voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Stitch, ik reken gewoon helemaal niets uit, dat is het makkelijkst voor mij nu Mijn cyclus is helaas weer niet zo kort als voordat ik zwanger werd van mijn zoontje. Fijn hé, als andere alles eerder weten dan jou. Hadden wij toen J was geboren, toen was het door iemand gefeliciteerd met jullie tweede kindje ;-) Hopelijk komen de geruchten snel uit!
@ JaneDoe, als je nu positief getest zou hebben, dan zou dat ook wel erg vroeg zijn! Wie weet binnenkort toch een positieve test!
@ JaneDoe, als je nu positief getest zou hebben, dan zou dat ook wel erg vroeg zijn! Wie weet binnenkort toch een positieve test!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik weet nog niet wat ik ga zeggen als ze me wel aannemen of uitnodigen voor vervolg. Ik denk dat ik wel zal zeggen dat ik wat anders had verwacht.
hoe zouden jullie reageren?
@Nilis fijn dat je snel vakantie hebt. Je zit precies in goede week waarschijnlijk he?Qua vruchtbaar zijn :-)
@JanedDoe; jammer maar je hebt grote kans dat het nog te vroeg is.
Ff afwachten nog....
@linnie ik zou er niet te moeilijkover doen wat betreft je moeder.. Ze hoeft toch niet te weten dat jr ingesteld bent? Mijn moeder weet dat echt niet..
all; vandaag hebben vrienden een baby gekregen :-) zo leuk! Begint het weer helemaal te kriebelen.. Dat wil ik ook en wel nu...haha
hoe zouden jullie reageren?
@Nilis fijn dat je snel vakantie hebt. Je zit precies in goede week waarschijnlijk he?Qua vruchtbaar zijn :-)
@JanedDoe; jammer maar je hebt grote kans dat het nog te vroeg is.
Ff afwachten nog....
@linnie ik zou er niet te moeilijkover doen wat betreft je moeder.. Ze hoeft toch niet te weten dat jr ingesteld bent? Mijn moeder weet dat echt niet..
all; vandaag hebben vrienden een baby gekregen :-) zo leuk! Begint het weer helemaal te kriebelen.. Dat wil ik ook en wel nu...haha
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
werd vandaag beetje platgebeld door een anoniem nummer. zag het vanochtend bwel een paar x maar wist dus niet wie of wat....
Dus ik dacht laat maar lekker...ga vsnu mijn vrije dag genieten...Nu horde ik vanavond tig voicemails was het het ziekenhuis geweest. Hebben ze middags wel 5-6x mijn voicemail ingesproken.
Die vrouw echt zo verontwaardigd. ik probeer je al vanaf 9,00 uur te bellen....
Bel me terug!
Mja hoorde het dus net pas...beetje lullig!
Ze gaan er soms ook zo vanuit dat je ook ala minuut kunt gaan werken...
Dus ik dacht laat maar lekker...ga vsnu mijn vrije dag genieten...Nu horde ik vanavond tig voicemails was het het ziekenhuis geweest. Hebben ze middags wel 5-6x mijn voicemail ingesproken.
Bel me terug!
SleepingBeauty- Kletskop
SleepingBeauty schreef:werd vandaag beetje platgebeld door een anoniem nummer. zag het vanochtend bwel een paar x maar wist dus niet wie of wat....
Bel me terug!
Als je vrij bent hoef je voor hen niet bereikbaar te zijn hoor Beetje raar als ze zo verontwaardigd reageert dan!
Smaragdje- Ratel
@ Janedoe, jammer hoor, maar hopelijk gewoon te vroeg
@ Linnie, ik zou er niet zo moeilijk over doen. Niemand hoeft toch te weten dat je ongi bent. Balen dat je ziek bent. Hopelijk snel beter.
@ SB, leuk is dat al die kleine babytjes in de omgeving. heb ik ook en oh wat begint het dan te kriebelen. Je hoeft toch niet altijd bereikbaar te zijn op het werk, maar ik snap wel dat als ze het heel vaak proberen dat ze geïrriteerd zijn. Ik wordt namelijk ook heel geïrriteerd van voicemails.
@ Stitch, fijn dat anderen het eerder weten als je zelf.Hopelijk komt het wel snel uit en hoe kwamen ze er eigenlijk bij? Lekker bijna op vakantie. Wij gaan niet weg, want het hemelvaartsweekend was al veel vol en erg duur. Maar gaan lekker relaxen thuis en hopelijk is het mooi weer.
@ all, hier is de ongi over. Heb net een afspraak bij de ha gemaakt voor een uitstrijkje. Wordt 30 en dan krijg je dus de oproep. Als het goed is moet het niets uitmaken voor de eisprong. Dus we zullen zien. Verder weinig nieuws, heb een rustige slaapdienst gehad. Haal ik net T op bij het kdv is ze gebeten door een ander kindje. heeft echt de tandafdrukken in de wang staan. heel sneu.
Goed ga nu even niets doen.
@ Linnie, ik zou er niet zo moeilijk over doen. Niemand hoeft toch te weten dat je ongi bent. Balen dat je ziek bent. Hopelijk snel beter.
@ SB, leuk is dat al die kleine babytjes in de omgeving. heb ik ook en oh wat begint het dan te kriebelen. Je hoeft toch niet altijd bereikbaar te zijn op het werk, maar ik snap wel dat als ze het heel vaak proberen dat ze geïrriteerd zijn. Ik wordt namelijk ook heel geïrriteerd van voicemails.
@ Stitch, fijn dat anderen het eerder weten als je zelf.Hopelijk komt het wel snel uit en hoe kwamen ze er eigenlijk bij? Lekker bijna op vakantie. Wij gaan niet weg, want het hemelvaartsweekend was al veel vol en erg duur. Maar gaan lekker relaxen thuis en hopelijk is het mooi weer.
@ all, hier is de ongi over. Heb net een afspraak bij de ha gemaakt voor een uitstrijkje. Wordt 30 en dan krijg je dus de oproep. Als het goed is moet het niets uitmaken voor de eisprong. Dus we zullen zien. Verder weinig nieuws, heb een rustige slaapdienst gehad. Haal ik net T op bij het kdv is ze gebeten door een ander kindje. heeft echt de tandafdrukken in de wang staan. heel sneu.
Goed ga nu even niets doen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Jeej, ik heb goede hoop dat mijn cyclus deze keer een stuk korter is
Smaragdje- Ratel
Nou het probleem is dat ik daar misschien wel wil zwemmen . En ik ben geen voorstander voor tampons, ik vind ze gewoon niet lekker zitten. Vandaar dat ik vroeg of jullie nog tips hadden
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
@nillis ; ja ik vind voicemail ook irritant. Mja ik snap wel dat als iemand vrij is ze niet altijd bereikbaar zijn. En spreek dan 1x de voicemail in de 1e keer dan kan ik terug bellen. Fijn dat je slaapdienst rustig was!
Ik heb net hardlopen...Ging voor geen meter! hihi
Echt lief die kleintjes... Hoop dat wij de volgende mogen zijn index vriendengroep.
@Linnie; misschien alleen voor het zwemmen een tampon. Ik zou echt niet anders willen dan tampons. Mja das persoonlijk.
@all; morgen nog een dagje vrij! Heerlijk!
Ik heb net hardlopen...Ging voor geen meter! hihi
Echt lief die kleintjes... Hoop dat wij de volgende mogen zijn index vriendengroep.
@Linnie; misschien alleen voor het zwemmen een tampon. Ik zou echt niet anders willen dan tampons. Mja das persoonlijk.
@all; morgen nog een dagje vrij! Heerlijk!
SleepingBeauty- Kletskop
Even ego, ik ben ongesteld geworden. Ik was natuurlijk liever zwanger geweest, maar ben nu ook heel blij! 38 dagen is een stuk beter dan 95 !
Smaragdje- Ratel
@smaragdje; wat goed! Fijn in ieder geval weer een betere cyclus. Op naar de nieuwe ronde!
@all; Ik zou aangenomen zijn, maar ik heb bedankt. Uitgelegd dat ik meer had verwacht van de functie en ze konden mij gewoon niet meer bieden. Je werkt echt als verpleegkundige mee in het team.
Voelt voor mij nu wel als een opluchting!
@all; Ik zou aangenomen zijn, maar ik heb bedankt. Uitgelegd dat ik meer had verwacht van de functie en ze konden mij gewoon niet meer bieden. Je werkt echt als verpleegkundige mee in het team.
Voelt voor mij nu wel als een opluchting!
SleepingBeauty- Kletskop
@ smaragdje, wat goed dat je deze keer zo'n snelle cyclus hebt. Hopelijk zet zich dit voort en ben je snel zwanger.
@ SB, fijn dat je wel bent aangenomen en dat je zelf de keus hebt kunnen maken. het si toch fijn om te weten dat ze je wilden hebben.
@ all, hier geen bijzonderheden.
@ SB, fijn dat je wel bent aangenomen en dat je zelf de keus hebt kunnen maken. het si toch fijn om te weten dat ze je wilden hebben.
@ all, hier geen bijzonderheden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Linnie1985 schreef:Nou het probleem is dat ik daar misschien wel wil zwemmen . En ik ben geen voorstander voor tampons, ik vind ze gewoon niet lekker zitten. Vandaar dat ik vroeg of jullie nog tips hadden
Op hoop van zegen dan maar he, en laatste dagen is het als het goed is toch amper wat... zou er dan gewoon lekker een tampon in doen als je echt wilt zwemmen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi, even snel een kort berichtje, hopelijk heb ik morgen tijd om jullie berichtjes te lezen maar ik ben gisteren ongesteld geworden! Weer de volgende ronde in en ik heb er zin in haha
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Smaragdje en Highway: balen zeg!
SleepingBeauty: jammer hoor, van die functie. Maar fijn dat je je opgelucht voelt. Ga je nu op zoek naar ander werk / een andere functie denk je?
Hier een verslagje van mijn bezoekje aan de gynaecoloog:
De uitslagen van mijn man waren helemaal goed. Aan hem zal het in elk geval niet liggen
Mijn uitslagen waren eigenlijk ook best goed: ik heb de afgelopen cyclus - voor de verandering - een eisprong gehad. En alle hormoonwaarden zagen er verder goed uit. Wel maakte de gynaecoloog zich zorgen over mijn schildklierwerking. Mijn schildklier werkt wat aan de snelle kant. Hierdoor zou het kunnen dat ik niet elke maand een eisprong heb. Ik ga volgende maand naar een internist om te kijken of ik misschien medicijnen voor mijn schildklier moet gaan slikken. Wie weet helpt dat ook tegen andere klachten waar ik last van heb: gewichtsverlies, moeheid etc. Zou fijn zijn als daar eindelijk eens naar gekeken wordt.
Ik hoef wat betreft het zwanger worden niet op die uitslag te wachten. Ik mag namelijk tijdens mijn volgende menstruatie al beginnen met het slikken van Clomid. Dan wordt de kans op een eisprong ook weer veel groter
Al met al ben ik heel tevreden!
SleepingBeauty: jammer hoor, van die functie. Maar fijn dat je je opgelucht voelt. Ga je nu op zoek naar ander werk / een andere functie denk je?
Hier een verslagje van mijn bezoekje aan de gynaecoloog:
De uitslagen van mijn man waren helemaal goed. Aan hem zal het in elk geval niet liggen
Mijn uitslagen waren eigenlijk ook best goed: ik heb de afgelopen cyclus - voor de verandering - een eisprong gehad. En alle hormoonwaarden zagen er verder goed uit. Wel maakte de gynaecoloog zich zorgen over mijn schildklierwerking. Mijn schildklier werkt wat aan de snelle kant. Hierdoor zou het kunnen dat ik niet elke maand een eisprong heb. Ik ga volgende maand naar een internist om te kijken of ik misschien medicijnen voor mijn schildklier moet gaan slikken. Wie weet helpt dat ook tegen andere klachten waar ik last van heb: gewichtsverlies, moeheid etc. Zou fijn zijn als daar eindelijk eens naar gekeken wordt.
Ik hoef wat betreft het zwanger worden niet op die uitslag te wachten. Ik mag namelijk tijdens mijn volgende menstruatie al beginnen met het slikken van Clomid. Dan wordt de kans op een eisprong ook weer veel groter
Al met al ben ik heel tevreden!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wat een fijn nieuws Filoria! Nu hopen dat het snel raak is!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een fijn nieuws Filoria!! Mag ik vragen waarom je dan toch Clomid meekrijg?
Balen Highway! Op naar een nieuwe ronde!
Voor jou ook balen Smaragdje, maar wel fijn dat je cyclus nu beter is. Hopelijk blijft het zo.
Al iemand iets van Pussycat gehoord? En ook triestje heeft zich een tijd lang niet laten zien toch?
Hier weinig te melden. Lekker een dagje vrij. Eerst het huis zo maar eens aan de kant maken en vanmiddag even op pad voor een kraamcadeautje voor een collega.
Zit alweer op dag 9. We gaan proberen om de dag sex te hebben nu om de eisprong niet te missen. Ben benieuwd.
Balen Highway! Op naar een nieuwe ronde!
Voor jou ook balen Smaragdje, maar wel fijn dat je cyclus nu beter is. Hopelijk blijft het zo.
Al iemand iets van Pussycat gehoord? En ook triestje heeft zich een tijd lang niet laten zien toch?
Hier weinig te melden. Lekker een dagje vrij. Eerst het huis zo maar eens aan de kant maken en vanmiddag even op pad voor een kraamcadeautje voor een collega.
Zit alweer op dag 9. We gaan proberen om de dag sex te hebben nu om de eisprong niet te missen. Ben benieuwd.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Weten jullie of het zin heeft om na de eisprong nog seks te hebben of ben je dan al te laat? Ze hebben het toch altijd over de vruchtbare dagen?? of is dat dan voor de eisprong?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Annemie schreef:Weten jullie of het zin heeft om na de eisprong nog seks te hebben of ben je dan al te laat? Ze hebben het toch altijd over de vruchtbare dagen?? of is dat dan voor de eisprong?
een keertje extra kan vast geen kwaad ....
maar of het nog zin heeft, dat weet ik niet
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Annemie schreef:Weten jullie of het zin heeft om na de eisprong nog seks te hebben of ben je dan al te laat? Ze hebben het toch altijd over de vruchtbare dagen?? of is dat dan voor de eisprong?
Volgens mij is dat afhankelijk van hoeveel dagen na je eisprong. Volgens mij ben je tot iets van twee dagen na je eisprong nog vruchtbaar en daarna niet meer. Seks hebben heeft op zich natuulijk altijd zin, alleen komen er niet altijd kindjes van
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Volgens mij leeft een eicel na de eisprong nog 24 uur (kon ook 12 zijn..), dus het kan zeker. Maar geen 3 dagen later ofzo.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Een eicel leeft ongeveer 12 uur.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Nee ik snap dat het altijd zin heeft,maar niet om er nog een kindje van te maken,haha. Ik had de 7e ongeveer mijn eisprong,door omstandigheden had ik er niet meer op gelet en aan gedacht... nouja we proberen het nog wel,je weet maar nooit... en anders volgende maand maar weer.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
De dag na je eisprong ben je ook nog vruchtbaar. Ach gewoon proberen. Wie weet is je eisprong wat verlaat
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Volgens mij leeft een eicel nog 12uur. Is het proberen dus altijd waard nadien
@florida; wat fijn dat het goed lijkt verder. Nu maar hopen dat het snel raak is.
@all; we waren gisteren op kraambezoek, mijn man smelt helemaal dan bij z'n kleintje. En ik ook hoor!"Zo mooi!!!! zo klein!!!! Was nadien helemaal beetje vreemd,lijkt me ook zo bijzonder...
Toch twijfel ik dan soms ook ff als ik zie wat er allemaal op je afkomt.. Dan denk ik soms van help kunnen wij dat allemaal wel!!
Vandaag op het werk hadden paar collega ook over dat mensen noot meer zo jong trouwen en dat ze pas moeders werden als ze 30 zijn ofzo... Haha ze moesten eens weten. Ben dan ook wel heel benieuwd hoe ze zullen reageren mocht het zover zijn.
Morgen naar de libelleweek!! zin in! hoop op beetje goed weer!
@florida; wat fijn dat het goed lijkt verder. Nu maar hopen dat het snel raak is.
@all; we waren gisteren op kraambezoek, mijn man smelt helemaal dan bij z'n kleintje. En ik ook hoor!"Zo mooi!!!! zo klein!!!! Was nadien helemaal beetje vreemd,lijkt me ook zo bijzonder...
Toch twijfel ik dan soms ook ff als ik zie wat er allemaal op je afkomt.. Dan denk ik soms van help kunnen wij dat allemaal wel!!
Vandaag op het werk hadden paar collega ook over dat mensen noot meer zo jong trouwen en dat ze pas moeders werden als ze 30 zijn ofzo... Haha ze moesten eens weten. Ben dan ook wel heel benieuwd hoe ze zullen reageren mocht het zover zijn.
Morgen naar de libelleweek!! zin in! hoop op beetje goed weer!
SleepingBeauty- Kletskop
@ Highway, jammer!
@ Filoria, fijn dat je al mag beginnen met clomid. Hopelijk met succes!
@ SleepingBeauty, wat leuk op kraamvisite!
@ All, ben ook super blij dat het dit keer een kortere cyclus is. Alleen baal ik verschrikkelijk van de rugpijn die ik nu heb :S Gelukkig wel iets minder als gister, want toen kon ik helemaal niet normaal zitten/lopen/liggen. Ach, die cyclussen zijn voor het goede doel hé
@ Filoria, fijn dat je al mag beginnen met clomid. Hopelijk met succes!
@ SleepingBeauty, wat leuk op kraamvisite!
@ All, ben ook super blij dat het dit keer een kortere cyclus is. Alleen baal ik verschrikkelijk van de rugpijn die ik nu heb :S Gelukkig wel iets minder als gister, want toen kon ik helemaal niet normaal zitten/lopen/liggen. Ach, die cyclussen zijn voor het goede doel hé
Smaragdje- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012