Mama's van de afvalclub...
+19
Joss1
Dolphinne
holaagirl
Thunder
Fiebje
Supertalentje
Clapperdie
Kat1980
MissD
Aimee
Pien
PapillonRose
yes1984
_Lana_
-Ieniemienie-
Happydobby
pindaatje
Jazzlyn
Steep
23 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Mama's van de afvalclub...
Ik wil ook wel meedoen. Ik ben vorig jaar januari begonnen en tot nu toe zo'n 10 kilo kwijt. Ik was/ben overspannen (geweest) en daardoor ook weer wat aangekomen. Sinds 3 weken ben ik weer begonnen en ik was na 2 weken alweer 1,5 kilo kwijt. Morgen weer sporten en wegen, ben benieuwd hoeveel er nu af is. Vorige week was ik 80,7. Ik hoop morgen onder of rond de 80. Ik wil graag terug naar 75 kilo.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Supertalentje schreef:yes1984 schreef:Razz_ schreef:Ook ik ben sinds 2 weken bezig met afvallen. Al wil het af en toe niet echt lukken *stopt een kaasstengel in haar mond*
Maargoed ik ben nu 1,2 kilo kwijt en ik moet er nog 9,8 tot mijn eerste doel en daarna wil ik er nog 5 kwijt als het me lukt. Maarja ik vind alles zo lekker en kan er zo moelijk van af blijven. Sommige dagen gaat het super maar nu al 2 dagen bagger.. Vooral de chips mis ik heel erg en qua beweging is het ook niet veel. Maar ik ben wel gestopt met na 20.00 uur dingen te eten en dat vind ik al knap van mezelf ! Ik haal zelf ook geen chips of wat dan ook in huis. Alleen voor in het weekend wil ik nog wel eens iets lekker halen.
Ik vind 1,2 kilo in twee weken wel knap!
Oh ja, ik ook! Hoe doe je dat met kaasstengels?
Dankjewel
Nee haha niet met kaasstengels
Ik ontbijt en lunch gewoon. Eet normaal avondeten (dus gewoon waar ik zin in heb of dat nou pasta is of Hollandse kost)
Ik probeer 1,5 liter vocht binnen te krijgen (ranje light, cola light en thee want ik lust absoluut geen water)
En het belangrijkste is voor mij merk ik wel is geen koekjes, snoepjes en chips eten en na 20.00 ook niks meer naast wat fruit
Gast- Gast
Ik heb net gaan hardlopen, wilde 1 bospad helemaal rennen zonder te lopen en dat is gelukt
Ik doe trouwens geen dieet, werkt niet bij mij, ik eet gewoon 3 keer per dag en als ik honger heb dan neem ik een extra boterham.
Ik doe trouwens geen dieet, werkt niet bij mij, ik eet gewoon 3 keer per dag en als ik honger heb dan neem ik een extra boterham.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Present! Weeg niet meer dan voor mijn zwangerschap, maar wil graag afvallen! Weeg nu 82kg (woog 4 maanden geleden nog 77) en wil naar de 72kg! Pfff maar ik hou zo van lekker eten! Maar zit nu gewoon niet lekker in mijn vel..dus, ik doe mee! Tsjakka! (goed hè, parel?)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik ben volgens mij een doos met tabellen bewerken op het forum, krijg 'm in elk geval niet goed. Dus als iemand het wel lukt en me erin wil zetten, graag Mijn lengte is 1.78m, startgewicht 79 kilo, streefgewicht 70 kilo en al 6 kilo kwijt!
Weet even niet zeker meer wie het wilde weten, maar ik had de eerste tijd ook moeite met zelf goed te eten. Was volledig met A. bezig en vergat heel vaak wat te eten. Dat ging vanzelf beter naarmate we een beetje in een goed ritme zaten. En ik probeerde mezelf er ook steeds aan te herinneren dat ik echt even wat moest eten. Het ontbijt nam ik meestal na de eerste voeding van A., de lunch als ze sliep en met het avondeten keek ik of het beter voor of nadat ze naar bed ging uit kwam. Inmiddels gaat het een stuk makkelijker en eten we gewoon altijd samen.
En over de sportschool, daar ga ik niet heen. Ik vind mezelf er geen type voor. Op zich zou ik best willen, maar ik ken mezelf en ik hou het denk ik niet vol. Vind het te saai en heb niet genoeg motivatie ervoor. Wil wel weer gaan sporten, dus ik bedenk nog even wat ik leuk vind en wat wel of niet handig is qua opvang ondertussen. Ik zit te denken aan hardlopen, kun je doen wanneer je zin hebt en het betere weer komt er hopelijk aan.
Weet even niet zeker meer wie het wilde weten, maar ik had de eerste tijd ook moeite met zelf goed te eten. Was volledig met A. bezig en vergat heel vaak wat te eten. Dat ging vanzelf beter naarmate we een beetje in een goed ritme zaten. En ik probeerde mezelf er ook steeds aan te herinneren dat ik echt even wat moest eten. Het ontbijt nam ik meestal na de eerste voeding van A., de lunch als ze sliep en met het avondeten keek ik of het beter voor of nadat ze naar bed ging uit kwam. Inmiddels gaat het een stuk makkelijker en eten we gewoon altijd samen.
En over de sportschool, daar ga ik niet heen. Ik vind mezelf er geen type voor. Op zich zou ik best willen, maar ik ken mezelf en ik hou het denk ik niet vol. Vind het te saai en heb niet genoeg motivatie ervoor. Wil wel weer gaan sporten, dus ik bedenk nog even wat ik leuk vind en wat wel of niet handig is qua opvang ondertussen. Ik zit te denken aan hardlopen, kun je doen wanneer je zin hebt en het betere weer komt er hopelijk aan.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Jaaaaa wat een leuke club mensen al! En allemaal in hetzelfde schuitje..
Ik ben vandaag best goed bezig, heb iig de cakejes op mijn werk afgeslagen en nu eet ik niks meer voor vanavond..
Ik ga elke maandag wegen, ben benieuwd. Hoop dat ik snel (veel) resultaat zie!
En alle dames, YES WE CAN!
Ik ben vandaag best goed bezig, heb iig de cakejes op mijn werk afgeslagen en nu eet ik niks meer voor vanavond..
Ik ga elke maandag wegen, ben benieuwd. Hoop dat ik snel (veel) resultaat zie!
En alle dames, YES WE CAN!
Gast- Gast
Sporten in de sportschool doe ik niet, totaal geen tijd voor.. Zal werkelijk niet weten wanneer ik daar heen zou moeten gaan..
Tabel: op de 1 of andere manier krijg ik mezelf er ook niet tussen, als iemand dat zou willen doen??
Lengte 1.70, startgewicht: 80 kg, streefgewicht 70 kg.. (en daarna zie ik wel weer verder)
Tabel: op de 1 of andere manier krijg ik mezelf er ook niet tussen, als iemand dat zou willen doen??
Lengte 1.70, startgewicht: 80 kg, streefgewicht 70 kg.. (en daarna zie ik wel weer verder)
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben ook nog steeds bezig met afvallen.
De afgelopen weken is dat vrij goed gegaan. In iets meer dan een week was ik 2 kilo afgevallen.
Maar dat kwam omdat ik absoluut geen eetlust had nadat op 1 april mn vriend het heeft uitgemaakt. Een iets minder leuke reden dus.
Maar dat gaat nu gelukkig weer beter, want echt gezond is dat natuurlijk ook niet.
In totaal ben ik nu 5 kilo afgevallen sinds 5 maart.
Ik weeg nu 81 kilo ongeveer bij 1.78 meter
Ik wil graag naar de 75 kilo, dus heb nog wel even te gaan denk ik
Vanavond heb ik wel weer lekker gezwommen (had ik ook al 2 weken niet meer gedaan). Heb het wel rustiger aangedaan, kreeg wat last van mn nek. Heb nu 40 banen borstcrawl en nog een paar banen school- en rugslag gezwommen.
Ik doe dus weer gezellig mee met dit clubje!
De afgelopen weken is dat vrij goed gegaan. In iets meer dan een week was ik 2 kilo afgevallen.
Maar dat kwam omdat ik absoluut geen eetlust had nadat op 1 april mn vriend het heeft uitgemaakt. Een iets minder leuke reden dus.
Maar dat gaat nu gelukkig weer beter, want echt gezond is dat natuurlijk ook niet.
In totaal ben ik nu 5 kilo afgevallen sinds 5 maart.
Ik weeg nu 81 kilo ongeveer bij 1.78 meter
Ik wil graag naar de 75 kilo, dus heb nog wel even te gaan denk ik
Vanavond heb ik wel weer lekker gezwommen (had ik ook al 2 weken niet meer gedaan). Heb het wel rustiger aangedaan, kreeg wat last van mn nek. Heb nu 40 banen borstcrawl en nog een paar banen school- en rugslag gezwommen.
Ik doe dus weer gezellig mee met dit clubje!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Hè bah, Dolphinne! Jullie hadden toch al best een tijdje een relatie?
Thunder- Kletskop
Nee nog niet zo heel lang. In Oktober was ik ook weer single.
We hadden nu bijna 4 maand iets
Dolphinne- Prater
Naam | Lengte | Startgewicht | Streefgewicht | Al afgevallen |
Aimee | 1.83m | 84 kg | 75 kg | |
Parel | 1.77m | 86.3 kg | 70 | 3.3 kg |
yes1984 | 104 kg (nu 78 kg) | 68 kg | 26 kg | |
Clapperdie | 1.73m | 65 kg | 60 kg | |
MissD | 1.58 | 63 kg | Nu 58, dan 55kg | niets... |
Dolphinne | 1,78 | 85,9 | 75 | 4,9 |
Dolphinne- Prater
Oh, dan heb ik gemist dat je vorige relatie ook beëindigd was. Sorry.Dolphinne schreef:Nee nog niet zo heel lang. In Oktober was ik ook weer single.
Thunder- Kletskop
Ik ben weer in vorm gekomen door heel veel te wandelen. Heb ik na de bevalling veel gedaan. Verder eigenlijk no niks er aan gedaan. Let er wel op wat ik allemaal eet. Ik koop met de boodschappen bewust bijna geen snaaidingen. Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik ben aangekomen tijdens de zwangerschap en wat ik nu weeg, we hebben geen weegschaal. Maar ik heb mijn oude figuur weer terug. Verder ontbijt ik gelijk met mijn zoontje. Als hij de fles krijgt, eet ik ondertussen mijn brood. En ik hou niet vd sportschool. Heb eerder wel zumba gedaan, dat is wel erg leuk. Maar goed om daar nu weer een duur abonnement voor te nemen. Ik wil dus niet afvallen, maar wens jullie allemaal succes.
Gast- Gast
Rataplan schreef:Oh, dan heb ik gemist dat je vorige relatie ook beëindigd was. Sorry.Dolphinne schreef:Nee nog niet zo heel lang. In Oktober was ik ook weer single.
Geeft niks. Ik heb er toen ook niet veel/niks over op het forum gezet geloof ik.
Dolphinne- Prater
Dolphinne schreef:
Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Al afgevallen Aimee 1.83m 84 kg 75 kg Parel 1.77m 86.3 kg 70 3.3 kg yes1984 104 kg (nu 78 kg) 68 kg 26 kg Clapperdie 1.73m 65 kg 60 kg MissD 1.58 63 kg Nu 58, dan 55kg niets... Dolphinne 1,78 85,9 75 4,9 Razz_ 76 kg 65/60 kg 1,3 kg
Gast- Gast
Ik ga ook niet naar de sportschool. Ik eet nu minder (wel genoeg). En loop veel met J. Ik denk dat bij mij de borstvoeding ook heeft geholpen met afvallen. En de hele situatie met de operatie e.d.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Goedemorgen,
Iedereen weer goed begonnen vandaag?
Gisteren kwam mijn man thuis met een hele berg chocola ( was in de aanbieding??!! ), nou ja ik heb me dus niet in kunnen houden.
Ik zit er trouwens aan te denken om weight watchers te gaan doen. Maar ik ben er op een of andere manier nog niet aan toe , omdat ik nu nog kan eten wat ik wil, denk ik ( jaja, wat een slap excuus!! ). Aan de andere kant, als ik dat niet zou doen, zou ik misschien wel sneller afvallen.
Er is wel een leuke aanbieding.
Qua bewegen gaat het hier goed. Echt sporten doe ik nog niet, maar ik wandel ( bijna ) iedere dag zeker wel een uur minimaal. En dan heb ik nog niet eens meegeteld hoevaak ik de trap op en afloop en heen en weer loop in huis ivm met de tweeling. De beweging zit wel goed. Ik wil nog wel buikspieroefeningen gaan doen, maar mijn buik ziet er opzich wel okee uit.
Succes!
Iedereen weer goed begonnen vandaag?
Gisteren kwam mijn man thuis met een hele berg chocola ( was in de aanbieding??!! ), nou ja ik heb me dus niet in kunnen houden.
Ik zit er trouwens aan te denken om weight watchers te gaan doen. Maar ik ben er op een of andere manier nog niet aan toe , omdat ik nu nog kan eten wat ik wil, denk ik ( jaja, wat een slap excuus!! ). Aan de andere kant, als ik dat niet zou doen, zou ik misschien wel sneller afvallen.
Er is wel een leuke aanbieding.
Qua bewegen gaat het hier goed. Echt sporten doe ik nog niet, maar ik wandel ( bijna ) iedere dag zeker wel een uur minimaal. En dan heb ik nog niet eens meegeteld hoevaak ik de trap op en afloop en heen en weer loop in huis ivm met de tweeling. De beweging zit wel goed. Ik wil nog wel buikspieroefeningen gaan doen, maar mijn buik ziet er opzich wel okee uit.
Succes!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pffff hier weer een slechte dag. Ik baal zo dat ik het niet vol kan houden.
Thuis gaat het prima (haal niks lekker sin huis) maar dan kom ik vandaag op mn werk en dan staat er weer een hele pot met snoep en chocola. Nou na een halve dag wel te kwijlen kon ik het niet laten. En na 1, kwam 2, en 3 snoepjes. Ga oz maar door. Pffff
Nu zit ik toch te twijfelen om iets met shakies ed te doen. Gewoon om me op weg te helpen.
Wie heeft hier ervaring mee? Weke heb je gebruikt, hoe duur was het en wat is het resultaat?
Het lukt me trouwens maar niet op die tabel in te vullen??
Kan iemand dat v oor me doen haha?
-Ieniemienie- 1.69cm lang, startgewicht 75, steefgewicht 55-60, afgevallen tot nu toe 5kg
Thuis gaat het prima (haal niks lekker sin huis) maar dan kom ik vandaag op mn werk en dan staat er weer een hele pot met snoep en chocola. Nou na een halve dag wel te kwijlen kon ik het niet laten. En na 1, kwam 2, en 3 snoepjes. Ga oz maar door. Pffff
Nu zit ik toch te twijfelen om iets met shakies ed te doen. Gewoon om me op weg te helpen.
Wie heeft hier ervaring mee? Weke heb je gebruikt, hoe duur was het en wat is het resultaat?
Het lukt me trouwens maar niet op die tabel in te vullen??
Kan iemand dat v oor me doen haha?
-Ieniemienie- 1.69cm lang, startgewicht 75, steefgewicht 55-60, afgevallen tot nu toe 5kg
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik kom net bij de sportschool vandaan. Ben 0,2 kwijt. Niet waar ik op hoopte, maar toch een stap in de goede richting.
Ienieminie: ik gebruik eiwit shakes. Ik heb een tijdje terug een cursus gevolgd bij herbalife en eiwitten staan daarbij centraal.
Ienieminie: ik gebruik eiwit shakes. Ik heb een tijdje terug een cursus gevolgd bij herbalife en eiwitten staan daarbij centraal.
Thunder- Kletskop
Ieniemienie, mijn zusje heeft shakes gedaan, van de Tuinen. Ze is nu 8 kg kwijt.
Ik ben er ook over na aan het denken om het allemaal een handje te helpen, maar ja uiteindelijk moet je toch je voedingspatroon aanpassen.
Hier ging vandaag redelijk goed, enige zondige waren dus de lange vingers..........
vandaag niet gesport maar gewerkt dus morgen weer in beweging en me maar weer eens wegen al ben ik bang dat er niet veel af is.
Rataplan, wat had jezelf voor ogen of gewild?
Ik ben er ook over na aan het denken om het allemaal een handje te helpen, maar ja uiteindelijk moet je toch je voedingspatroon aanpassen.
Hier ging vandaag redelijk goed, enige zondige waren dus de lange vingers..........
vandaag niet gesport maar gewerkt dus morgen weer in beweging en me maar weer eens wegen al ben ik bang dat er niet veel af is.
Rataplan, wat had jezelf voor ogen of gewild?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Fiebje, ik had gehoopt net onder de 80 te komen deze week. Ik woog vanavond 80,5.
Thunder- Kletskop
@ Rataplan: Het is er in ieder geval af en niet aan, ook al gaat het dan wat langzamer.
Ik ben opzich niet slecht bezig, maar ik merk dat ik er nog niet echt aan toe ben om af te vallen, de knop is nog niet om zeg maar. Ik hoop dat dat snel gaat gebeuren , maar ik zal er toch echt zelf iets aan moeten doen.
Ik ben opzich niet slecht bezig, maar ik merk dat ik er nog niet echt aan toe ben om af te vallen, de knop is nog niet om zeg maar. Ik hoop dat dat snel gaat gebeuren , maar ik zal er toch echt zelf iets aan moeten doen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Vandaag op de weegschaal gestaan en ik ben 1,5 kilo kwijt ! (ben bezig sinds 2-4'12)
Gast- Gast
Razz_ | 76 kg | 65/60 kg | 1,5 kg | |
Gast- Gast
Razz_ | 76 kg | 65/60 kg | 1,5 kg | |
Ienieminie | 1.69m | 75kg | 55-60 kg | 5 kg |
Lana: herkenbaar! Ik wil wel heel graag mijn eigen figuur(en het liefst nog wat strakker ) terug, maar ben nog niet zo gemotiveerd dat ik ook bereid ben om de lekkere dingen te laten staan... Jij geeft ook borstvoeding toch? Heb jij daardoor ook constant zo'n gigantische honger?
Razz: Wat knap! Goed bezig
Fiebje: Shakes kunnen natuurlijk wel tijdelijk werken, om kilo's te verliezen. Maar de valkuil is dan wanneer je weer gewoon gaat eten, je je eetpatroon niet hebt aangepast en alles er zo weer aan zit...
Ik heb net skates gekocht bij de aldi(30 euro)! Ik ben geen sporter, maar wij wonen aan een grote recreatieplas en regelmatig daar een rondje omheen skaten moet me toch wel gaan lukken (kan ik ook makkelijker doen als Luuk op bed ligt). Heb net al een klein rondje gemaakt en dacht zo weg te skaten, maar dat viel vies tegen Ik ben echt een angstige stijve hark geworden!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Afvalclub 20-30 kg (VOL)
» Afvalclub #2!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» Afvalclub 20-30 kg (VOL)
» Afvalclub #2!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: