Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers

Pagina 33 van 36 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende

Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Koffieleut ma 14 mei 2012 - 5:10

Ik hoop heel erg dat je een hartje hebt zien kloppen vanmorgen. hug hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Pien ma 14 mei 2012 - 5:21

Chance schreef:CKC, wat naar dat er meiden zijn die jou, en je man, een kindje niet gunnen. Ik hoop echt dat jullie samen een kindje mogen krijgen, want naar wat ik van je lees, moeten jullie wel ontzettende leuke en lieve ouders zijn/worden. Ik hoop dus echt dat het vanmorgen goed zat en dat jullie vanavond aan de kinderchampagne zitten. En anders wil ik jullie een dikke HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 699888 geven en sterkte wensen.
hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Daarnaartoe vind ik het echt walgelijk en kinderachtig van de forumsters die zulke dingen zeggen!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 5:34

Ik begrijp je beslissing.

We gaan (bijna) gelijk op en ik zou het wel heel leuk vinden om te lezen hoe het jou vergaat, dus jammer vind ik het wel. Ik hoop ontzettend dat je in ieder geval goed nieuws hebt gehad vanmorgen. En sta ver boven al die rare mensen. Jullie hebben een hele lange weg af moeten leggen om hier te komen en als het iemand gegund is!!

Gast
Gast

Bericht  Guus ma 14 mei 2012 - 5:54

Wat bizar, kan er gewoon echt met m'n kop niet bij! Wist wel dat er wat zuurpruimpjes hier rondneuzen maar dit had ik echt nooit verwacht kan me er gewoon echt 0,0 in verplaatsen.

Net als jouw opmerking discordia, snap dat je nieuwschierig bent (bent ik ook) maar dat je teleurstelling afkaatst op CKC, dat is erg kinderachtig... Sorry maar ik heb 2 jarige peuters rondlopen die zich nog beter in een ander kunnen verplaatsen.

CKC, ik denk dat je hie pagina's vol heb met positieve energie en ik hoop zo dat dat ergens helpt! Bedenk je maar zo, voor elke zuurpruim hier zijn er 100 positieve mensen die of het nou wel of niet goed nieuws was achter je zullen staan en graag willen horen wat je te zeggen hebt!

Nu wil ik wel een 'boeoeoe' smiley voor de haters, deze is iig voor jou: cheers
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stuiterbal ma 14 mei 2012 - 5:57

Ckc ik hoop oprecht dat je goed nieuws hebt gehad vanmorgen. En dat jullie een mooi wondertje verwachten.

Wat de mis gunners ervan zeggen moeten ze zelf weten ik zie het als pure jaloezie.
Sta er boven want ik gun je oprecht een baby !!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  LDJ ma 14 mei 2012 - 6:06

Lieve ckc,
Ik typ dit vanaf mijn mob, gaat niet zo heel handig.
Ik hoop dat jullie goed nieuws hebben gehad vanmorgen, want het is jullie zo gegunt na alles wat jullie hiervoor hebben moeten doorstaan.

Ik vind het heel erg jammer dat we je nu niet meer kunnen volgen. Ik begrijp niet dat er hier meiden tussen zitten die zoiets misselijks kunnen doen. Laat je niet gek maken.
Probeer er boven te staan lieve ckc, want die mensen verdien jij niet.
Ik hoop en duim over een tijdje mooi babynieuws van jullie te mogen horen of merken. hug
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:16

Lieve CKC, wat jammer dat het nu allemaal zo loopt. Ik snap niet hoe je iemand DIT kunt misgunnen.. Ik ben helemaal niet van het 'kwaad met kwaad vergelden', maar ik vind het echt ontzettend triest dat er mensen zijn die er stiekem op zitten te hopen dat het fout gaat. En ik hoop dan ook stiekem dat zij zelf een tegenslag meemaken en zelf eens voelen hoe moeilijk dat is. Bah, wat een trieste figuren.

Ik hoop heel erg voor je dat alles goed is en dat je vanmorgen een mooi kloppend hartje hebt gezien. Zo niet, dan wil ik jullie alle sterkte van de wereld toewensen en dan hoop ik dat jullie binnenkort opnieuw mogen proberen een klein mensje te verwachten, en dat deze keer alles wel goed blijft gaan. Een hele dikke knuffel voor jou! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 699888

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl ma 14 mei 2012 - 6:16

Lieve CKC,

Wat ontzettend naar om te lezen, dat er mensen zouden zijn die jullie het niet gunnen! Bah. En de reacties van Discordia.... Laat ik daar mijn mond maar over houden!!

Ik hoop voor jou en je man dart jullie super nieuws hebben gehad vanmorgen en dat we over een maand of 8 het nieuws krijgen dat jullie kleintje gezond en wel ter wereld is gekomen. En mocht het slecht nieuws zijn geweest dan een hele dikke knuffel. HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 699888
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:22

Dis'turb'ia, ga alsjeblieft je nest in en kom er niet weer uit.

CKC, wat een onwijs nare klotestreek is dit. Waarom zijn mensen zó ontzettend gemeen tegen elkaar. Jij bent zo'n lieve, positieve persoonlijkheid. De rotte appels die het jou misgunnen, moeten wel behoorlijk rot zijn. Gatverdamme. Walgelijk gewoon.

Ik wil je een dikke knuffel geven HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 699888 en hoop oprecht dat het goed met je gaat en dat je in deze krijgt wat je wenst.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:28

Ik vind het raar dat mensen er zo over praten en ergens hoop ik dat het gewoon niet waar is. Ik heb er wel begrip voor dat je er dan voor kiest om het hier niet meer neer te zetten. Het is net zoals vroeger op een school: een paar stoute kinderen verpesten het voor de rest. Ik weet zeker dat er veel mensen geïnteresseerd zullen zijn, maar ik zou zulk nieuws ook niet willen delen als ik wist dat anderen me het licht in de ogen niet gunnen.

Hoe dan ook een knuffel, of één van blijdschap of één om je sterkte te wensen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:30

Awh CKC.. Wat een nare streek zeg.. Sad Dat er gewoon mensen zijn op dit forum die er buiten nog zó mee bezig zijn, bizar gewoon :S

Ik hoop echt van harte dat je vanmorgen goed nieuws hebt gehad. Dan doe ik een virtueel HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 281626781. Zo niet, dan een hele dikke HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 699888En ik kan dikke knuffels geven.

Weet je wat? Hoe dan ook een dikke knuffel!! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:37

Yoyo, ik moet eerlijk zeggen dat het topic van CKC mij ook buiten het forum heeft beziggehouden. En dan niet in de zin dat ik jaloers ben of het haar misgun natuurlijk, maar in de zin dat ik met haar meeleef en aan haar heb gedacht en zelfs voor haar heb geduimd. Ik vind het niet zo gek dat iets dat je op het forum leest je ook buiten het forum bezig blijft houden.

Verder helemaal eens met jou reactie, knuffels voor CKC, wat voor nieuws je ook hebt gekregen vanmorgen! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 699888 HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 699888

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl ma 14 mei 2012 - 6:43

Ik ben er buiten t forum ook veel mee bezig geweest (en nu nog, blijf hopen dat het goed is allemaal!) Maar twijfel of je het op die manier bedoelt Yoyo?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  juffie001 ma 14 mei 2012 - 6:46

Ik hoop van harte dat je vanochtend goed nieuws hebt gehad CKC! hug
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  studiebol ma 14 mei 2012 - 6:47

Ik ben niet iemand die continu zou vragen hier in het topic hoe het is. Maar ik ben wel iemand die oprecht benieuwd is hoe het met je is. Ik heb je verhaal wel gevolgd en ik vind het ontzettend naar door wat voor rot tijd jullie moeten gaan. Ik hoop dan ook alleen maar dat je vanmorgen positief nieuws hebt gehad.

Ik snap dat je het hier niet neer wilt zetten maar ik vind het echt ongeloofelijk sneu en zielig hoe andere meiden hier blijkbaar achter iemand zijn rug om zulke naar dingen zeggen.

Dat er ook over charlie en stofzuiger gepraat wordt/is dat ze zich misschien zouden aanstellen. Nou werkelijk waar die mensen die dat zeggen moet maar ontzetten hopen dat zij nooit in zo'n situatie zouden komen want dat gun je niemand. Echt triest dat er zulke mensen bestaan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Poisongirl ma 14 mei 2012 - 6:50

studiebol schreef:Ik ben niet iemand die continu zou vragen hier in het topic hoe het is. Maar ik ben wel iemand die oprecht benieuwd is hoe het met je is. Ik heb je verhaal wel gevolgd en ik vind het ontzettend naar door wat voor rot tijd jullie moeten gaan. Ik hoop dan ook alleen maar dat je vanmorgen positief nieuws hebt gehad.

Ik snap dat je het hier niet neer wilt zetten maar ik vind het echt ongeloofelijk sneu en zielig hoe andere meiden hier blijkbaar achter iemand zijn rug om zulke naar dingen zeggen.

Dat er ook over charlie en stofzuiger gepraat wordt/is dat ze zich misschien zouden aanstellen. Nou werkelijk waar die mensen die dat zeggen moet maar ontzetten hopen dat zij nooit in zo'n situatie zouden komen want dat gun je niemand. Echt triest dat er zulke mensen bestaan.

+1!!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:53

studiebol schreef:Ik ben niet iemand die continu zou vragen hier in het topic hoe het is. Maar ik ben wel iemand die oprecht benieuwd is hoe het met je is. Ik heb je verhaal wel gevolgd en ik vind het ontzettend naar door wat voor rot tijd jullie moeten gaan. Ik hoop dan ook alleen maar dat je vanmorgen positief nieuws hebt gehad.

+1

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel ma 14 mei 2012 - 6:59

CKC Ik hoop dat jullie vanmorgen goed nieuws hebben mogen ontvangen.

Verder kan ik je beslissing erg goed begrijpen!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Liadan ma 14 mei 2012 - 6:59

Wat naar allemaal zeg, ik snap echt niet waarom anderen iemand zoiets kunnen misgunnen. Ik hoop dat jullie vanmorgen goed nieuws gehad hebben!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  SoGood ma 14 mei 2012 - 7:16

Lieve CKC, je bent een geweldig sterke topvrouw met een geweldige levensinstelling waar helaas veel mensen jaloers op zijn. Ik gun jou en je man een heel mooi en gezond kindje en ik respecteer het dat je er hier niet teveel meer over kwijt wil..

Veel succes gewenst! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 33 281626781
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lindsya ma 14 mei 2012 - 7:34

Ckc, ik vind het heel vervelend voor je, dat er mensen zijn die je geen kindje gunnen. Dat gun je niemand toe. Ik hoop dat je heel goed nieuws heb gehad vanmorgen. Ik begrijp je keuze dat je het niet wil vertellen maar misschien horen we het ooit in de toekomst. Succes.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Julia ma 14 mei 2012 - 7:42

Maar CKC mag ik vragen waarom je het zo erg vindt dat er wat mensen zijn die zo zielig zijn om een beetje achter je rug om lullen? Dat soort mensen zal je altijd hebben en in "real life" ook. Ik snap dat het vervelend is hoor, maar je zal dat altijd houden. Ik kan me niet voorstellen dat dat de mensen zijn die vaker in dit topic reageren. Sta er toch lekker boven meid, dat ze over je roddelen zegt toch genoeg over hun. Ze hebben blijkbaar geen eigen leven wat interessant is.

@ Discordia; get a life. Ben je zo onderhand niet te oud geworden voor dit gedrag?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Inge ma 14 mei 2012 - 7:45

Jeetje CKC wat naar dat er mensen zijn die het jou misgunnen :-(
Ik hoop opecht dat je goed nieuws gehad hebt en alles goed gaat met jullie~!

hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Annemoontje ma 14 mei 2012 - 7:47

Liadan schreef:Wat naar allemaal zeg, ik snap echt niet waarom anderen iemand zoiets kunnen misgunnen. Ik hoop dat jullie vanmorgen goed nieuws gehad hebben!

+1
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  frolic ma 14 mei 2012 - 7:49

Ik hoop dat het positief voor jullie was vanmorgen!!

* en mijn mama zei altijd "door een strontkar word je over reden" iemand zoiets misgunnen is puur een reactie op jaloezie .. laat ze erin zakken

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 36 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: