HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test
+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers
Pagina 31 van 36
Pagina 31 van 36 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36
Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test
Even voor de goede orde diegene die mij een privebericht had gestuurd op FB, die is het niet hoor! Het gaat over andere meiden en er zijn niet echt namen genoemd *niet dat ik die ooit hier zou benoemen..*
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nou je zou het recht bijna hebben om ze wel te noemen. Trutten.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:liesje schreef:Rush schreef:Dat vind ik echt extreem kansloos en asociaal gewoon.Sanne schreef:CKC, ik weet wel dat jullie al langer bezig zijn, maar jullie eerste IVF-poging lijkt raak te zijn (en ik hoop dat ie dat ook nog steeds is). Als mensen jaloers zijn, denk ik ook dat het met het totaalplaatje te maken kan hebben. Jouw leven lijkt over rozen te gaan. Je bent een prachtige vrouw, je hebt een leuke man, jullie hebben mooie salarissen en kunnen dus mooie dingen doen, van een prachtig droomhuis tot tassen van chanel. Eerlijk is eerlijk, ik denk dat sommige mensen die het allemaal wat minder voor elkaar hebben dan stiekem wel eens blij kunnen zijn als er ook eens iets is wat minder goed gaat. En dat was het zwanger worden bij jou. En dan lezen ze niet over een verdrietige CKC, maar over een dolpositieve CKC die met vertrouwen een IVF-traject ingaat. Tja, dat willen ze misschien helemaal niet lezen! Ik zou me daar niets van aantrekken, al snap ik dat dat moeilijk is.
Als je het niet wilt lezen moet je dat gewoon niet doen, of rechts bovenin op die mooie grote X klikken!
+1
Nou inderdaad, wat erg als je zo in het leven staat!
Ja, ik vind het ook hartstikke laaghartig hoor, maar ik ben bang dat er wel mensen zijn die helaas zo in het leven staan. En ik denk dan niet dat ze het expres doen, maar meer omdat ze zelf ook iets graag willen wat niet lukt.
Ik blijf maar hopen dat we eind dit jaar (en anders op een later tijdstip) toch een mooie foto mogen zien van een CKC-baby. Zo eentje met een hele hoop krullen schat ik in.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Vind het niet leuk hoor, om hier niet het nieuws te kunnen delen maar ik kies er voor om dit voor me te houden. Wel lastig man, ik ben zo'n flapuit dat ik het gewoon lastig vind. Time to grow up!
Aan de andere kant denk ik: geef je die meiden nu niet juist hun zin? Door je in te houden? Door je leven aan te passen aan hun? Al kan ik me voorstellen dat je er voor kiest hoor.
Gast- Gast
Ik weet bijna niet eens meer wat ik nog kan toevoegen aan al dat al gezegd is. Ook ik ken je niet, maar leef wel heel erg met jullie mee. Ik kan me voorstellen dat je, na het pb op fb, geen zin meer hebt hier alles te delen. Ik hoop dat jullie vanmorgen een kloppend hartje hebben gehoord en mocht dat niet zo zijn, dan wens ik jullie heel veel sterkte en een hele dikke
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Stofzuiger schreef:Aan de andere kant denk ik: geef je die meiden nu niet juist hun zin? Door je in te houden? Door je leven aan te passen aan hun? Al kan ik me voorstellen dat je er voor kiest hoor.
Nee, because they're dying to know, what I know..
2CKC2 schreef:Stofzuiger schreef:Aan de andere kant denk ik: geef je die meiden nu niet juist hun zin? Door je in te houden? Door je leven aan te passen aan hun? Al kan ik me voorstellen dat je er voor kiest hoor.
Haha dat denk ik ook!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Haha, nou inderdaad!Lavendel schreef:2CKC2 schreef:Stofzuiger schreef:Aan de andere kant denk ik: geef je die meiden nu niet juist hun zin? Door je in te houden? Door je leven aan te passen aan hun? Al kan ik me voorstellen dat je er voor kiest hoor.
Haha dat denk ik ook!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, zo kan je het ook bekijken!
Gast- Gast
Komt goed meiden. Zoals ik al zei als het zo is horen jullie 't vanzelf en zo niet, dan niet.
Bah, word er gewoon boos van, dat er mensen zo sneu/zielig zijn!
Ik hoop voor je dat het vanochtend heel goed nieuws hebt gekregen! En dat jullie in het nieuwe jaar trotse ouders mogen worden!
In het andere geval een hele dikke
Ik was altijd heel nieuwsgierig naar een update en gun het jullie zo na de periode die jullie de laatste 1,5 jaar door hebben moeten gaan.
Vind je echt een SUPER vrouw, hoe je je er altijd doorheen hebt geslagen en altijd positief bent geweest.
Ik hoop voor je dat het vanochtend heel goed nieuws hebt gekregen! En dat jullie in het nieuwe jaar trotse ouders mogen worden!
In het andere geval een hele dikke
Ik was altijd heel nieuwsgierig naar een update en gun het jullie zo na de periode die jullie de laatste 1,5 jaar door hebben moeten gaan.
Vind je echt een SUPER vrouw, hoe je je er altijd doorheen hebt geslagen en altijd positief bent geweest.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Sanne schreef:CKC, ik weet wel dat jullie al langer bezig zijn, maar jullie eerste IVF-poging lijkt raak te zijn (en ik hoop dat ie dat ook nog steeds is). Als mensen jaloers zijn, denk ik ook dat het met het totaalplaatje te maken kan hebben. Jouw leven lijkt over rozen te gaan. Je bent een prachtige vrouw, je hebt een leuke man, jullie hebben mooie salarissen en kunnen dus mooie dingen doen, van een prachtig droomhuis tot tassen van chanel. Eerlijk is eerlijk, ik denk dat sommige mensen die het allemaal wat minder voor elkaar hebben dan stiekem wel eens blij kunnen zijn als er ook eens iets is wat minder goed gaat. En dat was het zwanger worden bij jou. En dan lezen ze niet over een verdrietige CKC, maar over een dolpositieve CKC die met vertrouwen een IVF-traject ingaat. Tja, dat willen ze misschien helemaal niet lezen! Ik zou me daar niets van aantrekken, al snap ik dat dat moeilijk is.
En gek genoeg, denk ik zelf ook zo.. over mezelf dan he. Dan denk ik zoveel goeds in mijn leven en juist dit wat ik niet kan beinvloeden lukt gewoon niet..
Sayuri schreef:Ah...ik word er echt een beetje verdrietig van! Ik ben maar een meelezer, maar ik kan er niks aan doen, heb veel aan je gedacht en betrapte me elke keer dat de uitslag weer met een week werd uitgesteld, ik de dagen begon te tellen: nu nog 5 dagen totdat CKC het weet, nu nog 4, 3, 2,....Morgen post ze misschien weer wat!
Ik ken de mensen van het forum niet en weet niet wie die mensen waar jij het over hebt, zouden kunnen zijn. Maar afgaande van de reacties in dit topic, denk ik echt dat de meesten hier het beste met je voor hebben. Daarnaast vind ik je echt een inspirerende persoonlijkheid, zo sterk en positief, je bent echt een voorbeeld voor velen, niet alleen in de zin van zwanger worden, maar je doorzettingsvermogen en kijk op het leven in het algemeen.
Desalniettemin hoort jouw beslissing uiteraard gerespecteerd te worden en ik wens jou, of het nu is of in de toekomst, een hele mooie zwangerschap en uiteindelijk kindje toe!
Wat een lieve woorden! Dankjewel. Voel me helemaal opwellen van blijdschap als ik zulke dingen lees.
Jammer, ik was wel benieuwd of je een hartje gezien hebt.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
CKC: Trek het je niet aan dat er blijkbaar meiden zijn die het je niet gunnen. Het zegt meer over hen dan over jou!
Ik volg de roddels en dergelijke totaal niet en ben nu maar weer blij toe.
Hoop gewoon heel erg dat je vanochtend goed nieuws hebt gekregen en dat je over ruim een half jaar een eigen kleine ukkepuk in de armen mag hebben!
Ik volg de roddels en dergelijke totaal niet en ben nu maar weer blij toe.
Hoop gewoon heel erg dat je vanochtend goed nieuws hebt gekregen en dat je over ruim een half jaar een eigen kleine ukkepuk in de armen mag hebben!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Potverdikkie, I'm dying to know too!! En ik gun het je wél echt van harte (ik snap het niet zo goed, hoezo zou je iemand zoiets niet gunnen?), maar ik vind het nu een dubbelrotstreek (niet van jou dus) dat wij door een paar jaloerse snollebollen nu niks weten terwijl we allemaal zo meeleefden. Ik heb werkelijk 10 keer gecheckt vandaag of er al wat stond, ik ben niet zo van de +1 maar dat maakt me natuurlijk niet minder nieuwsgierig.
Anyway, jouw lijf, jouw leven en jouw beslissing natuurlijk. Maar kreeg je een pb op facebook van iemand die het jou niet gunt of van iemand die jou kwam melden dat mensen het jou niet gunnen? Ik vind dat laatste namelijk nogal stokerij en ook geen schoonheidsprijs verdienen. Als je het niet van de personen zelf hebt gehoord weet je nooit hoe het is gezegd of bedoeld namelijk en het zou niet de eerste keer zijn dat er op die manier dingen kapot worden gemaakt.
Anyway, jouw lijf, jouw leven en jouw beslissing natuurlijk. Maar kreeg je een pb op facebook van iemand die het jou niet gunt of van iemand die jou kwam melden dat mensen het jou niet gunnen? Ik vind dat laatste namelijk nogal stokerij en ook geen schoonheidsprijs verdienen. Als je het niet van de personen zelf hebt gehoord weet je nooit hoe het is gezegd of bedoeld namelijk en het zou niet de eerste keer zijn dat er op die manier dingen kapot worden gemaakt.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik vind het echt belachelijk dat er mensen zijn die je dit misgunnen! Dat soort mensen hebben echt wat gemist in hun opvoeding en moeten eens volwassen worden! Ik hoop dat jullie heel goed nieuws hebben gehad en je nu voorzichtig durft te gaan genieten. En laat je door een paar misbaksels niet wegpesten uit deze pijler. En ik hoop dat je bij vragen en onzekerheden die hier gewoon durft te stellen (desnoods via pm) want er zijn gelukkig genoeg mama's die je alle geluk van de wereld gunnen!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Nu irriteer ik me aan die misgunners.
Ik wil het weten, omdat ik altijd zo schijt nieuwsgierig ben.
-naar wat jij dan weet ckc, niet naar de misgunners-
Ik wil het weten, omdat ik altijd zo schijt nieuwsgierig ben.
-naar wat jij dan weet ckc, niet naar de misgunners-
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
wat stom zeg,zo n bericht!!! ik lees altijd mee omdat ik zo benieuwd ben maar snap je keuze heel erg goed. ik duim dat alles goed is en dat we ongeveer indezelfde periode mama zullen worden!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Je bent wel heel ver gegaan met mensen nieuwsgierig maken, het nu niet vertellen is een beetje een anti-climax. Door er zelf een halve soap van te maken met veel drama en plottwists, kun je ook verwachten dat niet iedereen zo enthousiast blijft doen. Ik heb zelf weinig gevolgd aan je verhaal, maar ik gun het je wel en ben benieuwd hoe het voor je afloopt.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
2CKC2 schreef:Sanne schreef:CKC, ik weet wel dat jullie al langer bezig zijn, maar jullie eerste IVF-poging lijkt raak te zijn (en ik hoop dat ie dat ook nog steeds is). Als mensen jaloers zijn, denk ik ook dat het met het totaalplaatje te maken kan hebben. Jouw leven lijkt over rozen te gaan. Je bent een prachtige vrouw, je hebt een leuke man, jullie hebben mooie salarissen en kunnen dus mooie dingen doen, van een prachtig droomhuis tot tassen van chanel. Eerlijk is eerlijk, ik denk dat sommige mensen die het allemaal wat minder voor elkaar hebben dan stiekem wel eens blij kunnen zijn als er ook eens iets is wat minder goed gaat. En dat was het zwanger worden bij jou. En dan lezen ze niet over een verdrietige CKC, maar over een dolpositieve CKC die met vertrouwen een IVF-traject ingaat. Tja, dat willen ze misschien helemaal niet lezen! Ik zou me daar niets van aantrekken, al snap ik dat dat moeilijk is.
En gek genoeg, denk ik zelf ook zo.. over mezelf dan he. Dan denk ik zoveel goeds in mijn leven en juist dit wat ik niet kan beinvloeden lukt gewoon niet..
Ja, alles wat je tot nu toe hebt verworven (baan, geld, huis etc.), daar heb je zelf wat aan kunnen doen. Geniet daar ook lekker van. En helaas kan niemand zo maar even een kindje 'maken', dat is niet iets waaraan je zelf veel kunt doen. Dat moet je door moeder natuur gegund zijn of lukken met behulp van de medische mogelijkheden.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Discordia schreef:Je bent wel heel ver gegaan met mensen nieuwsgierig maken, het nu niet vertellen is een beetje een anti-climax. Door er zelf een halve soap van te maken met veel drama en plottwists, kun je ook verwachten dat niet iedereen zo enthousiast blijft doen. Ik heb zelf weinig gevolgd aan je verhaal, maar ik gun het je wel en ben benieuwd hoe het voor je afloopt.
Ja? En dus?
Wat ontzettend laag dat er meiden zijn die jou een zwangerschap misgunnen. We zitten hier met hordes meiden die zwanger zijn/ willen worden, hebben allemaal dezelfde wens: een kindje. Dan wéét je toch ook hoe diep die wens kan zitten? Ik kan me niet voorstellen dat je iemand zo iets groots en moois níet gunt. Goed, de meeste meiden gunnen het zichzelf het meest, maar het een ander misgunnen of jaloers zijn??? Kom op, dat is toch ronduit egoïstisch?
Ik vind het oprecht erg en verdrietig voor je dat je dit nieuws hier nu niet kunt/ wilt delen. Je hebt hier al zó veel steun gehad in de tijden dat het allemaal tegenzat. Nu kun je net het mooiste of juist het verdrietigste stuk hier niet kwijt.
Ik weet nu ook niet of ik een heel elftal op je af mag sturen om je te feliciteren, of dat ik die de deur uit moet schoppen en je een hele dikke knuffel moet geven om je sterkte te wensen.
In elk geval: als je vanochtend goed nieuws hebt gehad: en omdat ik hoop dat je nu eindelijk die nare tijd achter je mag laten en een geweldige zwangerschap gaat hebben.
En anders: dan hoop ik van harte dat jouw tijd nu wel heel snel komt.
Ik vind het oprecht erg en verdrietig voor je dat je dit nieuws hier nu niet kunt/ wilt delen. Je hebt hier al zó veel steun gehad in de tijden dat het allemaal tegenzat. Nu kun je net het mooiste of juist het verdrietigste stuk hier niet kwijt.
Ik weet nu ook niet of ik een heel elftal op je af mag sturen om je te feliciteren, of dat ik die de deur uit moet schoppen en je een hele dikke knuffel moet geven om je sterkte te wensen.
In elk geval: als je vanochtend goed nieuws hebt gehad: en omdat ik hoop dat je nu eindelijk die nare tijd achter je mag laten en een geweldige zwangerschap gaat hebben.
En anders: dan hoop ik van harte dat jouw tijd nu wel heel snel komt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik zit vol verbazing de wending van dit topic te lezen. Hoe kan iemand, iemand anders geen kindje gunnen. Dat je jaloers bent, daar aan toe, maar iemand anders iets misgunnen, bah!
Ik hoop dat alles goed is, en dat er ineens een foto in het buikfototopic staat.
Ik hoop dat alles goed is, en dat er ineens een foto in het buikfototopic staat.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Pagina 31 van 36 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36
Soortgelijke onderwerpen
» Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Positieve testen
» Positieve/negatieve eigenschappen
» Positieve en negatieve kenmerken
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Positieve testen
» Positieve/negatieve eigenschappen
» Positieve en negatieve kenmerken
Pagina 31 van 36
Permissies van dit forum: