Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
+13
PiP
Poisongirl
M@niek
Slakje
Makamba
Snoes
Ayla
Paper Crown
slaatje
Muis
Laced
Sanne
Funk
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
Ik heb zojuist positief getest.. alleen heb ik de afgelopen 2 dagen buikkramp 's avonds gehad en gister wat roze bloedverlies. Ik heb morgen een doktersafspraak. Ik denk dat het mis gaat of al gegaan is. Iemand ervaringen mee?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik lees hier heel vaak dat veel vrouwen last hebben van krampen/bloedverlies tijdens de zwangerschap. Ik hoop van harte dat het goed zit en goed blijft gaan.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Dankjewel, door die erge buikkrampen denk ik zelf eigenlijk dat het niet goed zit. Nou ja, maar even geduld hebben tot morgen middagSanne schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik lees hier heel vaak dat veel vrouwen last hebben van krampen/bloedverlies tijdens de zwangerschap. Ik hoop van harte dat het goed zit en goed blijft gaan.
Funk- Prater
Ik heb in het begin ook last gehad van afscheiding, was er nl. van overtuigd dat ik ongesteld was geworden. Dat heeft zo 5 dagen geduurd. Wat spannend pippi! Hoop dat alles goed zit!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
pippi schreef:Dankjewel, door die erge buikkrampen denk ik zelf eigenlijk dat het niet goed zit. Nou ja, maar even geduld hebben tot morgen middagSanne schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik lees hier heel vaak dat veel vrouwen last hebben van krampen/bloedverlies tijdens de zwangerschap. Ik hoop van harte dat het goed zit en goed blijft gaan.
Spannend, dat afwachten. Kun je trouwens niet beter naar een verloskundige gaan? Ik weet niet wat de huisarts nu voor je zou kunnen betekenen.
Sanne- Ratel
Ik heb in begin ook buikkramp gehad, maar niet samen met roze afscheiding. Kan het niet de innesteling zijn?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Hoe ver zou je nu zijn?
Die buikkramp en dat roze bloedverlies kan ook duiden op een innestelbloeding. Ik duim voor je dat het goed gaat. Heb je een afspraak bij de h.a met een speciale reden? Ik denk namelijk niet dat de h.a hier iets mee kan. Wellicht je doorsturen als je al verder bent. Houd je ons op de hoogte? STerkte!
Die buikkramp en dat roze bloedverlies kan ook duiden op een innestelbloeding. Ik duim voor je dat het goed gaat. Heb je een afspraak bij de h.a met een speciale reden? Ik denk namelijk niet dat de h.a hier iets mee kan. Wellicht je doorsturen als je al verder bent. Houd je ons op de hoogte? STerkte!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Als je nog maar net overtijd bent kunnen ze zelfs in het ziekenhuis met de beste apparatuur nog niets voor je betekenen helaas. Mij is verteld dat je best bloed kunt verliezen, maar dat krampen icm bloedverlies (helder, maandverband vol bloed) over het algemeen niet een al te best teken is, maar dat het dan nog steeds wel goed kan blijven gaan. Met andere woorden: afwachten. Ik had helemaal aan het begin, voor mijn testdatum, wat oranje afscheiding, en in het ziekenhuis zeiden ze: afwachten.. heel rot! maar het hoeft dus niets slechts te betekenen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja, ik heb de huisarts gebeld met de vraag wat nu wijsheid is. En of ik de vk moest bellen. Maar ze zeiden kom maar hier langs. Geen idee wat zij zouden kunnen doen. Volgens mij zou de vk een inwendige echo kunnen doen maar zou pas echt net zwanger zijn dus weet niet of dat kan. Het is alleen een klein beetje roze verlies geweest. Ik wist niet dat de innesteling zoveel krampen gaf? Nou het is hoe dan ook afwachten. Bedankt voor de reacties.zouden jullie de vk nog bellen hiervoor? Of dokters afspraak afwachten.
Funk- Prater
Nu je toch al een afspraak hebt staan bij de huisarts, zou ik nog even afwachten. Je kunt altijd morgen - na het gesprek met de huisarts - de verloskundige nog bellen, al denk ik ook dat er weinig te zien is.
Ik gaf net als antwoord dat ik geen krampen heb gehad, dat klopt ook wel. Wel heb ik in het begin steeds een zeurende pijn gehad onderin mijn buik, precies dezelfde pijn als wanneer ik ongesteld moet worden/ben. Ik was er daarom van overtuigd dat ik ongesteld zou worden en heb pas na een week overtijd toch maar (positief) getest. Niet alle krampen/pijntjes zijn negatief he? Succes met het afwachten...
Ik gaf net als antwoord dat ik geen krampen heb gehad, dat klopt ook wel. Wel heb ik in het begin steeds een zeurende pijn gehad onderin mijn buik, precies dezelfde pijn als wanneer ik ongesteld moet worden/ben. Ik was er daarom van overtuigd dat ik ongesteld zou worden en heb pas na een week overtijd toch maar (positief) getest. Niet alle krampen/pijntjes zijn negatief he? Succes met het afwachten...
Sanne- Ratel
Ik heb bij beide zwangerschappen krampen gehad alsof ik ongesteld ging worden.
Gast- Gast
In het begin heb ik zulke erge krampen gehad, echt verschrikkelijk. Maar er kwam geen bloed, nu ben ik bijna 10 weken en nog steeds wel eens last van een flinke steek.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Gefeliciteerd ckc, ik reageer niet heel vaak maar super fijn voor je!
Ik had eergisteravond het gevoel alsof er iets knapte, bijna alsof ik een schopje voelde. Nou weet ik dat dat natuurlijk niet zo is maar zo voelde het een beetje. Bedankt voor alle reacties.
Ik had eergisteravond het gevoel alsof er iets knapte, bijna alsof ik een schopje voelde. Nou weet ik dat dat natuurlijk niet zo is maar zo voelde het een beetje. Bedankt voor alle reacties.
Funk- Prater
Ik heb zo'n buikpijn gehad dat ik er 's nachts wakker van werd, alleen geen bloedverlies ofzo verder. Dat was echt veel heftiger als wanneer in ongesteld werd. Als je geen grote hoeveelheid bloed verliest valt het misschien mee, is het "gewoon" oprekken van de baarmoeder.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Maar hoe ver zou je nu zijn dan? Want als je onder de zes weken bent, kunnen ze niets. Ik begrijp dat die onzekerheid heel erg vervelend is, maar probeer het even los te laten. Je kunt een week nadat je positief getest heb, het beste nogmaals even een test doen. En als je inderdaad helderrrood bloedverlies hebt en een maandverband vol, kun je er voor de zekerheid beter van uit gaan dat het mis is. Als je alleen wat afscheiding hebt, zegt het niet zo heel veel.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wat vervelend Pippi. Hopelijk is alles toch gewoon goed!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Wat vervelend Pippi. Hopelijk is alles toch gewoon goed!
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
slaatje schreef:Maar hoe ver zou je nu zijn dan? Want als je onder de zes weken bent, kunnen ze niets. Ik begrijp dat die onzekerheid heel erg vervelend is, maar probeer het even los te laten. Je kunt een week nadat je positief getest heb, het beste nogmaals even een test doen. En als je inderdaad helderrrood bloedverlies hebt en een maandverband vol, kun je er voor de zekerheid beter van uit gaan dat het mis is. Als je alleen wat afscheiding hebt, zegt het niet zo heel veel.
Ik weet niet hoe ver ik ben. Denk idd onder de 6 weken. Dat vertelde ik ook aan de telefoon met dit verhaal erbij maar moest toch langskomen. Ik heb geen rood bloedverlies gehad. Het was echt maar een beetje en is nu over. Heb nog wel ongesteldheidsgevoel. Ik wilde ook best afwachten hoor, had de dokter alleen gebeld voor advies.
Bedankt voor al jullie lieve reacties!
Funk- Prater
Hopelijk is alles in orde!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
pippi schreef:Ja, ik heb de huisarts gebeld met de vraag wat nu wijsheid is. En of ik de vk moest bellen. Maar ze zeiden kom maar hier langs. Geen idee wat zij zouden kunnen doen. Volgens mij zou de vk een inwendige echo kunnen doen maar zou pas echt net zwanger zijn dus weet niet of dat kan. Het is alleen een klein beetje roze verlies geweest. Ik wist niet dat de innesteling zoveel krampen gaf? Nou het is hoe dan ook afwachten. Bedankt voor de reacties.zouden jullie de vk nog bellen hiervoor? Of dokters afspraak afwachten.
Helaas kunnen zowel de huisarts en verloskundige niks voor je doen wbt echo. Als je onder de 6 weken bent maken ze geen echo. Met dit soort dingen is het advies toch altijd afwachten hoe rot dat ook is. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vervelend Pippi. Ik duim dat het goed blijft gaan! Ik had hetzelfde bij J...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Heb de reacties verder niet gelezen, maar ik had dit bij beide zwangerschappen en heb inmiddels een peuter van 2,5 rondlopen en ben 35 weken zwanger!
Ik dacht de 1e keer echt dat ik ongesteld zou worden door de krampen, nu had ik alleen flink bruin/roodverlies 5 dagen lang en daarna nog wel een paar weken steeds kleine beetjes.
Ik dacht de 1e keer echt dat ik ongesteld zou worden door de krampen, nu had ik alleen flink bruin/roodverlies 5 dagen lang en daarna nog wel een paar weken steeds kleine beetjes.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Bedankt! succes met de laatste weken!PiP schreef:Heb de reacties verder niet gelezen, maar ik had dit bij beide zwangerschappen en heb inmiddels een peuter van 2,5 rondlopen en ben 35 weken zwanger!
Funk- Prater
Wat spannend Pippi!
Succes bij de ha. Hopelijk gaat alles goed .
Succes bij de ha. Hopelijk gaat alles goed .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Succes bij de huisarts morgen, hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen. Al is de kans vrij klein denk ik.
Die onzekerheid van wachten is erg vervelend.
Heb in het begin ook erge krampen gehad, alleen geen bloedverlies erbij.
Die onzekerheid van wachten is erg vervelend.
Heb in het begin ook erge krampen gehad, alleen geen bloedverlies erbij.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Buikgriep en buikkramp
» Buikkramp en koorts
» Hevige buikkramp (spiraaltje?)
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Buikgriep en buikkramp
» Buikkramp en koorts
» Hevige buikkramp (spiraaltje?)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: