Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's van de afvalclub...

+19
Joss1
Dolphinne
holaagirl
Thunder
Fiebje
Supertalentje
Clapperdie
Kat1980
MissD
Aimee
Pien
PapillonRose
yes1984
_Lana_
-Ieniemienie-
Happydobby
pindaatje
Jazzlyn
Steep
23 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:31

Goed bezig dames! Er is iig bij niemand wat aan gekomen!
Dolphinne, wat vervelend dat je zo af moet vallen! Maar ja, laten we dan maar zo zeggen, ieder nadeel heeft zijn voordeel .. Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 394967


Ieniemienie, foei! Ik heb vandaag de aardappelkroketjes ook niet helemaal kunnen weerstaan hoor vandaag ..

Ik ga me maandag pas weer wegen, maar gisteravond woog ik al 7 ons minder dan maandagochtend, dus hoop dat het die lijn zo voorzet!

Shakes, ik zit er ook wel aan te denken, maar het lijkt me echt verschrikkelijk vies haha
het gaat er bij mij zo ook wel af als ik gewoon oplet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Dolphinne wo 18 apr 2012 - 7:42

Ik heb wel een tijdje shakes gebruikt, maar voor mij werkte dat niet.
Ik nam dan 's ochtends en 's middags een shake en dan at ik 's avonds gewoon.

Ik ging dan tussendoor toch te snel nog iets snoepen/snaaien omdat je het idee hebt dat je niet echt eet. Alleen een glas met shake leegdrinkt.
Ik kan beter gewoon ontbijten met 2 crackers en een beker melk. Daar hou ik het beter op vol dan een shake en het zijn ook nog eens minder calorieen.

Voor mij werkt het nu goed door gewoon geen snoep en chips etc meer in huis te halen. Dan kan ik het ook niet meer opeten. Maar het belangrijkste bij mij is dat die knop nu eindelijk echt om lijkt.
Ik heb al vrij vaak pogingen gedaan om af te vallen, maar dan zat ik binnen 3 weken weer in mn oude eetpatroon.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 7:45

Ik moet wel bekennen dat ik nu aan de rijstkrokantjes zit ... Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Aimee wo 18 apr 2012 - 7:48

Parel schreef:Ik moet wel bekennen dat ik nu aan de rijstkrokantjes zit ... Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 394967

Ach, ik heb net aardbeien met slagroom op, vanmiddag een paar handjes maltesers en als lunch broodje knakworst... Je ziet, het afvallen gaat super hier! laughcry
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 7:52

Jouw zoon pikt nog wat voeding van je, dat is hier niet .. enige nadeel haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:10

Ik heb vanochtend stiekem toch even gewogen en woog 81.9! Dat is dus 1,1 kilo minder dan maandag! Kan morgen overigens zomaar 82.3 weer zijn, volgens mij is dat merendeel nog steeds zwangerschap/vocht, maar moet zeggen het motiveert wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  _Lana_ wo 18 apr 2012 - 19:45

@ Parel: Wat goed!! Very Happy Nou ja het kan wel schommelen, maar het is toch best veel. En rijstkrokantjes is nog aardig verantwoord toch? Wink Oja ik zou trouwens niet aan de shakes gaan hoor, tenzij je 20 kilo kwijt zou willen ofzo. Maar dit is niet het geval.

@ Aimee: Haha, jij bent ook lekker op de goede weg :P , ik heb gisteren ook weer zitten snoepen. Ik heb juist niet zo heel veel honger met de borstvoeding en ik eet te weinig ( gezond eten ), waardoor ik juist ga snaaien. Ik kan beter meer brood nemen. Wat ik 's ochtends tijdens en na de eerste voeding wel heb, is dat mijn hele maag bij elkaar trekt en begint te knorren, omdat het echt helemaal 'leeg' is.
Drink jij trouwens veel? Ik vergeet dat nog wel eens.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:50

In zo'n heel zakje zit 810 calorieën en heb bijna de helft vh zakje op gisteren haha

Weet je zo'n shake is ook 200 calorieën maar mijn snelle jelle sochtends of wat crackers smiddags zijn ook ongeveer zoveel calorieën dus in principe maakt het niet zoveel uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Aimee wo 18 apr 2012 - 21:51

lana: Ja, dat heb ik ook wel. Misschien zou ik minder honger hebben als ik gewoon gezonde dingen at (brood, fruit enzo), in plaats van een zak chips of pak koek Wink Ik drink wel heel veel thee en water, omdat ik vooral als ik zit te voeden, echt onwijze dorst heb. Ik zorg altijd dat er een groot glas water/thee in de buurt staat als ik zit te voeden, omdat mijn zoontje nog zo'n 8 voedingen op een dag krijgt drink ik dan iig al genoeg water (en tussendoor af en toe een glas sap/fris). Jij komt met je tweeling vast ook wel aan flink wta voedingen, dus misschien een tip Wink

Parel: Wauw, toch al een kilo eraf! En het schijnt dat als je echt afvalt je af en toe ook wat ongezonds moet eten, omdat je lichaam anders in de spaarstand gaat. Dus een half zakje rijstkrokantjes eten was eigenlijk een hele tactische zet, haha.

Ik heb vandaag ook gewogen (eigenlijk heb ik met mezelf afgesproken dat op vrijdag mijn weegdag is), en ik weeg nog steeds 84kilo. Niets eraf dus, maar gelukkig ook niets erbij!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 22:13

Ik vind het hier verdacht stil!


Het weekend heb ik gewoon lekker af en toe wat meegesnoept, en vanochtend woog ik 81.7! Dus toch mooi 1,3 kilo eraf!

Ben nu heel gezond bezig, heb net een banaan-appel-druiven (fruithap eigenlijk haha) smooothie gemaakt, en die eet drink ik nu op bij mijn crackers, 1 met ham en 1 met vlokken (ja hallo lijnen moet wel leuk blijven! en in principe ben ik aan het brunchen...) Straks weer gaan werken, heb vorige week al het lekkers kunnen weerstaan dus deze week hopelijk weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  yes1984 zo 22 apr 2012 - 22:21

Bij mij is er 0.2 kilo af. Het gaat nu niet meer zo hard als in het begin. De eerste kilo's vlogen er af. Nu stagneert het wat. Maar we zetten door. Ik probeer wel op te letten, maar heb gisteren wel pizza gehad. Dit was wel als warme maaltijd overigens. Maar gezond is het niet!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 22:35

Moet toch kunnen, yes? Eraf is eraf!
Misschien kan je de volgende keer je pizza zelf maken? Kan je iig zien wat er allemaal op zit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  yes1984 zo 22 apr 2012 - 22:40

Parel schreef:Moet toch kunnen, yes? Eraf is eraf!
Misschien kan je de volgende keer je pizza zelf maken? Kan je iig zien wat er allemaal op zit!

Ik maak inderdaad af en toe onze pizza zelf. Mijn vriend houdt niet van gesmolten kaas. Dus dan moet je bijna wel zelf maken. Is wel erg lekker ook!

Ik ben nu aan het minderen met borstvoeding. J. drinkt nu 1 fles kunstvoeding per dag. Ik hoop dat ik niet ga groeien nu ga langzaam ga stoppen met borstvoeding.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Steep zo 22 apr 2012 - 22:42

Ik meld me!! Zal zo ff wegen en dan de tabel invullen goed? Ik ga morgen sowieso sporten, en de rest van de dagen moet ik ff kijken of ik de oppas voor elkaat kan krijgen!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 22:43

Oei, dat hoop ik ook niet voor je!
Ik geef flesvoeding va het begin, dus bij mij was na 12 kilo vanzelf, de pret gedaan haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  yes1984 zo 22 apr 2012 - 22:50

Parel schreef:Oei, dat hoop ik ook niet voor je!
Ik geef flesvoeding va het begin, dus bij mij was na 12 kilo vanzelf, de pret gedaan haha

Aan de andere kant zou ik dan ook kunnen lijnen. En dat is nu niet verstandig in verband met de borstvoeding. Ik wil het gewoon iedere week in de gaten houden. Nu had ik de laatste 15 jaar niet op de weegschaal gestaan. Ik schrok me dan ook rot bij de eerste controle bij de verloskundige.

Deze 26.2 kilo heb ik ook niet heel veel moeite voor gedaan. Ik loop veel meer, en let wel op het eten. Maar het kost me tot dusver geen moeite. Daarnaast heeft de situatie en mijn gezondheid natuurlijk ook meegespeeld.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  yes1984 zo 22 apr 2012 - 22:50

Steep schreef:Ik meld me!! Zal zo ff wegen en dan de tabel invullen goed? Ik ga morgen sowieso sporten, en de rest van de dagen moet ik ff kijken of ik de oppas voor elkaat kan krijgen!

Wat gezellig!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 0:31

Steep, hoe was de grote dag? Heb je genoten?

yes, wat knap van je zeg, 26 kilo! Je weegt dan nu ook een stuk minder dus het gaat er minder snel vanaf natuurlijk .. wel echt heel knap!

Ik ga ook even de tabel invullen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 0:32

NaamLengte Startgewicht Streefgewicht Al afgevallen
Aimee1.83m 84 kg75 kg
Parel1.77m86.3 kg704.6 kg
yes1984 104 kg (nu 78 kg)68 kg26 kg
Clapperdie1.73m65 kg60 kg
MissD1.5863 kgNu 58, dan 55kgniets...
Dolphinne1,7885,9754,9

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Fiebje ma 23 apr 2012 - 1:24

Zo Parel jij gaat als een speer!! Wat goed zeg!

Yes, dan ben je al flink wat kilo's kwijt je bent al over de helft!

Vorige week was ik hetzelfde gebleven, waar ik blij mee was. Ik was voor het eerst weer ongesteld geworden na de bevalling incl. Bijbehorende versterkende trek in chocolade! Kon het niet weerstaan. Morgen weer wegen nu ben ik wel benieuwd heb afgelopen week niks gesnoept en de avond lekkere trek gestilt met tomaatjes en wortels. Enige wat erbij ingeschoten is is sporten.
Vind toch lknap van de meiden die dat wel doen.

Waar hebben jullie meer moeite mee: niet snoepen of gezond eten. En wat versta je onder gezond eten? Maken jullie speciale maaltijden klaar?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  _Lana_ ma 23 apr 2012 - 3:31

Haha Parel, het was inderdaad verdacht stil.
En ik moet schuld bekennen Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 1578173417 , ik heb me echt misdragen van het weekend. Pff, chocoladepinda's, avondeten met stokbrood en kaasjes, chips enz. Pff, ik voel me echt dik en er is wel een kilo bij Embarassed . We krijgen ook steeds nog visite en dan komt er toch het nodige lekkers op tafel.

Ik vind het zo moeilijk om al het lekkers te weerstaan, maarja ik ben nu wel op een punt, dat ik er nu echt weer iets aan wil doen. Straks vliegen de kilo's er weer aan.

Ik moet mijn weight watchers boekje weer even opzoeken, dan word ik me bewuster van wat ik in mijn mond stop.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  yes1984 ma 23 apr 2012 - 4:14

*offtopic* hoe kan ik die tabel bewerken?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  -Ieniemienie- ma 23 apr 2012 - 4:48

yes1984 schreef:*offtopic* hoe kan ik die tabel bewerken?
+1
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 6:06

Quote hem maar gewoon van mij, dan onderaan tussen zo´n streepje gaan staan, en invullen. Je kan ook nog de quotes er van tussen halen.

Ja, ga idd als een speer ineens! En ik moet zeggen, ik lijd weinig honger ofzo. Alleen na 8en ga ik al met de laptop in bed zodat ik zo ver mogelijk van de gangkast of de koelkast af ben haha

Ik heb meer moeite met gezond eten, zowel fruit als de warme maaltijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  PapillonRose ma 23 apr 2012 - 8:09

Ik lees alweer een hoop positieve dingen hier! Parel, wat ga je snel!

Vanuit mijn kant was het ook even verdacht stil laughcry Tentamenweek gehad en een hoop drukte, dus ik heb eigenlijk niet echt bewust stilgestaan bij het proberen af te vallen. Heb niet heel veel ongezonde dingen gegeten, maar heb ook niet alles laten staan. Zal van de week wel merken op de weegschaal of er wat af is of niet (hoop in elk geval dat er niks bij zit).

Trouwens, die tabel gaat hier helemaal op tilt als ik hem wil bewerken, volgens mij doe ik echt iets fout Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 4 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum