Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muis vr 18 mei 2012 - 19:39

Waaah gefeliciteerd!! :cheering:
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria vr 18 mei 2012 - 19:40

Woooowww vetttt! Gefeliciteeeeeeeeerd Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Tweede ronde toch? Goed gedaan hoor Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 19:41

Aaah, wat leuk! Gefeliciteerd! Very Happy :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mzcharlotte vr 18 mei 2012 - 19:42

Dank je wel! Ja 2e ronde. Ik dacht eigenlijk dat mijn cyclus weer naar 42 dagen zou gaan eigenlijk en dacht gewoon effe te testen om mezelf die zekerheid te geven. Ik ben nog steeds bang dat dit gewoon niet klopt. Man en ik zijn helemaal in shock.

Oh haha, ik ben dus niet dat ene biechtje, maar dat leek me al duidelijk van mijn antwoorden daarop en m'n cyclus.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 19:44

Filoria schreef:Snoes: ik moet ook niet proberen grappig te zijn, zal het niet meer doen Wink Veel plezier zaterdagavond met het vertellen! Denk je dat je vrienden het een beetje verwachten?
Ik denk het niet. Wij hebben er namelijk nooit wat over gezegd, zijn ook niet mee gegaan in gesprekken als het over kinderwens ging (omdat het bij ons soms te gevoelig lag om erover te praten, en zeker ook omdat zij van niets wisten). Ik denk niet dat ze zullen schrikken, in die zin dat ze altijd wel gedacht hebben (denk ik) dat wij niet nog 5 jaar zouden wachten. Maar ik denk wel dat he als een verrassing zal komen het nieuws, leuk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 19:44

Mzcharlotte, de testen zijn anders heel erg duidelijk hoor Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  nillis vr 18 mei 2012 - 19:47

@ mzcharlotte, daarvoor hoef je niet naar ha hoor, deze zijn gewoon hartstikke positief. ik had bij T binnen een paar seconden een knalpositieve test, dus lekker gaan genieten.

@ Snoes, fijn dat je het mensen hebt kunnen vertellen en dat je ouders goed begrepen waarom je dingen niet hebt kunnen vertellen. Ben je lekker aan het genieten?

@ Janedoe, fijn dat de sauna en alles lekker was en die rekening gewoon heel snel vergeten. Slikte jij nu al pillen voor een regelmatige cyclus?

@ Pussycat, hoe is het bij jou?

@ Slaatje, hoe is het bij jou. Lopen we deze cyclus weer gelijk?

@ Takkie, wat een vervelend nieuws van jullie zwager, maar wel goed dat hij aangeeft geen problemen te hebben als jullie zwanger zouden worden. Ik zou dat ook moeilijk vinden voor jezelf. ik heb een zus die alleen is en ouder en die wil ook zo graag kinderen en nu ben ik eerder als haar. Dat vind ik zelf moeilijk.

@ Linnie, dan gaat je vriend een zware tijd tegemoet. Veel sterkte

@ Filoria, de tent hebben we niet kunnen kopen, want was helemaal uitverkocht. Nu duurde het waarschijnlijk 2-3 weken voordat hij weer binnen is. gelukkig heb ik eerst op de site gekeken anders waren we voor niets 2 uur gaan rijden.

@all, hier weinig nieuws. Heb het idee dat de tickers van hier eerder aflopen als de site van sensitest. hebben jullie dat ook. Bij mijn ticker staat nog 6 dagen tot testen en op de site van sensitest is die een dag later. Goed we zien het wel, ga denk ik pas na pinksteren testen als dat nodig is. Had gisteren een ontzettende vlaag van misselijkheid, maar ja dat heb ik elke maand, dus daar kan ik het niet aan afleiden. ik ga ervan uit dat ik gewoon ongi wordt. We zullen het zien. eerst nog genieten van twee daagjes vrij.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje vr 18 mei 2012 - 20:00

MzCharlotte Gefeliciteerd!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  slaatje vr 18 mei 2012 - 20:55

Filoria Wat spannend meid! Ik ga natuuriljk vreselijk voor je duimen. Die onzekerheid ken ik wel hoor. Het is natuurlijk niet zomaar een wens die wij met zijn allen delen.
Annemie Hoe is het met jou meid? Ga je zondag testen, en op welke dag zit je nu?
JaneDoe Wat heerlijk, samen een nachtje weg, hoe hebben jullie het gehad? En hoe zit het met je menstruatie, ben je al ongesteld geworden? Zo niet, dan blijf ik vrolijk voor je doorduimen.
Roos Kan me voorstellen dat je dit nieuws graag mee zou willen geven voordat jullie dierbaren weggaan. Ff flink jullie best doen dus :P
Nillis Hoe is het meid, morgen lekker naar Sneek dus. Wij lopen, op twee dagen na, gelijk. Ik zit nu op dag 20 van mijn 28 dag cyclus. Ik heb besloten om op de 26e te testen, omdat mijn vriend dan nog thuis is, voor hij later die dag twee weken naar Amerika gaat.
Snoes Hier ook nog even, veel plezier vanavond met het vertellen aan jullie vrienden. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren :-) En daarna inderdaad een dak vinden om op te klimmen (en het ervanaf te schreeuwen dus :P )
SB Hoe is het met jou meid? De nachtdiensten zitten erop geloof ik he, nog leuke plannen voor het weekend?
Takkie Wat rot voor je zwager en zijn vriendin, kan me voorstellen dat je daarvan ondersteboven bent. Maar wat je zwager al zegt, probeer je je er niet te druk over te maken mocht het bij jullie wel lukken. Al siert het je natuurlijk wel, dat je dat aan hen doorgeeft.
Lief Muisje Hoe is het met jou meid?
Linnie Wat een heftig nieuws.
Muurvlinder Ik ben het met Filoria eens. Veel meiden doen hier moeite om reacties om jou te geven, maar krijg niet het idee dat je ze terug lees, noch dat je de moeite neemt erop te reageren. Iedereen leest hier terug wat anderen geschreen hebben en gaan er dan voor zitten om reacties terug te geven. En dan vind ik het een beetje jammer dat je hier patsboem weer binnen komt, zonder naar de rest te vragen om mee te delen dat je een positieve ovutest hebt. (hoop dat je deze reactie en die van filoria wel leest en ook de moeite neemt erop te reageren en er iets mee te doen)
Filoria Wij kijken dat programa ook elke week, en dat was mijn gedachte ook inderdaad. Ergens vind ik dat ik dit niet mag denken, voor hun gevoel is hun gezin nog niet compleet, maar aan de andere kant.....ook wat die arts zei over de IVF behandeling die zij wilden ondergaan, daar kan ik eigenlijk wel inkomen. Aan de andere kant is het natuurlijk een grote wens en puur een gevoel van binnen. Beetje dubbel dus.
Mzcharlotte Waarom ga je naar de h.a meis? Ik zeg gewoon dat je verschrikkelijk zwanger bent Very Happy Gefeliciteerd meid, geniet ervan!!!

Hier niet zo heel veel nieuws. Behalve dan dat ik gister mijn trouwjurk heb opgehaald. Hij is nog mooier dan eerst. Was blij dat ik hem weer even aanmocht. En nu hangt ie bij mijn surrogaat ouders en kan ik hem net zo vaak aan als ik wil. Haha. Verder loopt alles op rolletjes. Zit weer op dat vervelende wachtbankje. Het weekend nog even genieten van mijn schat, aankomende week allebei druk ivm werk en een ziekenhuis bezoek. En dan is het zaterdag en gaat hij weg voor twee weken :O Ik denk dat ik in die twee weken heel veel knuffels van jullie nodig heb :P

Fijn weekend allemaal!!!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 21:03

MZcharlotte, positiever kun je ze niet hebben, gefeliciteerd!
Hoe sneller de positieve uitkomst hoe beter, dan knalt je HCG er volgens mij echt uit!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  mzcharlotte vr 18 mei 2012 - 21:07

Thanks meiden. Weet ik veel, dat van die huisarts staat op de bijsluiter. Ik heb in deze pijler te weinig meegelezen om te weten wat ik nu moet doen haha! Heb een tel nr gekregen van de verlos van een vriendin, dus die zal ik maandag even bellen haha. Ze vroeg ook of ik binnenkort mee ga met haar afspraak, zodat ik weet hoe en wat. Lief he?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty vr 18 mei 2012 - 21:12

@Filioria; Het valt nu mee qua moeheid. Gister natuurlijk wel omdat ik maar van 8.30- 14.30 heb geslapen. Ben dan ook net zo'n zombie die half na denkt haha...
Nu heb ik lekker uitgeslapen en voel ik me wel weer fit! Ga straks ff in huis bezig en ff wat dingetjes shoppen en vanavond niet veel plannen.
Morgenochtend alweer werken! Sad
IK heb het niet gekeken, maar klinkt wel interessant. Ga het wel eens terugkijken. Op welke zender was het?

@ Jane-Doe; fijn dat je van je sauna dagje hebt genoten. Waar ben je geweest? Want bij de meeste sauna;s heb je ook wel sauna's die niet zo heel heet zijn. Je moet er ook een beetje aan wennen hoor, in het begin konden wij die hete sauna's ook niet aan. Nu gaat het steeds beter.

@Mzchalotte; gefeliciteerd!!! waarom moet je naar de huisarts dan?Volgens mij hoef je voor een positieve test niet naar de ha.

@Nillis; spannend! Je zit dus ook weer op het wachtbankje. Geniet van je vrije dagen!

@Slaatje; met mij is het goed hoor! Idd de nachtdiensten zitten er weer op! Heerlijk gevoel is dat altijd. Vandaag ga ik een beetje rommelen thuis en ff wat shoppen en morgen moet ik alweer een vroege dienst draaien Sad
Pff 2 weken das wel een tijdje! Gaat hij weg ivm werk? Zit wel net in een goede periode qua vruchtbaarheid voor jou dan Wink toch?

@ all; Geen nieuws verder! Goed weekend allemaal!
Heeft iemand nog het schema met onze namen enz???
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 21:31

MZC, je hoeft de huisarts niet meer te bellen hoor, dat is achterhaald, hij doet namelijk precies dezelfde test als dat jij gedaan hebt.
Je moet hem wel in de loop vd tijd op de hoogte stellen van je zwangerschap.
Je moet nu gewoon de VK bellen en een afspraak bij hen maken voor een intake en het plannen van (of eventueel bij de intake gelijk) een echo!
Ik had een VK uitgekozen die bij de eerste intake al gelijk een echo deed Embarassed

Verder krijg je bij hun heel veel uitleg over hoe verder en alles!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  slaatje vr 18 mei 2012 - 21:34

SB Klinkt als een heerlijk dagje vandaag. En voor morgen alvast werkze. Vriend gaat met zijn broer route 66 rijden op de Harley. Altijd al een ultime wens geweest, en hij had het al geregeld voor wij elkaar kenden :-) Vind het voor hem supergaaf, maar ik kijk voornamelijk ook tegen het alleen slapen in een huis waarvan ik de geluiden alleen ken als hij naast me ligt. Maar gelukkig heb ik genoeg op de planning staan en zijn de eerste twee weekenden en de 1e week al volgeboekt :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte vr 18 mei 2012 - 21:41

Ik zit 'm nog te shaken hoor... pff. Alle andere informatie gaat een beetje langs me heen. Wordt wat met studeren vandaag! Bel maandag de verlos van mijn vriendin. Wederom bedankt voor de support.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal vr 18 mei 2012 - 23:12

Ik kan dan niet niet actief meepraten, maar mis het gezellige geklets van hier wel. Dus ik ga proberen het weer een beetje bij te houden hier!

@ mzcharlotte; Gefeliciteerd!!!

@ Sleepingbeauty; Er was iemand die het schema in een word bestandje had staan, FF volgens mij, maar dit komt hier niet meer. Wat snel dat je morgen al weer een vroege dienst moet draaien!

@ Slaatje; Je hebt je jurk al vroeg opgehaald, nu niet meer van gewicht veranderen he Wink Wat leuk voor je vriend dat hij de route 66 gaat rijden, maar idd wel wat minder voor jou! En ook nog een verspilde maand, al kan hij misschien net op tijd terug zijn....

@ Nillis; Dat klopt van de tickers, hier stopt die idd een dag eerder! Toch wel spannend voor je hoor, welke ronde zit je nu?

@ Snoes; Veel plezier met vertellen vanavond! En maandag de echo al weer, de tijd gaat echt zo snel!

@ JaneDoe; Helemaal uitgerust en relaxt nu zeker? Is die cyclus van 126 dagen toen opgewekt of spontaan gekomen? Kan me nog herinneren dat je huisarts je maar weg bleef sturen... Ik duim voor een mooie cyclus voor je, of nog beter geen menstruatie!

@ Filoria; Ik vind het altijd zo mooi dat je benadrukt echt te genieten van je zoontje en wat je dus al hebt, ip teveel te focussen op wat je niet hebt. Maar jouw wens is waarschijnlijk net zo sterk al die van iedereen! Wat dat programma betreft denk ik aan de ene kant wel waarom zo ver gaan, maar aan de andere kant; een kinderwens is zo sterk....
Een collega van mij die 5 miskramen achter elkaar kreeg, maar toen al 2 zoontjes had, heeft heel veel nare reacties gehad. 'Waarom zou je zo ver gaan, laat het toch...' Dit heeft haar veel verdriet gedaan, en door dat verhaal ben ik er ook wel anders naar gaan kijken.

@ Muurvlindertje; Succes dan! Waarom heb je een laparoscopie gehad?

@ Linnie; Wat erg voor die vriend van jou!

@ Takkie; Lief dat je het wel uitspreekt naar ze, dat doet ze waarschijnlijk al veel! Als er mensen in mijn omgeving zwanger raken is er zeker blijdschap van mijn kant, maar opent mijn 'wond' weer een beetje, als je snapt wat ik bedoel. Juist als ze me even apart nemen en hun gevoelens uitspreken doet dat me erg goed!

@ Roos; Het vertrek van je zwager en schoonzus is zeker nog een extra reden om positief te testen. Heftig dat ze voor een paar jaar gaan! Is het wel een afstand om ze op te zoeken?

@ Annemie; Spannend! Wanneer wil je gaan testen?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  CCC vr 18 mei 2012 - 23:14

MzCharlotte: gefeliciteeeerd! voor een kindje 2012 - Pagina 32 281626781 voor een kindje 2012 - Pagina 32 281626781 voor een kindje 2012 - Pagina 32 281626781

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  slaatje vr 18 mei 2012 - 23:17

Weegschaal, kan het me voorstellen hoor. Wij zijn ook gewoon heel gezellig :p
Gelukkig kan de trouwjurk nog uitgelegd worden, wij zijn nu in ieder geval de periode voorbij dat de bruiloft uitgesteld zou moeten worden ivm het "gevaar" van een mogelijke bevalling.
M. gaat de 26e weg. De 27e heb ik mijn NOD, maar omdat ik liever het zekere voor het onzekere wil nemen, ga ik de 26e testen. In feite gaat hij dus net in een goede periode weg en kunnen we gelijk weer aan de bak als hij terug komt :p Zijn jetleg moet hij dan maar even voor zich uit schuiven. haha.
Hoe gaat het verder met jou schatje?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal vr 18 mei 2012 - 23:19

NaamLeeftijdGaan er voor vanaf Wel/niet zwanger Hoeveelste kindje
Linnie198526/28December 2010Nog niet zwanger1e kindje
Puzzle28/28Januari 2011Zwanger!1e kindje
Alyssa24/26Februari 2011Zwanger!1e kindje
Weegschaal26/27Maart 2011Nog niet zwanger1e kindje
Triesje198328/36Maart 2011Nog niet zwanger2e kindje
Yasmine30/36April/mei 2011Nog niet zwanger2e kindje
Viva20/21Juli 2011Zwanger!2e kindje
Pussycat23/25Augustus 2011Nog niet zwanger 2e kindje
Ugly Betty23/24Oktober 2011Zwanger!1e kindje
Janedoe26/27Oktober 2011Nog niet zwanger1e kindje
Nillis29/30November 2011Nog niet zwanger2e kindje
Vlinderjoy24/27November 2011Nog niet zwanger1e kindje
Slaatje33/41November 2011Nog niet zwanger 1e kindje
Zonnetje25/25Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
SleepingBeauty24/27Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Pandora29/30Januari 2012Zwanger!2e kindje
Bolus26/26Januari 2012Zwanger!1e kindje
VintageJanuari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Boekenwurm28/28Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Myloon30/29Januari 2012Nog niet zwanger1e kindje
Muis24/29Januari 2012Zwanger!1e kindje
Tweeling25/32Januari 2012 Zwanger!1e kindje
Limburg8526/31Januari 2012 Zwanger!2e kindje
Nina8625/26Januari 2012Zwanger!1e kindje
Smaragdje22/29Januari 2012Nog niet zwanger2e kindje
Flower_L26/29Februari 2012Nog niet zwanger2e kindje
L!ND@27/28februari 2012Zwanger!2e kindje
MAS25/26Februari 2012Zwanger!1e kindje
Annemie27/31februari 2012Nog niet zwanger2e kindje
Roos26/27Maart 2012Nog niet zwanger2e kindje
Highway28/27Maart 2012Nog niet zwanger1e kindje
Miccie26/30Maart 2012Nog niet zwanger1e kindje
Pearl 24/24April 2012Nog niet zwanger1e kindje
Anniej_S24/28April/mei 2012 Zwanger! 2e kindje
Spetterdespat28/26April/Mei 2012Nog niet zwanger1e kindje
blondje131331/29April/Mei 2012Nog niet zwanger2e kindje
Sanne-8427/27Mei 2012Nog niet zwanger1e kindje
sabje27/30Mei 2012Nog niet zwanger2e kindje
Emma_29 juni 2012Nog niet zwanger1e kindje
Muurvlindertje26/30juni/juli 2012Nog niet zwanger1e kindje
BirgitJuli 2012Nog niet zwanger1e kindje
Mom-Of-229/35eind 2012Nog niet zwanger3e kindje

Hij stond nog op pagina 3!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal vr 18 mei 2012 - 23:26

@ Slaatje; Gelukkig dat die nog uitgelegd kan worden, zou anders wat zijn he ;-) En spannend dan het testen, ik had de laatste zwangerschap ook eerder getest omdat mijn man een week naar Zweden ging voor zijn werk. Toen had ik dus al heel vroeg een positieve test in mijn handen. Dus ik duim dat dit bij jou ook zo mag gaan!

Met mij gaat het goed, over 7,5 week mogen we naar de gyn! Ik kan niet wachten, maar eigenlijk gaat de tijd toch ook wel snel. Ben uberhaupt nog niet ongesteld geweest na de curettage, dus eerst dat maar eens afwachten.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 23:51

Flower is ook zwanger, staat zo nog niet in de lijst.

Weegschaal, nog niet ongesteld geworden nee? Hoeveel dagen na de curretage zit je nu? Die 7 weken zijn voorbij voor je het weet meis! En dan hopen dat je snel weer zwanger mag worden hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje vr 18 mei 2012 - 23:55

@mzcharlotte, gefeliciteerd!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria za 19 mei 2012 - 0:46

Ik ga wel even kijken of ik die tabel aan kan passen smile Ook met de nieuwe meiden erin enzo.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria za 19 mei 2012 - 1:02

Hmm het lukt me maar niet om 'm goed te krijgen...

Laatst aangepast door Filoria op za 19 mei 2012 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Roos za 19 mei 2012 - 1:35

@snoes, veel plezier met vertellen! (moet nog wel even 'wennen' aan je 'nieuwe naam'...)
@sb, we zijn wezen wandelen op de posbank. Ken je dat? Is zo mooi daar!
@linnie, wat een naar bericht? Hoe is het verder met jou? Al actie ondernomen? Jullie zijn toch al een tijdje bezig.
@filoria, ik heb het idee dat ik nu in mijn vruchtbare dagen zit. Maar ik weiger momenteel testen te doen. Ik word er zo nerveus van.
Ik heb die aflevering nog niet gezien, maar ik had er al wel wat van gelezen.
Ben het helemaal met jou eens. Laat ze vooral genieten van hun andere kinderen. Ook voor later lijkt het me heel raar om uit te leggen.
Ik twijfel nog wel eens aan mijzelf, lange cyclus?, wel of geen ei? lukt het wel? En de wat-als-vraag? Ik moet dan van mezelf naar l.ucas kijken. Wat een rijk bezit! En probeer mij uiterste beste te doen iedere seconde van hem te genieten.
@janedoe, fijn dat het nachtje weg zo leuk was. Ontspanning is altijd goed!!
@mzcharlotte, GEFELICITEERD!!!! Duidelijker kan niet!! Laat de shock even bezinken en dan lekker genieten!
@slaatje, leuk je jurk al opgehaald! Je hebt een prachtige jurk! Nu kan je er zoveel als je wilt naar kijken. Succes met het wachtbankje. Altijd zo'n rotperiode vind ik.
@weegschaal, opzoeken kan eigenlijk niet. Het is een hele afstand en de reis opzich kost rond de 4000 euro zonder hotel of excursies. Dus is helemaal jammer. Maar het is hun keuze en we kunnen niet meer doen dan ze steunen.

@all, gisteren een dagje naar zeeland geweest. Hebben ons prima vermaakt. Nu weer een dagje thuis. Kan l. weer een beetje bijslapen. Zometeen nog op zoek naar een cadeautje voor een meisje dat 1 word zondag. Geen idee werkelijk. Fijne zondag nog, het is gelukkig heerlijk weer!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende