voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Wij hebben al heel wat mensen ingelicht, vooral de laatste week. Zaterdagavond vertellen we het aan onze vriendengroep en dan wachten we maandagavond nog op de termijnecho. Vanaf dinsdag mag dan iedereen het weten, dan gooi ik het op facebook!nillis schreef:
@ Snoes, wat een mooie echo. Bij ons zag je met 7 weken echt niet zoveel als bij jou. Wanneer gaan jullie het mensen vertellen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk zeg. Verheug je je erop dat het straks geen geheim meer is?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja, énorm! Kan niet wachten om het zaterdag te vertellen en om het na de termijnecho gewoon openbaar te maken!Filoria schreef:Wat leuk zeg. Verheug je je erop dat het straks geen geheim meer is?
Snoes- Lady Post-a-lot
Heb je een dak waar een beetje makkelijk op te klimmen is?
Filoria- Ratel
Het zal vast aan mij liggen, maar ik snap niet wat je bedoelt? Haha sorry hoorFiloria schreef:Heb je een dak waar een beetje makkelijk op te klimmen is?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Het zal vast aan mij liggen, maar ik snap niet wat je bedoelt? Haha sorry hoorFiloria schreef:Heb je een dak waar een beetje makkelijk op te klimmen is?
Dan kun je het van de daken schreeuwen ;-)
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@ Snoes; wat een mooie echo!!! leuk om het iedereen te vertellen! Leuke reacties gehad?
@Jane-Doe; geniet van jullie nachtje weg! Veel plezier in de sauna!
@Roos; zou leuk zijn idd als je het je schoonzus en zwager nog live kunt vertellen
Wat kun je toch heerlijk wandelen op de veluwe he waar ben je geweest?
Ik heb vooral geslapen vandaag tot een uur of 14.00 toen was ik helaas al weer wakker...
We zijn nog ff naar de rommelmarkt geweest. Was leuk! Vannacht nog een nachtje werken en dan ben ik er weer vanaf!!!
@Nillis; geniet lekker van de vrije dagen!
@all
Ben ff een paar dagen niet geweest. Wat een boel geschreven alweer!
Ik zit weer gezellig in het nachtleven. Vandaag niet al te best geslapen, tot 2 uur maar.
Daarna er gezelllig even uit geweest, naar de rommelmarkt en terrasje gezeten met mijn man
Nog 1 nachtje te gaan en dan zit het er weer op!! Heerlijk!!
Ga nog ff slapen denk ik
@Jane-Doe; geniet van jullie nachtje weg! Veel plezier in de sauna!
@Roos; zou leuk zijn idd als je het je schoonzus en zwager nog live kunt vertellen
Wat kun je toch heerlijk wandelen op de veluwe he waar ben je geweest?
Ik heb vooral geslapen vandaag tot een uur of 14.00 toen was ik helaas al weer wakker...
We zijn nog ff naar de rommelmarkt geweest. Was leuk! Vannacht nog een nachtje werken en dan ben ik er weer vanaf!!!
@Nillis; geniet lekker van de vrije dagen!
@all
Ben ff een paar dagen niet geweest. Wat een boel geschreven alweer!
Ik zit weer gezellig in het nachtleven. Vandaag niet al te best geslapen, tot 2 uur maar.
Daarna er gezelllig even uit geweest, naar de rommelmarkt en terrasje gezeten met mijn man
Nog 1 nachtje te gaan en dan zit het er weer op!! Heerlijk!!
Ga nog ff slapen denk ik
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Wordt toch een beetje moedeloos als ik je stukje over cyclussen lees filori
Ik ben natuurlijk al bij de gyn geweest,na mijn cyclus van dik 100 dagen. Hij onderneemt nu alleen iets als mijn cyclus langer dan 8 weken is.
Wat wel zo is,is dat een langere cyclus vlak na t stoppen met de pil ook nog op ontpillen kan duiden he....
Ik ben natuurlijk al bij de gyn geweest,na mijn cyclus van dik 100 dagen. Hij onderneemt nu alleen iets als mijn cyclus langer dan 8 weken is.
Wat wel zo is,is dat een langere cyclus vlak na t stoppen met de pil ook nog op ontpillen kan duiden he....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Oh haha sorry hoor, Belg he .Smaragdje schreef:Snoes schreef:Het zal vast aan mij liggen, maar ik snap niet wat je bedoelt? Haha sorry hoorFiloria schreef:Heb je een dak waar een beetje makkelijk op te klimmen is?
SB: Wij hebben echt alleen maar leuke reacties gehad, hele enthousiaste, lieve en vaak emotionele reacties.
JaneDoe: Geniet van je nachtje/dagje weg meid!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Oh haha sorry hoor, Belg he .Smaragdje schreef:Snoes schreef:Het zal vast aan mij liggen, maar ik snap niet wat je bedoelt? Haha sorry hoorFiloria schreef:Heb je een dak waar een beetje makkelijk op te klimmen is?
Aha, komt het daardoor
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Pff wat een rotdag vandaag zeg...
Collega, tevens maatje van me heeft te horen gekregen dat hij hiv heeft
Collega, tevens maatje van me heeft te horen gekregen dat hij hiv heeft
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@ Snoes,heb je je ouders nu ook het voortraject van de zwangerschap vertelt of alleen dat je zwanger bent. leuk he vertellen. ik vond dat ook zo leuk.
@ Linnie, dat is mooi shit voor je vriend. Heeft hij veel klachten en wat gaan ze verder doen?
@Filoria, dat heb je netjes beschreven met de cyclussen.
@ all, hier nog steeds weinig bijzonderheden. Wilden naar Obelink maar op de site staat dat de tent niet op voorraad is, dus straks even bellen en anders niet gaan.
@ Linnie, dat is mooi shit voor je vriend. Heeft hij veel klachten en wat gaan ze verder doen?
@Filoria, dat heb je netjes beschreven met de cyclussen.
@ all, hier nog steeds weinig bijzonderheden. Wilden naar Obelink maar op de site staat dat de tent niet op voorraad is, dus straks even bellen en anders niet gaan.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Linnie, wat heftig zeg! Weet hij ook hoe hij eraan komt?
Snoes, wat een mooie echo! Maandag zal je wel al een groot verschil zien! Leuk dat je na dit weekend van de daken mag schreeuwen dat je zwanger bent
JaneDoe, begrijp ik goed dat jouw cyclus zo lang/onregelmatig is? Wat rot ... en zeker als de gynaecoloog nog niks onderneemt.
Mijn zwager heeft me verteld dat hij en zijn vriendin al zo'n twee jaar bezig zijn voor een kindje en ik ben daar best wel van ondersteboven. Ik vind het zó rot voor ze. Zeker als ik zie hoe ze met mijn dochter omgaan. Mijn schoonzus is nu met een hormoonbehandeling bezig en als het daar niet mee lukt gaan ze waarschijnlijk toch voor IVF. Ik zou me nu wel heel schuldig voelen als ik zwanger word, maar mijn zwager heeft gezegd dat we ons daar vooral niet druk over moeten maken.
Snoes, wat een mooie echo! Maandag zal je wel al een groot verschil zien! Leuk dat je na dit weekend van de daken mag schreeuwen dat je zwanger bent
JaneDoe, begrijp ik goed dat jouw cyclus zo lang/onregelmatig is? Wat rot ... en zeker als de gynaecoloog nog niks onderneemt.
Mijn zwager heeft me verteld dat hij en zijn vriendin al zo'n twee jaar bezig zijn voor een kindje en ik ben daar best wel van ondersteboven. Ik vind het zó rot voor ze. Zeker als ik zie hoe ze met mijn dochter omgaan. Mijn schoonzus is nu met een hormoonbehandeling bezig en als het daar niet mee lukt gaan ze waarschijnlijk toch voor IVF. Ik zou me nu wel heel schuldig voelen als ik zwanger word, maar mijn zwager heeft gezegd dat we ons daar vooral niet druk over moeten maken.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Meiden met een lange en onregelmatige cyclus, probeer je niet te veel aan de 35 dagen vast te houden. Mijn cyclus was 37-29-41 en als het deze ronde niet raak zou zijn dan had ik weer een cyclus van 39 dagen.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Hij is homo, dus waarschijnlijk onveilige sex. Wel steeds bloed laten prikken enzo. Ze gaan wat onderzoeken doen en dan kijken wanneer hij aan de medicijnen kan.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik had vanmorgen een knalpositieve ovutest!
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:Ik had vanmorgen een knalpositieve ovutest!
Dan weet je wat je moet gaan doen! haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Muurvlindertje schreef:Ik had vanmorgen een knalpositieve ovutest!
Dan weet je wat je te doen staat
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
@ snoes; fijn die leuke reacties!
@Linnie; heftig nieuws zeg! Lijkt me heel naar als je daarmee te maken krijgt.
@ Takkie; naar bericht van je zwager. Zeker nu jullie zelf weer willen proberen zwanger te raken.
@ muurvlindertje; dat wordt klussen!
Hier verder geen nieuws!
Heerlijk dat het nachtleven weer voorbij is!
Vanavond lekker met mijn schat op de bank en morgen vrij
@Linnie; heftig nieuws zeg! Lijkt me heel naar als je daarmee te maken krijgt.
@ Takkie; naar bericht van je zwager. Zeker nu jullie zelf weer willen proberen zwanger te raken.
@ muurvlindertje; dat wordt klussen!
Hier verder geen nieuws!
Heerlijk dat het nachtleven weer voorbij is!
Vanavond lekker met mijn schat op de bank en morgen vrij
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Nillis, ja dat hebben we ook verteld inderdaad. Vonden ze wel moeilijk om te horen, maar ze begrepen ook wel dat we het voor onszelf hebben gehouden.
Takkie, dankjewel. Wat rot van je zwager, weet hij dat jullie ook voor een kindje bezig zijn?
Muurvlindertje, wat fijn! Weet je weer wat doen
SB, geniet van je vrije dag morgen!
Takkie, dankjewel. Wat rot van je zwager, weet hij dat jullie ook voor een kindje bezig zijn?
Muurvlindertje, wat fijn! Weet je weer wat doen
SB, geniet van je vrije dag morgen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Muurvlindertje: heb jij ooit nog mijn reacties op posts van jou gelezen? Ik heb niet echt het idee dat je ook leest wat andere meiden hier typen... Maar goed. Fijn dat je eisprong eraan zit te komen.
Snoes: ik moet ook niet proberen grappig te zijn, zal het niet meer doen Veel plezier zaterdagavond met het vertellen! Denk je dat je vrienden het een beetje verwachten?
Roos: ik hoop ook voor je dat je gauw zwanger wordt Heb je het idee dat je je eisprong al gehad hebt deze ronde?
Nillis: nog gelukt met de tent? Fijne vakantie nog eventjes!
Mzcharlotte: ben wel benieuwd of jij al ongesteld bent geworden?
SleepingBeauty: fijn dat je weer eventjes een normaal ritme hebt nu! Ben je erg moe geworden van die rare slaaptijden? Geniet van je vrije dag morgen in elk geval!
JaneDoe: hoe was je saunadagje? Over het cyclusverhaal: jij zit nog binnen het jaar na het stoppen met de pil toch? Dan valt er sowieso niet echt iets zinnigs over te zeggen geloof ik... Dan snap ik ook wel dat jouw gyn geen actie onderneemt. Wanneer is het jaar om voor jou?
Takkie: wat lief dat je zo met je zwager meeleeft zeg.
Muis: pff dat met die 35 dagen van mij wordt helemaal uit z'n verband gerukt geloof ik! Ik ben zelf zwanger geworden na een 'cyclus' van anderhalf jaar, dus weet dat er genoeg uitzonderingen zijn. Ik zeg alleen dat de kans kleiner wordt, niet dat de kans niet bestaat. Maar goed, jouw reactie is lief bedoeld natuurlijk.
Linnie: heftig nieuws!
Wie heeft er ook naar 'draagmoeder gezocht' gekeken gisteren? Dat programma heeft me wel even aan het denken gezet... Er zit een moeder bij die al drie kinderen heeft. De vierde kan ze niet zelf meer dragen omdat haar baarmoeder operatief verwijderd moest worden. Nu wil een vriendin van haar wel draagmoeder zijn. Ik vind het nogal wat voor een vierde kind. Hoe denken jullie daarover?
Het deed me even beseffen hoe fijn het eigenlijk is dat wij Tomas al hebben. Hoe graag ik ook nog een kindje zou willen: voor hem, voor ons, voor het kindje zelf (want Tomas gaat een superlieve grote broer zijn, dat weet ik zeker!)... we hebben Tomas al En ik wil absoluut niet dat we vergeten van hem te genieten.
Snoes: ik moet ook niet proberen grappig te zijn, zal het niet meer doen Veel plezier zaterdagavond met het vertellen! Denk je dat je vrienden het een beetje verwachten?
Roos: ik hoop ook voor je dat je gauw zwanger wordt Heb je het idee dat je je eisprong al gehad hebt deze ronde?
Nillis: nog gelukt met de tent? Fijne vakantie nog eventjes!
Mzcharlotte: ben wel benieuwd of jij al ongesteld bent geworden?
SleepingBeauty: fijn dat je weer eventjes een normaal ritme hebt nu! Ben je erg moe geworden van die rare slaaptijden? Geniet van je vrije dag morgen in elk geval!
JaneDoe: hoe was je saunadagje? Over het cyclusverhaal: jij zit nog binnen het jaar na het stoppen met de pil toch? Dan valt er sowieso niet echt iets zinnigs over te zeggen geloof ik... Dan snap ik ook wel dat jouw gyn geen actie onderneemt. Wanneer is het jaar om voor jou?
Takkie: wat lief dat je zo met je zwager meeleeft zeg.
Muis: pff dat met die 35 dagen van mij wordt helemaal uit z'n verband gerukt geloof ik! Ik ben zelf zwanger geworden na een 'cyclus' van anderhalf jaar, dus weet dat er genoeg uitzonderingen zijn. Ik zeg alleen dat de kans kleiner wordt, niet dat de kans niet bestaat. Maar goed, jouw reactie is lief bedoeld natuurlijk.
Linnie: heftig nieuws!
Wie heeft er ook naar 'draagmoeder gezocht' gekeken gisteren? Dat programma heeft me wel even aan het denken gezet... Er zit een moeder bij die al drie kinderen heeft. De vierde kan ze niet zelf meer dragen omdat haar baarmoeder operatief verwijderd moest worden. Nu wil een vriendin van haar wel draagmoeder zijn. Ik vind het nogal wat voor een vierde kind. Hoe denken jullie daarover?
Het deed me even beseffen hoe fijn het eigenlijk is dat wij Tomas al hebben. Hoe graag ik ook nog een kindje zou willen: voor hem, voor ons, voor het kindje zelf (want Tomas gaat een superlieve grote broer zijn, dat weet ik zeker!)... we hebben Tomas al En ik wil absoluut niet dat we vergeten van hem te genieten.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:
Ik breek even in hoor... Ik heb geen leven op het moment Ik heb vanmorgen om 6 uur deze afl. even gekeken omdat ik niet meer kon slapen... En ik moet zeggen dat dit ook door me heen ging. Vind het behoorlijk ver gaan voor een vierde kindje.... Ik zou persoonlijk op dat moment dus zo blij zijn met de kinderen die ik al zou hebben. En vind het ook nogal wat om het voor een ander te doen moet ik eerlijk bekennen. Ook die reis ernaartoe, het hele traject, de kinderen mee ed. In haar situatie zou ik trouwens ook enorm blij zijn, dat ik er zelf nog ben... is niet zomaar iets wat er met haar gebeurde...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hallooooo! Even een ego post hoor, ik ga morgen op alle posts van iedereen reageren
Wij hebben heerlijk genoten van ons nachtje weg; suuupermooi hotel, en de sauna was heerlijk! Althans...de sauna's zelf zijn niet echt mijn ding merkte ik, veelste warm , maar de baden erom heen, en vooral de Hammam behandeling was héérlijk!
Alleen de eindafrekening was best even slikken..... Maar goed, genoten hebben we zeker!
@Filoria, ik zit inderdaad nog binnen het jaar, wij zijn sinds eind oktober bezig. Sinds wanneer jullie? Ik zit morgen alweer op dag 35...mijn saunadagje is achter de rug, dus die menstruatie mag nu wel snel komen!
@Degene die het schema altijd bijhield.... zou je het (bijgewerkte) schema weer willen plaatsen? ik wil het zelf wel doen, maar heb geen idee hoe het moet. Volgens mij is er aardig wat veranderd, en zijn er heel wat mensen afgehaakt.
Wij hebben heerlijk genoten van ons nachtje weg; suuupermooi hotel, en de sauna was heerlijk! Althans...de sauna's zelf zijn niet echt mijn ding merkte ik, veelste warm , maar de baden erom heen, en vooral de Hammam behandeling was héérlijk!
Alleen de eindafrekening was best even slikken..... Maar goed, genoten hebben we zeker!
@Filoria, ik zit inderdaad nog binnen het jaar, wij zijn sinds eind oktober bezig. Sinds wanneer jullie? Ik zit morgen alweer op dag 35...mijn saunadagje is achter de rug, dus die menstruatie mag nu wel snel komen!
@Degene die het schema altijd bijhield.... zou je het (bijgewerkte) schema weer willen plaatsen? ik wil het zelf wel doen, maar heb geen idee hoe het moet. Volgens mij is er aardig wat veranderd, en zijn er heel wat mensen afgehaakt.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Filoria, ik vond het ook een beetje uit zijn verband gerukt, vandaar dat ik reageerde. Zeker het eerste jaar kan je cyclus nog van slag zijn door de hormonen, en moet je jezelf niet helemaal gek maken. Ben je langer bezig dan gaat jouw verhaal wel op. Bedoelde het goed en opbeurend, want de meeste meiden zitten pas in de 1e 6 maanden en anders gaan ze zich misschien onnodig druk maken.
Was absoluut geen aanval naar jou hoor (al geloof ik dat je dat wel begreep )
Was absoluut geen aanval naar jou hoor (al geloof ik dat je dat wel begreep )
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Euh... euh ja... Ze waren knalpositief na een halve minuut ofzo, terwijl er respectievelijk 2 minuten en 5 minuten voor stond. We zijn echt hevig in shock en juist nu vertrouw ik het allemaal niet haha. Maandag maar naar de huisarts.
Oh ja, needless to say, maar degenen die mij op Facebook hebben en dit lezen, ssssttt please!
Oh ja, needless to say, maar degenen die mij op Facebook hebben en dit lezen, ssssttt please!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012