Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jurkjes voor lange meiden

+4
Char1
Antibes
Plien84
Arwyn
8 plaatsers

Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Arwyn za 10 maa 2012 - 4:50

Een probleem waar ik nu al een aantal jaar tegenaan loop: jurkjes zijn mij 9 van de 10 keer gewoon te kort! Heel veel houden op vlak onder mijn billen of een centimeter of 5 daaronder. In de winter niet zo'n probleem, dan draag ik er gewoon wat onder, maar in de zomer wil ik ook wel eens een jurkje aan met blote benen en dan vind ik zo'n jurkje toch echt te kort..
Ik kijk nu al vooral bij knielengte, maar alsnog komen die maar tot halverwege mijn bovenbenen, terwijl ik tot de knie toch fijner vind, ook tijdens mijn werk.
Dus mijn vraag voor de lange meiden hier: waar halen jullie je rokjes en jurkjes in de zomer die lang genoeg zijn om met blote benen te dragen? En dan trouwens geen maxi dingen, die staan mij totaal niet, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Plien84 za 10 maa 2012 - 6:10

Ik heb er vorig jaar 1 gekocht bij de vero en die kwam bij mij met mn 1.70 tot op/over mn knieen. Pas had iemand op het forum hem hier ook te koop. Misschien hebben ze dit jaar weer zoiets. Hij zal jou dan vast ook lang genoeg zijn

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Antibes za 10 maa 2012 - 6:16

Ik heb hetzelfde probleem, ben 1.81 en heb jeanslengte 36. Heb mijn lengte ook echt vooral in mijn bovenbenen zitten. Ik heb een paar rokjes/jurkjes die dan tot over de knie horen te vallen en bij mij een paar cm boven de knie vallen.. Het is wel zoeken, want vaak is het model dan toch anders en staat het niet echt..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Char1 za 10 maa 2012 - 6:45

Ik ben zelf 1.75 en ik moet zeggen dat ik dit probleem niet heb. Ik weet niet hoe lang je bent? Maar misschien is het voor rokjes een optie om een keer zelf wat te maken. Een simpele klokrok is met een leuk stofje van de markt zo gemaakt en heel leuk! Zo maakt mijn moeder ook weleens wat voor mij. Kun je alleen niet echt ingewikkelde modellen hebben natuurlijk, tenzij je iemand kent die heel goed kan naaien.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Blond za 10 maa 2012 - 6:52

Ik ben 1.75 en ken het probleem ook. Een paar jurkjes, die bij mij vallen als tuniekjes (echt billentikkers Wink ). Ik heb wel een wit spijkerrokje van Gstar wat echt goed valt, net boven de knie (en zo hoort hij ook).

Verder qua zomerjurkjes.. Ik heb er een paar van de H&M die lang genoeg zijn, en 2 van de Mango. Maar bij de Mango is het echt zoeken, want daar heb ik ook genoeg korte jurkjes vandaan.

Misschien sowieso meer in de winkels kijken, zoeken en passen dan online shoppen (ik weet niet of je dat doet?).
Succes met de zoektocht!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 6:54

De jurkjes/rokjes van de HEMA vallen erg lang. Ik ben zelf 1m83 en die zitten mij goed en kan ik dragen zonder een legging oid eronder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Arwyn za 10 maa 2012 - 7:12

Die van de Hema zijn inderdaad vrij lang, daar kan ik ook wel slagen!

Plien: Ik ben 1.80m, toch alweer 10cm langer.. Dat jurkje zou bij mij dan dus weer net iets te kort zijn..

Ik kijk overigens eigenlijk altijd wel naar jurkjes, maar we hebben hier ook weer niet bepaald alle winkels.. Kijk daarom ook wel veel online, omdat de keuze daar gewoon veel groter is. Heb ook nauwelijks meer tijd om echt de stad in te gaan, waardoor uitgebreid winkelen en passen erbij in schiet, thuis is dan toch veel makkelijker, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 7:24

Dan zal het ook daardoor komen Arwyn want ik slaag juist enorm goed voor jurkjes in de stad. Wibra, C&A, Bristol, Vero Moda, V&D, H&M, HEMA, ik heb echt overal jurkjes vandaan die gewoon lang genoeg zijn om te dragen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  SoGood za 10 maa 2012 - 7:44

Een pencildress heeft vaak een mooie lengte. Ik ben ook 1.80 en ik vind ze fantastisch!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Liz za 10 maa 2012 - 9:02

Pippa schreef:Dan zal het ook daardoor komen Arwyn want ik slaag juist enorm goed voor jurkjes in de stad. Wibra, C&A, Bristol, Vero Moda, V&D, H&M, HEMA, ik heb echt overal jurkjes vandaan die gewoon lang genoeg zijn om te dragen Jurkjes voor lange meiden 561177

Dat heb ik ook, ik ben 1,81 en draag alleen maar jurkjes (jeanslengte 34/36) en kan ook altijd wel slagen. Hopelijk gaat dat jou ook lukken!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Jeanette za 10 maa 2012 - 11:43

Bij Zalando kun je een beetje zien hoe ze vallen, want bij sommige staan er ook aan foto's bij;

Jurkjes voor lange meiden J2721C00X-055@1.1

Jurkjes voor lange meiden RA921C003-505@1.1

Jurkjes voor lange meiden M5821C00N-701@1.1

Jurkjes voor lange meiden M3221C03Z-802@1.1

Jurkjes voor lange meiden ON421C00K-802@1.1

Jurkjes voor lange meiden UT121C008-802@1.1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes voor lange meiden Empty Re: Jurkjes voor lange meiden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum