voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Parel, wat lief, dank je wel :-) Ik ga toch gewoon morgen ochtend testen. Voel me inmiddels ook wat beter en wil vanavond gewoon even lekker met mijn vriend genieten. En iderdaad, hij is positief of negatief, heb me inmiddels in kunnen stellen op een negatieve test!
JaneDoe, is moeilijk te zeggen omdat je er een cyclus van 126 dagen tussen hebt zitten. Ik zou proberen om je laatste cyclus voorbij te gaan en dan te testen.
JaneDoe, is moeilijk te zeggen omdat je er een cyclus van 126 dagen tussen hebt zitten. Ik zou proberen om je laatste cyclus voorbij te gaan en dan te testen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Succes morgenvroeg slaatje! Hopelijk een positieve test!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
@ Filoria; Gefeliciteerd met je nieuwe functie, klinkt erg goed!
@ Linnie; Spannend!
@ Janedoe; Ik vind het nog netjes dat je een compromis probeert te sluiten met zijn baas, zo komen jullie hem nog aardig tegemoet! Hoe heeft hij er op gereageerd? Ik vind ook echt dat hij niet zomaar een vakantie kan afpakken.
Ik zou bij jou denk ik van 44 dagen uitgaan. Heb je toevallig getemperatuurd of ovulatietesten gedaan? Anders zou je 2 weken na je ovulatie kunnen testen...
@ Nillis; Spannend! Denk je dat je kunt wachten tot dinsdag
@ Roos; Ik heb precies hetzelfde met de testen, wil niet weten hoeveel ik er al gedaan heb. Mijn man gaat al zuchten als ik er weer in huis haal.
@ Slaatje; Kan me voorstellen dat je baalt van weer ziekenhuisbezoeken! En dat de komende twee weken maar om mogen vliegen voor je En toch nog wel spannend, misschien worden de komende twee weken wel veel leuker dan verwacht!!
@ Stitch; Ook al spannend! Ben benieuwd of je je kan inhouden met testen!
@ Filoria; Ik zou ook wel in de toekomst willen kijken, als we toch eens zeker wisten dat we volgend jaar allemaal zwanger zouden zijn!
@ Smaragdje; Ik vind het ook echt bijzonder dat je nog borstvoeding geeft!
@ Sanne-84; Ik dacht dat je ongesteld geworden was, maar je had 'alleen' een negatieve test? Dan is het toch nog wel spannend dan!
Ik zit vandaag op dag 40, ben er nog steeds van overtuigd dat het een deze dagen gaat komen. Mijn man vindt me ook al erg prikkelbaar Verder ben ik gewoon 5 dagen vrij, dat komt echt nooit voor! Heb allemaal leuke dingen gepland staan en het mooie weer helpt ook wel mee.
@ Linnie; Spannend!
@ Janedoe; Ik vind het nog netjes dat je een compromis probeert te sluiten met zijn baas, zo komen jullie hem nog aardig tegemoet! Hoe heeft hij er op gereageerd? Ik vind ook echt dat hij niet zomaar een vakantie kan afpakken.
Ik zou bij jou denk ik van 44 dagen uitgaan. Heb je toevallig getemperatuurd of ovulatietesten gedaan? Anders zou je 2 weken na je ovulatie kunnen testen...
@ Nillis; Spannend! Denk je dat je kunt wachten tot dinsdag
@ Roos; Ik heb precies hetzelfde met de testen, wil niet weten hoeveel ik er al gedaan heb. Mijn man gaat al zuchten als ik er weer in huis haal.
@ Slaatje; Kan me voorstellen dat je baalt van weer ziekenhuisbezoeken! En dat de komende twee weken maar om mogen vliegen voor je En toch nog wel spannend, misschien worden de komende twee weken wel veel leuker dan verwacht!!
@ Stitch; Ook al spannend! Ben benieuwd of je je kan inhouden met testen!
@ Filoria; Ik zou ook wel in de toekomst willen kijken, als we toch eens zeker wisten dat we volgend jaar allemaal zwanger zouden zijn!
@ Smaragdje; Ik vind het ook echt bijzonder dat je nog borstvoeding geeft!
@ Sanne-84; Ik dacht dat je ongesteld geworden was, maar je had 'alleen' een negatieve test? Dan is het toch nog wel spannend dan!
Ik zit vandaag op dag 40, ben er nog steeds van overtuigd dat het een deze dagen gaat komen. Mijn man vindt me ook al erg prikkelbaar Verder ben ik gewoon 5 dagen vrij, dat komt echt nooit voor! Heb allemaal leuke dingen gepland staan en het mooie weer helpt ook wel mee.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Janedoe: geen idee welke dag jij t beste kan aanhouden.. Denk dat ik dan ook voor de.44 zou gaab. En hopenlijk blijkt dan dat je of zwanger,bent, of ongesteld wordt zodat je cyclus wat regelmatiger wordt.
Weegschaal, ben idd nog niet ongesteld. Tuurlijk hoop ik nog dat ik dat ook niet wordt en dat ik gewoon te vroeg heb getest. Maar ben er wel wat nychterder in, ik denk dat feit dat t mn eerste ronde, eerste test was, veel meespeelde in spannimg.
Valt me op dat hier meerdere meiden beetje chaggie zijn voor ze ongesteld moeten worden;p
Weegschaal, ben idd nog niet ongesteld. Tuurlijk hoop ik nog dat ik dat ook niet wordt en dat ik gewoon te vroeg heb getest. Maar ben er wel wat nychterder in, ik denk dat feit dat t mn eerste ronde, eerste test was, veel meespeelde in spannimg.
Valt me op dat hier meerdere meiden beetje chaggie zijn voor ze ongesteld moeten worden;p
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste kindje | Bijzonderheid |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | 1e | |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | Juni 2012; start clomid 50mg |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | 2e | |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | 1e | |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | 1e | |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | |
Smaragdje | 22/29 | Januari 2012 | 2e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | 2e | |
Highway | 28/27 | Maart 2012 | 1e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Dikkie Dik | April 2012 | |||
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Spetterdespat | 28/26 | April 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Mysterious | 31/31 | Mei 2012 | 1e | |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Birgit | Juli 2012 | 1e | ||
Takkie | Juli 2012 | 2e | ||
Mom-of-2 | 29/35 | Eind 2012 | 3e | |
Weegschaal- Kletskop
sanne-84 schreef:
Merk je dat aan de reacties of omdat we het zelf zeggen
Heb jij normaal wel een vaste cyclus? En wanneer zou je dan ongesteld moeten worden? Het is meestal niet gelijk raak, maar het kan wel, dus ik duim!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:sanne-84 schreef:
Merk je dat aan de reacties of omdat we het zelf zeggen
Heb jij normaal wel een vaste cyclus? En wanneer zou je dan ongesteld moeten worden? Het is meestal niet gelijk raak, maar het kan wel, dus ik duim!
Haha kan idd verkeerd oberkomen, maar zei dat omdat jullie t zelf aangeven;)
Mijn cyclussen varieren van 27 tot 29 dagen, dus redelijk gelijk. Zit morgen op dag 27. Had waarschijnlijk een te grote fantasie voor me, en sta nu weer.in de realiteit. En die is dat t nu nog alle kanten op kan
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Is er iemand die in het schema mijn leeftijd wil aanpassen? We zijn nu allebei 27
Wil t best zelf veranderen, maar geen idee hoe...
@Slaatje, suc6 met testen enne....meldplicht he!!
@Weegschaal - het compromis wat mijn vriend wilde sluiten met zijn baas is niet goed genoeg. Hij moét nu dus zijn hele vakantie terugkomen. Althans, hij moet kiezen; of zijn weekendje met zn voetbalvrienden (volgend weekend) afzeggen en gaan werken (maar dat weekend is al helemaal betaald) of onze vakantie gaan werken.... Maar gelukkig zegt hij voet bij stuk te houden en niet te gaan werken, dus ik hoop dat hij dat ook echt doet. (al ben ik ook wel weer een beetje bang voor de gevolgen)
@All, net even koopavond geweest, nieuwe kleren gekocht en tóch stiekem maar even langs het kruidvat een test gehaald. Ga hem nog niet doen, maar dan heb ik ze maar in huis
Wil t best zelf veranderen, maar geen idee hoe...
@Slaatje, suc6 met testen enne....meldplicht he!!
@Weegschaal - het compromis wat mijn vriend wilde sluiten met zijn baas is niet goed genoeg. Hij moét nu dus zijn hele vakantie terugkomen. Althans, hij moet kiezen; of zijn weekendje met zn voetbalvrienden (volgend weekend) afzeggen en gaan werken (maar dat weekend is al helemaal betaald) of onze vakantie gaan werken.... Maar gelukkig zegt hij voet bij stuk te houden en niet te gaan werken, dus ik hoop dat hij dat ook echt doet. (al ben ik ook wel weer een beetje bang voor de gevolgen)
@All, net even koopavond geweest, nieuwe kleren gekocht en tóch stiekem maar even langs het kruidvat een test gehaald. Ga hem nog niet doen, maar dan heb ik ze maar in huis
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Slaatje, spannend! Ik kom morgen zeker spieken!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hoe was het ook weer? Een streep is toch een streep, ook al is ie heel licht? Ik zal zo even een foto maken en plaatsen. Ik zit helemaal te shaken...
slaatje- Kletskop
Oewwww ik nu ook!! Schiet eens op
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Oe! Mijn streep was ook heel licht, schrok me dood haha
Volgende dag een clearblue gedaan en zwanger! Wat een mooi afscheidscadeau dan!
Volgende dag een clearblue gedaan en zwanger! Wat een mooi afscheidscadeau dan!
Gast- Gast
Spannend!!!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik krijg het niet helemaal goed op de foto, maar net nog een test gedaan en ook daar een licht streepje. Kijk even goed, ze zijn er echt!!!
slaatje- Kletskop
Zien jullie ze? Ik heb nog een digitale clear bleu liggen, maar ben bang dat mijn hcg nog niet hoog genoeg is voor een cb test. Die kan ik beter morgen of overmorgen nog eens doen.
slaatje- Kletskop
Ow, ow, een trouwjurk probleem, slaatje
Gefeliciteerd!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=27321
Gefeliciteerd!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=27321