Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemdgaan :(

+28
Stuiterbal
Pannetoet
Caresses
Caramba
bolus26
JD
klavertje
CCC
Sweet Sylvana
Ella
Inge
Happy
Coco
Atelier Madame
Rovine
SarahKey
Bolleke
Mermaid
RYW
Caroow
Bazinga
Elysia
MissD
Lilypie
Susan
Lady Starstruck
Rush
snowflakes
32 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 4:55

Susan schreef:Voor haar is het blijkbaar niet máár een zoen. Kom op zeg, iedereen mag wel zelf bepalen waar de grens ligt.
Ja precies. Ik vind dit toch wel een bizarre situatie hoor, ik kan er nog inkomen dat je in een dronken bui met iemand anders zoent maar een halfuur en mee naar haar huis gaan? Ik zou me zwaar gekwetst en genaaid voelen en helemaal over de zeik zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 5:20

Ik denk dat dit bij mij een grens zou zijn. Hij is dus met haar mee gefietst naar huis, heeft toen met haar voor haar deur staan zoenen een halfuur? Ik weet niet of ik dat zou geloven, je zet je telefoon niet uit voor alleen maar eventjes zoenen, dat zou je wel doen als je echt meer plannen hebt. Ik denk eerlijk gezegd dat hij zn telefoon heeft uitgezet, vervolgens met haar mee naar binnen is gegaan en er meer is gebeurd dan zoenen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 5:39

Mee naar huis gefietst + halfuur 'zoenend' met haar doorgebracht + telefoon uitgezet = EXIT! EXIT! EXIT!

Wat een silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 5:47

Na een relatie van 1,5 jaar zou ik toch verwachten dat je dit niet zomaar 'overkomt'. Ik zou mn vriend nooit meer kunnen vertrouwen denk ik, dus voor mij zou het over zijn vrees ik. Maar met zekerheid kan ik dat natuurlijk niet zeggen, het is mij niet overkomen. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 6:15

Rush schreef:
MissD schreef:
Rush schreef:Hij heeft z`n telefoon uitgezet zodat jij niet kon bellen terwijl hij 'iets' met haar zou gaan doen.

Wat een hond, sorry hoor.

Eigenlijk wel mee eens... Blijkbaar toch nuchter genoeg om nog te kunnen nadenken en de keuze te maken om zijn telefoon uit te zetten zodat jij hem niet zou "storen"...
Inderdaad! Dat het je overkomt in the heat of the moment en dat je je dan bedenkt dat het niet moest en vertrokken bent, daar kan ik nog over na denken.

Maar een half uur met haar staan zoenen? Hallo?! :shock:

Inderdaad. Wat een lul.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Ella ma 23 apr 2012 - 6:50

PurpleSparkle schreef:
Rush schreef:
MissD schreef:
Rush schreef:Hij heeft z`n telefoon uitgezet zodat jij niet kon bellen terwijl hij 'iets' met haar zou gaan doen.

Wat een hond, sorry hoor.

Eigenlijk wel mee eens... Blijkbaar toch nuchter genoeg om nog te kunnen nadenken en de keuze te maken om zijn telefoon uit te zetten zodat jij hem niet zou "storen"...
Inderdaad! Dat het je overkomt in the heat of the moment en dat je je dan bedenkt dat het niet moest en vertrokken bent, daar kan ik nog over na denken.

Maar een half uur met haar staan zoenen? Hallo?! :shock:

Inderdaad. Wat een lul.

Helemaal mee eens. Tuurlijk kan het je overkomen maar dit is niet zo plotseling gebeurd. Hij fietste al met haar mee, tel uitgezet......
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 6:55

Yoyo schreef:
Jop schreef:Ik vind 't trouwens geen 'teveel gedronken-vreemdgaan', als je helder genoeg bent om je telefoon uit te zetten, zodat je vriendin niet kan bellen, dan weet je om te beginnen dat je een vriendin hebt.... En dan zou je toch ook helder genoeg moeten zijn om 't te stoppen.

Waarom nog een half uur doorgaan? :/

Nou inderdaad. Ik vind deze persoon niet heel aardig denk ik, om het netjes te houden. Mijn vriend had kunnen vertrekken.

Eens..
Schapenbal dat t is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Sweet Sylvana ma 23 apr 2012 - 6:56

Youandi schreef:Mee naar huis gefietst + halfuur 'zoenend' met haar doorgebracht + telefoon uitgezet = EXIT! EXIT! EXIT!

Wat een silent

Helemaal mee eens! Alleen als aanvulling......Wat een onrespectvolle zak!!!

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 8:46

Dit is hem niet overkomen, hier heeft hij bewust voor gekozen. Hij heeft zelfs nog aan jou gedacht met het bewust uitzetten van zijn telefoon.

Exit. Bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  CCC ma 23 apr 2012 - 9:04

Sweet Sylvana schreef:
Youandi schreef:Mee naar huis gefietst + halfuur 'zoenend' met haar doorgebracht + telefoon uitgezet = EXIT! EXIT! EXIT!

Wat een silent

Helemaal mee eens! Alleen als aanvulling......Wat een onrespectvolle zak!!!

+1....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  klavertje ma 23 apr 2012 - 9:42

Voor mij zou het ook het einde van de relatie zijn, vooral omdat hij bewust zijn telefoon heeft uitgezet indd..
en als het nou 1 zoen was geweest.. dan was het misschien anders..
sterkte ermee!
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  JD ma 23 apr 2012 - 10:46

Hmmm het zou voor mij niet meteen einde verhaal zijn...maar dat komt denk ik omdat ik anderhalf jaar terug in dezelfde situatie heb gezeten als TO,alleen dan 10x erger...

Natuurlijk is je vertrouwen beschadigd, je moet jezelf afvragen of je denkt hem ooit weer te kunnen vertrouwen. Als je relatie het aankan,kun je hier sterker uitkomen samen,maar dan moet je er wel allebei 100 procent voor kunnen en willen gaan...het zal niet makkelijk zijn.

Ik heb toen ter tijd ook een topic geopend,en uiteraard riep iedereen dat ik het uit moest maken (logisch, ik zou precies hetzelfde zeggen),maar uiteindelijk weet alleen jij wat je het beste kunt doen....ga af op je eigen gevoel,en niet op alle mensen om je heen.

Edit: neemt overigens niet weg dat ik het ontzettend zwak van hem vind dat hij dit via de telefoon vertelt!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 12:27

Wat ontzettend naar voor je dat je, door de 'domme' actie van jouw vriend, nu ook in deze situatie bent terechtgekomen. Zelf ben ik twee jaar geleden besodemieterd door m'n ex, wat veel verder is gegaan dan zoenen, maar dat is natuurlijk ook ooit begonnen met zoenen. Ik denk dat je er niets aan hebt als mensen jouw vriend nu gaan veroordelen, ook al is het goed bedoeld. Het is tot op heden nog wel 'jouw' lul/schapenbal et cetera et cetera.

Er zijn wel dingen die ik mezelf zou afvragen: het feit dat hij nu middenin een verhuizing zit naar de stad waar jij dus al woont; weet je daarvan bijvoorbeeld zeker dat hij het niet domweg nu heel graag met jou goed wil maken, zodat hij niet alleen is in een nieuwe stad? Verder geloof ik ook niet in dat eindeloos samen praten, want hij zal nu heus niet opeens zeggen geen spijt te hebben en het gaat erom of jij nog mogelijkheden ziet en denkt vertrouwen in hem terug te kunnen krijgen. Persoonlijk vind ik dat je geen goede of foute keuze kunt maken: bij hem blijven doe je met een reden en bij hem weggaan doe je ook met een reden.

Verder vind ik drank ook geen excuus, maar vaak wel een verklaring - het zegt iets over vertroebelde grenzen. Ik kan je niet adviseren en ik denk dat jij uiteindelijk dat alleen maar bij jezelf kan. Jij hebt gevoelens bij deze jongen, ik/wij niet. Als ik puur voor mezelf spreek, weet ik dat het voor mij niet meer op een natuurlijke manier zou werken, omdat ik het vertrouwen kwijt zou zijn en die achterdocht en onzekerheid op hem zou projecteren, ook al zou ik er een jaar over heen laten gaan (bij wijze van spreken). Zoiets voel je en valt niet met kant en klare bewoordingen te beredeneren.

Maar nogmaals, jij bent jij en ik ben ik (diepzinnigheid ten top;-)) en alleen jij weet wat jij voelt en zou willen. Probeer alleen niet in de valkuil te trappen dat er hierin foute of goede keuzes mogelijk zijn, want daar geloof ik zelf eigenlijk niet in. Maar ook dat mag je natuurlijk geheel anders zien. Neem wat tijd voor jezelf en ik durf met zekerheid te stellen, dat je je antwoord snel vindt als je wat afstand neemt. Heel veel sterkte gewenst (met wat je dus ook gaat beslissen). hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  bolus26 ma 23 apr 2012 - 19:32

mijn vriend (nu mijn man) is ook een keer vreemdgegaan ,al heel lang terug, die omstandigheden waren wel heel anders maar goed . Ik heb er toen voor gekozen om wel met hem doro te gaan maar als ik dit verhaal zo lees zou ik het denk ik wel uitmaken. Het is echt heel respectloos:de manier waarop hij het je verteld de manier waarop hij het gedaan heeft en jij was gewoon vlakbij.

dus ondanks het feit dat ik zelf het een keer heb meegemaakt en vergeven heb weet ik niet of ik me over deze actie heen zou kunnen zetten.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Caramba ma 23 apr 2012 - 20:03

Ik ben zelf vreemd gegaan. Ook telefoon uit gezet bladiebla. Ik heb het diezelfde avond nog tegen mijn ex-vriend gezegd en heb het ook uitgemaakt. Ik ben fout geweest, vertrouwen kapot gemaakt etc. Dat verdiende hij niet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Caresses ma 23 apr 2012 - 21:22

Moeilijke situatie. Zoals Nour al beschreef, het is jouw gevoel dus alleen jijzelf kan hier echt een keuze over maken. Het beste lijkt mij ook om even afstand te nemen (hoe moeilijk dit ook is) om alles op een rijtje te kunnen zetten en geen beslissingen maakt waar je later spijt van krijgt.

Als ik het vanuit mijzelf bekijk weet ik niet zo goed wat ik ermee zou doen. Ik ben echt tegen vreemdgaan, maar wat Eucalypta al zegt, zoiets gebeurd denk ik in een roes. (Het lijkt mij dat als je het bewust deed en daarbij ook niet echt spijt hebt, je het niet zo opbiechten). Wellicht deed hij dit opbiechten telefonisch omdat hij bang was je onder ogen te komen... Maar dat hij dit telefonisch heeft verteld en niet face-to-face (desnoods was hij na het belletje alsnog naar je toe gekomen) maakt dat ik het gevoel krijg dat ik twijfel in hoeverre hij spijt heeft.

Vreemdgaan daar ben ik echt tegen, maar ieder mens maakt fouten en het ligt ook verder aan mijn relatie of de relatie hierdoor uit zou gaan. Maar daarnaast (en dat is nog belangrijker) gaat het erom of hij echt oprecht spijt heeft.

Dat hij zijn tel uitzet en een half uur gaat zoenen, tja ik heb er wel m'n twijfels bij. Wie weet vertelt hij het slechte nieuws beetje bij beetje. Voor hetzelfde geldt spreekt hij de waarheid maar ik zou er niet echt gerust op zijn (en dan vooral ook omdat hij het telefonisch vertelt en vervolgens gaat verhuizen i.p.v. al zijn werkzaamheden even aan de kant leggen om jullie relatie te redden.


Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Pannetoet wo 25 apr 2012 - 3:50

Ik weet het niet.. maar als ik naar mijzelf kijk zou ik het uitmaken omdat ik hem nooit meer zou kunnen vertrouwen. In jou geval zou ik zeggen; kappen met die handel omdat hij bewust zijn telefoon uit heeft gezet zodat jij, zijn vriendin notabene, geen contact zou kunnen opnemen én omdat hij een half uur met haar heeft lopen zoenen.. ik vind zoiets heel erg respectloos! Drank of geen drank dat zou voor mij geen excuus zijn..

Maaar aan de andere kant..
Je bent 1½ jaar samen, je hebt leuke dingen gedaan..je houd van elkaar, verliefd, misschien al bezig met toekomstplannen zoals samenwonen..


Ik zou zeker weten heel goed met je vriend gaan praten! Waarom hij het heeft gedaan (het zoenen zelf en het uitzetten van de telefoon), hoe hij het verder ziet want hij heeft jou vertrouwen ontzettend beschadigd en hoe hij denkt dat weer terug te krijgen.. en ook heel belangrijk; hoe weet hij zo zeker dat hij het niet weer zal doen?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 0:03

Ben wel benieuwd hoe het nu is eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 5:09

Als iemand na 1,5 jaar leuke relatie zo makkelijk in gaat op het aanbod van een ander, zou ik me af gaan vragen of die 1,5 jaar voor hem dan wel zoveel betekenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Stuiterbal do 26 apr 2012 - 5:52

Jolicious schreef:Als iemand na 1,5 jaar leuke relatie zo makkelijk in gaat op het aanbod van een ander, zou ik me af gaan vragen of die 1,5 jaar voor hem dan wel zoveel betekenen.

+1
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 6:10

Eucalypta schreef:Ben wel benieuwd hoe het nu is eigenlijk.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  litllejoy do 26 apr 2012 - 6:24

Zoey schreef:
Eucalypta schreef:Ben wel benieuwd hoe het nu is eigenlijk.
+1



+1

Ik had nog niet gereageerd maar heb wel je topic door gelezen. Wat verschrikkelijk zeg, het is toch een hele deuk voor je vertrouwen. Ik ben het met de meeste meiden eens.. Gewoon een zoen ok.. Kan misschien gebeuren, al zou dat mij wel veel pijn doen. Maar zoals hij zegt, bewust zijn telefoon uitgezet en een half uur gezoend.. Voor mij zou dat betekenen dat hij bewust is vreemd gegaan en ik denk niet dat ik hem nog zou kunnen vertrouwen.

Ben wel heel erg benieuwd hoe het nu met je is..
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  snowflakes za 28 apr 2012 - 7:07

Sorry, door de hectiek van afgelopen week is mijn reactie er een beetje bij ingeschoten.

Het gaat gelukkig weer wat beter met me. De eerste nacht nadat ik het te horen had gekregen, heb ik geen oog dichtgedaan. Ik ben naar een goede vriend gedaan en heb tot 's ochtends vroeg met hem gepraat, dat maakte me wel wat rustiger.

Ik heb deze week sowieso met een aantal vrienden er goed over kunnen spreken en heb ook een heel fijn gesprek gehad met de moeder van mijn vriend waarin mij veel duidelijk is geworden.

Ik ben er wel achter gekomen dat er veel meer aan de hand is dan 'alleen' deze actie. Door te praten met anderen, ben ik me er steeds bewuster van geworden dat mijn vriend een alcoholprobleem heeft. Ik wist dit ergens zelf ook wel, maar stopte het voor mijn gevoel vaak weg. Heel bizar hoe je je kunt laten 'meeslepen' in verslavingsgedrag en het zelf bijna normaal gaat vinden, terwijl het natuurlijk niet normaal is om dagelijks 5/6 glazen drank te drinken. Mijn vriend werkt in de horeca, waar drinken veel sociaal geaccepteerder is, maar het werd de laatste tijd steeds meer en vaker. Met uiteraard als dieptepunt het zoenen met een ander meisje op dit feest. Het praat het voor mij absoluut niet goed, maar het is voor mijn gevoel niet realistisch om te denken dat iemand die meer dan een krat bier op heeft, zich nog bewust is van de gevolgen van zijn gedrag.

Ik ben op dit moment dan ook voornamelijk kwaad om het feit dat hij het zover heeft kunnen laten komen, dus dat hij zoveel gedronken heeft.

Ik ben op dit moment wel on speaking terms met mijn vriend, maar weet nog niet waar dit voor mij gaat eindigen. Mijn gevoelens voor hem zijn (uiteraard) niet verdwenen, maar het is me wel duidelijk geworden dat er dingen moeten veranderen. Ik wil meer betrokken worden bij feestjes en wil dat hij zichzelf in de hand houdt qua alcoholgebruik. Ik weet dat dit gemakkelijk gezegd is dan gedaan, maar voor mij zijn dit belangrijke voorwaarden om uberhaupt nog te willen knokken voor elkaar.

Beetje warrig verhaal, maar hoop dat jullie er iets van kunnen maken smile
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Tazz za 28 apr 2012 - 7:40

Youandi schreef:Mee naar huis gefietst + halfuur 'zoenend' met haar doorgebracht + telefoon uitgezet = EXIT! EXIT! EXIT!

Wat een silent

+ het over de telefoon vertellen + geen tijd nemen om je vriendin daarna IRL op te zoeken + een alcoholprobeem

Ik weet dat je echt wel een beter iemand kan krijgen. En zo lang is een relatie van 1,5 jaar nou ook weer niet, ik zou als ik jou was voor jezelf kiezen en je niet door zijn problemen laten meeslepen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Joli86 zo 29 apr 2012 - 2:49

Youandi schreef:Mee naar huis gefietst + halfuur 'zoenend' met haar doorgebracht + telefoon uitgezet = EXIT! EXIT! EXIT!

Wat een silent

Helemaal mee eens, zo iemand zou ik echt niet meer kunnen vertrouwen.. En ik wil absoluut geen relatie met iemand die ik niet blindelings kan vertrouwen..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 3 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum