Wat vind je van....
+47
loesje
Aagje!
maiadebij
Marin
Kamperseboekenwurm
Filoria
MiKa
Flower_L
moepie
Paper Crown
Parisienne
Pandora
Slakje
Roodkapje
duckie
mauwmauw
ProudMom
Makamba
vlinder-19
sabje
Bloem86
Linda
Bacio
Muppetje
PapillonRose
Liadan
Mida4you
Flip Fluitketel
SarahKey
Diese
Stuiterbal
Happydobby
Jasmine
M@niek
Tania
LMCurious
woezel
Mamsie
Lejow
-Ieniemienie-
*Troela*
Annemie
Annie24
Bruintje Beer
Bolleke
Nana
Darius
51 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat vind je van....
Offtopic, hoe is het met je proudmom?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
proudmom;B.randon moet ik denken aan beveryhils 90210.Ik vind het verder een mooie naam.
mijn zoontje heet V.arian.
mijn zoontje heet V.arian.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw, ik vind die naam echt heel erg leuk, heb hem nog nooit eerder gehoord en ik zou hem ook kunnen kiezen
mijn dochter heet A.my
mijn dochter heet A.my
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
ProudMom schreef:
Mijn zoontje heet B.randon (op z'n Nederlands uitgesproken)
Puur uit interesse: hoe spreken jullie het uit dan? Met de 'a' zoals in 'appel'?
Gast- Gast
Duckie: Amy vind ik wel een leuke naam, zou het zelf nooit kiezen, maar dat is ook omdat een mannelijke collega zo heet ( wie bedenkt het )
Mijn kids:
M.yrthe
I,lyèn
O,livier
@zwangere dames Charlie en Muppetje : ik zou hier ook zo graag de namen neerzetten waartussen wij twijfelen.... ( ach ja, misschien doe ik dat nog wel haha. )
Mijn kids:
M.yrthe
I,lyèn
O,livier
@zwangere dames Charlie en Muppetje : ik zou hier ook zo graag de namen neerzetten waartussen wij twijfelen.... ( ach ja, misschien doe ik dat nog wel haha. )
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik vind de kindernamen van Roodkapje mooi. De namen van de oudste en de jongste vind ik ook goed bij elkaar passen, de middelste is een beetje een buitenbeentje. Waar komt die vandaan eigenlijk?
Qua klanken vind ik ze dromerig en lief over komen, dat is de associatie die ik daardoor bij de kinderen heb, ze neigen een beetje naar kak, maar dat vind ik ook wel leuk eigenlijk.
Qua klanken vind ik ze dromerig en lief over komen, dat is de associatie die ik daardoor bij de kinderen heb, ze neigen een beetje naar kak, maar dat vind ik ook wel leuk eigenlijk.
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik vind de kindernamen van Roodkapje mooi. De namen van de oudste en de jongste vind ik ook goed bij elkaar passen, de middelste is een beetje een buitenbeentje. Waar komt die vandaan eigenlijk?
Die komt van Ilena die we vonden op een buitenlandse geboortekaartjes site.. We gingen officieel voor C.harlotte (nu haar 4e naam). Maar toch besloten te knutselen .. de meeste namen eindigend op een A pasten echt niet bij mijn achternaam dus die A moest eraf... Dan hield je Ilen over, tja... de uitspraak was goed, alleen stond het zo kaal/kort/raar... Hebben we er een Y tussen geplakt, niemand die het uitspreekt maar goed. Qua zichtbaarheid vond ik het toch mooier..
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Minneke schreef:ProudMom schreef:
Mijn zoontje heet B.randon (op z'n Nederlands uitgesproken)
Puur uit interesse: hoe spreken jullie het uit dan? Met de 'a' zoals in 'appel'?
Nee, we spreken het uit als Brenden (Bren-dun eigenlijk). Dus eigenlijk wel op z'n engels, maar de ''r'' zeggen we op z'n Nederlands, en niet zo Engels/Amerikaans. Haha, beetje vreemd uitgelegd, snap je 'm nog?
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Jasmine schreef:Offtopic, hoe is het met je proudmom?
Hey, wat lief dat je ernaar vraagt! Het gaat goed met me (en met mijn zoontje ook). Soms heb ik wel even een mindere dag tussendoor, vooral nu ik het erg druk heb en een beetje gestresst ben. Maar over het algemeen gaat het goed.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
En ik maar wachten op reacties..
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op za 21 apr 2012 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:En ik maar wachten op reacties..
N: vind ik heel schattig, rustig.
L: vind ik wat ouderwets, wel leuk dat je het niet zo vaak hoort.
Em: leuk, sjiek, koninklijk maar ook vrolijk. Pat bij N vind ik.
El: leuk, hoor het wel wat vaak, beetje populair vergeleken bij de andere drie kinderen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het best leuke namen, vooral die van de tweede!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik vind L.ouise een hele mooie naam, zie dan ook zo'n heel mooi, schattig, poppig meisje voor me... haha, klopt dat?
Mijn dochter heet F.ardau (je spreekt het echt zo uit zoals het er staat, dus niet Fardoe of Fardoo zeg maar....het is een oude friese naam)
Mijn dochter heet F.ardau (je spreekt het echt zo uit zoals het er staat, dus niet Fardoe of Fardoo zeg maar....het is een oude friese naam)
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb F.ardau nog nooit gehoord. Ondanks dat ik er zelf niet voor zou kiezen vind ik het een mooie en bijzondere naam.
Mijn dochter heet N.oa.
Mijn dochter heet N.oa.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
[quote="Parisienne"]
Mijn dochter heet *weggehaald*quote]
Ik vind het een hele leuke naam. Lievelijk en speels en ook sterke naam. Als ik aan namen denk wil ik dat het een naam is dat nu leuk is, als baby-peuter en kind maar ook als hij/zij 40 is of 70.. en ik vind de naam van jouw dochter daar wel een voorbeeld van.
Mijn dochter heet *weggehaald*quote]
Ik vind het een hele leuke naam. Lievelijk en speels en ook sterke naam. Als ik aan namen denk wil ik dat het een naam is dat nu leuk is, als baby-peuter en kind maar ook als hij/zij 40 is of 70.. en ik vind de naam van jouw dochter daar wel een voorbeeld van.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Roodkapje schreef:Minneke schreef:Ik vind de kindernamen van Roodkapje mooi. De namen van de oudste en de jongste vind ik ook goed bij elkaar passen, de middelste is een beetje een buitenbeentje. Waar komt die vandaan eigenlijk?
Die komt van Ilena die we vonden op een buitenlandse geboortekaartjes site.. We gingen officieel voor C.harlotte (nu haar 4e naam). Maar toch besloten te knutselen .. de meeste namen eindigend op een A pasten echt niet bij mijn achternaam dus die A moest eraf... Dan hield je Ilen over, tja... de uitspraak was goed, alleen stond het zo kaal/kort/raar... Hebben we er een Y tussen geplakt, niemand die het uitspreekt maar goed. Qua zichtbaarheid vond ik het toch mooier..
Even een vraagje dan over de naam van je dochter. Hoe spreek je het dan uit? Omdat je schrijft dat niemand de y uitspreekt?
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Roodkapje schreef:Minneke schreef:Ik vind de kindernamen van Roodkapje mooi. De namen van de oudste en de jongste vind ik ook goed bij elkaar passen, de middelste is een beetje een buitenbeentje. Waar komt die vandaan eigenlijk?
Even een vraagje dan over de naam van je dochter. Hoe spreek je het dan uit? Omdat je schrijft dat niemand de y uitspreekt?
Volgens mij als Iliejen. Vind dat een hele mooie naam!.
Gast- Gast
Staat hier ook op lijstje voor tweede naam!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Darius schreef:_MamaRosa_ schreef:En ik maar wachten op reacties..
N: vind ik heel schattig, rustig.
L: vind ik wat ouderwets, wel leuk dat je het niet zo vaak hoort.
Em: leuk, sjiek, koninklijk maar ook vrolijk. Pat bij N vind ik.
El: leuk, hoor het wel wat vaak, beetje populair vergeleken bij de andere drie kinderen.
Ik twijfelde ook heel lang over de naam van onze zoon, ik vind het nog steeds een erg mooie naam. Maar ik was ook bang dat anderen 'm ouderwets zouden vinden. Uiteindelijk toch besloten om ons daar niks van aan te trekken, want dan blijf je bezig. Ik vind het wel een stoere naam, ik zie een grote, stoere vent erbij, haha!
En wat betreft de jongste, die naam is echt in opkomst idd, maar hier heb ik 'm gelukkig nog nooit gehoord. Iedereen vind het ook een hele mooie naam.
Gast- Gast
Ik dacht al dat ik gek was, naar kan idd ook de namen van Mama Rosa niet vinden?
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
De namen van de kids van Mamarosa vind ik erg leuk! De jongensnaam zou ik zelf niet snel voor kiezen, maar het past er helemaal tussen!
Mijn zoontje heet B.oaz!
Mijn zoontje heet B.oaz!
Gast- Gast
B.oaz vind ik een leuke naam, misschien een naam die ikzelf ook zou kiezen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
*
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op zo 22 apr 2012 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wauw heel leuke namen MamaRosa! Klinken ook goed bij elkaar. Ik zou alleen nooit twee kinderen dezelfde voorletter geven, dat kan problemen geven met post en in klantsystemen bij bedrijven etc. Of hebben ze ook een tweede naam met een andere letter?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: