Lange meiden topic!
+13
lief-boefje
Zininzon
Mees
Carra
Flower_L
Bliss
Arwyn
minoessepoes
Atelier Madame
SoGood
Lady Starstruck
VeryCherry
Ringling
17 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Lange meiden topic!
Ik ben niet zo lang, 1.76 of zo, maar ik heb in verhouding wel een (te) lang bovenlichaam. Ik breek even in met een vraag;
Vestjes en colbertjes pas ik bijna nooit. Die zijn standaard een heel stuk te kort. Waar kopen jullie die?
Vestjes en colbertjes pas ik bijna nooit. Die zijn standaard een heel stuk te kort. Waar kopen jullie die?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra ja daar heb ik ook last van het worden dan standaard naveltopjes. Dat vind ik niet zo charmant. Ik heb helaas geen tips voor je.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Carra schreef:Ik ben niet zo lang, 1.76 of zo, maar ik heb in verhouding wel een (te) lang bovenlichaam. Ik breek even in met een vraag;
Is idd lastig! Nu lukt het met colbertjes zo nu en dan nog wel, dan zit er een wat langer model tussen (bijv. bij de H&M) óf ik koop er juist één die kort hoort te zijn. De verhoudingen kloppen alleen niet helemaal dan, de taille van het jasje zit vaak te hoog, maar ik koop hem alleen als het niet storend is. Jij hebt natuurlijk wel een kleinere maat nodig, dus dan zijn de jasjes nog korter. Goed blijven zoeken dus! Vestjes heb ik ook nauwelijks. Heb er één waar ik altijd een langer hemdje onder draag en ik heb een lang vest.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Carra, ik ben al een paar keer geslaagd voor vestjes en een colbertje bij Miss Etam Lang. Je moet het hier wel treffen, ik koop er ook basic longsleeves of topjes, maar de meeste kleding vind ik niet leuk voor mezelf.
Gast- Gast
Ik heb ook een colbertje van Miss Etam, die zit mij goed.
Meestal koop ik de jasjes die ook iets korter horen te zijn, mits het qua verhoudingen nog klopt. Mijn probleem is vooral te korte mouwen, dus die sla ik altijd om.
Meestal koop ik de jasjes die ook iets korter horen te zijn, mits het qua verhoudingen nog klopt. Mijn probleem is vooral te korte mouwen, dus die sla ik altijd om.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik ben zelf 1m84, maar ik het eigenlijk nooit problemen dat iets te kort is? Soms mouwen van shirts met taille, en dan moet ik een maat groter voor de lengte en dan wordt de taille weer te wijd (maat 36 in maat L ziet er een beetje gek uit).
Spijkerbroeken heb ik nu 32lengte maat, maar 34 is beter. Alleen 28-34 is weer lastig te krijgen...
Hakken draag ik wel gewoon, maar die zijn dan meestal maar 3/4cm.
Ik heb wel problemen dat sportkleding vaak te klein (te korte mouwen of pijpen) is of juist veel te groot (taille, bovenbeenwijdte)
Spijkerbroeken heb ik nu 32lengte maat, maar 34 is beter. Alleen 28-34 is weer lastig te krijgen...
Hakken draag ik wel gewoon, maar die zijn dan meestal maar 3/4cm.
Ik heb wel problemen dat sportkleding vaak te klein (te korte mouwen of pijpen) is of juist veel te groot (taille, bovenbeenwijdte)
Gast- Gast
Ik heb er ook steeds minder last van hoor Jip. 10 jaar geleden werd ik gek, nu kon ik laatst zelfs een jumpsuitje bij de h&m kopen zonder meteen een cameltoe te hebben....het wordt steeds makkelijker! Ik heb zelfs hakken van 11 cm ik vond ze superleuk haha.
Gast- Gast
Een jumpsuit zonder cameltoe? Leg uit...
Edit: 10 jaar geleden was ik heel blij dat de 3/4e mouwen opeens in waren!
Gast- Gast
Arwyn schreef:Ik heb ook een colbertje van Miss Etam, die zit mij goed.
Die heb ik ook, zwarte. Zit idd prima qua lengte.
Hebbem jullie nog tips mbt elastische hemdjes? Zoek nog een zwart hemdje, zo lang die ik over kont kan trekken.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Waarom geen zwart rokje à la Action? Of het niet als 'tuniekje' bedoelt?
Gast- Gast
Ik ben ook redelijk lang, 1.80m en daarbij ook nog eens behoorlijk slank/dun. Dat maakt het heel moeilijk om broeken (maat 27/34) en colbertjes te vinden.
Ben blij dat je tegenwoordig weer de onderkant van de broek een stukje om 'mag' slaan, dan valt het niet op dat mijn broek eigenlijk te kort is . Colberts kan ik eigenlijk echt niet vinden. Ze zijn vaak of te kort of te groot/wijd. Had één hele mooie, maar die heeft zijn beste tijd ook wel gehad..had hem dan ook heeeeel veel aan.
Ik trek overigens ook gewoon hakken aan hoor! Jammer genoeg blijven pumps niet aan mijn voeten zitten (te smalle voeten...dus als iemand daar nog een tip voor heeft?), anders liep ik wel vaker op hakken. Mooi juist!
Ben blij dat je tegenwoordig weer de onderkant van de broek een stukje om 'mag' slaan, dan valt het niet op dat mijn broek eigenlijk te kort is . Colberts kan ik eigenlijk echt niet vinden. Ze zijn vaak of te kort of te groot/wijd. Had één hele mooie, maar die heeft zijn beste tijd ook wel gehad..had hem dan ook heeeeel veel aan.
Ik trek overigens ook gewoon hakken aan hoor! Jammer genoeg blijven pumps niet aan mijn voeten zitten (te smalle voeten...dus als iemand daar nog een tip voor heeft?), anders liep ik wel vaker op hakken. Mooi juist!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Flower_L schreef:Arwyn schreef:Ik heb ook een colbertje van Miss Etam, die zit mij goed.
Die heb ik ook, zwarte. Zit idd prima qua lengte.
Hebbem jullie nog tips mbt elastische hemdjes? Zoek nog een zwart hemdje, zo lang die ik over kont kan trekken.
Zwart hemdje (en andere kleuren) heb ik van Jeans Center. Zijn van die basics. Laatst waren ze in de aanbieding...
Mijn probleem is ook dat mouwen mij altijd te kort zijn. Ik schijn erg lange armen te hebben. Heb van mezelf maat 44, maar bij jasjes zijn de mouwen van maat 46 me echt nog een flink stuk te kort. Ook bij gewone shirtjes gebeurt dit regelmatig. Iemand nog lange mouwen tips?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Jip83 schreef:Een jumpsuit zonder cameltoe? Leg uit...
Haha eerst trokken ze altijd heel erg in mn kruis maar deze zit gewoon prima;)
Gast- Gast
Bliss schreef:Ik ben 1.83m en zou best een cm of vijf kleiner willen zijn. Hoewel ik in verhouding een langer bovenlijf heb, heb ik toch vaak ook wel moeite met het vinden van een broek die lang genoeg is. Ik heb nu wel een &Sqin van de H&M (hmm of was het nou &Slim, weet t ff niet, heb m nu aan haha) die goed zit. Bij andere broeken zit een 34 soms wel goed en andere keren is ie weer te kort. Gekleurde broeken die lang genoeg zijn heb ik ook nog niet gevonden.
Hakken draag ik trouwens nooit, alleen met een gelegenheid zoals kerst of laatst een keer toen ik op het terras ging zitten. Ik kan er niet op lopen en voel me niet prettig bij de lengte dan. Vind het wel mooi en heb wel gemerkt dat ik me er vrouwelijker en sexier op voel, dus misschien moet ik het toch eens vaker proberen.
Ik heb van de week een aan gehad bij de Miss Etam van de 'long' collectie die lang genoeg was. Maar ik weet niet vanaf welke maat die beginnen...
Gast- Gast
Ah, zo'n cameltoe. Ik was al aan het denken, welke jumpsuit komt tot aan je voeten?
Gast- Gast
Hier meld zich ook een 1.83 cm lang persoon. Ik heb ook die gekleurde lange maten broeken gezien bij de miss etam,en aangehad, helaas vond Ik deze niet lekker zitten ivm hoge taille.maar leuke kleurtjes ne mooi Lang! Blauw,wit,rood,carel etc. 40euro!
Verder vaak langere 34 only te kort tegenwoordig. Ik vind skinny/rechte pijp iets te kort niet erg met ballerini's of laarzen. Verder lastig! Chino's altijd te kort, pyamabroeken en sportbroeke n ook!vestjes en belagers ook bijna altijd.pas een mooie blauwe bij Esprit gekocht,mooi lang!
Verder vaak langere 34 only te kort tegenwoordig. Ik vind skinny/rechte pijp iets te kort niet erg met ballerini's of laarzen. Verder lastig! Chino's altijd te kort, pyamabroeken en sportbroeke n ook!vestjes en belagers ook bijna altijd.pas een mooie blauwe bij Esprit gekocht,mooi lang!
lief-boefje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 43
Registratiedatum : 22-11-10
Jip83 schreef:Ah, zo'n cameltoe. Ik was al aan het denken, welke jumpsuit komt tot aan je voeten?
Gast- Gast
Haha Jip!
Ik ben 1.84m, de meeste lengte zit in mijn benen. Ik moet dan ook lengte 36 hebben, en die zijn soms nog te kort. Broeken omslaan vind ik niet mooi, maar dat komt ook omdat ik grote voeten heb.
Ik ben 1.84m, de meeste lengte zit in mijn benen. Ik moet dan ook lengte 36 hebben, en die zijn soms nog te kort. Broeken omslaan vind ik niet mooi, maar dat komt ook omdat ik grote voeten heb.
Gast- Gast
Lelie: Wat noem je grote voeten?
Het is vaak wel gewoon in verhouding met je lengte hè.
En anders pumps er onder, lijken je voeten gelijk kleiner
Het is vaak wel gewoon in verhouding met je lengte hè.
En anders pumps er onder, lijken je voeten gelijk kleiner
Arwyn- Ratel
maat 43 Pumps vind ik wel leuk, maar sta de hele dag voor mijn werk, en heb bekkenklachten, dus helaas...
Gast- Gast
Ah, dat is minder handig, haha.
Maat 43 valt met jouw lengte nog wel mee toch? Ik ben zo'n 6cm kleiner en heb maat 41, niemand die dat bij mij groot vind (behalve ikzelf soms dan, maar dat ligt heel erg aan de schoen).
Maat 43 valt met jouw lengte nog wel mee toch? Ik ben zo'n 6cm kleiner en heb maat 41, niemand die dat bij mij groot vind (behalve ikzelf soms dan, maar dat ligt heel erg aan de schoen).
Arwyn- Ratel
Jip83 schreef:Ah, zo'n cameltoe. Ik was al aan het denken, welke jumpsuit komt tot aan je voeten?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hallo! Ik meld mij ook met 1.82.
Ik heb eigenlijk nooit echt moeite met te korte broeken, mijn benen zijn niet overdreven lang. Mouwen zijn soms wel wat te kort, of de taille zit goed en het shirt is te kort of shirt lang genoeg en te wijd, dat heb ik wel af en toe.
Ik draag gewoon hakken als ik daar zin in heb, en die zijn allemaal minimaal een cm of tien, want lagere hakken zijn zoals SoGood al zegt inderdaad geen optie, haha. Ik heb wel het "geluk" dat mijn vriend 1.97 is dus als ik hakken aan heb is hij nog steeds langer.
Ik heb eigenlijk nooit echt moeite met te korte broeken, mijn benen zijn niet overdreven lang. Mouwen zijn soms wel wat te kort, of de taille zit goed en het shirt is te kort of shirt lang genoeg en te wijd, dat heb ik wel af en toe.
Ik draag gewoon hakken als ik daar zin in heb, en die zijn allemaal minimaal een cm of tien, want lagere hakken zijn zoals SoGood al zegt inderdaad geen optie, haha. Ik heb wel het "geluk" dat mijn vriend 1.97 is dus als ik hakken aan heb is hij nog steeds langer.
Gast- Gast
Leuk topic zo meiden! Ik ga straks eens even kijken bij Miss Etam denk ik voor die gekleurde broeken. Heb daar al wel een keer een colbert gepast uit de long collectie. Die zat op zich goed maar had hele rare schoudervullingen... Heb die dus niet gekocht.
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Skinny's van Only vallen trouwens wel normaal. Je krijgt er niet zo'n hoogwaterbroek-idee van
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Jurkjes voor lange meiden
» Lange meiden, dragen jullie hakken?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Lange navelpiercing gezocht
» Erg lange overstaptijd, en dan?
» Lange meiden, dragen jullie hakken?