Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je woede/frustratie/verdriet verminderen

+8
Jordana
Stuiterbal
Sorella
Caramba
Caresses
Mamsie
Sweet Sylvana
Parisienne
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je woede/frustratie/verdriet verminderen - Pagina 2 Empty Re: Je woede/frustratie/verdriet verminderen

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:20

Ik heb het gelukkig maar zelden, maar even knuffelen en een traantje laten bij mijn man lucht wel op. En laatst had ik het gewoon helemaal gehad 's avonds en toen heb ik terwijl ik de keuken opruimde even silent disco gedaan met mijn '95-megamix en een koptelefoon. Dat was ook heerlijk, lekker dansen en daarna voelde ik me weer stukken beter.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Je woede/frustratie/verdriet verminderen - Pagina 2 Empty Re: Je woede/frustratie/verdriet verminderen

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:23

Ik ging dan normaal altijd even hardlopen. Dat lukt nu niet laughcry .

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:25

Charlie schreef:Ik ging dan normaal altijd even hardlopen. Dat lukt nu niet Je woede/frustratie/verdriet verminderen - Pagina 2 394967 .
Loop je in plaats daarvan toch even de trap op? Ben je ook buiten adem.:P

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal vr 20 apr 2012 - 3:26

Ik word niet snel boos maar als ik boos word dan ben ik ook echt boos !

En er is maar 1 persoon momenteel die mij zo ver heeft gekregen. Wat ik dan doe is mijn vlucht in de sportschool zoeken en helemaal tot het uiterste gaan.
Daarna ben ik gekalmeerd !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:26

freakielief schreef:
Charlie schreef:Ik ging dan normaal altijd even hardlopen. Dat lukt nu niet Je woede/frustratie/verdriet verminderen - Pagina 2 394967 .
Loop je in plaats daarvan toch even de trap op? Ben je ook buiten adem.:P

Ik ga het nu meteen doen! Thanx voor de tip!

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 20 apr 2012 - 3:27

Ik neig naar eten of ik nergeer me af op de verkeerd mensen.

Maar de muziek keihard aan in de auto en mee zingen en zo hard en fout mogelijk.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:21

Ik praat graag als ik ergens mee zit. Met mijn ouders, zusje of hele goede vrienden, mensen die ik echt vertrouw.
Verder schrijf ik dingen van me af, en als ik eenmaal begin te schrijven heb ik zo een heleboel opgeschreven, dat lucht ook wel heel erg op. Doe ik nu toevallig ook omdat het me allemaal even niet lekker zit. En dan straks als alles achter de rug is ga ik het verbranden.
Een flinke huilbui wil ook wel eens helpen. Lekker op de bank of op bed liggen en alles eruit janken, heerlijk.

Ik heb gelukkig niet de gewoonte om het erg op mensen af te reageren. Alleen soms ben ik wat chagrijniger, maar daar prikken mijn ouders, zusje en vrienden zo doorheen en dan komt alles eruit.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza vr 20 apr 2012 - 17:44

Ik kan dingen nogal goed opkroppen en dat is best wel vervelend, zeker omdat de bom bij mij nooit barst. Heel af en toe moet ik huilen en dat lucht dan wel op. Alleen die dikke ogen en dat vlekkerige gezicht na die tijd is wat minder haha.
Bij mij helpt het ook om te gaan opruimen en schoonmaken en dan keihard de muziek aan te zetten en mee te zingen. Daar heb ik alleen nooit zin in laughcry

Het beste werkt bij mij toch om te gaan lezen of een serie/film te gaan kijken, dan hoef ik niet na te denken. Maar ja, daardoor krop ik dus alles op.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  mzcharlotte vr 20 apr 2012 - 19:17

Een stuk autorijden, schrijven of sporten. De laatste twee heb ik echt al heel lang niet gedaan.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien vr 20 apr 2012 - 21:49

Janken.... Echt de tranen uit mijn kop janken....
Verder ga ik heel erg schelden op alles en iedereen. Vooral onze kat moet het dan vaak ontgelden.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Tinus vr 20 apr 2012 - 22:16

Huilen, het eruit praten met iemand, de goede muziek luisteren die op dat moment erbij past.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 22:23

Eten, schoonmaken, de muziek heel hard zetten.. Eten is natuurlijk geen goede optie maarja :P Verder zeer uitgebreid gaan douchen, tutten, maskertje nemen, nagels lakken enzo, dan voel ik me ook altijd wel beter Je woede/frustratie/verdriet verminderen - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: