik voelde me ook altijd zo kwetsbaar op dat punt, een van de weinige dingen waarmee ik echt verschrikkelijk te kwetsen zou zijn. Heel triest dat iemand er dan leedvermaak om heeft, eigenlijk sta je daar gewoon boven maar ik snap dat dat heel veel pijn doet.

Discordia: Beleef jij er een of ander sadistisch plezier aan mensen te kwetsen?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Le Chat Noir ma 14 mei 2012 - 18:21

Wat rot dat je op die manier roddels moest horen ckc..Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben wie het zijn, want zoveel mensen zijn er toch niet hier die al lang bezig zijn voor een kindje? Ik hoop iig dat het goed zit en dat we het later alsnog horen, als je misschien zekerder bent van de zwangerschap. Sterkte!
@ecrits: wat ontzettend naar zeg! Ik hoop niet dat er mensen zijn die ook zo over mij/ons denken. Wat kunnen mensen toch nare wezens zijn! Alvast succes met je ivf behandeling.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Takkie ma 14 mei 2012 - 18:51

Wat naar om te lezen, CKC. Ik hoop dat je een goede echo hebt gehad gisteren en dat je over een aantal maanden een mooi en gezond kindje mag krijgen.

Ecrits, wat erg dat er mensen zijn die zulke gemene dingen zeggen. Sterkte met het komende IVF-traject HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 699888
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Paper Crown ma 14 mei 2012 - 19:39

Le Chat Noir schreef:Wat rot dat je op die manier roddels moest horen ckc..Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben wie het zijn, want zoveel mensen zijn er toch niet hier die al lang bezig zijn voor een kindje? Ik hoop iig dat het goed zit en dat we het later alsnog horen, als je misschien zekerder bent van de zwangerschap. Sterkte!
@ecrits: wat ontzettend naar zeg! Ik hoop niet dat er mensen zijn die ook zo over mij/ons denken. Wat kunnen mensen toch nare wezens zijn! Alvast succes met je ivf behandeling.

Ik heb ook nergens gezegd dat het iemand is die zelf geen kinderen heeft/niet makkelijk zwanger kan worden.. sterker nog, ze is zelf moeder.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Shy ma 14 mei 2012 - 19:56

Gadverdamme wat gemeen is dit zeg! Kan het mij bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die zo vreemd in elkaar zitten, die zoiets in een privéberichtje durven te sturen?!

Ik hoop van harte dat jullie gister goed nieuws hebben gehad, zoals je hier aan de reacties kan lezen zijn er gelukkig genoeg mensen die het jullie wel gunnen.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Paper Crown ma 14 mei 2012 - 20:00

Ecrits schreef:Lieve Ckc, wat ontzettend rot dat je zulke berichten hebt gehad, ik kan me goed voorstellen dat je ervoor kiest hier niet meer over kwetsbare zaken te posten. Ik herken ook veel van wat je zegt. Ik voel me ook zo kwetsbaar en ik heb in het echte leven iemand achter mijn rug om horen lachen over het gegeven dat ik alles kan krijgen, behalve hetgene wat ik het liefste zou hebben. Hahaha Chaja krijgt steeds miskramen. Nadat ik dat heb gehoord voel ik me zo kwetsbaar. Ik start na de zomer ook met ivf. Ik ben lang niet zo sterk en positief als jij, maar je bent wel een voorbeeld. Ik hoop dat ik me kan ontpoppen tot een positieve Ckc. Ik hoop dat alles goed zit en zo niet, dan weet ik zeker dat jij de moed en de kracht vindt het nog een keer te proberen. Succes en sterkte!

Lieve Ecrits,

Als je mijn topics hebt gelezen ben ik fluitend door mijn IVF poging gevlogen. Ik vond het lichamelijk niet zwaar, had geen moeite met prikken en de hormonen maakten mij juist rustiger. Ik vond het juist superfijn om echt bezig te zijn en elke avond mijn prikken te zetten. Eindelijk progressie dacht ik! Misschien dwaas maar ik miste zelfs na een tijdje het prikken. (Idioit!!) enige wat ik een vervelende prik vond was de pregnyl, die zet je maar 1x maar de naald is dikker en ik werd er erg misselijk van. Geestelijk vond ik het zwaarder dan lichamelijk maar ook meevallen.
Ik had en heb ivf geaccepteerd. Ik vraag me niet af:'Waarom ik?' en ik dacht ook vanaf het begin, als ik dit moet doorstaan/ondergaan voor een kindje - You got it! Ik had 21 eitjes, dat zijn er mega veel met een lage dosis dus de punctie duurde bij mij ook langer en vaker met een naald door je vaginawand geprikt worden is niet echt grappig maar ook dat is me meegevallen, voelde me juist heerlijk door de kalmerende middelen whaha HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 253468018 . En dan voor je het weet zit je in je wachtweken, toegegeven tijd KRUIPT letterlijk en er hangt best veel vanaf,iemand die geen vruchtbaarheidsbehandeling heeft ondergaan kan niet bevatten hoe slopend het is. Als je niet zwanger bent weg 3 maanden en weg dromen en hopen. Als je wel zwanger bent, kom je in een onzekere periode terecht. Internet staat bol van blogs van vrouwen die het reuze zwaar hebben ervaren. Ik ben niet 1 blog tegen gekomen waarbij ik las dat het wel meeviel allemaal, jammer want ik geloof niet dat ik de enige ben die het allemaal wat luchtiger ervaren.

Komt goed Ecrits. Als je iets wil weten weet je me te vinden!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  LMCurious ma 14 mei 2012 - 20:05

2CKC2 schreef:
Ecrits schreef:Lieve Ckc, wat ontzettend rot dat je zulke berichten hebt gehad, ik kan me goed voorstellen dat je ervoor kiest hier niet meer over kwetsbare zaken te posten. Ik herken ook veel van wat je zegt. Ik voel me ook zo kwetsbaar en ik heb in het echte leven iemand achter mijn rug om horen lachen over het gegeven dat ik alles kan krijgen, behalve hetgene wat ik het liefste zou hebben. Hahaha Chaja krijgt steeds miskramen. Nadat ik dat heb gehoord voel ik me zo kwetsbaar. Ik start na de zomer ook met ivf. Ik ben lang niet zo sterk en positief als jij, maar je bent wel een voorbeeld. Ik hoop dat ik me kan ontpoppen tot een positieve Ckc. Ik hoop dat alles goed zit en zo niet, dan weet ik zeker dat jij de moed en de kracht vindt het nog een keer te proberen. Succes en sterkte!

Lieve Ecrits,

Als je mijn topics hebt gelezen ben ik fluitend door mijn IVF poging gevlogen. Ik vond het lichamelijk niet zwaar, had geen moeite met prikken en de hormonen maakten mij juist rustiger. Ik vond het juist superfijn om echt bezig te zijn en elke avond mijn prikken te zetten. Eindelijk progressie dacht ik! Misschien dwaas maar ik miste zelfs na een tijdje het prikken. (Idioit!!) enige wat ik een vervelende prik vond was de pregnyl, die zet je maar 1x maar de naald is dikker en ik werd er erg misselijk van. Geestelijk vond ik het zwaarder dan lichamelijk maar ook meevallen.
Ik had en heb ivf geaccepteerd. Ik vraag me niet af:'Waarom ik?' en ik dacht ook vanaf het begin, als ik dit moet doorstaan/ondergaan voor een kindje - You got it! Ik had 21 eitjes, dat zijn er mega veel met een lage dosis dus de punctie duurde bij mij ook langer en vaker met een naald door je vaginawand geprikt worden is niet echt grappig maar ook dat is me meegevallen, voelde me juist heerlijk door de kalmerende middelen whaha HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 253468018 . En dan voor je het weet zit je in je wachtweken, toegegeven tijd KRUIPT letterlijk en er hangt best veel vanaf,iemand die geen vruchtbaarheidsbehandeling heeft ondergaan kan niet bevatten hoe slopend het is. Als je niet zwanger bent weg 3 maanden en weg dromen en hopen. Als je wel zwanger bent, kom je in een onzekere periode terecht. Internet staat bol van blogs van vrouwen die het reuze zwaar hebben ervaren. Ik ben niet 1 blog tegen gekomen waarbij ik las dat het wel meeviel allemaal, jammer want ik geloof niet dat ik de enige ben die het allemaal wat luchtiger ervaren.

Komt goed Ecrits. Als je iets wil weten weet je me te vinden!

en dat vind ik nou superlief. Dat je zelf door het slijk gehaald word en dan nog positief en lief blijft naar anderen! Voor jou en Ecrits: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 699888
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 20:12

Ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad CKC. HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 699888

Gast
Gast

Bericht  Bolleke ma 14 mei 2012 - 20:14

Ik hoop ook dat je positief nieuws hebt gehad!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 20:25

Wat raar dat iemand zo iets doet zeg ! Maar jammer dat je er niet gewoon schijt aan hebt zo even plat gezegd. Er zijn toch veel meiden die het beste met je voor hebben en die je steunen enz. Best jammer ! Ik hoop alleen niet dat er zo geheimzinnig wordt gedaan door de meiden die het evt wel weten zoals bij naamsveranderingen enzo. Dat zou ik wel jammer vinden. iig ik hoop dat jullie snel een kindje mogen verwachten en dat dan alles goed gaat !

Gast
Gast

Bericht  Muus ma 14 mei 2012 - 20:29

Ckc, ik lees al enorm lang mee op dit forum, en heb denk ik veel meegekregen hoe het je allemaal vergaan is laatste jaren..
Ik heb altijd zo meegeleefd (sounds like a freak, I know), ik hoop oprecht dat je heel mooi nieuws hebt gekregen en in december een wolk van een baby in je armen hebt!

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  _Lana_ ma 14 mei 2012 - 20:30

CKC: Heel erg vervelend dat dit soort dingen gebeuren ( zacht uitgedrukt ). Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar ik vind je in ieder geval een kanjer. Je hebt het allemaal zo goed en positief doorstaan. En ik hoop van harte dat dit een hele goede afloop heeft voor jou. En anders heel veel sterkte HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 34 699888 .
En stiekem ben ik toch wel heel erg benieuwd wat de afloop is.

Ecrits: Wat een lieve woorden. Jij heel veel succes!! En sterkte!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 20:32

Lieve Ckc,

Bedankt voor je uitgebreide bericht. Gelukkig ben ik al bekend met het prikken. Ik prik al sinds februari voor iui. Puregon en pregnyl, dat gaat ook zonder moeite, alleen vind ik net als jij de pregnylprik iets minder fijn. Ivf wordt bij mij niet eens een behandeling, maar meer een onderzoek om na te gaan hoe agressief mijn immuunsysteem is. Ik hoop ontzettend erg dat ik in Duitsland prednison ga krijgen, zodat mijn lichaam een ivf embryo niet weer in no time aanvalt/afstoot. Ik hoop dat jij en je man samen een heel fijn geheim hebben en dat jij je goed voelt. Ik hoop echt dat ik net als jij optimistisch en hoopvol kan zijn, want ik weet het soms echt niet meer.

Veel liefs!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 36 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: