Lange meiden topic!
+13
lief-boefje
Zininzon
Mees
Carra
Flower_L
Bliss
Arwyn
minoessepoes
Atelier Madame
SoGood
Lady Starstruck
VeryCherry
Ringling
17 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Lange meiden topic!
Sogood schreef:Ringling schreef:Iets heel anders dan kleding. Wat voor lengte hebben je vriendinnen en vind je het storend om met een kleine vriendin de straat op te gaan? (bijv. 1.60/1.70). Ik vind dat soms weleens lastig en heb t idee dat t er heel lomp uitziet.
Soms ga ik stappen met 2 vriendinnen die beiden net 1.60 zijn. Aangezien ik best ijdel ben en niet eens platte schoenen heb voel ik me dan altijd wel een beetje een reuzin hoor. Helemaal als je wil kletsen, sta ik de hele tijd voorover gebukt.
+1.
Gast- Gast
Ik haal dit topic weer even omhoog. Ik ben op zoek naar een mooie winterjas, met mouwen die lang genoeg zijn en een taille die op de juiste plaats zit. Bij de Miss Etam hebben ze dit jaar een donkerblauwe en een rode jas, maar maat M is me nog te groot, terwijl ik maat 38/40 heb. Ik ben bij verschillende winkels geweest, en kreeg het advies om dan maar wat maten groter te nemen. De mouwen waren dan wel lang genoeg, maar de jas hing echt veel te wijd om me heen. Ik wil het liefst een soort van wollen jas in grijs, donkerblauw of paars, die over mijn heupen valt. Iemand enig idee?
Gast- Gast
Ik heb een gekocht bij de Lake Side, een jas van Winck Woman. Ik heb ook altijd het te korte mouwen probleem, evenals dat de jas te krap zit bij mijn schouders. Deze jas is perfect!
Dit is 'm.
Klik!
Dit is 'm.
Klik!
Gast- Gast
Dank je Fruity! Ik wil alleen geen zwarte jas, maar ik zal eens kijken of ze van dat merk nog andere jassen hebben met langere mouwen.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Jurkjes voor lange meiden
» Lange meiden, dragen jullie hakken?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Hoe style jij je (lange) haar?
» Ik zoek... lange t-shirts!
» Lange meiden, dragen jullie hakken?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Hoe style jij je (lange) haar?
» Ik zoek... lange t-shirts!