voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ik vind je ook geen donker type Jane! Zat er pas nog aan te denken, blond heb je nog meer uitstraling en vind ik je frisser! Maar succes! Gaat even duren vrees ik, en duur grapje!
Gast- Gast
O ja, ik wilde nog op de meeting reageren Het lijkt mij inderdaad nog steeds superleuk om te meeten. Alleen heb ik het een klein beetje druk. Sowieso kan ik niet op zondag de 27e. Ik ga zaterdag de 26e naar de verjaardag van een vriendin in Spijkenisse. Wat eventueel wel een optie zou zijn, is maandag de 28e. Die dag is het pinksteren en is iedereen vrij. Ik kan me echter wel weer voorstellen dat jullie die liever doorbrengen met jullie geliefde. Eventeel dan die zondag erop, dan is het geloof ik 3 juni. Dat zou ook een optie kunnen zijn :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Verdorie....ik heb me veslapen! Dat gebeurt me echt noooit.... Geen blonde haartjes voor mij dus
Wat de meeting betreft; maandag 28 wat mij betreft inderdaad liever niet...wij zien elkaar zo weinig,en hebben dan eindelijk een dagje extra vrij...
Maar aan de andere kant, het zal toch nooit lukken om een datum te vinden waarop iedereen kan,dus als er meer meiden zijn die wel kunnen de 28e, zou ik hem gewoon plannen!
Wat de meeting betreft; maandag 28 wat mij betreft inderdaad liever niet...wij zien elkaar zo weinig,en hebben dan eindelijk een dagje extra vrij...
Maar aan de andere kant, het zal toch nooit lukken om een datum te vinden waarop iedereen kan,dus als er meer meiden zijn die wel kunnen de 28e, zou ik hem gewoon plannen!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
@ Filoria, gefeliciteerd met je schoonzusje!
@ Jane Doe, helaas is dat allemaal te ver voor mij om te komen. Ben jij al vaker van donker naar blond gegaan?
@ Stitch, wat fijn dat het bijna over is. Je gaat een drukke week tegemoet. Alvast veel plezier in Frankrijk!
@ nillis, fijn dat het minder lijkt te worden.
@ Highway, als je te vroeg was met testen, hoeft er nog geen streepje te zijn. Op mijn nod was er bij mijn vorige zwangerschap maar een heel licht streepje te zien, zodat je echt goed moest kijken. Het kan dus nog!
@ Jane Doe, helaas is dat allemaal te ver voor mij om te komen. Ben jij al vaker van donker naar blond gegaan?
@ Stitch, wat fijn dat het bijna over is. Je gaat een drukke week tegemoet. Alvast veel plezier in Frankrijk!
@ nillis, fijn dat het minder lijkt te worden.
@ Highway, als je te vroeg was met testen, hoeft er nog geen streepje te zijn. Op mijn nod was er bij mijn vorige zwangerschap maar een heel licht streepje te zien, zodat je echt goed moest kijken. Het kan dus nog!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
O ja, Highway, ik blijf voor je duimen hoor. Nog niet ongesteld geworden intussen? En SB, ben je er al uit wat je met die baan gaat doen? Gefeliciteerd met je schoonzusje Filoria. En leuke foto van jou in het fototopiq. Leuk om te zien hoe je eruit ziet :-) Stitch, alvast heel veel pleizer in Frankrijk, wanneer ga je weg? Smaragdje, op de een of andere manier vergeet ik jou altijd in mijn vragenlijst. En daar voel ik me dan altijd zo lullig over. Is dus geen desinteresse. Hoe gaat het met je? :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
@ Slaatje, ik nam het jou al ontzettend kwalijk ;-) Nee hoor, maar met mij gaat alles goed. Aan het afwachten wanneer er hier weer eens wat gaat komen. Ondertussen ben ik gewoon ontzettend aan het genieten van mijn kleine man
Smaragdje- Ratel
@slaatje; Ik weet nog niet zeker wat ik ga doen. Aan de ene kant moet ik blij zijn met 28 uur natuurlijk maar aan de andere kant vindt ik het ook belangrijk wat leuks te doen en dat zie ik er niet in.Morgen nog mqqr ff met mn man overhhebben. want ik kan opzichte ook nog waar ik nu ben blijven tot na de zomer. maar dan heb ik nix op contract en zeker met oog op een mogelijke zwangerschap is dat niet echt handig. Weten jullie dat als je bijv. wel vaak 32 uur werkt via uitzendbureau oid je danook uitkering krijgt voor die uren?
@all; Ik ga niet mee met meeting is voor mij ook te ver en ik kan ook niet en ga liever niet op zondag weg maar ga gerust jullie gang
@all; Ik ga niet mee met meeting is voor mij ook te ver en ik kan ook niet en ga liever niet op zondag weg maar ga gerust jullie gang
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
@sb, als je ontslagen word of geen verlenging krijgt,dan nemen ze het gemiddelde van het aantal uren dat je de laatste 6 maanden gewerkt hebt,weet niet precies of het 6 maanden is,maar je krijgt dus een uitkering van het gemiddelde.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
van de mama's hier die al een kindje hebben; had er van jullie ook iemand last van ontstoken tandvlees door jullie zwangerschap?
Ik heb dat dus verschrikkelijk deze week, het bloed heel erg en doet echt zeer. heb er normaal nooit last van. Ben ook supermoe, heb me vandaag verslapen voor mijn kappersafspraak, heb me toen nog eens omgedraaid en werd om 15.00 wakker... Kan uiteraard ook allemaal vermoeidheid en lage weerstand zijn (niet zo gek met het gebrek aan een voorjaarszonnetje!), maar ja...als je graag zwanger wilt worden gaat er toch altijd even door je hoofd "zal het???"
En las dus op internet dat ontstoken tandvlees ook een veel voorkomende zwangerschapskwaal is....
Ik heb dat dus verschrikkelijk deze week, het bloed heel erg en doet echt zeer. heb er normaal nooit last van. Ben ook supermoe, heb me vandaag verslapen voor mijn kappersafspraak, heb me toen nog eens omgedraaid en werd om 15.00 wakker... Kan uiteraard ook allemaal vermoeidheid en lage weerstand zijn (niet zo gek met het gebrek aan een voorjaarszonnetje!), maar ja...als je graag zwanger wilt worden gaat er toch altijd even door je hoofd "zal het???"
En las dus op internet dat ontstoken tandvlees ook een veel voorkomende zwangerschapskwaal is....
JD- Ratel
@Nillis & Smaragdje: echt een week later ja? Er is nog hoop dus!! Wat voor een jurkje heb je gekocht? Ik heb in september een bruiloft en ben nu al rond aan het kijken, heb een moeilijk lichaam en een moeilijke smaak!
@Stitch: hopelijk heb je een leuk feestjes gehad!
@Janedoe: spannend, hopelijk word je niet ongesteld!!
Ik ben net terug van het bevrijdingsfestival, beetje vroeg maar mijn man had nogal veel gedronken en kon niet meer op de beentjes staan, dus die heb ik net onder de douche gezet en in bed gelegd Hij was ook nog gevallen en zijn knie ligt open dus ik heb hem lief verzorgd.
Jammer van het regenachtige weer vandaag maar toch een leuke dag gehad. Ben nog niet ongesteld, dus nog even afwachten!
@Stitch: hopelijk heb je een leuk feestjes gehad!
@Janedoe: spannend, hopelijk word je niet ongesteld!!
Ik ben net terug van het bevrijdingsfestival, beetje vroeg maar mijn man had nogal veel gedronken en kon niet meer op de beentjes staan, dus die heb ik net onder de douche gezet en in bed gelegd Hij was ook nog gevallen en zijn knie ligt open dus ik heb hem lief verzorgd.
Jammer van het regenachtige weer vandaag maar toch een leuke dag gehad. Ben nog niet ongesteld, dus nog even afwachten!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Voor jou ook even afwachten dus Highway! Spannend! Wanneer kun je testen?
Naar welk bevrijdingsfestival was je? Ik was in Haarlem, Ă©rg leuk, maar vond t wel koud!
Naar welk bevrijdingsfestival was je? Ik was in Haarlem, Ă©rg leuk, maar vond t wel koud!
JD- Ratel
Zo, gister uiteindelijk 's avonds laat nog naar het bevrijdingsfestival geweest. Een kwartier van te voren nog oppas gevonden, zodat mijn man (was plots eerder klaar met werken) en ik toch nog even konden gaan. Vorig jaar ook al over moeten staan, dus bij Ă©Ă©n optreden zijn, was toch wel leuk
@ JaneDoe, daar had ik bij mijn zwangerschap veel last van en ik moet zeggen dat dat nog niet helemaal wil verdwijnen
@ Highway, hopelijk is het zo ver!
@ JaneDoe, daar had ik bij mijn zwangerschap veel last van en ik moet zeggen dat dat nog niet helemaal wil verdwijnen
@ Highway, hopelijk is het zo ver!
Smaragdje- Ratel
@annemie; thanks! Dat is wel weer een geruststelling! Opzich werk ik wel zo'n 28-32 uur in de week. Dus dat is wel fijn. En na die tijd kan ik altijd weer verder kijken, en waarschijnlijk ga ik dan toch minder werken. Het is nu gewoon haast niet te doen om ene baan voor 32 uur te vinden.
@janedoe; Zo jij hebt wel flink uitgeslapen tot 15.00 uur. Dat redt ik alleen als ik in de nachtdienst heb gezeten
Spannend hoor voor jou, zou natuurlijk ook heel goed bij een zwangerschap kunnen horen.... Wanneer verwacht je je nod?
@Highway; spannend wanneer ga je testen? Wat ben je toch liefdevol voor je man haha... Heeft hij zijn roes al uitgeslapen?
@Smaragdje; Wat leuk dat jullie toch nog even konden gaan naar het bevrijdingsfestival. Als je kinderen hebt dan wordt dat natuurlijk een stuk minder vanzelfsprekend dat je zomaar ff kan gaan.
Dat bedenk ik mij soms ook wel met dat soort dingen, en vakanties enz. Maar ik denk dat wij wel een lieve opa&oma hebben en nichtje&haar vriendje die het wel leuk vinden om op te passen.
@all; wij zijn ook naar het bevrijdingsfestival geweest in zwolle. Heel gezellig, maar errug koud. We zijn niet meer tot het laatst gebleven... M'n vriendin en ik hadden het ZO koud haha.... Thuis nog ff een drankje gedaan dus was een leuk avondje.
Vanmorgen associaal uitgeslapen haha en manlief moest om7 uur alweer op het werk zijn
@janedoe; Zo jij hebt wel flink uitgeslapen tot 15.00 uur. Dat redt ik alleen als ik in de nachtdienst heb gezeten
Spannend hoor voor jou, zou natuurlijk ook heel goed bij een zwangerschap kunnen horen.... Wanneer verwacht je je nod?
@Highway; spannend wanneer ga je testen? Wat ben je toch liefdevol voor je man haha... Heeft hij zijn roes al uitgeslapen?
@Smaragdje; Wat leuk dat jullie toch nog even konden gaan naar het bevrijdingsfestival. Als je kinderen hebt dan wordt dat natuurlijk een stuk minder vanzelfsprekend dat je zomaar ff kan gaan.
Dat bedenk ik mij soms ook wel met dat soort dingen, en vakanties enz. Maar ik denk dat wij wel een lieve opa&oma hebben en nichtje&haar vriendje die het wel leuk vinden om op te passen.
@all; wij zijn ook naar het bevrijdingsfestival geweest in zwolle. Heel gezellig, maar errug koud. We zijn niet meer tot het laatst gebleven... M'n vriendin en ik hadden het ZO koud haha.... Thuis nog ff een drankje gedaan dus was een leuk avondje.
Vanmorgen associaal uitgeslapen haha en manlief moest om7 uur alweer op het werk zijn
SleepingBeauty- Kletskop
@sb, leuk dat je ook naar bevrijdingspop was! Traden er bij jullie nog leuke mansen op?
Ik heb werkelijk waar geen idee wanneer mijn NOD is..door al die gekke cyclussen ben ik dat helemaal kwijt. Als ik uitga van mijn laatste cyclus zou ik pas over 23 dagen mijn NOD hebben...
Heb een week of 2 terug wat bloed verloren, 1 avond... En nu dit, ga helemaal denken dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar ja....dat denk/hoop ik elke maand.
Ik moet straks toch even de stad in en haal dan even een kruidvat test, dan heb ik die in ieder geval liggen,en dan zie ik wel... Ik wacht het sowieso nog 2 weken af.
Ik heb werkelijk waar geen idee wanneer mijn NOD is..door al die gekke cyclussen ben ik dat helemaal kwijt. Als ik uitga van mijn laatste cyclus zou ik pas over 23 dagen mijn NOD hebben...
Heb een week of 2 terug wat bloed verloren, 1 avond... En nu dit, ga helemaal denken dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar ja....dat denk/hoop ik elke maand.
Ik moet straks toch even de stad in en haal dan even een kruidvat test, dan heb ik die in ieder geval liggen,en dan zie ik wel... Ik wacht het sowieso nog 2 weken af.
JD- Ratel
@Janedoe; Bij ons waren er niet veel bekende mensen die optraden. Van Velzen zou om 22.30 nog komen, maar dat hebben wij dus niet meer op gewacht.
Achjah wel gezellig om er even overheen te lopen.
Oja dat is lastig, wel vreemd dat je dan 1 avond wat bloed hebt verloren, dan ga je toch wat denken.... nog even afwachten inderdaad..
Spannend meid!
Achjah wel gezellig om er even overheen te lopen.
Oja dat is lastig, wel vreemd dat je dan 1 avond wat bloed hebt verloren, dan ga je toch wat denken.... nog even afwachten inderdaad..
Spannend meid!
SleepingBeauty- Kletskop
@ SleepingBeauty, het wordt wel iets minder vanzelf sprekend. Overdag had goed gekunt met mijn zoontje, als het mooi weer was geweest. 's Avonds kan met hem niet, want dan moet hij gewoon lekker naar zijn bed toe. Alleen het grootste probleem is dat mijn man in de horeca werkt en dus met dit soort dagen altijd aan het werk is. Nu kon mijn man opeens toch eerder weg, dus dan is het een beetje op het laatste moment geregel. Ik was echter bij mijn ouders (J lag daar even in bed) en mijn broer en schoonzusje waren daar ook en boden aan om even op te passen. Het is dan wel lekker om er eens met z'n tweeën er tussen uit te gaan.
Smaragdje- Ratel
@ Smaragdje, leuk nog even met z'n tweetjes weg. ik vind dat nu ook altijd extra genieten.
@ Janedoe, ik heb nooit geen last gehad van mijn tandvlees. Waarom nog twee weken wachten. je hebt toch ook al twee weken geleden wat bloed verloren. Spannend hoor.
@ Linnie, hoe is het bij jou?
@ SB, gezellig nog even weg geweest. Lastig is dat als je nog niet goed weet wat je met de functie moet wanneer krijg je te horen of je het bent geworden. Dan hoef je ook niet meer na te denken als je het niet geworden bent. Wanneer is je nod?
@ Highway, ik teste bij T ook op dag van nod negatief en inderdaad een week later positief. En ben jij al ongi of andere klachten? Spannend hoor.
@ all, de ongi is bijna afgelopen. Wel bijna net zo lang in totaal als normaal geduurd heb alleen veel meer bloed verloren. We gaan volgende week maar weer beginnen met testen. Verder moet ik vanavond weer een slaapdienst en dan woensdag nog 1 en dan hebben we vakantie. Heerlijk heb ik echt zin aan. Net nog even bij mijn nichtje wezen kijken. heb alle zwangerschapskleding van mijn schoonzus weer terug gekregen, dus mag nu wel weer zwanger worden. Fijne middag nog
@ Janedoe, ik heb nooit geen last gehad van mijn tandvlees. Waarom nog twee weken wachten. je hebt toch ook al twee weken geleden wat bloed verloren. Spannend hoor.
@ SB, gezellig nog even weg geweest. Lastig is dat als je nog niet goed weet wat je met de functie moet wanneer krijg je te horen of je het bent geworden. Dan hoef je ook niet meer na te denken als je het niet geworden bent. Wanneer is je nod?
@ Highway, ik teste bij T ook op dag van nod negatief en inderdaad een week later positief. En ben jij al ongi of andere klachten? Spannend hoor.
@ all, de ongi is bijna afgelopen. Wel bijna net zo lang in totaal als normaal geduurd heb alleen veel meer bloed verloren. We gaan volgende week maar weer beginnen met testen. Verder moet ik vanavond weer een slaapdienst en dan woensdag nog 1 en dan hebben we vakantie. Heerlijk heb ik echt zin aan. Net nog even bij mijn nichtje wezen kijken. heb alle zwangerschapskleding van mijn schoonzus weer terug gekregen, dus mag nu wel weer zwanger worden. Fijne middag nog
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@sb, en ben je er al uit wat je met die functie gaat doen? En wanneer hoor je of je aangenomen bent?
@highway, jammer! Als je iets graag wilt kan het je niet snel genoeg gaan! Wie weet...
@stitch, hoe was het feest? En alvast veel plezier in frankrijk!
@filoria, gefeliciteerd! Lijkt me heel speciaal om tante te worden.
@janedoe, die meeting sla ik ook over. De datum en de locatie komen voor mij niet zo goed uit. Maar veel plezier!! En dat onstoken tandvlees. Ja dat heb ik in milde mate gehad, maar pas later in de zwangerschap. Maar wie weet! Op welke dag zit je nu?
Ben ook benieuwd hoe het met pussycat en linnie gaat.
Hier is de ongesteldheid weer weg, dus weer klaar voor een nieuwe ronde!
Tot nu toe heb ik wat meer rust in mijn lijf dan vorige maand. Ik hoop dat ik dat volhou!
Er staan weer genoeg leuke dingen op het programma deze week. Fijne zondag allemaal nog!
@highway, jammer! Als je iets graag wilt kan het je niet snel genoeg gaan! Wie weet...
@stitch, hoe was het feest? En alvast veel plezier in frankrijk!
@filoria, gefeliciteerd! Lijkt me heel speciaal om tante te worden.
@janedoe, die meeting sla ik ook over. De datum en de locatie komen voor mij niet zo goed uit. Maar veel plezier!! En dat onstoken tandvlees. Ja dat heb ik in milde mate gehad, maar pas later in de zwangerschap. Maar wie weet! Op welke dag zit je nu?
Ben ook benieuwd hoe het met pussycat en linnie gaat.
Hier is de ongesteldheid weer weg, dus weer klaar voor een nieuwe ronde!
Tot nu toe heb ik wat meer rust in mijn lijf dan vorige maand. Ik hoop dat ik dat volhou!
Er staan weer genoeg leuke dingen op het programma deze week. Fijne zondag allemaal nog!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
nillis schreef:@ Smaragdje, leuk nog even met z'n tweetjes weg. ik vind dat nu ook altijd extra genieten.
Mwa ben nogal ziekjes, dus van klussen komt helaas niet veel terecht . Ik wilde morgen weer proberen, maar van vriendjelief MOET ik thuis blijven anders steek ik mijn collega's aan en hij is bang dat als ik zo snel weer ga ik overmorgen weer thuis zit...
Zie dat jij ook weer bijna kan gaan beginnen, Ik heb de laatste keer juis veel minder bloed verloren, was meer oud bloed. Ik mag begin juni 1 weekje met mn vriend, mijn ouders, broertje en mijn neefje een weekje weg, heb er nu al heel veel zin in!
Als het goed is ben ik de eerste dag dat we daar aankomen net van mijn menstruatie af en anders mensen nog tips? Mamalief weet namelijk niet dat ik met de pil gestopt ben, en anders krijg ik vragen waarom ik niet door geslikt heb :S.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
toch maar even een testje gedaan, er zitten er tenslotte toch 2 in zo'n verpakking, maar negatief, helaas pindakaas.
Kan natuurlijk zijn dat ik te vroeg heb getest, en daarbij ook nog eens niet 's ochtends... maar ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, en me al die symptomen misschien een beetje inbeeld haha!
Kan natuurlijk zijn dat ik te vroeg heb getest, en daarbij ook nog eens niet 's ochtends... maar ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, en me al die symptomen misschien een beetje inbeeld haha!
JD- Ratel
JaneDoe, op welke dag zit je? Volgens mij heb je namelijk veel te vroeg getest en ook nog eens niet met ochtendurine, dan kan hij bijna niet anders dan negatief zijn. Wacht nog even met de volgende test, zo stel je jezelf alleen maar onnodig teleur!
Stitch, veel plezier in Frankrijk.
Pc, en Triesje, waar zijn jullie?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Muis schreef:JaneDoe, op welke dag zit je? Volgens mij heb je namelijk veel te vroeg getest en ook nog eens niet met ochtendurine, dan kan hij bijna niet anders dan negatief zijn. Wacht nog even met de volgende test, zo stel je jezelf alleen maar onnodig teleur!
Ja daar kun je zomaar eens gelijk in hebben,ik zit pas op dag 22. Ach maar weet je,naast moe en ontstoken tandvlees heb ik nergens last van...niet misselijk,geen zere borsten...voel me niet zwanger ofzo... Ik denk dat ik gewoon te graag wil,en er een beetje teveel mee bezig ben.
Ik ga uit van de vorige cyclus van 44 dagen, ben ik daarvan overtijd,dan ga ik pas weer testen.
JD- Ratel
JaneDoe schreef:Muis schreef:JaneDoe, op welke dag zit je? Volgens mij heb je namelijk veel te vroeg getest en ook nog eens niet met ochtendurine, dan kan hij bijna niet anders dan negatief zijn. Wacht nog even met de volgende test, zo stel je jezelf alleen maar onnodig teleur!
Ja daar kun je zomaar eens gelijk in hebben,ik zit pas op dag 22. Ach maar weet je,naast moe en ontstoken tandvlees heb ik nergens last van...niet misselijk,geen zere borsten...voel me niet zwanger ofzo... Ik denk dat ik gewoon te graag wil,en er een beetje teveel mee bezig ben.
Ik ga uit van de vorige cyclus van 44 dagen, ben ik daarvan overtijd,dan ga ik pas weer testen.
Vaak krijg je ook pas later wat symptomen zoals misselijkheid he, omdat je HCG langzaam stijgt... Wel jammer dat de test negatief was! Hoop voor je dat het snel raak is! Of in elk geval een mooie cyclus!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had ook elke maand "zwangerschaps kwaaltjes" ,maar niet zwanger. Totdat ik nergens last van had en toen was het juist raak,terwijl ik toen dacht dat ik toch niet zwanger was,maar omdat ik een week over tijd toch maar testte.. na 8 weken begon pas de ellende, misselijk,overgeven enz..
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
JaneDoe schreef:Hallo allemaal!!
Wie waren er allemaal enthousiast voor een meeting met de meiden uit deze topic??
Zullen we het op een zondag doen??
En waar?Wat gaan we doen?
Utrecht/Amsterdam?
(of gewoon Haarlem of Alkmaar )
Zet in ieder geval je naam even hieronder als je enthousiast bent en mee wilt!
Ja ik wil graag mee met de meeting!:
JaneDoe
Stitch
Ik zou eventueel zondag 27 mei kunnen? Zijn er meer meiden die dan kunnen, of is dat te snel en ben ik nu iets te overenthousiast?
Ik kan zondag de 27e, maar pinkstermaandag kan voor mij ook! (wonderlijk genoeg, want heb de komende 2 maanden geen weekend meer niks te doen )
Jammer dat de test negatief was Janedoe, maar je hebt natuurlijk ook wel erg vroeg getest. Ga voor je duimen dat je over een tijdje (week of 2 ofzo?) gewoon een positieve test hebt!
@ Filoria: Gefeliciteerd dat je tante wordt! Is voor mij niet de eerste keer. Hebben nog een nichtje van 1 van mijn zwager en schoonzusje. En mijn broertje zijn vriendin is ook zwanger geweest, maar helaas is dat kindje met 19 weken geboren door een hartafwijking. Erg verdrietig, helaas is de band met mijn broertje niet meer zo goed. Mijn schoonzusje is uitgerekend eind juni, dus nog een paar weekjes wachten!
@ Slaatje, we gaan zaterdagochtend weg, en komen dan de zaterdag erop terug. Heb er echt heel erg zin in, hopelijk werkt het weer ook een beetje mee!
@ Highway: wat lief dat je je man zo vertroeteld als hij zoveel gedronken heeft! Die van mij strompeld altijd gelijk door zijn bed in, en gaat me dan toch snurken! Gelukkig gebeurd dat niet zo vaak!
Nog steeds voor je aan het duimen dat je niet ongesteld word....
@ Smaragdje: Wat lief dat je broer en schoonzusje wilden oppassen! Kon je toch even lekker met zijn 2tjes weg.
@ Nillis, jij ook bijna vakantie! Gaan jullie nog weg?
@ Linnie: Beterschap! En over je ongesteld zijn: dat hoeft je moeder toch zowiezo niet te weten? Zeker als je ongesteldheid dan al bijna over is. De enige in mijn omgeving die altijd weet als ik ongesteld ben is mijn vriend. (tenzij ik het aan iemand vertel natuurlijk ) En anders zeg je toch gewoon dat je ongesteldheid iets langer duurt als normaal, en dat je niet hebt doorgeslikt omdat het normaal anders al voorbij was geweest. Hoe krampachtiger je er zelf over doet, hoe meer het opvalt natuurlijk! Ach, en misschien wordt je wel niet eens ongesteld...
@ All, feestje van mijn vader en zijn vriendin gisteren was erg gezellig. Komt mijn stiefzusje naar me toe, dat ze via via gehoord heeft dat ik zwanger zou zijn! Leuk ook dat mensen dat dan blijkbaar eerder weten als ik zelf Vandaag eindelijk niet meer ongesteld, en daar heeft mijn vriend vandaag maar gelijk gebruik van gemaakt! Dus misschien hebben de roddels over een tijdje wel gelijk....
Trouwens even vraagje aan de meiden met een onregelmatige cyclus: Voor de cylcus waar je op dat moment in zit, neem je dan de duur van je vorige cylcus, of neem je het gemiddelde van al je cyclussen? (dit doet de app van mijn telefoon) Is ook nogal lastig om je eisprong uit te rekenen...
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012