Erg lange overstaptijd, en dan?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Erg lange overstaptijd, en dan?
Als je een hele lange overstaptijd hebt op een luchthaven (aankomst 7.30/ vertrek 21.20), mag je dan de luchthaven af of niet? En zo ja, hoe zit dat dan met je koffer? Want die labelen ze normaal natuurlijk door naar je eindbestemming... Ik vind Londen best een leuke luchthaven maar zo lang, dan ga ik me wel vervelen haha! Iemand hier ervaring mee? Het ticket is veel goedkoper dan de andere dus overweeg het wel...
Gast- Gast
Re: Erg lange overstaptijd, en dan?
Volgens mij wel, je hebt als het goed is gewoon toch een boardingpas etc voor je andere vlucht?
Wat is je eindbestemming?
En weet niet of je koffer doorgelabeld wordt, dat ligt er aan of het echt als 1 vlucht wordt aangeboden, of dat het 2 losse vluchten zijn.
Wat is je eindbestemming?
En weet niet of je koffer doorgelabeld wordt, dat ligt er aan of het echt als 1 vlucht wordt aangeboden, of dat het 2 losse vluchten zijn.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik boek het echt als 1 reis, het gaat om 3 vluchten waarbij de lange overstaptijd tussen de 1e en de 2e is... Ben er eerder geweest en toen werd mijn koffer doorgelabeld naar mijn eindbestemming. Ik heb alleen nooit eerder zo een lange overstaptijd gehad...
Gast- Gast
Dan mag je er wel gewoon uit. Zeker gezien het geen land is waar je visum voor nodig hebt. Neem aan dat je op Heathrow vliegt? Die sluit aan op de metro van London dus dan kan je mooi naar t centrum.
Qua bagage weet ik niet zeker. Ik zou denken dat t wordt doorgelabeld maar dan staat ie daar mooi wel lang te wachten. Dat systeem ken ik niet precies. Er zijn waarschijnlijk ook wel kluisjes waar je je koffer kwijt kan.
Waar ga je heen?
Qua bagage weet ik niet zeker. Ik zou denken dat t wordt doorgelabeld maar dan staat ie daar mooi wel lang te wachten. Dat systeem ken ik niet precies. Er zijn waarschijnlijk ook wel kluisjes waar je je koffer kwijt kan.
Waar ga je heen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh gaaf! Toch weer die vriendin opzoeken?
Ik sprak in Tanzania ook allemaal mensen die Namibië zo bijzonder vonden.
Ik sprak in Tanzania ook allemaal mensen die Namibië zo bijzonder vonden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja ik ga daar heen met een vriendin uit NY die woont nu in Minsk. Ws moet ik Minsk dan wel laten vallen omdat ik nog andere dingen die maand heb waar ik bij wil zijn maar ik kan er volgend jaar ook nog wel heen. Het is ook bijzonder, echt de mooiste reis die ik ooit heb gemaakt al zal dit een uitgedunde versie worden maar wel super!
Gast- Gast
Meestal wordt de ingecheckte bagage dan gewoon naar het tweede vliegtuig overgepakt, ik heb tenminste nog niet anders meegemaakt. (Oh ja toch wel, in India: zag ik ineens mijn backpack ergens in een gangetje gesmeten worden...).
Lekker een dagje Londen van maken!
Lekker een dagje Londen van maken!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nou ja ik heb niet echt iets met Londen maar er woont mss nog wel een meisje die ik ken en goed bevriend is met het meisje uit Minsk/ NY waar ik mee reis dus dat zou leuk zijn. LHR is op zich wel leuk maar niet voor zo lang haha! Ik hoop dat het ticket er maandag nog is en we kunnen boeken .
Gast- Gast
Een paar jaar geleden had ik in een overstap in NYC van 9 uur en toen ben ik ook even de stad in geweest met de metro vanaf het vliegveld. Mijn koffer werd doorgelabeld, dus daar had ik geen omkijken naar. Het was echter 40 graden in de stad de vochtigheidsgraad was super hoog, dus ik ben maar de bios in gevlucht, het was echt niet uit te houden op straat in die hitte en drukte!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Vorig jaar had ik een overstap van rond de 10 uur in Orlando. Mijn koffer werd doorgelabeld, maar ivm met lange douanetijden en de afstand werd het teveel gedoe om de stad in te gaan ofzo. Heb op het vliegveld geslapen voor zover als dat ging. Geen succes dus, maar als het in jou geval lijkt te kunnen zou ik het zeker doen.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Das idd jammer Luisa! Slapen op een luchthaven is verrot haha!
Siamsa, ik vond NYC ook veel te druk en te groots. Zou het precies zo ervaren hebben. Ik had daar ook ooit een overstap dus ben daar toen 1,5 dag geweest om het toch maar gezien te hebben. Niks voor mij haha .
Siamsa, ik vond NYC ook veel te druk en te groots. Zou het precies zo ervaren hebben. Ik had daar ook ooit een overstap dus ben daar toen 1,5 dag geweest om het toch maar gezien te hebben. Niks voor mij haha .
Gast- Gast
Toch een ander ticket geboekt via Duitsland en zonder lange overstaptijd; probleem opgelost. Alleen moet ik nu minimaal een halve dag op Windhoek wachten haha daar ga ik niet alleen naar buiten
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: