Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Poriën verminderen

+4
Marin
Eve
Elliot
Niekske
8 plaatsers

Ga naar beneden

Poriën verminderen Empty Poriën verminderen

Bericht  Niekske di 15 jan 2013 - 22:27

Ik mag voor de tweede keer aan de slag als visagiste voor bruidsmake-up Very Happy super leuk, alleen de bruid in kwestie heeft een lastige huid, met erg grote poriën. Hier heb ik geen ervaring mee, ik dacht aleen dat er wel middeltjes bestaan om poriën te verminderen of minder te laten opvallen. Iemand die me hier tips over kan geven?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poriën verminderen Empty Re: Poriën verminderen

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 22:50

Wist ik het maar! Ik heb zelf zo'n lastige huid met grote poriën. Ik lees even mee.

Ik merk trouwens wel dat mijn huid er al een stuk beter uitziet met een likje BB cream.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Eve di 15 jan 2013 - 22:58

Er zijn wel een paar goede pore minimizers te koop. Alleen werken die vaak op de wat langere termijn. Porefessional van benefit gebruik je onder foundation en vult als het ware de porien op.

Eve
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 38
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 23:01

Ik heb ook grote porien en ik vind dat de Pore Refining van Clinique wel een fijn serum.
http://www.clinique.nl/cms/product/franchise/skincare_pores_mpp.tmpl

En dan de Porefessional van Benefit over de make up heen. Ik weet dat de meeste mensen het onder de make up doen, maar ik vind zelf dat het goed resultaat geeft met er over, dan blend de make up heel mooi.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Punk'd di 15 jan 2013 - 23:45

Puur qua make up gezien werkt deze primer van L'oreal echt geweldig. Alle porieen zijn opgevult. Het is ook een hele dikke primer, dus het voelt ook wel echt alsof je ze opvult. Maar puur voor een bruidsmake up perfect.

Poriën verminderen Primer3

Hij doet alleen niets op lange termijn. Maar dat schijnt heel moeilijk te zijn met porieen. Het heeft gewoon met je huidelasticiteit te maken en je huidtype. Creme's kunnen daar niet veel tegen doen. Ze alleen optisch kleiner laten lijken.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Blond wo 16 jan 2013 - 0:20

Ik heb zelf de Porefessional van Benefit, maar die vind ik alleen prettig om te matteren.

@Marin: Hoe lang doe je ongeveer met zo'n serum? En gebruik je dat 1 of 2 keer per dag? Als het zichtbaar helpt wil ik het wel eens gaan proberen. Die Instant Perfector ziet er ook wel goed uit, heb je die wel eens geprobeerd?

En die van L'oreal ga ik ook eens halen. Ik vind de grote poriën op mijn neus en wangen zo enorm lelijk..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Punk'd wo 16 jan 2013 - 1:16

Ik vind hem ook heel fijn als ik mooie avond make up wil aanbrengen.

Gewoon voor een naturel dagelijks make up-je gebruik ik hem niet. Want ik heb wel echt het idee dat ik ze dichtsmeer en bang ben dat ik dan pukkels ofzo krijg. Maar voor een speciale make up, helemaal goed.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Marin wo 16 jan 2013 - 1:22

Blond schreef:

@Marin: Hoe lang doe je ongeveer met zo'n serum? En gebruik je dat 1 of 2 keer per dag? Als het zichtbaar helpt wil ik het wel eens gaan proberen. Die Instant Perfector ziet er ook wel goed uit, heb je die wel eens geprobeerd?

Ik gebruik 'm niet dagelijks, dus kan daar moeilijk een inschatting van geven. Ik heb ongeveer drie kwart jaar met m'n eerste flesje gedaan, nu een maand met de tweede. Maar ik gebruik het alleen als ik ook echt mezelf mooi wil opmaken. Ik weet dus ook niet of het echt lang blijvend effect heeft als je dagelijks gebruikt. Ik vind 'm wel erg duur (45 euro) dus daarom gebruik ik 'm niet dagelijks. Ik blend 'm samen met de BB cream, die ik te vet vind. Zo samen wordt het een fijne combi. Die Instant Perfector heb ik nog nooit gebruikt, ben ook wel benieuwd daar naar.

Die van Loreal vind ik ook goede tip, bedankt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Niekske wo 16 jan 2013 - 1:34

Dankjewel voor alle tips! Wel duur spul zeg... ik zal eens met de bruid overleggen, ze gebruikt normaal heel weinig make-up, alleen voor een feestje wat oogschaduw en mascara, dus ze heeft er ook niet zoveel ervaring mee Wink

De producten die jullie noemen en dan zeker die echt de poriën vullen: is zoiets wel een geschikt voor een bruiloft? Als in, blijft dat de hele dag mooi?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 16 jan 2013 - 2:00

Als ze normaal minimaal make-up gebruikt zie je met een bb cream waarschijnlijk al enorme verschillen. Zou dat denk ik eerst proberen. Neem aan dat je ook nog een proef make-up gaat doen?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Niekske wo 16 jan 2013 - 2:10

Minx schreef:Als ze normaal minimaal make-up gebruikt zie je met een bb cream waarschijnlijk al enorme verschillen. Zou dat denk ik eerst proberen. Neem aan dat je ook nog een proef make-up gaat doen?

Ja dat moeten we nog plannen... nja, zij denkt dat het gepland is, maar dat is de dekmantel voor haar vrijgezellenfeest, haha! BB cream is wel een goede en anders meng ik foundation met dagcreme, komt op hetzelfde neer ongeveer toch? Dan kunnen we zo wat dingen uitproberen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 5:58

Ik gebruik pore minimizing instant perfector van Clinique. Niet voor blijvend resultaat, maar blijft bij mij de hele dag goed.

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje do 17 jan 2013 - 11:22

ik heb laatst bij de douglas super fijn spul gekocht. geloof dat t z-pore oid heette. heel dus laagje aanbtengen, matterend en geen porie meer te zien. de huid voelt heel zacht en 'licht' aan, niet zo geplamuurd.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud