Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
+13
PiP
Poisongirl
M@niek
Slakje
Makamba
Snoes
Ayla
Paper Crown
slaatje
Muis
Laced
Sanne
Funk
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
Ik heb zojuist positief getest.. alleen heb ik de afgelopen 2 dagen buikkramp 's avonds gehad en gister wat roze bloedverlies. Ik heb morgen een doktersafspraak. Ik denk dat het mis gaat of al gegaan is. Iemand ervaringen mee?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik lees hier heel vaak dat veel vrouwen last hebben van krampen/bloedverlies tijdens de zwangerschap. Ik hoop van harte dat het goed zit en goed blijft gaan.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Dankjewel, door die erge buikkrampen denk ik zelf eigenlijk dat het niet goed zit. Nou ja, maar even geduld hebben tot morgen middagSanne schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik lees hier heel vaak dat veel vrouwen last hebben van krampen/bloedverlies tijdens de zwangerschap. Ik hoop van harte dat het goed zit en goed blijft gaan.
Funk- Prater
Ik heb in het begin ook last gehad van afscheiding, was er nl. van overtuigd dat ik ongesteld was geworden. Dat heeft zo 5 dagen geduurd. Wat spannend pippi! Hoop dat alles goed zit!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
pippi schreef:Dankjewel, door die erge buikkrampen denk ik zelf eigenlijk dat het niet goed zit. Nou ja, maar even geduld hebben tot morgen middagSanne schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik lees hier heel vaak dat veel vrouwen last hebben van krampen/bloedverlies tijdens de zwangerschap. Ik hoop van harte dat het goed zit en goed blijft gaan.
Spannend, dat afwachten. Kun je trouwens niet beter naar een verloskundige gaan? Ik weet niet wat de huisarts nu voor je zou kunnen betekenen.
Sanne- Ratel