voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Tuurlijk wel, dan weten we weer waar we het voor doen toch?!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
wauw dat waren een heleboel woorden met een W achter elkaar net
Filoria- Ratel
Nou, ik moet nu weg, maar zal ze straks even posten!Filoria schreef:wauw dat waren een heleboel woorden met een W achter elkaar net
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:
Smaragdje, ik wil de echo zeker laten zien hoor Wil je de vorige ook nog zien? Die heb ik ook nog op de computer staan! (Al is het misschien niet gepast ze in dit topic te plaatsen..)
Ja, laat maar zien
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Snoes, waar blijft die echofoto nou?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Slaatje, leuk dat je het vraagt! Ja het gaat nu opschieten idd. Lichamelijk gaat het iets minder door mijn ribben, maar vind het nog fijn zwanger te zijn al word ik wel erg nieuwsgierig nu.
Wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad! Hopelijk is dit een goede ronde voor je, zou toch leuk zijn als je positief teste zo voor zijn vakantie. Ik duim voor je
Snoes, idd wat ga je snel nu! Spannend hoor je echo
Wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad! Hopelijk is dit een goede ronde voor je, zou toch leuk zijn als je positief teste zo voor zijn vakantie. Ik duim voor je
Snoes, idd wat ga je snel nu! Spannend hoor je echo
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hé, stelletje ongedulden
Hier was ik 7w5d
Sorry voor de grote foto's, krijg ze niet kleiner?
Hier was ik 7w5d
Sorry voor de grote foto's, krijg ze niet kleiner?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat mooi Snoes, ik vind het altijd zo mooi om te zien!!!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wat mooi snoes! Ik moet morgen voor t eerst, zenuwen!
Slaatje je was jarig! Nog gefeliciteerd!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Wat mooi snoes! Ik moet morgen voor t eerst, zenuwen!
Dank je wel Bolus :-) Hoe is het met jou meid?
slaatje- Kletskop
Mooi hoor Snoes!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="slaatje"]
Dank je wel Bolus :-) Hoe is het met jou meid?[/quot
lief dat je t vraagt! ik ben een beetje gaar en misselijk maar tis allemaal goed te doen hoor! morgen mn echo dus droom allemaal rare dingen varieerend van 3 ling tot niks te zien,kindje met 3 armen etc. op moederdag hebben we t aan onze ouders verteld en die reageerde erg positief dus dat was leuk!
jij aan t aftellen tot je NOD zie ik? ik duim voor je hoor!
bolus26 schreef:Wat mooi snoes! Ik moet morgen voor t eerst, zenuwen!
lief dat je t vraagt! ik ben een beetje gaar en misselijk maar tis allemaal goed te doen hoor! morgen mn echo dus droom allemaal rare dingen varieerend van 3 ling tot niks te zien,kindje met 3 armen etc. op moederdag hebben we t aan onze ouders verteld en die reageerde erg positief dus dat was leuk!
bolus26- Ratel
[quote="bolus26"]
Hihi, ik denk dat ik dat ook wel zou hebben. Fijn dat je ouders er positief op reageerden. Hoe ver ben je inmiddels? Acht weken, ivm de echo? Waar blijft je ticker?
slaatje schreef:bolus26 schreef:Wat mooi snoes! Ik moet morgen voor t eerst, zenuwen!
Hihi, ik denk dat ik dat ook wel zou hebben. Fijn dat je ouders er positief op reageerden. Hoe ver ben je inmiddels? Acht weken, ivm de echo? Waar blijft je ticker?
slaatje- Kletskop
bijna 10 als het goed is! morgen als ik t precies weet zal ik es een ticker maken:D
bolus26- Ratel
Snoes schreef:CCC, we mogen weer om 19u30!
Smaragdje, ik wil de echo zeker laten zien hoor Wil je de vorige ook nog zien? Die heb ik ook nog op de computer staan! (Al is het misschien niet gepast ze in dit topic te plaatsen..)
Filoria, veel plezier met je man vanavond
Spannend Snoes! Vind het zo leuk voor jullie! En mooie echofoto's trouwens!
Bolus: veel plezier morgen! Ik vond het ook zo spannend de eerste echo!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Oooh Snoes prachtig zeg! Je herkent er echt een baby in al.
Even ontopic : ik zit alweer op dag 22 en begin het toch wel langzaam spannend te vinden, of ik misschien toch nog uit mezelf zwanger word vlak voor ik met Clomid mag beginnen.
Gezien ik nu weet dat de kans op een zwangerschap vrij klein is als je cyclus langer dan 35 dagen duurt, mag ik van mezelf op dag 36 testen. Dus moet nog twee weken zien te overleven nu!
Herkenbaar voor iemand, die ongeduldigheid?
Even ontopic : ik zit alweer op dag 22 en begin het toch wel langzaam spannend te vinden, of ik misschien toch nog uit mezelf zwanger word vlak voor ik met Clomid mag beginnen.
Gezien ik nu weet dat de kans op een zwangerschap vrij klein is als je cyclus langer dan 35 dagen duurt, mag ik van mezelf op dag 36 testen. Dus moet nog twee weken zien te overleven nu!
Filoria- Ratel
Hee herkenbaar die ongeduldigheid... ik moet zondag ongeveer ongesteld worden of niet? Kans is klein dat ik zwanger ben,maar het blijft spannend.. kan niet wachten tot het volgende week is...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Filoria schreef:Oooh Snoes prachtig zeg! Je herkent er echt een baby in al.
Op zich zegt de lengte van je cyclus niet heel veel toch? Zolang je maar een eisprong hebt en op de goede dagen seks hebt....althans,dat is wat de gyn tegen mij zei. Dat als er van binnen niets afwijkends te zien is, je kans op zwangerschap net zo groot is,ondanks lange cyclus.
Hier zijn de menstruatieklachten van begin deze week helemaal weg,en dus ondanks de kramp niet ongesteld geworden.... Nu de hele dag door honger en raar in mn maag...
Vraag me af wanneer ik nou echt mn NOD heb,en wanneer ik dus het beste zou kunnen testen? Vanwege die wisselende cyclussen...?
Wij zijn in ieder geval nu lekker een nachtje weg, suuuuuuuupermooi hotel op de veluwe,echt w-o-w! Dus ik ga er weer snel vandoor!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Filoria, ik had nog een reactie in het biechttopic geeven, maar ik denk dat je het niet hebt gezien. Hierbij dan nog een keer (of als de andere dames een antwoord hebben):
Ik wist overigens niet dat 35 dagen de grens was. Mijn eerste cyclus was 35 dagen, mijn tweede cyclus loopt momenteel nog. "Vroeger" (voor de pil en mirena) was het 42 dagen. Moet ik me dan al melden bij de gyneacoloog, of is het nog steeds een kwestie van afwachten?
Ik wist overigens niet dat 35 dagen de grens was. Mijn eerste cyclus was 35 dagen, mijn tweede cyclus loopt momenteel nog. "Vroeger" (voor de pil en mirena) was het 42 dagen. Moet ik me dan al melden bij de gyneacoloog, of is het nog steeds een kwestie van afwachten?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dat 35 dagen de grens is wist ik ook niet. Toen we voor de eerst gingen was ik al een jaar van de pil af maar geen enkele cyclus van 35 of korter gehad.
En denk dat deze cyclus nu over of richting de 35 dagen gaat.
Filoria, zou wel echt heel leuk zijn als het nu zou lukken!
@wij hopen ook dat het deze maand of volgende maand raak is. Natuurlijk omdat we niet kunnen wachten op die prachtige test. Maar ook vertrekken zwager en schoonzus is half juli voor een paar jaar naar het verre buitenland. De zwangerschap en de geboorte zullen ze dus allemaal gaan missen. Het zou leuk zijn om ze dit nieuws nog live te kunnen vertellen.
Vandaag lekker wezen wandelen op de veluwe! Heerlijk weertje en even gedachten op nul.
Morgen gaan we een dagje naar zeeland. Schoonouders staan daar op de camping en die gaan we een dagje opzoeken. Jullie nog wat leuks gedaan met dit mooie weer?
En denk dat deze cyclus nu over of richting de 35 dagen gaat.
Filoria, zou wel echt heel leuk zijn als het nu zou lukken!
@wij hopen ook dat het deze maand of volgende maand raak is. Natuurlijk omdat we niet kunnen wachten op die prachtige test. Maar ook vertrekken zwager en schoonzus is half juli voor een paar jaar naar het verre buitenland. De zwangerschap en de geboorte zullen ze dus allemaal gaan missen. Het zou leuk zijn om ze dit nieuws nog live te kunnen vertellen.
Vandaag lekker wezen wandelen op de veluwe! Heerlijk weertje en even gedachten op nul.
Morgen gaan we een dagje naar zeeland. Schoonouders staan daar op de camping en die gaan we een dagje opzoeken. Jullie nog wat leuks gedaan met dit mooie weer?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
@ Roos, veel plezier in Zeeland. Is altijd leuk een dagje op de camping.
@ Filoria, klopt alcohol, moeheid en vriend gaan niet zo goed samen, dus daarom minder geklust dan ik eigenlijk zou willen. Die ongedurigheid is heel herkenbaar. Ik moet nog ruim een week wachten.
@ Janedoe, ik zou niet weten wanneer je het beste kunt testen, Ik zou denk ik uit gaan van mijn langste cyclus. En als je niet zo lang kunt wachten eerder testen.
@ Slaatje, ik heb een leuke verjaardag gehad en jij?
@ Snoes, wat een mooie echo. Bij ons zag je met 7 weken echt niet zoveel als bij jou. Wanneer gaan jullie het mensen vertellen?
@ Bolus, fijn dat het goed gaat. hoe was de echo?
@ all, hier lekker aan het genieten van de vakantie. Zo heerlijk niets te hoeven. De bruiloft gisteren was leuk, maar wel een hele lange dag. Vandaag lekker rustig aan gedaan. Morgen willen we waarschijnlijk naar Obelink gaan om de nieuwe tent te kopen en dan zaterdag weer een dagje bij huis en zondag naar Sneek en dan zit de vakantie er alweer op. Fijne avond iedereen.
@ Filoria, klopt alcohol, moeheid en vriend gaan niet zo goed samen, dus daarom minder geklust dan ik eigenlijk zou willen. Die ongedurigheid is heel herkenbaar. Ik moet nog ruim een week wachten.
@ Janedoe, ik zou niet weten wanneer je het beste kunt testen, Ik zou denk ik uit gaan van mijn langste cyclus. En als je niet zo lang kunt wachten eerder testen.
@ Slaatje, ik heb een leuke verjaardag gehad en jij?
@ Snoes, wat een mooie echo. Bij ons zag je met 7 weken echt niet zoveel als bij jou. Wanneer gaan jullie het mensen vertellen?
@ Bolus, fijn dat het goed gaat. hoe was de echo?
@ all, hier lekker aan het genieten van de vakantie. Zo heerlijk niets te hoeven. De bruiloft gisteren was leuk, maar wel een hele lange dag. Vandaag lekker rustig aan gedaan. Morgen willen we waarschijnlijk naar Obelink gaan om de nieuwe tent te kopen en dan zaterdag weer een dagje bij huis en zondag naar Sneek en dan zit de vakantie er alweer op. Fijne avond iedereen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Pas op, nu ga ik even in de betwetermodus hoor Heb ondertussen zoveel gehoord en gelezen over die eisprongen en cycluslengtes.
Het is niet zo dat je vanaf een cyclus van 35 dagen persé geen eisprong meer hebt, maar de kans op een eisprong wordt dan gewoon veel kleiner. Een onregelmatige cyclus maakt het nog onwaarschijnlijker dat je makkelijk zwanger word. Dus iemand die steeds een cyclus van 36 dagen heeft maakt nog best een goede kans, maar iemand met 39-50-37-43 ofzo weer veel minder. Maarja: het kan altijd natuurlijk.
@JaneDoe: áls je die eisprong inderdaad gewoon hebt maak je met een lange cyclus evenveel kans op een zwangerschap als iemand met een korte cyclus, maar dan moet je die eisprong dus wel hebben en weten wanneer je 'm hebt
Ook wel interessant om te weten: een bloeding van een paar dagen betekent niet persé dat je een eisprong hebt gehad. Zelfs een positieve ovulatietest niet, want je kunt wel LH aanmaken zonder dat je eitjes daadwerkelijk springen. Soms gooit je lichaam er na een lange periode zonder eisprong er maar een bloeding tegenaan om met een 'schone lei' te kunnen beginnen. De enige manier om dit soort dingen te achterhalen is echo's laten maken.
Volgens mij is het zinnig om naar de gyn te gaan als je:
- cyclus langer is dan 35 dagen én onregelmatig is
- als je langer dan een jaar geleden bent gestopt met de pil
- en je nog niet zwanger bent natuurlijk
Maar goed, ik heb ook het idee dat elke gynaecoloog er weer net anders tegenaan kijkt. Dat maakt het wel verwarrend.
Het is niet zo dat je vanaf een cyclus van 35 dagen persé geen eisprong meer hebt, maar de kans op een eisprong wordt dan gewoon veel kleiner. Een onregelmatige cyclus maakt het nog onwaarschijnlijker dat je makkelijk zwanger word. Dus iemand die steeds een cyclus van 36 dagen heeft maakt nog best een goede kans, maar iemand met 39-50-37-43 ofzo weer veel minder. Maarja: het kan altijd natuurlijk.
@JaneDoe: áls je die eisprong inderdaad gewoon hebt maak je met een lange cyclus evenveel kans op een zwangerschap als iemand met een korte cyclus, maar dan moet je die eisprong dus wel hebben en weten wanneer je 'm hebt
Ook wel interessant om te weten: een bloeding van een paar dagen betekent niet persé dat je een eisprong hebt gehad. Zelfs een positieve ovulatietest niet, want je kunt wel LH aanmaken zonder dat je eitjes daadwerkelijk springen. Soms gooit je lichaam er na een lange periode zonder eisprong er maar een bloeding tegenaan om met een 'schone lei' te kunnen beginnen. De enige manier om dit soort dingen te achterhalen is echo's laten maken.
Volgens mij is het zinnig om naar de gyn te gaan als je:
- cyclus langer is dan 35 dagen én onregelmatig is
- als je langer dan een jaar geleden bent gestopt met de pil
- en je nog niet zwanger bent natuurlijk
Maar goed, ik heb ook het idee dat elke gynaecoloog er weer net anders tegenaan kijkt. Dat maakt het wel verwarrend.
Filoria- Ratel
Bedankt voor je uitgebreide antwoord Filoria! Ik zit vandaag precies op 35 dagen, dus ik wacht het nog eventjes af. Ik ben tussen de pil en mirena te kort gestopt om te weten of er snel een regelmatige cyclus op gang is gekomen. Nu wordt het ook pas de tweede keer, dus maak ik me nog niet echt druk. We zien het vanzelf.
mzcharlotte- Ratel
Goed dat je er zo ontspannen in staat! Ik vind trouwens dat je een leuke avatar hebt
Filoria- Ratel
Thanks
mzcharlotte- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen