Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  JD ma 23 apr 2012 - 7:17

MV : hug

Ik zit op de bank en ben aan het twijfelen.....hardlopen of niet hardlopen? Ik heb een conditie van een bejaarde, en wil gaan beginnen met hardlopen....maar kan me er niet toe zetten! Wil ook wat kilootjes kwijt voor de zomer (ja hoop dan zwanger te zijn, maar ga er niet vanuit, dus dan liever nog 1 zomer strak in mn bikini!)

Dus...ik móet mezelf gewoon van de bank afslepen, sportkleding aan en gaaaan....*gaaaaap*
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muis ma 23 apr 2012 - 7:20

Muurvlindertje schreef:Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie, ben er zelfs chagrijnig van! Heb het idee dat er wat mis is met me, bah!

@ JaneDoe: je hebt PM meid.

Zit morgen op dag 37...

Joh, kijk eens naar mijn onderschrift, en zoals je ziet ben ik nu ook zwanger. Ik snap dat het heel moeilijk is, maar probeer er niet chagerijnig van te worden. Het kan best nog even duren en het zou zonde zijn om al die tijd humeurig te zijn.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Flower_L ma 23 apr 2012 - 7:21

Muis schreef:
Muurvlindertje schreef:Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie, ben er zelfs chagrijnig van! Heb het idee dat er wat mis is met me, bah!

@ JaneDoe: je hebt PM meid.

Zit morgen op dag 37...

Joh, kijk eens naar mijn onderschrift, en zoals je ziet ben ik nu ook zwanger. Ik snap dat het heel moeilijk is, maar probeer er niet chagerijnig van te worden. Het kan best nog even duren en het zou zonde zijn om al die tijd humeurig te zijn.

+1

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Muurvlindertje ma 23 apr 2012 - 7:42

JaneDoe schreef:MV : hug

Ik zit op de bank en ben aan het twijfelen.....hardlopen of niet hardlopen? Ik heb een conditie van een bejaarde, en wil gaan beginnen met hardlopen....maar kan me er niet toe zetten! Wil ook wat kilootjes kwijt voor de zomer (ja hoop dan zwanger te zijn, maar ga er niet vanuit, dus dan liever nog 1 zomer strak in mn bikini!)

Dus...ik móet mezelf gewoon van de bank afslepen, sportkleding aan en gaaaan....*gaaaaap*

Ik wil 6 kilo kwijt eigenlijk! Heb een sportschoolabonnement, maar ik ga te weinig, omdat het gewoon stom is. M'n vriend zei net ook dat ie wil afvallen en dat ik een muffintop/lovehandles krijg waar je u tegen zegt! Maar hij heeft gelijk. We verwennen elkaar teveel en zijn veel te lief voor elkaar wat eten betreft. Z'n plan is om elke dag uit zijn werk eerst te gaan hardlopen in het bos met mij. Ik ben meestal 17.00 uur thuis van m'n werk en hij 18.00 uur, dan kan ik eerst koken, dan gaan we rennen en om 19.00 uur eten...
Hopen dat het werkt.... Denk dat het anders nooit meer goed komt met m'n figuur als ik ook nog zwanger ben, niet dat ik dat belangrijker vind, maar deze zomer wil ik ook nog strak in m'n bikini zitten (als laatste keer).
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  JD ma 23 apr 2012 - 7:47

pfffffffff......ik heb hardgelopen....en vraag me niet hoe! Ik heb zo'n ontzettend slechte conditie...heb al jaren niet gesport. Had een rondje van 15 minuten waarvan ik er denk ik 10 heb gelopen haha!! Zit nu nog na te hijgen op de bank.... maar ach, je moet het opbouwen he...dus wil morgen weer gaan!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 23 apr 2012 - 7:49

@ Muurvlindertje, als je binnenkort toch zwanger bent, dan zit je van de zomer misschien niet meer op die manier strak in je vel ;-).

Laatst aangepast door Smaragdje op ma 23 apr 2012 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mauwmauw ma 23 apr 2012 - 7:52

JaneDoe schreef:pfffffffff......ik heb hardgelopen....en vraag me niet hoe! Ik heb zo'n ontzettend slechte conditie...heb al jaren niet gesport. Had een rondje van 15 minuten waarvan ik er denk ik 10 heb gelopen haha!! Zit nu nog na te hijgen op de bank.... maar ach, je moet het opbouwen he...dus wil morgen weer gaan!
het begin is er,en je had ook kunnen kiezen om op de bank te blijven,maar die 5 minuten hardlopen heb je te pakken.en je moet het inderdaad opbouwen.Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen,maar wil eerst hier alles op orde hebben,zodat we/ik iets minder stress heb.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  JD ma 23 apr 2012 - 8:05

Smaragdje schreef:@ Muurvlindertje, als je binnenkort toch zwanger bent, dan zit je van de zomer misschien niet meer op die manier strak in je vel.

ik snap wel wat muurvlindertje bedoelt.... ik heb hetzelfde.
Ik ben ook het liefst zwanger deze zomer, maar mocht dit niet zo zijn....vind ik het wel fijn om toch eens te gaan sporten en op mijn gewicht te letten.
Ik ga het lijnen niet uitstellen omdat "ik binnenkort zwanger zou kunnen zijn"....dat binnenkort kan ook over een jaar pas zijn....al hoop ik dat ik in de zomer gewoon met een beginnend zwanger buikje mag rondlopen smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa ma 23 apr 2012 - 8:13

Wij hebben een supermooie echo gehad!

Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger van ons kindje. Wat ontzettend bijzonder, vooral toen we het hartje te horen kregen, zo mooi! I love you I love you
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Smaragdje ma 23 apr 2012 - 8:15

JaneDoe schreef:
Smaragdje schreef:@ Muurvlindertje, als je binnenkort toch zwanger bent, dan zit je van de zomer misschien niet meer op die manier strak in je vel.

Ik ben ook het liefst zwanger deze zomer, maar mocht dit niet zo zijn....vind ik het wel fijn om toch eens te gaan sporten en op mijn gewicht te letten.
Ik ga het lijnen niet uitstellen omdat "ik binnenkort zwanger zou kunnen zijn"....dat binnenkort kan ook over een jaar pas zijn....al hoop ik dat ik in de zomer gewoon met een beginnend zwanger buikje mag rondlopen voor een kindje 2012 - Pagina 17 561177

Ik was de ;-) vergeten erbij te zetten voor een kindje 2012 - Pagina 17 561177 Begrijp ook wat ze bedoelt hoor smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 23 apr 2012 - 8:22

Smaragdje schreef:
JaneDoe schreef:

Ik ga het lijnen niet uitstellen omdat "ik binnenkort zwanger zou kunnen zijn"....dat binnenkort kan ook over een jaar pas zijn....al hoop ik dat ik in de zomer gewoon met een beginnend zwanger buikje mag rondlopen voor een kindje 2012 - Pagina 17 561177

Ik was de ;-) vergeten erbij te zetten voor een kindje 2012 - Pagina 17 561177 Begrijp ook wat ze bedoelt hoor smile

oh sorry, ik dacht inderdaad dat je het anders bedoelde laughcry
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 23 apr 2012 - 8:23

Wat super Alyssa!!! Nu je hebt gezien dat er echt een kindje in je buik zit, en je hebt gezien dat alles goed zit, hoop ik dat je heerlijk kunt gaan genieten van je zwangerschap, het is je zó gegund! hug
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa ma 23 apr 2012 - 8:26

Ja, we zijn echt volop aan het genieten nu haha smile. Toen we het hartje hoorden, kwam het besef dat ik écht zwanger ben, zo mooi!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Smaragdje ma 23 apr 2012 - 8:29

JaneDoe schreef:
oh sorry, ik dacht inderdaad dat je het anders bedoelde voor een kindje 2012 - Pagina 17 394967

Hahaha, mijn fout. Was ondertussen met andere dingen bezig. Dat werkt niet altijd ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 23 apr 2012 - 8:29

Alyssa schreef:Ja, we zijn echt volop aan het genieten nu haha voor een kindje 2012 - Pagina 17 561177. Toen we het hartje hoorden, kwam het besef dat ik écht zwanger ben, zo mooi!

Ik vind het echt super voor jullie! Toch een week langer al dan je dacht!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria ma 23 apr 2012 - 8:30

Heb je mijn reactie op een eerdere post van jou gelezen?
Je bent nog aan het ontpillen, dat kan wel een jaar duren, en zo lang is je cyclus nu ook weer niet hoor. Misschien kun je de huisarts eens bellen om je gerust te laten stellen. Die kijkt hier echt niet van op.

Sorry als ik me teveel met je bemoei, maar ik lees uit jouw posts steeds een soort boosheid en ongerustheid die me helemaal niet nodig lijkt. Het lijkt me voor jou ook zoveel rustiger om even van een arts die bevestiging te krijgen dan om hier steeds je frustraties en twijfels eruit te gooien. Heb je contact gehad met je huisarts sinds je gestopt bent met de pil?

Alyssa: hier ook nog even een cheers
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Stitch ma 23 apr 2012 - 8:55

Alyssa, wat goed!! cheers Ook al wat verder dan je dacht toch? Fijn dat het zo'n mooie echo was, nu er lekker samen van genieten!

@ muurvlindertje: snap dat het frustrerend is, maar meer dan afwachten kan je toch niet doen, helaas. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt, maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Je kan doordat je er zo gestressd door raakt ook zelf je menstruatie uitstellen.

@ all: kom net bij mijn moeder vandaan. Ben nu ook zwanger, van een halve kilo boerenkoolstamppot Razz Man, (vrouw) wat zit ik vol zeg! Maar was wel lekker smile Nu nog ff wat drinken, en dan zo lekker mn bedje in. Slaap lekker allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Flower_L ma 23 apr 2012 - 8:56

Mama's eten blijft het lekkerst he stitch smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pussycat ma 23 apr 2012 - 9:10

Filoria schreef:
Heb je mijn reactie op een eerdere post van jou gelezen?
Je bent nog aan het ontpillen, dat kan wel een jaar duren, en zo lang is je cyclus nu ook weer niet hoor. Misschien kun je de huisarts eens bellen om je gerust te laten stellen. Die kijkt hier echt niet van op.

Sorry als ik me teveel met je bemoei, maar ik lees uit jouw posts steeds een soort boosheid en ongerustheid die me helemaal niet nodig lijkt. Het lijkt me voor jou ook zoveel rustiger om even van een arts die bevestiging te krijgen dan om hier steeds je frustraties en twijfels eruit te gooien. Heb je contact gehad met je huisarts sinds je gestopt bent met de pil?

Alyssa: hier ook nog even een cheers

+1 en volgens mij heeft ze mijn reactie ook nog niet gelezen.... heb in ieder geval ook geen antwoord gekregen wat ik wel jammer vind, want ik slik de pillen ook die zij slikt en ben serieus geinteresseerd, maar goed....

Alyssa Fijn om het goede nieuws te lezen. Wat zal jij straks lekker dromen Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  JD ma 23 apr 2012 - 9:56

voor de zwangeren/mama's onder ons, even een vraagje.... voel je iets van een innesteling?
Ik veegde net af en had tot 2x toe helderrood/roze bloed aan mn papiertje. De kans dat dit van een innesteling is lijkt me vrij klein, aangezien ik morgen pas op dag 10 van mn cyclus zit, en we alleen afgelopen zaterdag seks hebben gehad....maar toch...... Embarassed

Is bloed van een innesteling rood, of is het vaak bruinverlies? Heb ook sinds vanmiddag een beetje een drukkend,blaasontsteking-achtig gevoel onderin mn buik.... zou ook goed een nasleep van mn menstruatie kunnen zijn?..... i don't know!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 23 apr 2012 - 10:03

JaneDoe schreef:voor de zwangeren/mama's onder ons, even een vraagje.... voel je iets van een innesteling?
Ik veegde net af en had tot 2x toe helderrood/roze bloed aan mn papiertje. De kans dat dit van een innesteling is lijkt me vrij klein, aangezien ik morgen pas op dag 10 van mn cyclus zit, en we alleen afgelopen zaterdag seks hebben gehad....maar toch...... Embarassed

Is bloed van een innesteling rood, of is het vaak bruinverlies? Heb ook sinds vanmiddag een beetje een drukkend,blaasontsteking-achtig gevoel onderin mn buik.... zou ook goed een nasleep van mn menstruatie kunnen zijn?..... i don't know!

Of van je eisprong, dat hoor je wel eens dat vrouwen dan ook wat bloed verliezen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  JD ma 23 apr 2012 - 10:27

Puggle schreef:
JaneDoe schreef:voor de zwangeren/mama's onder ons, even een vraagje.... voel je iets van een innesteling?

Of van je eisprong, dat hoor je wel eens dat vrouwen dan ook wat bloed verliezen.

zal ik die dan nu al hebben?
ach zoals ik zeg, ik ga er niet vanuit dat het een innesteling is hoor, aangezien dat praktisch gezien gewoon eigenlijk niet kan....
(al hoop ik er natuurlijk wel op laughcry )
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 23 apr 2012 - 10:46

Als je hele korte cyclus hebt zou het een eisprong kunnen zijn. Een innesteling lijkt me juist wat vroeg, want je bent pas ongesteld geweest toch? Het blijft gissen Wink zou wel mooi zijn een nette cyclus!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 23 apr 2012 - 10:50

Puggle schreef:Als je hele korte cyclus hebt zou het een eisprong kunnen zijn. Een innesteling lijkt me juist wat vroeg, want je bent pas ongesteld geweest toch? Het blijft gissen Wink zou wel mooi zijn een nette cyclus!

Dan zou ik van een cyclus van 126, naar 44, naar...20 gaan? Zou wel mooi zijn! Al snap ik dan helemaaaal niks meer van mijn lichaam!smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 23 apr 2012 - 11:01

JaneDoe schreef:
Puggle schreef:Als je hele korte cyclus hebt zou het een eisprong kunnen zijn. Een innesteling lijkt me juist wat vroeg, want je bent pas ongesteld geweest toch? Het blijft gissen Wink zou wel mooi zijn een nette cyclus!

Dan zou ik van een cyclus van 126, naar 44, naar...20 gaan? Zou wel mooi zijn! Al snap ik dan helemaaaal niks meer van mijn lichaam!smile

Ja of 24 als je een lf van 14 dagen hebt. Maar zou idd wat kort zijn, je weet het niet. Ik hoop het voor je.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud