Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's van de afvalclub...

+19
Joss1
Dolphinne
holaagirl
Thunder
Fiebje
Supertalentje
Clapperdie
Kat1980
MissD
Aimee
Pien
PapillonRose
yes1984
_Lana_
-Ieniemienie-
Happydobby
pindaatje
Jazzlyn
Steep
23 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... - Pagina 2 Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 22:57

Aimee schreef:
Parel schreef:Overigens woog ik er 72 voordat we echt zwanger wilden worden, dus het moet te doen zijn. Stofzuiger is mijn grote voorbeeld dat je, ook al heb je een tweeling gebaard, je je streefgewicht kan bereiken.

Ik vind het wel moeilijk maar ik heb me de tijd gegund, het maakt niet uit of ik er 3 maanden of een jaar over doe. En wil het wel gezond doen, niet crashen. Hoop dat het snel lekker weer wordt, kan ik lopen met de wagen!

Ik loop elke dag 5 tot 10 kilometer met de wagen, maar zelfs dan schiet het afvallen niet op Sad Deze week zijn de skeelers in de aanbieding bij de aldi, ik ga ze maar eens kopen en dan 's avonds een lfink stuk skaten. Wie weet doet dat iets... ik ben écht geen sporter!

Ik ook niet! Mijn vriend is het wel, bloedirritant!

Kat, goed zeg! Knap gedaan!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  yes1984 zo 15 apr 2012 - 23:14

Zou iemand mijn gegevens in willen vullen in de tabel:
Aan het eind van de zwangerschap woog ik 104 kilo Embarassed (en was slechts 4 kilo aangekomen). Dus mijn gewicht was veel te hoog!

Het startgewicht nu is 78 streven is 68 al afgevallen: 26 kilo
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Aimee zo 15 apr 2012 - 23:22

Parel: Ik ben idd lang, maar jij toch ook al wel! Bij een volgende zwangerschap zal ik ook veel meer oppassen met wat ik eet. Ik dacht dat bij het geven van borstvoeding de kilo's eraf zouden vliegen, dat valt toch flink tegen... Mijn vriend is gelukkig ook geen sporter (die zegt altijd 'ik ga vanaf vandaag elke dag een rondje om de plas rennen' (wij wonen aan een recreatieplas), dan gaat hij één keer, valt het tegen en gaat nooit meer Wink ). Lijkt me behoorlijk frustrerend als je vriend wel veel sport! :P

Yes: ik ga je even invoegen
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Aimee zo 15 apr 2012 - 23:25

Aimee schreef:

NaamLengte Startgewicht Streefgewicht Al afgevallen
Aimee1.83m 84 kg75 kg
Parel1.77m86.3 kg703.3 kg
yes1984 104 kg (nu 78 kg)68 kg26 kg

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie zo 15 apr 2012 - 23:41

Ik wil ook graag meeschrijven! Ik ben 20 kg aangekomen en daar is nu 15 kg van af. Maar nu die laatste 5 kilo! Ik ben blij als ik weer mag gaan sporten volgende week!

Wat doen jullie allemaal om af te vallen/ in shape te komen?

Vanaf volgende week ga ik het kickboksen weer oppakken 1 of 2x per week. Op mn eten letten lukt nog niet echt goed. Ik vergeet vaak te eten nu de kleine geboren is. Heb ook niet echt honger meer (tijdens de zwangerschap wel!). Het is nu 12:30 en heb nog niet gegeten of gedronken. Herkennen jullie dat? En hoe dwingen jullie jezelf om wel te ontbijten en genoeg te drinken etc?

Aimee1.83m 84 kg75 kg
Clapperdie1.73m65 kg60 kg
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jazzlyn zo 15 apr 2012 - 23:50

@ clapperdie; ik vergeet het ook regelmatig. De kids geef ik eten en vaak is de tijd dan op Mama's van de afvalclub... - Pagina 2 394967
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Supertalentje zo 15 apr 2012 - 23:51

Gaan jullie ook naar de sportschool? Ik hoef er niet perse gewicht vanaf (denk ik, ben mn weegschaal kwijt Rolling Eyes ) maar echt sporten mis ik wel. Nu hebben ze opvang bij de sportschool, kost 2,50 per keer dus valt mee, maar wanneer kan ik 'm dan het beste meenemen? Net na het eten zodat ie daar kan spelen of juist als het tijd is om te slapen zodat hij daar kan slapen?

@Clapperdie: ik heb mezelf 'aangeleerd' na hem te eten. 'SOchtends na zijn eerste voeding maak ik voor mezelf ontbijt, de rest van de dag vind ik lastiger/heb ik niet altijd honger en na zijn een na laatste voeding (die tussen 18.00 en 20.00) maak ik voor mezelf avondeten.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 23:55

Parel schreef:Overigens woog ik er 72 voordat we echt zwanger wilden worden, dus het moet te doen zijn. Stofzuiger is mijn grote voorbeeld dat je, ook al heb je een tweeling gebaard, je je streefgewicht kan bereiken.
Dank u dank u Laughing

Weeg nu ruim 7 kg minder als voor ik zwanger werd!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 23:57

Kat1980 schreef:Dan kom ik me maar officieel afmelden Wink
Ongeveer 3.5 week geleden heb ik het gewicht bereikt van voor mijn eerste zwangerschap, 58 kg. Daarna ben ik gaan stabiliseren, maar is er toch nog wat gewicht afgegaan en zit ik nu rond de 57 kg. Ik zou alleen graag willen dat mijn middel nog iets strakker wordt, dus daarvoor nu druk met buikspieroefeningen.

Mama's, heel veel succes! Jullie kunnen het!
En hoe lang ben jij?

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 zo 15 apr 2012 - 23:59

Stofzuiger schreef:
Ongeveer 3.5 week geleden heb ik het gewicht bereikt van voor mijn eerste zwangerschap, 58 kg. Daarna ben ik gaan stabiliseren, maar is er toch nog wat gewicht afgegaan en zit ik nu rond de 57 kg. Ik zou alleen graag willen dat mijn middel nog iets strakker wordt, dus daarvoor nu druk met buikspieroefeningen.

En hoe lang ben jij?

1.70 m
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 0:00

Kat1980 schreef:
Stofzuiger schreef:

En hoe lang ben jij?

1.70 m
Dan ben jij super slank!

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 ma 16 apr 2012 - 0:07

Stofzuiger schreef:
Kat1980 schreef:
Stofzuiger schreef:

En hoe lang ben jij?

1.70 m
Dan ben jij super slank!

Lief van je Very Happy
Mag ook absoluut niet klagen. Maar je ziet wel dat ik 2 kids heb gehad, het is rond mijn middel gewoon nog niet zo strak. Maar goed, als het zo blijft ben ik ook tevreden hoor!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  MissD ma 16 apr 2012 - 0:31

Aimee1.83m 84 kg75 kg
Clapperdie1.73m65 kg60 kg
MissD1.5863 kgNu 58, dan 55kgniets...

Clapperdie, ik herken het wel heel erg. Ik zorg voordat ik T. uit bed haal dat ik dan mijn brood gesmeerd heb, drinken klaar heb staan en dat ik voor T. een flesje heb. Wanneer ik haar dan de fles geef eet ik tussendoor. Werkt tegenwoordig erg goed.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  _Lana_ ma 16 apr 2012 - 0:48

@ Clapperdie: Heel herkenbaar. Ontbijt lukt meestal wel. Als de kindjes hun eerste voeding hebben gehad en weer naar bed gaan, kleed ik me aan en ga ik rustig even eten. Dan zorg ik dat ik in ieder geval 2 broodjes neem. Het gaat steeds beter, omdat er veel meer structuur in de dag zit nu, gelukkig. Nu heb ik echt nog wel tijd over om te eten. Toen de kleintjes nog zoveel voedingen kregen en ik een uur bezig was met voeden, toen kwam ik er helemaal niet aan toe.
Plus dat ze ALTIJD een huiluurtje hadden als wij gingen eten. Of we nu om 6 uur aten of half 8, dat maakte niets uit Wink . Ik kon me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst rustig een maaltijd had gegeten.
Dat is gelukkig ook voorbij.
Dus ik zou zeggen: Het komt goed, straks heb je weer alle tijd om je ontbijtje / lunch te nuttigen Very Happy .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  MissD ma 16 apr 2012 - 0:58

_Lana_ schreef:@ Clapperdie: Heel herkenbaar. Ontbijt lukt meestal wel. Als de kindjes hun eerste voeding hebben gehad en weer naar bed gaan, kleed ik me aan en ga ik rustig even eten. Dan zorg ik dat ik in ieder geval 2 broodjes neem. Het gaat steeds beter, omdat er veel meer structuur in de dag zit nu, gelukkig. Nu heb ik echt nog wel tijd over om te eten. Toen de kleintjes nog zoveel voedingen kregen en ik een uur bezig was met voeden, toen kwam ik er helemaal niet aan toe.
Plus dat ze ALTIJD een huiluurtje hadden als wij gingen eten. Of we nu om 6 uur aten of half 8, dat maakte niets uit Wink . Ik kon me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst rustig een maaltijd had gegeten.
Dat is gelukkig ook voorbij.
Dus ik zou zeggen: Het komt goed, straks heb je weer alle tijd om je ontbijtje / lunch te nuttigen Very Happy .

Ja dat had T. ook. Zodra wij gingen eten op welk tijdstip dat ook was, ging ze huilen en was nergens tevreden mee. Inmiddels is dat gelukkig wel anders ja!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Fiebje ma 16 apr 2012 - 1:14

Ik meld me ook weer aan.
Ben inmiddels 6kg kwijt en to many to go. Wil er zeker nog 20 af hebben.
Met het afbouwen van de bv is het er hier aangevlogen.
Lijnen ging supergoed, maar ben nu voor het eerst iongesteld na de bevalling en kan alleen maar aan chocolade denken...... Vanwege mijn bekkeninstabiliteit ben ik nog niet begonnen met sporten al doe ik wel oef bij de bekkenpeut.
Tja en die tabel daar moet ik nog moed voor verzamelen om die in te vullen....

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  yes1984 ma 16 apr 2012 - 1:20

@ Fiebje, wat vervelend dat je tijdens het afbouwen van BV bent gaan groeien. Hier ben ik ook wel een beetje bang voor.

Vaak eet ik voordat J. wakker wordt dus dat is wel handig. Het tijdstip tussen de middag wisselt wel. 's avonds eten we wel rond een vaste tijd. Wanneer J. dan aandacht nodig heeft en het even niet lukt om zichzelf te vermaken of te slapen eten mijn vriend en ik even om de beurt.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Aimee ma 16 apr 2012 - 1:28

Ontbijten en lunchen gaat hier nu wel, als Luuk ligt te spelen in de box. In het begin toen hij alleen bij mij wilde liggen kwam ik daar ook niet aan toe en vrat ik elke keer pakken koek leeg (makkelijker dan brood smeren Wink )
Met avondeten vind ik het nog steeds lastig. Ik kan óf koken terwijl hij zich vermaakt in de box, óf eten. Als mijn vriend avonddienst heeft eet ik daarom vaak ongezonde maaltijden (pizza, soep enzo, omdat dat te bereiden is zonder dat je erbij moet blijven), omdat ik dan rustig kan eten.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:28

Supertalentje schreef:Gaan jullie ook naar de sportschool? Ik hoef er niet perse gewicht vanaf (denk ik, ben mn weegschaal kwijt Rolling Eyes ) maar echt sporten mis ik wel. .

Je weegschaal kwijt Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:46

Ook ik ben sinds 2 weken bezig met afvallen. Al wil het af en toe niet echt lukken *stopt een kaasstengel in haar mond*

Maargoed ik ben nu 1,2 kilo kwijt en ik moet er nog 9,8 tot mijn eerste doel en daarna wil ik er nog 5 kwijt als het me lukt. Maarja ik vind alles zo lekker en kan er zo moelijk van af blijven. Sommige dagen gaat het super maar nu al 2 dagen bagger.. Vooral de chips mis ik heel erg en qua beweging is het ook niet veel. Maar ik ben wel gestopt met na 20.00 uur dingen te eten en dat vind ik al knap van mezelf ! Ik haal zelf ook geen chips of wat dan ook in huis. Alleen voor in het weekend wil ik nog wel eens iets lekker halen.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 ma 16 apr 2012 - 1:52

Aimee schreef:Ontbijten en lunchen gaat hier nu wel, als Luuk ligt te spelen in de box. In het begin toen hij alleen bij mij wilde liggen kwam ik daar ook niet aan toe en vrat ik elke keer pakken koek leeg (makkelijker dan brood smeren Wink )
Met avondeten vind ik het nog steeds lastig. Ik kan óf koken terwijl hij zich vermaakt in de box, óf eten. Als mijn vriend avonddienst heeft eet ik daarom vaak ongezonde maaltijden (pizza, soep enzo, omdat dat te bereiden is zonder dat je erbij moet blijven), omdat ik dan rustig kan eten.

J. vermaakte zich ook kort alleen. Wanneer ik ging koken zette ik hem ook in de keuken in de wipstoel. Dit vond hij reuze ineteressant. Misschien een tip?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  yes1984 ma 16 apr 2012 - 1:53

Razz_ schreef:Ook ik ben sinds 2 weken bezig met afvallen. Al wil het af en toe niet echt lukken *stopt een kaasstengel in haar mond*

Maargoed ik ben nu 1,2 kilo kwijt en ik moet er nog 9,8 tot mijn eerste doel en daarna wil ik er nog 5 kwijt als het me lukt. Maarja ik vind alles zo lekker en kan er zo moelijk van af blijven. Sommige dagen gaat het super maar nu al 2 dagen bagger.. Vooral de chips mis ik heel erg en qua beweging is het ook niet veel. Maar ik ben wel gestopt met na 20.00 uur dingen te eten en dat vind ik al knap van mezelf ! Ik haal zelf ook geen chips of wat dan ook in huis. Alleen voor in het weekend wil ik nog wel eens iets lekker halen.

Ik vind 1,2 kilo in twee weken wel knap! Mama's van de afvalclub... - Pagina 2 699888
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Supertalentje ma 16 apr 2012 - 1:59

Nicci schreef:
Supertalentje schreef:Gaan jullie ook naar de sportschool? Ik hoef er niet perse gewicht vanaf (denk ik, ben mn weegschaal kwijt Rolling Eyes ) maar echt sporten mis ik wel. .
Je weegschaal kwijt Laughing

Euh..ja... Ik dacht dat ie onder het bed lag, maar zag hem zo gauw niet. Moet ff zoeken dus (of niet, haha!) Maar maakt iemand gebruik van de opvang in de sportschool?

@Aimee: is het een idee om het pas klaar te maken en op te eten als hij op bed ligt voor de nacht?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Supertalentje ma 16 apr 2012 - 1:59

yes1984 schreef:
Razz_ schreef:Ook ik ben sinds 2 weken bezig met afvallen. Al wil het af en toe niet echt lukken *stopt een kaasstengel in haar mond*

Ik vind 1,2 kilo in twee weken wel knap! Mama's van de afvalclub... - Pagina 2 699888

Oh ja, ik ook! Hoe doe je dat met kaasstengels? Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje ma 16 apr 2012 - 2:30

@yes, ja ik ging afbouwen en bleef gewoon dooreten met als gevolg dat ik een raptempo aan kwam.
Heb pas nog op m'n schildklier laten prikken en die werkt ook nog te traag, moet over paar weken nog eens prikken kijken wat ie doet (schommelde voor de zwangerschap ook al).
Na achten eet ik ook niks meer, en koop niks lekkers meer. Enige 'lekkere' in huis zijn de lange vingers voor zoonlief!

Supert ik maak geen gebruik vd opvang bij de fysio. Laat w zoveel mogelijk thuis.

Doen jullie thuis ook oefeningen/sporten en zo ja, wat?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: