Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 26 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muurvlindertje wo 9 mei 2012 - 11:30

Zo dames.
Heb een tijdje niet gepost. Wij zijn vanaf gister aan het proberen om om de dag te klussen met elkaar. Verder geen stressende ovulatietesten en andere attributen.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria wo 9 mei 2012 - 18:27

Roos: Tuurlijk mag je dat vragen smile Ik krijg Clomid mee omdat ik lang niet elke maand een eisprong heb.

Pussycat weet ik niet waar die is, maar Triesje heeft geloof ik besloten om wat minder te posten, omdat ze er ook wat minder mee bezig wil zijn. Als ik het goed zeg hoor.
Leuke vrije dag gehad?

Annemie: ben bang dat je te laat was dan! Hoe weet je zeker wanneer je eisprong was, doe je testen?
SB: tuurlijk kunnen jullie ook een kindje opvoeden. En al kon je het niet, als de baby er eenmaal is moet je wel voor een kindje 2012 - Pagina 26 394967 Maar serieus: wat denk je dat je moeilijk zou vinden?
Smaragdje: hmm balen van die pijn Sad Dan moet je toch maar gauw zwanger worden, ben je er negen maanden vanaf!

Volgens mij zit het deze ronde - nog zonder Clomid - ook weer goed met de eisprong voor een kindje 2012 - Pagina 26 281626781 Gisteren had ik best veel helder, kleverig slijm. Dat is goed toch?! Ik haal mijn info hier vandaan: http://www.mamaenzo.nl/zwanger-worden/vruchtbaarheid/de-billings-ovulatiemethode en dat is allemaal wel herkenbaar. Voor deze ronde in elk geval. Heb ook weleens gehad dat ik helemaal geen slijm had.

Sorry voor de details trouwens Laughing
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Annemie wo 9 mei 2012 - 20:18

@filoria, ik ben nou sowieso te laat,mijn vriend had geen zin. Als ik een eisprong heb krijg ik altijd erge buikpijn en een raar gevoel,was vorige maand ook 14 dagen nadat ik ongesteld geworden was en dat kleverige heldere slijm waar jij het over hebt,dus ik weet het niet op de dag precies,maar aan de buikpijn en doorzichtige slijm herken ik het precies.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Roos wo 9 mei 2012 - 21:43

@ sb, hoe oud ben jij dan? Leuk de libellezomerweek. Ben ik 2 jaar geleden geweest. Ik vond het erg gezellig. Wilde eigenlijk dit jaar weer, maar dacht dat het pas in juni zou zijn. Nou volgend jaar maar weer. Veel plezier in ieder geval!

@filoria, dank je voor je antwoord. Ik pas die methode ook toe. En heb het tot nu toe nog elke keer goed gehad. Natuurlijk niet op de dag af, maar wel ongeveer. Ik merk dat in nu weer aan het begin zit. Dus we weten weer wat we moeten gaan doen. Wie weet heb je die clomid helemaal niet meer nodig smile

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Filoria wo 9 mei 2012 - 23:08

Roos schreef:Wie weet heb je die clomid helemaal niet meer nodig voor een kindje 2012 - Pagina 26 561177
Ja dat zou geweldig zijn! Ik zit al te denken om het pas te halen op de eerste of tweede dag van mijn volgende menstruatie, want stel dat ik nu gewoon zwanger word: dan zit ik met die stapel pillen. Zonde.
Ik merk dat ik plotseling de hoop weer helemaal terug heb. Heel fijn Very Happy

@Annemie: handig hoor, dat je je eisprong zo goed opmerkt. Heb je daar die buikpijn wel voor over? Of is het echt heel erg?

@allebei: hoe ging het zwanger worden van jullie eerste eigenlijk?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  nillis do 10 mei 2012 - 0:40

Hallo allemaal

Heb even geen zin om op iedereen te reageren, ben moe van de slaapdienst en heb nu lekker vakantie. Morgen een uitstrijkje maken. Ben benieuwd. heb gelukkig nog geen positieve ovulatietest, dus hoeven nog niet aan de klus, want dan vind ik het geen prettig idee om naar de ha te gaan.
Fijne dag iedereen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Annemie do 10 mei 2012 - 0:48

@Filoria, het voelt een beetje als menstruatiepijn, alleen wel iets anders, een beetje drukkend, had ik vroeger trouwens nooit, maar ben daar vorige maand voor naar de ha geweest en die zei dat het weleens de eisprong kon zijn, want ik dacht zelf eerst aan blaasontsteking en nou heb ik dus weer precies hetzelfde als vorige maand en heb er dan iets van 5 dagen last van, dus ik weet bijna zeker dat de ha gelijk had.

Bij mijn zoontje was ik na 4 maanden zwanger en we deden het toen gewoon elke maand om de dag, rond de eisprong, bij de laatste maand hadden we het maar 1 keer gedaan, want we waren toen allebei slecht in orde en stress ivm werk toen, toen was het dus raak..

Hoe was dat bij jouw kindje? Was je toen snel zwanger?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  JD do 10 mei 2012 - 4:45

@ triesje en pussycat, waar zijn jullie???

@Annemie, een eicel leeft inderdaad nog 12 uur. maar ach, gewoon proberen....niet geschoten is altijd mis!

@sleepingbeauty, leuk he kraambezoek... ik smelt ook altijd als mijn vriend dan zo'n ukkie vast heeft, en hij is dan zelf ook
helemaal blij smile hoe was de libelle zomerweek? Ik was er vorig jaar, vond het erg leuk! Alleen balen van het weer...het is toch leuker
met een zonnetje erbij.

@Filoria, wat fijn dat je kunt gaan beginnen met de clomid! Fijn ook dat je nu zelf weer wat hoopvoller bent! Suc6!

@Nillis, suc6 met het uitstrijkje morgen!

@All, sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, maar had eventjes geen zin om heel ver terug te lezen...
Hier alles goed, ik zit inmiddels op dag 26, en nog geen tekenen van een menstruatie, al wil dat natuurlijk niks zeggen gezien mijn
vorige cyclussen... ik verwacht eigenlijk geen zwangerschap, maar gewoon een wat langere cyclus. Hopelijk word ik pas na volgende week vrijdag
ongesteld, want dan ga ik een dagje naar de veluwse bron, en heb geen zin om het af te moeten zeggen ivm ongesteldheid.....Sad
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Filoria do 10 mei 2012 - 6:52

Slaap lekker Nillis! En succes morgen.

Annemie:
wat grappig hoe dat gegaan is bij jouw eerste. Hoe doen jullie dat nu? Om de dag weer?
Mijn verhaal over Tomas staat al ergens in dit topic, maar de korte samenvatting is dat die zwangerschap niet gepland en best wel wonderlijk was. Ik mag mijn handjes dichtknijpen met hem!

JaneDoe: lastig he, als je niet weet wat je kunt verwachten. Denk jij er ook over om naar de huisarts te gaan voor een doorverwijzing?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie do 10 mei 2012 - 7:30

@filoria, ik zal eens kijken of ik dat nog ergens kan lezen. Nee, we doen het nou niet om de dag, we zijn er niet zo heel druk mee bezig als toen, we zien wel wanneer het raak is, ook vanwege de omstandigheden ivm werk enzo.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 10 mei 2012 - 7:47

@ JaneDoe, ben benieuwd voor jou, hoe deze cyclus gaat verlopen!

@ Nillis, lijkt mij niets zo’n uitstrijkje, ben blij dat ik dat nog niet hoef Embarassed

@ Filoria, ik hoop natuurlijk ook dat het gewoon voor de clomid al raak is voor jullie!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Stitch do 10 mei 2012 - 8:10

@ Nillis: Fijne vakantie! Ik heb nu ook lekker een weekje vrij, heerlijk!! Geniet er lekker van! Succes morgen met je uitstrijkje, lijkt me geen pretje. Sad

@ Smaragdje: 'Gefeliciteerd' dat je ongesteld bent geworden. Een zwangerschap was natuurlijk beter geweest, maar een kortere cylcus is natuurlijk ook fijn!

@ Sleeping beauty: Jammer dat je de baan hebt moeten afwijzen. Al moet je het natuurlijk wel naar je zin hebben met het werk wat je doet! Veel plezier op de Libelleweek morgen! Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.

@ Highway: Jammer, maar succes met deze nieuwe ronde!

@ Filoria: Wat fijn dat je gelijk met de clomid mag beginnen, dat is wel een geruststelling zeker? Hopelijk heb je het helemaal niet meer nodig en heb je deze maand een eisprong en benut je hem gelijk goed! Wink

@ Slaatje: Hoe is het met jou?

@ Jane doe: Ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat je niet meer ongesteld wordt, en dat je binnenkort een positieve test hebt! Alvast heel veel plezier in de Veluwse Bron iig.

@ All: Hier lekker vakantie! Ben er echt wel aan toe. Morgen laatste dingetjes doen in het huis (stofzuigen, wasje draaien) en de koffers inpakken en dan zijn we klaar voor een weekje frankrijk! cheers En hoorde van mijn schoonouders dat het daar van het weekend 28 C wordt, en vanaf maandag 24 C, dus dat is niet verkeerd! En dan waarschijnlijk ook nog mijn vruchtbare dagen op vakantie, dus daar gaan we mooi gebruik van maken! Wink (Maar wel zachtjes, want mijn schoonfamilie hoeft niet mee te genieten! angel Razz ) Hopelijk voor jullie wordt het weer hier ook weer wat beter! Morgen nog wel heel even langs mijn werk, 2 kindjes (zus en broer) zijn volgende week voor het laatst, maar het jochie is echt een beetje mijn lievelingetje, dus die ga ik nog even afscheidskroelen Sad Fijne avond allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Filoria do 10 mei 2012 - 8:23

Stitch schreef: (Maar wel zachtjes, want mijn schoonfamilie hoeft niet mee te genieten! voor een kindje 2012 - Pagina 26 2474380249 voor een kindje 2012 - Pagina 26 1578173417 )
Hahaha Very Happy Veel plezier! Met je vakantie bedoel ik Wink
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  JD do 10 mei 2012 - 8:27

@stitch, heeeeele fijne vakantie! Geniet ervan enne...stuur even een klein zonnetje deze kant op!
Trouwens....ik geloof dat wij 2en de enigen waren die wilden meeten, dus ik ben bang dat de meeting in t water valt?

@filoria - ik ben begin dit jaar al doorverwezen naar de gyn,na die hele lange cyclus. Heb toen een inwendige echo gehad, was niks op te zien,alleen mijn baarmoederslijm was toen erg dun. Ik had terug mogen komen zonder verwijzing als ik niet binnen 8 weken na die afspraak ongesteld zou worden,maar toen werd ik uit mezelf ongesteld na 44 dagen. Ik wacht dus voorlopig nog even mijn komende cyclus af. Als ik over een week of 4 nog niet ongesteld ben ga ik wel weer even terug naar de gyn ja.... Maar voorlopig wacht ik even af.

Ben er echt opeens totaal niet meer mee bezig met t feit dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Heb wel wat vage klachten; een soort branderig gevoel in mn borsten (beetje lastig uit te leggen) en af en toe wat roze afscheiding (excuus voor het detail), maar voel me verder gewoon net zoals anders.... Maar goed, aangezien de vorige cyclus 44 dagen was, heb ik officieel nog 24 dagen voor ik voor mijn gevoel 'overtijd' ben... Dus ik ga voorlopig nog niet testen,misschien over een week of 2
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty do 10 mei 2012 - 8:37

@Filoria; Ja dat helder slijm kan inderdaad op een ei-sprong wijzen. Ik heb dat de ene maand ook duidelijker als de andere maand. (lekker he die details.)
Oooh als ik zo'n klein baby'tje zie en hoor wat daar allemaal bij komt kijken, dan denk ik soms oooh kunnen wij dat wel! Al die voedingen, heel andere structuur van de dag, die verantwoordelijkheid die je voelt als je zo'n kleintje in de wieg ziet liggen...Maar ik denk dat je daar ook allemaal wel in groeit.
Ik heb gewoon soms even een dag dat ik overal aan twijfel haha....

@Roos; ik ben nu 24 (en een half voor een kindje 2012 - Pagina 26 253468018) Opzich ook nog wel jong natuurlijk. Maar wij zijn inmiddels al bijna 3 jaar getrouwd en hebben nu ons huisje klaar en we willen het allebei heel erg graag en ik heb zelf zoiets van waarom zou ik dan nog jaren wachten...Heb zelf ook een jonge moeder en dat is ook gewoon hartstikke leuk ook nu nog!

@Nillis; succes bij de HA morgen! Lekker een weekje vakantie! Gingen jullie nog weg?

@JaneDoe; Ja zo leuk he! Leuk is dat als je vriend het ook helemaal leuk is! Mijn man zei nadien ook dat wil ik ook, wij gaan ook klussen vanmiddag voor een kindje 2012 - Pagina 26 253468018 haha alleen had het toen nog niet veel effect Wink
Libelleweek was erg leuk! WE hebben erg goed weer gehad. Weinig regen op de dag zelf. Wel op heen en terug weg. Was goed te doen!
Leuk dat je naar de Veluwse Bron gaat. Ik zou het ook niet fijn vinden om dan ongesteld te zijn! Lastig is dat als je niet weet waar je aantoe bent.

@stitch; Leuk dat je weekje weg gaat! Hopelijk werpt het zijn vruchten af met die heerlijke temperaturen!
Waar ga je naartoe in Frankrijk?

@all; weinig nieuws verder.. Merk nog weinig van evt. vruchtbare dagen....Zou toch deze week zijn volgens mijn app voor een kindje 2012 - Pagina 26 561177 Zit op dag 16, bij een cyclus van gemiddeld 34 dagen. De ticker klopt niet helemaal, omdat ik dus zo'n wisselende cyclus hebt.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Filoria do 10 mei 2012 - 9:18

SleepingBeauty schreef: Al die voedingen
In elk geval goed dat je je daar bewust van bent. Ik had van tevoren geen flauw benul van hoeveel tijd voedingen in beslag nemen. Blijkt dat je in het begin soms wel tien keer per 24 uur ongeveer drie kwartier borstvoeding geeft. Tel maar op... Daar was ik toch wel even van onder de indruk.

En wauw je gebruikt een app om je cyclus bij te houden? Hip hoor Cool

@JaneDoe: aah bedankt voor de uitleg. Hopelijk hoef je niet terug naar de gyn en wordt je cyclus regelmatiger! Is er al gesproken over een mogelijke behandeling, mocht je toch weer zo laat ongesteld worden?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  JD do 10 mei 2012 - 9:45

@filoria, nee niet gesproken over een behandeling. Alleen dat ik dan terug moet komen, en ik medicijnen krijg om mijn slijmvlies dikker te maken, maar hoe of wat verder weet ik niet... ik hoop dat het niet nodig is! smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 10 mei 2012 - 10:26

SleepingBeauty schreef:
@Roos; ik ben nu 24 (en een half voor een kindje 2012 - Pagina 26 253468018) Opzich ook nog wel jong natuurlijk. Maar wij zijn inmiddels al bijna 3 jaar getrouwd en hebben nu ons huisje klaar en we willen het allebei heel erg graag en ik heb zelf zoiets van waarom zou ik dan nog jaren wachten...Heb zelf ook een jonge moeder en dat is ook gewoon hartstikke leuk ook nu nog!

Dan moet je inderdaad niet nog jaren wachten. Zo jong is 24 ook nog niet hoor! En met "jong" moeder worden is niets mis. Zelf vind ik dat juist erg fijn.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje do 10 mei 2012 - 20:34

Goedemorgen dames,

Hier weer eens een update van mij. Heb deze keer alleen niet zo heel veel zin om alles terug te lezen. Sorry!

Zondag heb ik mijn ei, dus ga morgen maar eens klussen. Vandaag kan niet, want mijn neefje en nichtje komen logeren en mijn neefje slaapt bij ons op de kamer. Haha. Morgen middag moet het maar even dan. Morgen avond ben ik waarschijnlijk kapot omdat we dan mijn verjaardag vieren. Ach, komt vast wel goed allemaal. Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Stitch, ik wens je een hele fijne vakantie. Geniet van je schoonfamilie, het weer en vooral van elkaar. En hopen natuurlijk dat je straks zwanger bent van een kindje dat in Frankrijk is verwekt :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Filoria do 10 mei 2012 - 20:40

Hey Slaatje, leuk om weer even wat van jou te horen. Plannen voor dit weekend. Hmm. Met Tomas naar de speeltuin en kletsen met een vriendin. Dat is het wel geloof ik! Oja vanavond ga ik met mijn man uit eten en naar een concert van de Staat.
Veel plezier met je logees!

Over jong moeder worden: dat is zeker tof! En 24 is al oud in mijn ogen hoor voor een kindje 2012 - Pagina 26 1578173417 (ik was 21)
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria do 10 mei 2012 - 20:44

Nu wil ik opzoeken hoe oud jij bent Smaragdje, maar ik kan de tabel nergens meer vinden Cry
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Roos do 10 mei 2012 - 22:33

@ Filoria, bij L. was ik in de tweede ronde al zwanger. Ik was destijds al een jaar gestopt met de pil, maar had steeds lange cyclussen.
Wilde in die tweede ronde ovulatietesten gebruiken om te kijken of ik uberhaud (hoe schrijf je dat??? haha) wel een ei had. Nou en die had ik dus!
En dat terwijl we ervan uitgingen dat het minstens wel een jaar kon duren. Een hele leuke shock dus!

@SB, 24 is een prachtige leeftijd voor een zwangerschap :-)) Ik was bij L. net 24 en ook dus nog 24 toen ik mama werd. Als ik naar de gemiddelde leeftijd bij het consultatiebureau en kdv (en destijds bij de verloskundige) kijk inderdaad redelijk jong. Maar ik heb er geen seconde spijt van!

Zo nu weer even aan het werk...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nillis vr 11 mei 2012 - 0:06

@ Filoria, bij T was ik gelijk in de eerste ronde, terwijl ik toen in mijn hoofd had dat het wel een jaar kon duren. Nu had ik mijn hoofd dat het wel weer snel kon gaan en dan valt het tegen.

@ SB, wij gaan niet weg, maar hebben een hele drukke week met een bruiloft, hemelvaart, mijn verjaardag en een kraamfeest.

@ Slaatje, veel plezier met je nichtje en neefje en dan zal je inderdaad wel moe zijn morgen.

@Stitch, een hele fijne vakantie en dat het voor ons maar een vruchtbare vakantieweek mag worden.

@ all, nou het uitstrijkje viel mee stond met 5 minuten alweer buiten. Hopelijk zijn zo de ovutesten binnen van muis, want ik heb ze op en wil toch kunnen testen vandaag. Verder geen nieuws. T zit de hele week al in een hysterie en nee fase. Bij alles wat ik van haar vraag is het nee en ze doet echt alles wt ze zelf wil en als het dan niet mag wordt ze helemaal hysterisch. Dus erg gezellig. Morgen gaan we om 8.15 uur naar de aldi om een picknicktafel te scoren die ze in de aanbieding hebben en vanavond is de opening van het nieuwe kdv.
Fijn weekend iedereen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Smaragdje vr 11 mei 2012 - 4:47

@ Filoria, speciaal voor jou. Ik ben dit jaar 23 geworden. Ik ben op mijn 21ste zwanger geworden van mijn zoontje en was twee maanden 22 toen hij geboren werd.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 11 mei 2012 - 7:43

Ik kan jullie dit niet onthouden. Heb een erg leuke dag gehad met lief, neefje en nichtje. De (b)engeltjes liggen heerlijk in dromenland nu. Mijn neefje vond de pannePoeken heerlijk I love you

voor een kindje 2012 - Pagina 26 545041_422328754453033_100000277362263_1510372_1646209872_n
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud