Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemdgaan :(

+28
Stuiterbal
Pannetoet
Caresses
Caramba
bolus26
JD
klavertje
CCC
Sweet Sylvana
Ella
Inge
Happy
Coco
Atelier Madame
Rovine
SarahKey
Bolleke
Mermaid
RYW
Caroow
Bazinga
Elysia
MissD
Lilypie
Susan
Lady Starstruck
Rush
snowflakes
32 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:56

Susan schreef:Ik zou ook niet mijn relatie verbreken voor een keertje zoenen met een ander, maar dat van die telefoon zou me echt gigantisch pissig maken. Veel pissiger nog dan dat zoenen op zich.

Ik snap ook werkelijk niet dat hij dat erbij verteld... waarom zou je dat vertellen? 'Sorry, batterij was leeg' of 'ik hoorde hem niet, stond op trilstand' als ernaar gevraagd wordt lijkt me een stuk handiger dan vertellen dat je het ding uit hebt gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:57

Susan schreef:Ik zou ook niet mijn relatie verbreken voor een keertje zoenen met een ander, maar dat van die telefoon zou me echt gigantisch pissig maken. Veel pissiger nog dan dat zoenen op zich.
Zeker weten, hoe zwak is het om je fouten zo openbaar te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Bazinga ma 23 apr 2012 - 1:57

Euc, gelijk uitmaken vind ik ook wat too much, maar vind je 't echt 'maar een zoen'? Als ie er z'n telefoon voor uit zet en een half uur aan iemand anders bakkes hangt?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Susan ma 23 apr 2012 - 1:59

Voor haar is het blijkbaar niet máár een zoen. Kom op zeg, iedereen mag wel zelf bepalen waar de grens ligt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  RYW ma 23 apr 2012 - 2:00

Eucalypta schreef:
Susan schreef:Ik zou ook niet mijn relatie verbreken voor een keertje zoenen met een ander, maar dat van die telefoon zou me echt gigantisch pissig maken. Veel pissiger nog dan dat zoenen op zich.

Ik snap ook werkelijk niet dat hij dat erbij verteld... waarom zou je dat vertellen? 'Sorry, batterij was leeg' of 'ik hoorde hem niet, stond op trilstand' als ernaar gevraagd wordt lijkt me een stuk handiger dan vertellen dat je het ding uit hebt gezet.

Ik snap niet dat hij het uberhaupt gedaan heeft, vanwege een mogelijk belletje van zijn vriendin nota bene zijn telefoon uitzetten zodat hij ongestoord met een ander kon zoenen.

Daarbij, Euc... Misschien (blijkbaar) is voor haar die zoen ver over de grens. Het zou je nou inmiddels toch niet meer moeten verbazen dat jouw grens ergens anders ligt dan die van de meesten? Ik snap wat je wil zeggen, maar respecteer haar grens ook... Dat kan niemand voor haar bepalen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 2:00

Ik denk dat het 't beste is om even voor jezelf de tijd te nemen en als je dit hebt 'verwerkt' dan het gesprek aangaan met je vriend. Of je het wel of niet uit moet maken, daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik heb natuurlijk zelf wel ideeen, maar mijn referentiekader is wellicht anders dan dat van jou.

Zoals Eucalypta al zegt, je hebt wel al 1.5 jaar achter de rug met hem. Hoe is je relatie tot nu toe? gaat alles goed, of zijn er strubbelingen? Hoe zwaar wil je die zoen laten weten? Zet de mooie dingen eens tegenover de negatieve dingen en kijk naar welke kant de balans toe gaat. Dat kan alleen jij bepalen, los van wat iedereen hier op het forum roept.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  RYW ma 23 apr 2012 - 2:00

Susan schreef:Voor haar is het blijkbaar niet máár een zoen. Kom op zeg, iedereen mag wel zelf bepalen waar de grens ligt.

Dat dus.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 2:02

Ik snap ook wel dat die zoen over de grens kan zijn, iedereen heeft zijn eigen grenzen. Maar voor mij zouden er wel meer dingen toe doen dan alleen die zoen: de rest van de relatie en de omstandigheden en zijn gedrag naderhand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Mermaid ma 23 apr 2012 - 2:03

Susan schreef:Ik zou ook niet mijn relatie verbreken voor een keertje zoenen met een ander, maar dat van die telefoon zou me echt gigantisch pissig maken. Veel pissiger nog dan dat zoenen op zich.

Nou dit dus en verder eens met wat eucalypta zegt.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 2:04

Overigens: vertelde hij al die details uit zichzelf? Want dat doet bij mij wat alarmbellen rinkelen eigenlijk. Teveel details vertellen wijst er meestal op dat je niet door mag vragen omdat er stiekem meer is voorgevallen dan er gezegd wordt. Zo van 'je weet nu alles, dan krijg ik geen lastige vragen meer' om te verdoezelen dat er eigenlijk meer aan de hand is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 2:05

Overigens: je zegt zelf dat je nu niet echt helder kunt denken. Dat lijkt me dan een duidelijke aanwijzing dat je even geen beslissingen moet nemen. Dat komt later wel als je wél weer helder kunt denken. Wees nu maar gewoon boos, dan komt de rest later wel. De kwestie is hoe dan ook niet morgen opgelost, ook niet als je het uitmaakt, dus kun je net zo goed de tijd nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  snowflakes ma 23 apr 2012 - 2:05

Break Of Day schreef:Ik denk dat het 't beste is om even voor jezelf de tijd te nemen en als je dit hebt 'verwerkt' dan het gesprek aangaan met je vriend. Of je het wel of niet uit moet maken, daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik heb natuurlijk zelf wel ideeen, maar mijn referentiekader is wellicht anders dan dat van jou.

Zoals Eucalypta al zegt, je hebt wel al 1.5 jaar achter de rug met hem. Hoe is je relatie tot nu toe? gaat alles goed, of zijn er strubbelingen? Hoe zwaar wil je die zoen laten weten? Zet de mooie dingen eens tegenover de negatieve dingen en kijk naar welke kant de balans toe gaat. Dat kan alleen jij bepalen, los van wat iedereen hier op het forum roept.

Klopt, 1.5 jaar is ook niet zomaar iets. Het kwam voor mij ook zo als donderslag bij heldere hemel, ik heb het echt niet zien aankomen (voor zover je zoiets zou kunnen zien aankomen). Tot nu toe was onze relatie, naar mijn idee, goed. Hij gaf aan dat hij zich gevleid voelde door haar interesse en dat hij het deed omdat hij het wel spannend vond.

Ik ben eigenlijk inderdaad gewoon benieuwd naar jullie referentiekader. Wat het voor mij zo moeilijk maakt, is om hem weer te vertrouwen. Bij elk telefoon-geluidje zal ik denken dat zij het is, als hij 's avonds naar een feest zal gaan, maak ik me zorgen... Hoe kun je vertrouwen weer opbouwen, is dat voornamelijk een kwestie van tijd?
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Bolleke ma 23 apr 2012 - 2:06

Eucalypta schreef:Overigens: vertelde hij al die details uit zichzelf? Want dat doet bij mij wat alarmbellen rinkelen eigenlijk. Teveel details vertellen wijst er meestal op dat je niet door mag vragen omdat er stiekem meer is voorgevallen dan er gezegd wordt. Zo van 'je weet nu alles, dan krijg ik geen lastige vragen meer' om te verdoezelen dat er eigenlijk meer aan de hand is.

Eens, als ik diegene zou zijn geweest en ik wilde het perse opbiechten dan had ik gezeg dat ik met iemand gezoend zou hebben. Niet dat dat een half uur duurde, en ook niet dat ik speciaal daarvoor mijn telefoon heb uitgezet.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  snowflakes ma 23 apr 2012 - 2:06

Eucalypta schreef:Overigens: vertelde hij al die details uit zichzelf? Want dat doet bij mij wat alarmbellen rinkelen eigenlijk. Teveel details vertellen wijst er meestal op dat je niet door mag vragen omdat er stiekem meer is voorgevallen dan er gezegd wordt. Zo van 'je weet nu alles, dan krijg ik geen lastige vragen meer' om te verdoezelen dat er eigenlijk meer aan de hand is.

Nee, ik heb er expliciet om gevraagd. Hij stotterde wel tijdens het vertellen.
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 2:06

snowflakes schreef:
Break Of Day schreef:Ik denk dat het 't beste is om even voor jezelf de tijd te nemen en als je dit hebt 'verwerkt' dan het gesprek aangaan met je vriend. Of je het wel of niet uit moet maken, daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik heb natuurlijk zelf wel ideeen, maar mijn referentiekader is wellicht anders dan dat van jou.

Zoals Eucalypta al zegt, je hebt wel al 1.5 jaar achter de rug met hem. Hoe is je relatie tot nu toe? gaat alles goed, of zijn er strubbelingen? Hoe zwaar wil je die zoen laten weten? Zet de mooie dingen eens tegenover de negatieve dingen en kijk naar welke kant de balans toe gaat. Dat kan alleen jij bepalen, los van wat iedereen hier op het forum roept.

Klopt, 1.5 jaar is ook niet zomaar iets. Het kwam voor mij ook zo als donderslag bij heldere hemel, ik heb het echt niet zien aankomen (voor zover je zoiets zou kunnen zien aankomen). Tot nu toe was onze relatie, naar mijn idee, goed. Hij gaf aan dat hij zich gevleid voelde door haar interesse en dat hij het deed omdat hij het wel spannend vond.

Ik ben eigenlijk inderdaad gewoon benieuwd naar jullie referentiekader. Wat het voor mij zo moeilijk maakt, is om hem weer te vertrouwen. Bij elk telefoon-geluidje zal ik denken dat zij het is, als hij 's avonds naar een feest zal gaan, maak ik me zorgen... Hoe kun je vertrouwen weer opbouwen, is dat voornamelijk een kwestie van tijd?

Dat denk ik wel, vertrouwen opbouwen kán, maar dat kost tijd en moeite, van twee kanten. Daar moet jij zelf ook achter staan, als je dat niet kunt of wilt moet je er niet aan beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  RYW ma 23 apr 2012 - 2:09

Eucalypta schreef:Overigens: je zegt zelf dat je nu niet echt helder kunt denken. Dat lijkt me dan een duidelijke aanwijzing dat je even geen beslissingen moet nemen. Dat komt later wel als je wél weer helder kunt denken. Wees nu maar gewoon boos, dan komt de rest later wel. De kwestie is hoe dan ook niet morgen opgelost, ook niet als je het uitmaakt, dus kun je net zo goed de tijd nemen.

Hier ben ik het mee eens. Eerst even bekomen van dit nieuws.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 2:12

snowflakes schreef:
Break Of Day schreef:Ik denk dat het 't beste is om even voor jezelf de tijd te nemen en als je dit hebt 'verwerkt' dan het gesprek aangaan met je vriend. Of je het wel of niet uit moet maken, daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik heb natuurlijk zelf wel ideeen, maar mijn referentiekader is wellicht anders dan dat van jou.

Zoals Eucalypta al zegt, je hebt wel al 1.5 jaar achter de rug met hem. Hoe is je relatie tot nu toe? gaat alles goed, of zijn er strubbelingen? Hoe zwaar wil je die zoen laten weten? Zet de mooie dingen eens tegenover de negatieve dingen en kijk naar welke kant de balans toe gaat. Dat kan alleen jij bepalen, los van wat iedereen hier op het forum roept.

Klopt, 1.5 jaar is ook niet zomaar iets. Het kwam voor mij ook zo als donderslag bij heldere hemel, ik heb het echt niet zien aankomen (voor zover je zoiets zou kunnen zien aankomen). Tot nu toe was onze relatie, naar mijn idee, goed. Hij gaf aan dat hij zich gevleid voelde door haar interesse en dat hij het deed omdat hij het wel spannend vond.

Ik ben eigenlijk inderdaad gewoon benieuwd naar jullie referentiekader. Wat het voor mij zo moeilijk maakt, is om hem weer te vertrouwen. Bij elk telefoon-geluidje zal ik denken dat zij het is, als hij 's avonds naar een feest zal gaan, maak ik me zorgen... Hoe kun je vertrouwen weer opbouwen, is dat voornamelijk een kwestie van tijd?

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, dus ik vind dat ik hierin moeilijk advies kan geven. Ik kan me heel goed voorstellen dat je vertrouwen in hem een grote deuk heeft opgelopen. Ja, en hoe die weer hersteld kan worden, óf die uberhaupt hersteld kan worden, vind ik moeilijk te zeggen.. Ik denk dat je het beste eerst het gesprek met hem kunt aangaan en kijken wat je gevoel dan is. Vind je dat hij oprecht overkomt? Toont hij oprecht berouw? Dat is iets dat jij het beste zelf kunt aanvoelen, denk ik.

Wellicht dat je dan een keus kunt maken om wel of niet met hem verder te gaan. Als je er voor kiest om met hem verder te gaan, dan zal het herstellen van het vertrouwen inderdaad tijd kosten. Hij zal daar zijn best voor moeten doen, maar jij ook.. Dus dat hij open naar jou is, maar dat niet iedere mail of sms argwaan bij jou oproept.. Als dat niet lukt, kan een relatie alsnog kapot gaan.

Ik kan je alleen maar adviseren goed naar je eigen gevoel te luisteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  SarahKey ma 23 apr 2012 - 2:13

Dat komt even hard aan. Vooral als je relatie gewoon goed ging naar je gevoel.
Misschien even een goed idee om eerst af te koelen en over dit na te denken voordat je weer in gesprek gaat.
Bedenk eerst wat je nu wil ofwat je van hem verwacht.

Tja hier zou zoenen wel over mijn grens gaan en als ik daarbij zou horen dat hij zijn telefoon expres had uitgezet en hij een half uur gezoend heeft was het helemaal over. Evil or Very Mad
Maar ik vind vreemdgaan echt not done, en daar valt zoenen ook onder.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Rovine ma 23 apr 2012 - 2:21

Mijn ex heeft ook met een ander gezoend, we woonden 2 jaar samen. Maandagavond kwam hij uit zijn werk en merkte ik dat er iets was, toen kwam het eruit dat hij de avond ervoor met een ander gezoend had. Op dat moment had ik zoiets van: als jij er nu met mij voor gaat om aan de relatie te werken komen we er wel uit. Zij had hem verteld dat ze graag met hem verder wil en hij kon niet kiezen, dus dat was einde relatie.
Later bleek dat het vaker gebeurd was, met haar ook. Er waren ook een aantal mensen die er vanaf wisten. Wat mij boos maakte is dat die aardig in mijn gezicht deden, terwijl ze hem achter mijn rug opstookten het uit te maken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Atelier Madame ma 23 apr 2012 - 2:28

Oh bah wat naar, zou echt zo verschrikkelijk verdrietig zijn als mijn vriend dat zou vertellen Sad hug
Ik zou het echt even laten berusten zodat jij goed kan bedenken wat jij wil. Het zoenen met een ander is 1, maar het vertrouwen dat is vooral het belangrijkste lijkt mij.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Coco ma 23 apr 2012 - 2:32

Bah snowflakes, wat een rotsituatie. Sterkte, welke beslissing je uiteindelijk ook maakt.

En het was maar een zoen? Het was anders wel een zoen van een half uur. Ik geloof trouwens ook niet zo in een half uur zoenen zonder ook maar andere dingen erbij uit te spoken. En al was het "maar" een zoen van 1 minuut. Mijn man had dan kunnen vertrekken. Het ging al mis op het moment dat hij mee ging fietsen met de al hele avond teasende vrouw...dan zoek je het ook lekker op.
Ik hoef geen relatie met wantrouwen en verwijten, dus voor mij zou het hiermee over zijn.

Ik vind het echt knap als iemand zijn vreemdgaande partner weer kan vertrouwen. Zou ik nooit kunnen. Maar ook niet willen, misschien dat het daar ook aan ligt.[b]
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Happy ma 23 apr 2012 - 2:53

O nee, in een half uur heeft hij genoeg momenten gehad om zich te realiseren dat hij fout bezig was. Voor mij zou t echt over zijn.

Wat een rotsituatie zeg! Succes en sterkte.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Bazinga ma 23 apr 2012 - 2:59

Ik vind 't trouwens geen 'teveel gedronken-vreemdgaan', als je helder genoeg bent om je telefoon uit te zetten, zodat je vriendin niet kan bellen, dan weet je om te beginnen dat je een vriendin hebt.... En dan zou je toch ook helder genoeg moeten zijn om 't te stoppen.

Waarom nog een half uur doorgaan? :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Inge ma 23 apr 2012 - 3:01

Vreemdgaan :( - Pagina 2 699888 Wat een klote situatie.

Ik weet niet wat ik zou doen als ik in deze situatie zou zitten, maar ook ik vind het niet een "ik was dronken zoen" Hij heeft bewust zijn telefoon uit gezet en een half uur gezoend met haar. eikel

Hij verteld het ook nog eens via de telefoon, heb dan de ballen om het face to face te vertellem
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 4:06

Jop schreef:Ik vind 't trouwens geen 'teveel gedronken-vreemdgaan', als je helder genoeg bent om je telefoon uit te zetten, zodat je vriendin niet kan bellen, dan weet je om te beginnen dat je een vriendin hebt.... En dan zou je toch ook helder genoeg moeten zijn om 't te stoppen.

Waarom nog een half uur doorgaan? :/

Nou inderdaad. Ik vind deze persoon niet heel aardig denk ik, om het netjes te houden. Mijn vriend had kunnen vertrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vreemdgaan :( - Pagina 2 Empty Re: Vreemdgaan :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum