Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lange meiden, dragen jullie hakken?

+20
Sanne_86
Lenthe
VeryCherry
Ooh La La!
Niekske
minoessepoes
Atelier Madame
SoGood
Luthien
Rouxxxe
Arwyn
Fiebje
Carra
_Femme
Saxy
Lady Starstruck
Bliss
nina
TGR
Ringling
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Ringling do 1 sep 2011 - 4:40

Hoe lang ben je en welke hoogte hakken doe je max. aan?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 4:41

Ik ben 1.83 en ik draag geen hakken, ik ben al lang genoeg Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  TGR do 1 sep 2011 - 4:50

1.86 en op mijn werk draag ik de laatste tijd een schoen met sleehak.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  nina do 1 sep 2011 - 4:55

Ik ben 1.81 en draag eigenlijk nooit hakken.
Of je moet die 2 cm hak ook echt 'hakken' noemen.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 4:56

1.78, draag bijna alleen maar hakken, van 6 t/m 12 cm. meeste zijn tussen de 9 en 12 cm. ik geloof dat ik zelfs een paar van 14 cm heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Bliss do 1 sep 2011 - 5:07

Ik ben 1.83m en draag geen hakken. Ik zoek nu nog nieuwe enkellaarsjes en die mogen een heeeeeel minihakje hebben, maar maximaal een cm of 3.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Lady Starstruck do 1 sep 2011 - 5:07

Ik ben 1m80. Maar ik draag sinds kort wel hakken. Heb het jarenlang niet gedaan/ gedurfd omdat ik anders formaat lantaarnpaal kreeg. Maar ik vind het toch wel erg mooi. Ik ben dan wel bijna zo lang als mijn vriend als ik ze draag, en die is 1m87 laughcry
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 5:11

mijn vriend is trouwens 2 meter, als hij kleiner zou zijn zou ik me er denk ik wel raar bij voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Saxy do 1 sep 2011 - 5:17

Oh wat goed dat jullie hakken dragen! Ik ben 1,75m maar ik vind mezelf soms al te groot voor hakken. Ik heb wel hele gave enkellaarsjes die ik wel eens aan doe, maar eigenlijk maar zelden. Eigenlijk zonde...
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  _Femme do 1 sep 2011 - 5:25

Saxy schreef:Oh wat goed dat jullie hakken dragen! Ik ben 1,75m maar ik vind mezelf soms al te groot voor hakken.


+1, en mijn vriend is iets van 1,85 dus als ik hakken aandoe vind ik het net niet kunnen nerd

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 5:30

gewoon lekker doen joh, ik vind het er altijd juist stoer en sexy uit zien, ook bij lange vrouwen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Carra do 1 sep 2011 - 6:05

Ik ben 1.76 en draag gewoon hakken. Maximaal een centimeter of 7. Anders kan ik er niet meer op lopen. Dan ben ik even lang als mijn vriend maar dat kan me echt niks schelen. Ik ga niet op ballerina's of gympies lopen om naast hem kleiner te lijken.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Fiebje do 1 sep 2011 - 6:36

Ik ben 1.84 m en draag ook hakken. Voornamelijk op mijn werk onder een pak vind ik schoenen met een hak netter staan. Als ik met mijn man wegga doe ik ze niet aan omdat we even groot zijn, dus als ik hakken aan heb kom ik boven hem uit en vind dat geen gezicht.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Arwyn do 1 sep 2011 - 6:40

Ik ben 1.80m en draag sinds een tijdje ook gewoon hakken, denk sinds een paar jaar nu.
Was eerst wel even wennen, dus vond toen een hakje van 4/5cm wel genoeg, maar afgelopen week een paar pumps gekregen en laarsjes gekocht met een hak van ongeveer 8 à 9 cm. Behoorlijk hoog dus, haha. Draag ze eigenlijk ook alleen als we een feestje hebben of uit eten gaan oid. Hakken van 4 à 5cm draag ik ook wel overdag naar college of de stad in.
M'n vriend is ongeveer 1.85m dus met de lagere hakken kan het prima, met die hoogste ben ik volgens mij net een tikje langer. Behalve als hij goed op zijn houding let, dan is hij alsnog ietsje langer, haha.

Edit: Nou ik dit zo lees, klopt 1 van onze lengtes niet.. Hij kan natuurlijk niet alsnog langer zijn dan ik met hakken van 9cm als hij maar 5cm langer is, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Rouxxxe do 1 sep 2011 - 6:52

Ik ben 1.84m en draag geen hakken. Mede ook omdat ik er gewoon niet op kan lopen haha en vind mezelf ook lang zat. M'n winterlaarzen hebben vaak wel een heel klein hakje maar dat is verwaarloosbaar :P
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 7:10

Ringling schreef:Hoe lang ben je en welke hoogte hakken doe je max. aan?

Ben 1.58, heb verschillende schoenen met hakken en de hoogste zijn 12 cm dat zijn naaldhakken (naaldhakken zijn vanaf 12 cm).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Luthien do 1 sep 2011 - 7:14

CBL, jij valt dan ook niet in de categorie lange dames...

Ik ben 1.88 en ik draag nooit hakken. Heb één keer met stappen hakken aan gehad, ik voelde me enorm bekeken en heb ze daarna nooit meer aan gehad. Vind het wel heel mooi bij andere vrouwen, maar ik voel (en ben) me al heel lang en ben daar al niet blij mee, dus ga mezelf ook niet langer maken.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 7:15

Oh haha dat had ik niet eens gezien, maar met ben ik ook lang hoor, voor mijn doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Arwyn do 1 sep 2011 - 7:16

Met ben je alsnog niet echt lang hoor Wink
1.70m is volgens mij gewoon gemiddeld voor een Nederlandse vrouw.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 7:18

De gemiddelde Nederlandse vrouw is 1.68m om precies te zijn Wink

Dat ben ik. Dus ik mag ook niet meedoen met dit topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  SoGood do 1 sep 2011 - 7:48

Ik ben 1.79 en ik draag gewoon hele hoge hakken. Niet de allerhoogste incl. plateauhakje want dan voel ik me wel heeeeel groot.

Lange meiden, dragen jullie hakken? Fwrlkz Zoals dit.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Atelier Madame do 1 sep 2011 - 8:04

Ik ben 178 en draag hooguit een hakje van 2/3 cm maar niet meer ben al lang genoeg van mezelf.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  SoGood do 1 sep 2011 - 19:23

Atelier Madame schreef:Ik ben 178 en draag hooguit een hakje van 2/3 cm maar niet meer ben al lang genoeg van mezelf.

Ja ik ook maar ik ben gek op hoge hakken. Als ik ga stappen ofzo ben ik echt nog lang niet de langste vrouw. Heel veel van mijn vriendinnen zijn ook lang en ik vind het vrouwelijk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  minoessepoes do 1 sep 2011 - 19:48

Ik ben 1.82m en ik draag sinds zo'n 1,5 jaar heel vaak hakken, daarvoor soms maar ik voelde me dan vaak wel erg lang. Nu ben ik er wel aan gewend.
Ik vind een hakje van 2 a 3 cm trouwens niet onder de categorie hakken vallen. Ik hou ook niet van zo'n net niet hak, het moeten echte hakken zijn of geen hakken. Ik draag de hakken ook niet om groter te lijken, maar omdat ik ze mooi vind. En krijg juist vaak van mannen complimenten dat ze het mooi vinden.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  SoGood do 1 sep 2011 - 19:49

minoessepoes schreef: Ik krijg juist vaak van mannen complimenten dat ze het mooi vinden.

Ik ook! En van vrouwen trouwens ook.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange meiden, dragen jullie hakken? Empty Re: Lange meiden, dragen jullie hakken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum