Lange navelpiercing gezocht
+8
Puggle
kajaka88
Caramba
Beachgirl
Mamsie
Toet
VanillaRose
Caroow
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lange navelpiercing gezocht
Ik ben allergisch voor de plastic navelpiercings en moet het dus met normale doen. Om niet uit te scheuren ga ik regelmatig even langs de tattooshop, daar controleren ze het. Hun leverancier levert alleen geen langere piercings dan 1.8 mm en binnenkort moet er toch echt een langere in.
Wie weet waar ik langere kan kopen? Ik kan niet echt iets vinden op google.
Wie weet waar ik langere kan kopen? Ik kan niet echt iets vinden op google.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Lange navelpiercing gezocht
Als ik google op zwangerschaps piercing krijg ik genoeg webshops. Dus ff googlen. Zie staafjes van 45 mm.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Maar dat zijn allemaal plastic staafjes toch?
Caroow- Lady Post-a-lot
Kun je hem niet gewoon uit houden en af en toe doorprikken met een kortere? Zo'n gaatje groeit toch niet zomaar dicht of denk ik dat maar?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Daar had ik het net ook al over met mijn vriend, als ik elke avond (en evt. ook in de ochtend) even de piercing er door doe, groeit hij vast niet dicht. Ik ben echt een pieperd, ik durf het niet uit te laten en straks opnieuw te laten zetten, ik ben zo bang voor die naald.
Natuurlijk is uithalen en weggooien het beste, maar ik vind hem zo leuk
Natuurlijk is uithalen en weggooien het beste, maar ik vind hem zo leuk
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Maar dat zijn allemaal plastic staafjes toch?
wel plastic maar er staat bij gemaakt van 100% allergievrij materiaal.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
VanillaRose schreef:Caroow schreef:Maar dat zijn allemaal plastic staafjes toch?
wel plastic maar er staat bij gemaakt van 100% allergievrij materiaal.
Die heb ik gehad, maar dat werd echt een enorme ellende. De piercer heeft hem toen moeten verwijderen omdat het zo pijnlijk en opgezwollen was dat het mij niet meer lukte. En PIJN!
Caroow- Lady Post-a-lot
Dan zou ik hem blijven doorprikken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Bioplast?? (bioflex) Heb je die geprobeerd?
Ik koop ze altijd via alloverpiercings.nl of crazy-factory.com
Met beide goede ervaringen. Crazy factory is Duits maar nooit problemen mee gehad, en is ook erg goedkoop.
Ik koop ze altijd via alloverpiercings.nl of crazy-factory.com
Met beide goede ervaringen. Crazy factory is Duits maar nooit problemen mee gehad, en is ook erg goedkoop.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Beachgirl_24 schreef:Bioplast?? (bioflex) Heb je die geprobeerd?
Ja, dat weet ik niet. Het was gewoon plastic, 100% allergievrij. Maar nu zie ik op een andere site bioplast en PET en ik weet niet wat ik had.. Maar het deed me ook te veel pijn om maar wat te bestellen om te proberen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Je zou nog een gewoon recht staafje kunnen kopen (die bijv. voor een industrial piercing gebruikt wordt) en dan kijken of je hem kunt verbuigen.
Geen idee of dat lukt hoor, heb er zelf geen ervaring mee.
En anders een goede shop binnenlopen en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen qua bestellen ofzo?
Geen idee of dat lukt hoor, heb er zelf geen ervaring mee.
En anders een goede shop binnenlopen en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen qua bestellen ofzo?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Toet schreef:Kun je hem niet gewoon uit houden en af en toe doorprikken met een kortere? Zo'n gaatje groeit toch niet zomaar dicht of denk ik dat maar?
Heb al jaren geen navelpiercing meer, maar kan er zo nog 1 doorheen drukken. Al wil mijn huid geen piercing hebben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Sneezy schreef:Toet schreef:Kun je hem niet gewoon uit houden en af en toe doorprikken met een kortere? Zo'n gaatje groeit toch niet zomaar dicht of denk ik dat maar?
Heb al jaren geen navelpiercing meer, maar kan er zo nog 1 doorheen drukken. Al wil mijn huid geen piercing hebben.
Bij mij was hij trouwens binnen no time dicht. En ik ben destijds teruggegaan naar de shop, om hem opnieuw te laten zetten.
Gast- Gast
Die van mij was ook direct dicht. Moest eruit voor mijn blinde darm operatie. Had ook een wond in mijn navel, dus na een week ongeveer wilde ik hem er weer in doen en toen was die dicht. Ook maar zo gelaten toen..
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Hier ook bijna gelijk dicht. Moest er ook uit voor het ziekenhuis en kreeg hem niet meer in.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hoe lang hadden jullie hem gehad dan? Ik heb hem nu iets meer dan 10 jaar en geloof niet dat hij nog gauw dicht groeit. Met zwangerschap zal het misschien wel iets anders zijn...
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik heb er nog eentje liggen van chirurgisch staal, maar hoe meet je de lengte? Met gesloten bolletjes?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Het staafje zonder schroefdraad. Of het stuk tussen de bolletjes.Exogenesis schreef:Ik heb er nog eentje liggen van chirurgisch staal, maar hoe meet je de lengte? Met gesloten bolletjes?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hmmm.. hij meet ongeveer 1,4 cm, dus dat is te kort.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Exogenesis schreef:Hmmm.. hij meet ongeveer 1,4 cm, dus dat is te kort.
Wel lief dat je hebt gemeten
Ik moet hem nu toch maar uithalen en af en toe indoen. Ik heb hem laatst 3 dagen niet ingehad en toen was het gaatje al bijna dicht, dus dat gaat best snel helaas.
Caroow- Lady Post-a-lot
Plien84 schreef:Hoe lang hadden jullie hem gehad dan? Ik heb hem nu iets meer dan 10 jaar en geloof niet dat hij nog gauw dicht groeit. Met zwangerschap zal het misschien wel iets anders zijn...
Op dat moment had ik hem al 8 tot 10 jaar. Inmiddels heb ik hem al 15 jaar. Men, ik word oud.
Gast- Gast
Ik had hem ruim 10 jaar toen ik zwanger was. Al vrij snel het staafje uitgedaan omdat het pijn deed, mijn buik werk uiteindelijk ook echt groot dus ik vond het ook niet prettig om in die strakke huid nog een staafje te hebben. Nu na de zwangerschap wil ik hem niet meer in, mijn buik is echt lelijk geworden en mijn navel is niet meer wat hij voor de zwangerschap was dus ik laat het maar zo zonder staafje. Ik heb wel een keer geprobeerd of hij nog erin kon en dat ging wel gewoon.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Lange bloesjes gezocht!
» Gezocht lange pantalons
» Lange bob plaatjes gezocht!
» Gezocht: lange chino broek
» Gezocht: lange maxi jurk!
» Gezocht lange pantalons
» Lange bob plaatjes gezocht!