voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Gefeliciteerd lieve Flower!!!!!! Snap je gevoel wel hoor, ik denk dat ik voor iedereen spreek dat we verschrikkelijk gaan duimen dat het voorspoedig loopt voor je. Voor nu een kusje op je pijnlijke borst. Hihi.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Highway schreef:Gefeliciteerd Flower!
Hoe is het met jou meid?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
slaatje schreef:Highway schreef:Gefeliciteerd Flower!
Hoe is het met jou meid?
Ben ik ook benieuwd naar, volgens mij al tijdje geled een dat ze iets heeft gepost hier in topic.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
gefeliciteerd flower l!superleuk!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Gefeliciteerd Flower!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Gefeliciteerd Flower!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Flower gefeliciteerd!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Wat gaaf! En pril nog zeg. Maar gefeliciteerd Flower
He en mag ik jullie meiden hier iets vragen: ik verloor gister na een vrijpartij een aardige hoeveelheid helderrood bloed. Nu niks meer aan de hand. Zouden we gewoon iets te ruw zijn geweest, of kan het ook een innestelbloeding geweest zijn? Wel heel toevallig dat 't precies toen was dan. Wat denken jullie?
Ik ben bang dat 't dat eerste is, maar ik doe graag aan wishful thinking
He en mag ik jullie meiden hier iets vragen: ik verloor gister na een vrijpartij een aardige hoeveelheid helderrood bloed. Nu niks meer aan de hand. Zouden we gewoon iets te ruw zijn geweest, of kan het ook een innestelbloeding geweest zijn? Wel heel toevallig dat 't precies toen was dan. Wat denken jullie?
Ik ben bang dat 't dat eerste is, maar ik doe graag aan wishful thinking
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
dat was wat ik hoorde gister,filoria
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Haha, oeps hadden we toch iets stiller moeten zijn
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Haha, oeps hadden we toch iets stiller moeten zijn
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Gefeliciteerd flower!! Geniet er lekker van!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Wat een super nieuws Flower, gefeliciteerd!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
JaneDoe schreef:Mooie fiets slaatje! En wat leuk dat je 15 mei jarig bent....ikke 16 mei!
En ikke 14 mei wordt ik 30
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Haha flauw hoor Flower! Ik dacht al dat ik gek aan het worden was :geek:
Maar gefeliciteerd meid en dat alles maar goed mag gaan
Filoria Tja ik weet niet wat jullie hebben uitgespookt hahaha, maar het kan goed daarvan geweest zijn natuurlijk heb ik ook wel eens gehad. Maar ja wie weet wel een innestelingsbloeding je weet het niet hé? Had je er ook krampjes bij?
All ongesteldheid is hier weer over nu aftellen naar de eisprong hopelijk komt ie weer net zo vlot als afgelopen keer
Maar gefeliciteerd meid en dat alles maar goed mag gaan
Filoria Tja ik weet niet wat jullie hebben uitgespookt hahaha, maar het kan goed daarvan geweest zijn natuurlijk heb ik ook wel eens gehad. Maar ja wie weet wel een innestelingsbloeding je weet het niet hé? Had je er ook krampjes bij?
All ongesteldheid is hier weer over nu aftellen naar de eisprong hopelijk komt ie weer net zo vlot als afgelopen keer
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Jaaaaah Flower gefeliciteerd!!!! Dat die 2 weken maar snel voorbij mogen gaan!
Hoe reageerde je vriend?
Hoe reageerde je vriend?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Flower,gefeliciteerd!!!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Gefeliciteerd flower!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Flower gefeliciteerd!!! En gelukkig komt je man snel thuis:D
Janedoe wat fijn dat je nu 'echt' bezig kunt. Ik hoop echt voor je dat het snel mag lukken! Jouw verhaal geeft mij ook weer hoop trouwens. Ik zit nu al bijna vier maanden te wachten op mijn menstruatie nadat ik met de pil ben gestopt. Heb woensdag een afspraak bij de ha dus hopelijk word ik niet 'met niets' weggestuurd. Hoe lang was jij gestopt met de pil toen je medicatie kreeg? Dat afwachten ervaar ik echt als enorm vervelend.Tuurlijk kan het ook nog heel lang duren voor je zwanger wordt als je eenmaal een normale cyclus hebt. Maar dan bestaat er in ieder geval een kans. Nu is het gewoon dom wachten aargh.
Linnie ik zal voor je duimen dat je symptomen niet zomaar zijn en dat het wel samenhangt met een zwangerschap! En anders die man je ( en jezelf ) eens aan het werk zetten met dat potje hoor!
Janedoe wat fijn dat je nu 'echt' bezig kunt. Ik hoop echt voor je dat het snel mag lukken! Jouw verhaal geeft mij ook weer hoop trouwens. Ik zit nu al bijna vier maanden te wachten op mijn menstruatie nadat ik met de pil ben gestopt. Heb woensdag een afspraak bij de ha dus hopelijk word ik niet 'met niets' weggestuurd. Hoe lang was jij gestopt met de pil toen je medicatie kreeg? Dat afwachten ervaar ik echt als enorm vervelend.Tuurlijk kan het ook nog heel lang duren voor je zwanger wordt als je eenmaal een normale cyclus hebt. Maar dan bestaat er in ieder geval een kans. Nu is het gewoon dom wachten aargh.
Linnie ik zal voor je duimen dat je symptomen niet zomaar zijn en dat het wel samenhangt met een zwangerschap! En anders die man je ( en jezelf ) eens aan het werk zetten met dat potje hoor!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ook hier nogmaals gefeliciteerd Flower, zo leuk!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Gefeliciteerd Flower!!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dankjulliewel!
Flower_L- Ratel
@ Jane Doe: Haha, hoop inderdaad dat het een vooruitziende droom was! En dan positieve test voor mezelf, en de rest voor jullie!
Hoe is het nou met jou? Fijn dat je nu lekker weer kunt klussen, wetende dat het nu waarschijnlijk wel gewoon zin heeft! Mijn vader is trouwens ook de 16e jarig! Veel verjaardagen dus rond die tijd.
@ Linnie: had m geloof ik ook allang aan zijn slurf meegetrokken om het potje te vullen! Echt bewonderenswaardig hoeveel geduld je hebt! Duim nog steeds voor een positieve test.
@ Slaatje: Ik woon vlak bij Rotterdam (ong kwartiertje er vandaan), en jij? Misschien vinden nog meer meiden hier het leuk om te meeten? Hoop inderdaad dat die dromen van ons positieve tekenen zijn! Al had ik ze vorige maand ook (ook af en toe van die bizarre dromen), en toen werd ik ook gewoon ongesteld. wanneer kan jij eventueel testen?
En wat een mooie fiets! Wat lief van je vriend! en dat van die extreem rammelende eierstokken als je allemaal van die kleintjes om je heen hebt herken ik ook heel goed. Werk op een kinderdagverblijf (dus 4 dagen in de week van die ukkies om me heen), en dan vandaag bij mijn schoonzusje geweest, daar heerlijk gekroeld met die kleine van 1, en mijn andere schoonzusje is ook nog langsgeweest, die is nu 30 weken zwanger. Niet echt handige combinatie voor mij vandaag, nog steeds niet helemaal in mijn hum helaas.
@ Muurvlindertje: ben benieuwd!
@ Highway: Hoe is het met jou?
@ Filoria: Ik zou je niet kunnen helpen met wat het zou kunnen zijn. Maar ik hoop voor jou dat het iets goeds is!
@ Nillis: geen zin om 30 te worden? Mijn vriend is afgelopen november ook 30 geworden, en hij vindt het helemaal niks! Hij vind 30 zou oud klinken, maar zo voelt hij zich helemaal niet! Ik zeg altijd maar: Als je niet oud wilt worden, moet je jong sterven. En dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling
@ Pussycat: Veel plezier weer met klussen dan!
@ Boekenwurm: Ik hoop dat jouw cyclus snel op gang komt! Dan is het wachten op een zwangerschap inderdaad al een stuk dragelijker! Hopelijk wil je huisarts je iets voorschrijven om je menstruatie op gang te brengen, of stuurt hij je door.
@ Alyssa: Morgen is je eerste echo! Heel veel plezier!! Maar dat gaat wel lukken, lijkt me!
@ All: net weer een uurtje thuis! Was wel weer erg gezellig! Wel weer effe confronterend, de 30-weken zwangerbuik van mijn ene schoonzusje. Gewoon omdat je het dan ook zo graag zelf ook wilt! Ach, ik weet ook wel, dat mijn tijd ook wel komt, maar af en toe wordt ik knettergek van die rondvliegende hormonen! (sowieso veel last van mijn hormonen sinds dat ik gestopt ben met de pil)
Dacht afgelopen week misschien mijn eisprong gehad te hebben, maar nu had ik vandaag echt last van mijn rug, wat buikkrampen, en net op de wc best wel wat wittige/doorzichtige afscheiding (sorry voor de gore details ) Dus vanavond maken we het ook nog maar even gezellig. Oftewel: LIJM AAN, zoals mijn vriend het omschrijft! (hij zegt dan dat hij wel even speciale babylijm in zal spuiten, maar wel jongetjeslijm Dus moet nu steeds LIJM AAN smsen als ik sex wil )
Fijne avond allemaal, ga ik zo even genieten van de massage die ik ga ontvangen
Hoe is het nou met jou? Fijn dat je nu lekker weer kunt klussen, wetende dat het nu waarschijnlijk wel gewoon zin heeft! Mijn vader is trouwens ook de 16e jarig! Veel verjaardagen dus rond die tijd.
@ Linnie: had m geloof ik ook allang aan zijn slurf meegetrokken om het potje te vullen! Echt bewonderenswaardig hoeveel geduld je hebt! Duim nog steeds voor een positieve test.
@ Slaatje: Ik woon vlak bij Rotterdam (ong kwartiertje er vandaan), en jij? Misschien vinden nog meer meiden hier het leuk om te meeten? Hoop inderdaad dat die dromen van ons positieve tekenen zijn! Al had ik ze vorige maand ook (ook af en toe van die bizarre dromen), en toen werd ik ook gewoon ongesteld. wanneer kan jij eventueel testen?
En wat een mooie fiets! Wat lief van je vriend! en dat van die extreem rammelende eierstokken als je allemaal van die kleintjes om je heen hebt herken ik ook heel goed. Werk op een kinderdagverblijf (dus 4 dagen in de week van die ukkies om me heen), en dan vandaag bij mijn schoonzusje geweest, daar heerlijk gekroeld met die kleine van 1, en mijn andere schoonzusje is ook nog langsgeweest, die is nu 30 weken zwanger. Niet echt handige combinatie voor mij vandaag, nog steeds niet helemaal in mijn hum helaas.
@ Muurvlindertje: ben benieuwd!
@ Highway: Hoe is het met jou?
@ Filoria: Ik zou je niet kunnen helpen met wat het zou kunnen zijn. Maar ik hoop voor jou dat het iets goeds is!
@ Nillis: geen zin om 30 te worden? Mijn vriend is afgelopen november ook 30 geworden, en hij vindt het helemaal niks! Hij vind 30 zou oud klinken, maar zo voelt hij zich helemaal niet! Ik zeg altijd maar: Als je niet oud wilt worden, moet je jong sterven. En dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling
@ Pussycat: Veel plezier weer met klussen dan!
@ Boekenwurm: Ik hoop dat jouw cyclus snel op gang komt! Dan is het wachten op een zwangerschap inderdaad al een stuk dragelijker! Hopelijk wil je huisarts je iets voorschrijven om je menstruatie op gang te brengen, of stuurt hij je door.
@ Alyssa: Morgen is je eerste echo! Heel veel plezier!! Maar dat gaat wel lukken, lijkt me!
@ All: net weer een uurtje thuis! Was wel weer erg gezellig! Wel weer effe confronterend, de 30-weken zwangerbuik van mijn ene schoonzusje. Gewoon omdat je het dan ook zo graag zelf ook wilt! Ach, ik weet ook wel, dat mijn tijd ook wel komt, maar af en toe wordt ik knettergek van die rondvliegende hormonen! (sowieso veel last van mijn hormonen sinds dat ik gestopt ben met de pil)
Dacht afgelopen week misschien mijn eisprong gehad te hebben, maar nu had ik vandaag echt last van mijn rug, wat buikkrampen, en net op de wc best wel wat wittige/doorzichtige afscheiding (sorry voor de gore details ) Dus vanavond maken we het ook nog maar even gezellig. Oftewel: LIJM AAN, zoals mijn vriend het omschrijft! (hij zegt dan dat hij wel even speciale babylijm in zal spuiten, maar wel jongetjeslijm Dus moet nu steeds LIJM AAN smsen als ik sex wil )
Fijne avond allemaal, ga ik zo even genieten van de massage die ik ga ontvangen
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Haha hoe bedenkt hij het?!Stitch schreef:hij zegt dan dat hij wel even speciale babylijm in zal spuiten, maar wel jongetjeslijm Dus moet nu steeds LIJM AAN smsen als ik sex wil
Filoria- Ratel
Dat klinkt heel fout stitch haha
Naja, als t maar blijft plakken toch
Naja, als t maar blijft plakken toch
Flower_L- Ratel