voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Highway, heel erg veel sterkte meid! Wat een rotdag
Annemie, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Had je weer een nette cyclus?
Stitch, ik ben op het forum altijd Snoes geweest, maar toen wij aan kinderen wilden beginnen, vond ik het niet zo'n fijn idee om onder Snoes te posten, vanwege eventuele meelezers. Niemand in onze omgeving was namelijk op de hoogte van onze kinderwens en dat wilden we ook graag zo houden. Daarom heb ik het account Alyssa aangemaakt, enkel en alleen om hier in de zwangerschapspijler anoniem te kunnen posten. Nu ik echter zwanger ben en veel mensen in onze omgeving het weten, ben ik maar gewoon weer onder Snoes aan het posten
Wij hebben het afgelopen zaterdag aan onze vrienden verteld, ze waren echt superenthousiast, maar ze vinden het ook allemaal heel spannend. Het wordt namelijk het eerste kindje in onze vriendengroep, allemaal nieuw dus! Maar de reacties waren iig erg leuk!
Annemie, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Had je weer een nette cyclus?
Stitch, ik ben op het forum altijd Snoes geweest, maar toen wij aan kinderen wilden beginnen, vond ik het niet zo'n fijn idee om onder Snoes te posten, vanwege eventuele meelezers. Niemand in onze omgeving was namelijk op de hoogte van onze kinderwens en dat wilden we ook graag zo houden. Daarom heb ik het account Alyssa aangemaakt, enkel en alleen om hier in de zwangerschapspijler anoniem te kunnen posten. Nu ik echter zwanger ben en veel mensen in onze omgeving het weten, ben ik maar gewoon weer onder Snoes aan het posten
Wij hebben het afgelopen zaterdag aan onze vrienden verteld, ze waren echt superenthousiast, maar ze vinden het ook allemaal heel spannend. Het wordt namelijk het eerste kindje in onze vriendengroep, allemaal nieuw dus! Maar de reacties waren iig erg leuk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste kindje | Bijzonderheid |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | 1e | |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | |
Filoria | Juni 2011 | 2e | Juni 2012; start clomid 50mg | |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | 2e | |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | 1e | |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | 1e | |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | |
Smaragdje | 22/29 | Januari 2012 | 2e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | 2e | |
Highway | 28/27 | Maart 2012 | 1e | |
Miccie | 26/30 | Maart 2012 | 1e | |
Stitch | Maart 2012 | 1e | ||
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Spetterdespat | 28/26 | April 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Dikkie Dik | April 2012 | |||
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Birgit | Juli 2012 | 1e | ||
Takkie | Juli 2012 | 2e | ||
Mom-of-2 | 29/35 | Eind 2012 | 3e | |
Ik heb toch alle zwangeren eruit gehaald! En de leeftijden zijn weer terug. Omdat je in de tabel de rijen niet kan knippen en plakken moest alles weer opnieuw getypt worden. Maar dat heb ik met alle liefde voor jullie over
Wat betreft de mensen die hier niet meer komen, ik weet dat een aantal wat minder komen maar niet helemaal weg zijn. Daarom kon ik niet goed bepalen wie echt niet meer komen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ Filoria; Bij die collega is het na die 5e miskraam goed gedaan. Kindje is alweer een paar jaar oud. Nu mensen van mijn miskramen weten krijg ik veel verhalen te horen van meerdere miskramen. Ondanks dat het maar bij 1 tot 2% van de stellen die zwanger willen worden voorkomt, zijn er dan toch veel verhalen te vertellen. Het positieve is dat het uiteindelijk bij bijna iedereen wel lukt. Tijdstekort is vaak het grootste probleem, maar gelukkig heb ik dan nog heel wat jaren.
Leuk zo'n dagje met je gezinnetje zonder verplichtingen!
@ mzcharlotte; Dankjewel!
@ Nillis; Over 7,5 week mogen we naar de gyn zodat alle onderzoeken naar een eventuele oorzaak van de miskramen ingezet kunnen worden. Het zijn allemaal bloedonderzoeken; stollingsafwijkingen, chromosomenonderzoek, schildklierafwijking, vitaminentekort en afweer/afstotings problemen. Er is maar 15% kans dat er iets gevonden wordt, maar dan is hetgene wat ze kunnen vinden/testen tenminste uitgesloten.
Voor jou is het weer spannend!
@ Dikkie Dik; Welkom! Is het jullie eerste kindje?
@ Stitch; Jij hebt je vruchtbare dagen goed benut dan!
@ Janedoe; Met mij gaat het goed hoor. Hoop toch zo voor jou dat je een normale cyclus mag hebben/krijgen!
@ Mezzoforte; Gaat al opschieten dan, de bruiloft!
@ Highway;
@ Mysterious; Vanaf wanneer gaan jullie ervoor? Dan kan ik je in de tabel zetten!
@ Annemie; Jammer hoor!
@ Blondje1313; Toch wel een spannend dan!
@ Smaragdje; Wat vervelend die borstontsteking. Geef jij dan nog borstvoeding, of kan je dat ook 'gewoon' krijgen?
@ Sanne-84; Haha, ik herken dat! Ik wil eigenlijk iets gaan doen, maar wil er niet mee beginnen als ik zwanger was/ben. Dus zit nu al ruim een jaar niks te doen.
@ Snoes; Leuk! Heel veel succes vanavond!
Ik kreeg van het weekend de opmerking dat het maar goed was dat ik nu een pauze nam omdat het gewoon niet goed kon zijn dat ik zo snel weer zwanger werd na mijn miskramen. Leuk dat iedereen zelf gaat dokteren en mij een schuldgevoel aanpraat... Gelukkig ben ik onder behandeling van een gyn en weet ik wel beter!
Leuk zo'n dagje met je gezinnetje zonder verplichtingen!
@ mzcharlotte; Dankjewel!
@ Nillis; Over 7,5 week mogen we naar de gyn zodat alle onderzoeken naar een eventuele oorzaak van de miskramen ingezet kunnen worden. Het zijn allemaal bloedonderzoeken; stollingsafwijkingen, chromosomenonderzoek, schildklierafwijking, vitaminentekort en afweer/afstotings problemen. Er is maar 15% kans dat er iets gevonden wordt, maar dan is hetgene wat ze kunnen vinden/testen tenminste uitgesloten.
Voor jou is het weer spannend!
@ Dikkie Dik; Welkom! Is het jullie eerste kindje?
@ Stitch; Jij hebt je vruchtbare dagen goed benut dan!
@ Janedoe; Met mij gaat het goed hoor. Hoop toch zo voor jou dat je een normale cyclus mag hebben/krijgen!
@ Mezzoforte; Gaat al opschieten dan, de bruiloft!
@ Highway;
@ Mysterious; Vanaf wanneer gaan jullie ervoor? Dan kan ik je in de tabel zetten!
@ Annemie; Jammer hoor!
@ Blondje1313; Toch wel een spannend dan!
@ Smaragdje; Wat vervelend die borstontsteking. Geef jij dan nog borstvoeding, of kan je dat ook 'gewoon' krijgen?
@ Sanne-84; Haha, ik herken dat! Ik wil eigenlijk iets gaan doen, maar wil er niet mee beginnen als ik zwanger was/ben. Dus zit nu al ruim een jaar niks te doen.
@ Snoes; Leuk! Heel veel succes vanavond!
Ik kreeg van het weekend de opmerking dat het maar goed was dat ik nu een pauze nam omdat het gewoon niet goed kon zijn dat ik zo snel weer zwanger werd na mijn miskramen. Leuk dat iedereen zelf gaat dokteren en mij een schuldgevoel aanpraat... Gelukkig ben ik onder behandeling van een gyn en weet ik wel beter!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Mzcharlotte ben je inmiddels een beetje bijgekomen van het mooie nieuws?
Weegschaal Hoop dat je snel ongesteld mag worden.
Roos Dank je wel J Hoe is de verjaardag geweest?
Highway Wat een rotdag heb jij gister gehad zeg. Heel veel sterkte. Dikke knuffel.
Sanne Spannend dat jullie er nu ook echt voor gaan. Hoe bevalt het getrouwde leven?
Jasmine Gezellig dat je af en toe blijft gluren en logisch dat het confronterend is. Hoe gaat het met je? Dikke knuffel.
Filoria Ik vind draagmoeder gezocht een mooi programma en zo zie je inderdaad dat het niet voor iedereen lukt helaas. Ik heb nog geen plaatje staan van de laatste versie. Ik zet hem morgen even op mijn album en dan zal ik hem hier even plaatsen. Zit nu op mijn werk en vanavond is lief in de buurt J
Takkie Is af en toe moeilijk bij te houden he, er kan hier zo lekker gekletst worden.
Nillis Sorry dat ik mijn jurk nu al heb Toen ikging kijken waren de jurken in de aanbieding. En laatst belden ze op dat hij binnen was en of ik hem z.s.m wilde komen halen. Dus vandaar J Weet je al wanneer je gaat testen, of wacht je je (hopelijk niet komende) menstruatie af.
Dikke Dik Welkom J Is best een nette cyclus. Hoop voor je dat het zo bijft, ontpillen heeft ongeveer 6 tot 12 maanden nodig. Heerlijk gevoel om voor een kindje te gaan he?
Stitchie Je bent er weer J Druk maar gezellig gehad dus? En geklust….Hoop dat je deze maand een kindje in Frankrijk hebt verwekt J
Mezzoforte Leuk dat je er weer bent. Wanneer ga je trouwen ? En heb je je jurk al? Hoe lang hebben je vorige cyclussen geduurd?
JaneDoe Hihi, ik had het zo graag gedaan, het hele weekend in mijn jurk lopen, maar dan had ik het hele weekend bij mijn surrogaatouders moeten zitten en wilde liever bij mijn schat zijn :p Wat balen dat je vriend toch is gaan werken. En hoop natuurlijk dat je stiekem toch op de goede dagen hebt geklust!
Mysterious Ook jij welkom J
Muisje Hoop dat het wittejassenbloeddruk is dan. Wat gaa f van de kinderwagen en lief van je ouders. Ik heb nieuwe foto’s van mijn jurk idd. Ik zal ze morgen even hier plaatsen. Zit nu op mijn werk en vanavond is mijn schat in de buurt. Zit idd op het vervelende wachtbankje. Ga zaterdagaochten (een dag voor mijn NOD) testen. Die middag gaat mijn lief naar Amerika en mochten we zo gelukkig zijn, dan wil ik het liever niet via de telefoon hoeven te vertellen.
Annemie Balen meid
Blondje Knap van jou dat je je in kunt houden. Ook voor jou duim ik natuurlijk voor een positieve test!
Smaragdje Volgens mij heb ik gemist dat je een borstontsteking had. Dat lijkt me echt pijnlijk. Blij voor je dat het weer wat beter gaat!
Snoes Leuk dat jullie vrienden het zo leuk vindenJ Volgende week zet je het op fb geloof ik he?
Weegschaal Hoop dat je snel ongesteld mag worden.
Roos Dank je wel J Hoe is de verjaardag geweest?
Highway Wat een rotdag heb jij gister gehad zeg. Heel veel sterkte. Dikke knuffel.
Sanne Spannend dat jullie er nu ook echt voor gaan. Hoe bevalt het getrouwde leven?
Jasmine Gezellig dat je af en toe blijft gluren en logisch dat het confronterend is. Hoe gaat het met je? Dikke knuffel.
Filoria Ik vind draagmoeder gezocht een mooi programma en zo zie je inderdaad dat het niet voor iedereen lukt helaas. Ik heb nog geen plaatje staan van de laatste versie. Ik zet hem morgen even op mijn album en dan zal ik hem hier even plaatsen. Zit nu op mijn werk en vanavond is lief in de buurt J
Takkie Is af en toe moeilijk bij te houden he, er kan hier zo lekker gekletst worden.
Nillis Sorry dat ik mijn jurk nu al heb Toen ikging kijken waren de jurken in de aanbieding. En laatst belden ze op dat hij binnen was en of ik hem z.s.m wilde komen halen. Dus vandaar J Weet je al wanneer je gaat testen, of wacht je je (hopelijk niet komende) menstruatie af.
Dikke Dik Welkom J Is best een nette cyclus. Hoop voor je dat het zo bijft, ontpillen heeft ongeveer 6 tot 12 maanden nodig. Heerlijk gevoel om voor een kindje te gaan he?
Stitchie Je bent er weer J Druk maar gezellig gehad dus? En geklust….Hoop dat je deze maand een kindje in Frankrijk hebt verwekt J
Mezzoforte Leuk dat je er weer bent. Wanneer ga je trouwen ? En heb je je jurk al? Hoe lang hebben je vorige cyclussen geduurd?
JaneDoe Hihi, ik had het zo graag gedaan, het hele weekend in mijn jurk lopen, maar dan had ik het hele weekend bij mijn surrogaatouders moeten zitten en wilde liever bij mijn schat zijn :p Wat balen dat je vriend toch is gaan werken. En hoop natuurlijk dat je stiekem toch op de goede dagen hebt geklust!
Mysterious Ook jij welkom J
Muisje Hoop dat het wittejassenbloeddruk is dan. Wat gaa f van de kinderwagen en lief van je ouders. Ik heb nieuwe foto’s van mijn jurk idd. Ik zal ze morgen even hier plaatsen. Zit nu op mijn werk en vanavond is mijn schat in de buurt. Zit idd op het vervelende wachtbankje. Ga zaterdagaochten (een dag voor mijn NOD) testen. Die middag gaat mijn lief naar Amerika en mochten we zo gelukkig zijn, dan wil ik het liever niet via de telefoon hoeven te vertellen.
Annemie Balen meid
Blondje Knap van jou dat je je in kunt houden. Ook voor jou duim ik natuurlijk voor een positieve test!
Smaragdje Volgens mij heb ik gemist dat je een borstontsteking had. Dat lijkt me echt pijnlijk. Blij voor je dat het weer wat beter gaat!
Snoes Leuk dat jullie vrienden het zo leuk vindenJ Volgende week zet je het op fb geloof ik he?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Zo, weer "even" alles bijgelezen en gereageerd.
Hier dus op het vervelende wachtbankje. Gister een gezellige dag gehad met mijn vriendinnetje en daarna kwam vriendje ook nog op het terras zitten en hebben we met zijn drieeen gegeten. Daarna nog even tv gekeken en nu ben ik weer op het werk. Verder niet zo veel te melden eigenlijk.
Lieve Weegschaal Laat je inderdaad niet gek maken door wat iedereen zegt. De gyn weet wat het beste voor je is!!! Dikke
Hier dus op het vervelende wachtbankje. Gister een gezellige dag gehad met mijn vriendinnetje en daarna kwam vriendje ook nog op het terras zitten en hebben we met zijn drieeen gegeten. Daarna nog even tv gekeken en nu ben ik weer op het werk. Verder niet zo veel te melden eigenlijk.
Lieve Weegschaal Laat je inderdaad niet gek maken door wat iedereen zegt. De gyn weet wat het beste voor je is!!! Dikke
slaatje- Kletskop
Weegschaal, wat een kutopmerking zeg! Gelukkig weet je zelf beter meis
Slaatje, als vanavond alles goed is, zet ik het wellicht morgen op facebook
Slaatje, als vanavond alles goed is, zet ik het wellicht morgen op facebook
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@Smaragdje, fijn dat de borstonsteking bijna over is, lijkt
me zo pijnlijk.
@Sanne, wat bedoel je met niet helemaal geven tijdens het
sporten? Op rechte buikspieroefeningen na mag je toch alles nog wel, zeker op
zo’n termijn. (En bij de buikspieroefeningen voelde ik ook wel dat het niet zo
prettig was toen ik die met 6 weken deed). Het is eigenlijk juist fijn om zo
lang mogelijk fit en in conditie te blijven, daar heb je alleen maar profijt
van.
@Snoes, fijn dat jullie vrienden het ook allemaal leuk
vonden, wie weet het begin van een geboortegolf :p
@Weegschaal, wat een werk met de tabel (maar het knippen en
plakken kan wel, heb ik laatst ook gedaan toen ik er mensen in had gezet, ik
weet alleen ook niet meer hoe). Zal zo meteen mijn leeftijd maar aanpassen, ben
al weer een paar weken 32. (Denk dat ik nog in de ontkenningsfase zit).
Bedoel je dat maar 1 a 2 % van de stellen te maken krijgt met een miskraam of
met meerdere miskramen op rij? Het percentage miskramen ligt denk ik minstens
10 keer zo hoog . Succes met de onderzoeken in elk geval.
Wat een achterlijke opmerking heb je gehad zeg, ik heb ook wel eens gehoord dat
je na een miskraam juist even ‘vruchtbaarder’ kunt zijn.
@Slaatje, succes op het wachtbankje. Als ik testen in huis
had kon ik me ook niet inhouden hoor, maar ze in de winkel kopen vind ik toch
wat spannend en ik blijf ook maar even bij de internetsites uit de buurt.
me zo pijnlijk.
@Sanne, wat bedoel je met niet helemaal geven tijdens het
sporten? Op rechte buikspieroefeningen na mag je toch alles nog wel, zeker op
zo’n termijn. (En bij de buikspieroefeningen voelde ik ook wel dat het niet zo
prettig was toen ik die met 6 weken deed). Het is eigenlijk juist fijn om zo
lang mogelijk fit en in conditie te blijven, daar heb je alleen maar profijt
van.
@Snoes, fijn dat jullie vrienden het ook allemaal leuk
vonden, wie weet het begin van een geboortegolf :p
@Weegschaal, wat een werk met de tabel (maar het knippen en
plakken kan wel, heb ik laatst ook gedaan toen ik er mensen in had gezet, ik
weet alleen ook niet meer hoe). Zal zo meteen mijn leeftijd maar aanpassen, ben
al weer een paar weken 32. (Denk dat ik nog in de ontkenningsfase zit).
Bedoel je dat maar 1 a 2 % van de stellen te maken krijgt met een miskraam of
met meerdere miskramen op rij? Het percentage miskramen ligt denk ik minstens
10 keer zo hoog . Succes met de onderzoeken in elk geval.
Wat een achterlijke opmerking heb je gehad zeg, ik heb ook wel eens gehoord dat
je na een miskraam juist even ‘vruchtbaarder’ kunt zijn.
@Slaatje, succes op het wachtbankje. Als ik testen in huis
had kon ik me ook niet inhouden hoor, maar ze in de winkel kopen vind ik toch
wat spannend en ik blijf ook maar even bij de internetsites uit de buurt.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@ weegschaal; toen een vriendin van me een miskraam had zei zij ook dat ze het 'ineens' van meerdere ook hoorden.
en wat betreft die opmerking; hallo je loopt toch bij een gyn.? die weet het het beste, en als je je daar goed bij voelt dan de rest lekker laten lullen!
@slaatje, het getrouwde leven is niet veel anders;) was vooral fijn om samen een paar dagen vrij te zijn haha
@snoes, leuk dat ze enthousiast reageerden (hoewel, anders verwacht?) in de vriendengroep van mn man zoudefn wij ook de eerste zijn, maar volgens mij weten de meeste al wel dat we er na de bruiloft voor zouden gaan haha
@blondje; ik weet dat het wel mag, maar met cardio voelde ik bijv mn zij/buik, en denk dan meteen van alles;)
en wat betreft die opmerking; hallo je loopt toch bij een gyn.? die weet het het beste, en als je je daar goed bij voelt dan de rest lekker laten lullen!
@slaatje, het getrouwde leven is niet veel anders;) was vooral fijn om samen een paar dagen vrij te zijn haha
@snoes, leuk dat ze enthousiast reageerden (hoewel, anders verwacht?) in de vriendengroep van mn man zoudefn wij ook de eerste zijn, maar volgens mij weten de meeste al wel dat we er na de bruiloft voor zouden gaan haha
@blondje; ik weet dat het wel mag, maar met cardio voelde ik bijv mn zij/buik, en denk dan meteen van alles;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ slaatje, was niet vervelend bedoeld hoor dat je de jurk al had, maar wij hadden vorige week bruiloft en de bruid had een jurk bij een dure zaak gekocht en toen ging de zaak failliet en moest ze de jurk eerder ophalen en was er verder geen service meer. Toen ging 's ochtends de jurk kapot en kon niemand hem maken en ze kregen de strikken en dergelijke ook niet goed. Daarom leek het mij prettig om de jurk echt pas een week voor de bruiloft op te halen en dan nogmaals te passen, zodat je weet hoe hij goed aan moet enzo. Ben verder zelf niet getrouwd en weet dus verder nergens vanaf.
@ weegschaal, wat een rotopmerking. Probeer het naast je neer te leggen en volg je eigen gevoel en advies van de gyn.
@ weegschaal, wat een rotopmerking. Probeer het naast je neer te leggen en volg je eigen gevoel en advies van de gyn.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@ Blondje, ik weet het even niet meer , maar zijn jullie ook weer voor een tweede of binnenkort?
@ Snoes, wat fijn dat ze allemaal zo enthousiast reageerden!
@ Weegschaal, wat een rotopmerking zeg! Gelukkig weet je zelf inderdaad beter! Ik geef nog borstvoeding. Volgens mij kun je het normaal ook wel krijgen, maar is de kans veel kleiner.
@ Slaatje, kan goed dat je dat gemist had hoor ;-) Ik had een apart topic geopend, wat ik het beste er aan kon doen. Was er best ziek van met koorts en alles, dus geen energie om uitgebreid hier te reageren en het hier te melden. Was het bij jullie mooi weer gister? Door gezellige dagen te hebben, gaan de dagen op het wachtbankje in ieder geval sneller voorbij!
@ Snoes, wat fijn dat ze allemaal zo enthousiast reageerden!
@ Weegschaal, wat een rotopmerking zeg! Gelukkig weet je zelf inderdaad beter! Ik geef nog borstvoeding. Volgens mij kun je het normaal ook wel krijgen, maar is de kans veel kleiner.
@ Slaatje, kan goed dat je dat gemist had hoor ;-) Ik had een apart topic geopend, wat ik het beste er aan kon doen. Was er best ziek van met koorts en alles, dus geen energie om uitgebreid hier te reageren en het hier te melden. Was het bij jullie mooi weer gister? Door gezellige dagen te hebben, gaan de dagen op het wachtbankje in ieder geval sneller voorbij!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Nillis, ik zat je maar te pesten hoor :-) Ik heb hem ook al snel. De zaak waar ik hem gekocht heb, bestaat al jaren. Omdat er veel jurken zijn binnen gekomen, en ook omdat het een aanbieding en een oud model is geweest, was het veroek de jurk z.s.m op te komen halen. Ik heb zes tot acht weken nog een keer een afspraak voor een doorpas. Ik had nog niet nagedacht over het senario wat jij beschrijft van jouw vriendin. Dus misschien dat ik op voorhand nog een coupeuse kan vinden en benaderen in geval van nood. Thx dus :-)
Smaragdje, oh vandaar, ik heb dat topic ook gemist geloof ik. Hoe was het weer bij jullie dan gister? Hier was het in de ochtend heel vies regenachtig. Wij wilden eigenlijk gaan fietsen, maar mijn vriendinnetje is toch maar met de bus gekomen. Toen wij het drop inliepen begon te zon te schijnen en die heeft de hele middag en avond geschenen. Temp was heerlijk!!!
Smaragdje, oh vandaar, ik heb dat topic ook gemist geloof ik. Hoe was het weer bij jullie dan gister? Hier was het in de ochtend heel vies regenachtig. Wij wilden eigenlijk gaan fietsen, maar mijn vriendinnetje is toch maar met de bus gekomen. Toen wij het drop inliepen begon te zon te schijnen en die heeft de hele middag en avond geschenen. Temp was heerlijk!!!
slaatje- Kletskop
@ Slaatje, hier is het gister eigenlijk heel de dag niet echt lekker weer geweest. Ik zie gelukkig nu wel een zonnetje tevoorschijn komen!
Smaragdje- Ratel
Meen je dat nou, ik dacht dat het in heel nl lekker was? Hier schijnt vandaag ook al heel de dag het zonnetje. En temp is wederom heerlijk. Bij jou niet?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Meen je dat nou, ik dacht dat het in heel nl lekker was? Hier schijnt vandaag ook al heel de dag het zonnetje. En temp is wederom heerlijk. Bij jou niet?
Ja, dat meen ik Vanochtend was het een beetje frisjes, maar nu is het heerlijk (en ja, het zonnetje is er nog niet lang ;-) )Zul je net zien, heeft mijn kleine man net vandaag besloten om lang overdag te slapen
Smaragdje- Ratel
Ah, kan je met de babyfoon op balkon of in tuin zitten?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Ah, kan je met de babyfoon op balkon of in tuin zitten?
Ik heb net wel even in de tuin gewerkt, maar had wel zin om te wandelen
Smaragdje- Ratel
Smaragdje, wij gaan nu voor een tweede (of ja, gebruik al sinds een paar maanden geen anticonceptie, maar ivm bv moet de cyclus denk ik ook nog wat op gang komen).
Ik heb net maar een ovulatietest gedaan, die heb ik nog wel liggen. Niet eens een beetje een tweede streepje, dus denk niet dat die er binnenkort aankomt in elk geval.
Ik heb net maar een ovulatietest gedaan, die heb ik nog wel liggen. Niet eens een beetje een tweede streepje, dus denk niet dat die er binnenkort aankomt in elk geval.
blondje1313- Kletskop
Weegschaal, je bent er weer.....wat een nare opmerking zeg. Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen. Mijn oma zei bij de tweede mk.....ach meid, ik heb er stuk of acht gehad. Beste is om snel te vergeten en weer verder te gaan....
Wat heb je aan dat soort opmerkingen....helemaal niets.
Wat heb je aan dat soort opmerkingen....helemaal niets.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
slaatje schreef:Mzcharlotte ben je inmiddels een beetje bijgekomen van het mooie nieuws?
Wat lief dat je eraan denkt. Het gaat. Ik ben blij dat ik het wel een aantal mensen heb verteld, zo kan ik er lekker over kletsen en fantaseren. Dat anderen het meer geloven dan ik, dat helpt op zich ook wel. Het kwartje zal wel een keer vallen haha!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wow wat een warm welkom. Het is inderdaad ons eerste kindje. Mijn man is 36 en ik word over een weekje 30.
Hoe doen jullie dat toch, dat reageren op bijna iedereen. Ik vergeet de helft altijd, weet niet meer wie wat heeft geschreven.
Ik vind het heerlijk om er voor te gaan, maar ook erg spannend.
Ik weet niet meer wie het zei, maar het potje foliumzuur staat inderdaad wat meer verdekt opgesteld dan de pil.
De pil nam ik 's avonds en foliumzuur moet je bij het ontbijt innemen. En dan vergeet ik het dus telkens of ik hem nu wel of niet heb ingenomen.
Niemand weet ook dat we het aan het proberen zijn. Anders krijg je de hele tijd die vragen. Geen zin in.
Hoe doen jullie dat toch, dat reageren op bijna iedereen. Ik vergeet de helft altijd, weet niet meer wie wat heeft geschreven.
Ik vind het heerlijk om er voor te gaan, maar ook erg spannend.
Ik weet niet meer wie het zei, maar het potje foliumzuur staat inderdaad wat meer verdekt opgesteld dan de pil.
De pil nam ik 's avonds en foliumzuur moet je bij het ontbijt innemen. En dan vergeet ik het dus telkens of ik hem nu wel of niet heb ingenomen.
Niemand weet ook dat we het aan het proberen zijn. Anders krijg je de hele tijd die vragen. Geen zin in.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dikkie Dik. Ik heb folium op het aanrecht staan. Heb een chronisch tekort en moet het elke dag slikken. Of anders op de wastafel zetten.
Ik reageer altijd met twee schermen open. Zo kan ik rustig lezen en tegelijker tijd in het andere scherm reageren.
Ik reageer altijd met twee schermen open. Zo kan ik rustig lezen en tegelijker tijd in het andere scherm reageren.
slaatje- Kletskop
Dikkie dik, ik typ in Word zodat ik ook twee schermen open heb, anders raak ik de draad ook kwijt.
Moet het foliumzuur wat jij hebt echt persé 's morgens bij het ontbijt? Volgens mij heb je ook genoeg soorten die in elk geval niet bij een maaltijd hoeven en waarvan het ook niet uitmaakt op welk moment van de dag je het slikt.
Moet het foliumzuur wat jij hebt echt persé 's morgens bij het ontbijt? Volgens mij heb je ook genoeg soorten die in elk geval niet bij een maaltijd hoeven en waarvan het ook niet uitmaakt op welk moment van de dag je het slikt.
blondje1313- Kletskop
Handig truukje!
Het staat in de gebruiksaanwijzing. 's Morgens bij het ontbijt met een glas water.
Het staat in de gebruiksaanwijzing. 's Morgens bij het ontbijt met een glas water.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Weet je, ik kan me nauwelijks voorstellen dat het kwaad kan om het op een ander moment te nemen. Als je het maar binnen krijgt zou ik denken, maar misschien dat iemand anders hier er de reden van weet?
(Ik slikte de pil altijd 's morgens en nu mijn multivitamine ook, als ik het dan een keertje vergat had ik langer de tijd om er toch nog aan te denken zonder dat het niet meer veilig was. Ik ben namelijk best vergeetachtig aangelegd.)
(Ik slikte de pil altijd 's morgens en nu mijn multivitamine ook, als ik het dan een keertje vergat had ik langer de tijd om er toch nog aan te denken zonder dat het niet meer veilig was. Ik ben namelijk best vergeetachtig aangelegd.)
blondje1313- Kletskop
Ik vergeet het ook vaak. Ik heb die van het kruidvat, daar staat ook bij het ontijb met een glas water. Ik ben niet eens een onbijter en neem ze zonder ontbijt in.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012