Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 20 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 26 apr 2012 - 0:20

slaatje schreef:Ik ben tegenwoordig best een huismus.
Haha ik las daar even ik HEB tegenwoordig een huismus. Moet beter opletten geloof ik voor een kindje 2012 - Pagina 20 394967

Maar wat leuk dat je neefje en nichtje komen logeren! Hoe oud zijn ze?

En 34 is inderdaad stokoud!!! (is mijn man ook net geworden. hij kan nog zonder rollator hoor)
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nillis do 26 apr 2012 - 0:35

@ Boekenwurm, wat fijn dat de ha zo begripvol was en dat ze gelijk actie heeft ondernomen. Spannend hoor.

@ Filoria, Jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik doe thuis dus de voorbereiding voor het geven van de training maar vind dat wel lastig hoor. Ik moet echt plannen wanneer ik er voor ga zitten en bedenk dan ook telkens ik moet dit even en het huis moet nog schoon. Dus ik kan mij wel slechter concentreren en ik heb natuurlijk ook alleen maar als T slaapt en die slaapt nu net, dus heb nu twee uur te gaan na al een slaapdienst van 16 uur. Ik schrijf mijn uren van thuis gewoon op achter of voor mijn slaapdiensten en dan houdt mijn leidinggevende bij hoeveel uren ik gebruik voor studie, maar die krijg ik wel gewoon betaald.

@ Slaatje, leuk dat je nichtje en neefje komen. Vind ik ook altijd erg gezellig. En wordt je al 34, jeeh meot je je al inschrijven voor het bejaardenhuis Wink Ik wordt over 3 weken 30 vind ik ook een hele leeftijd. En lastig is dat he het wachtbankje, gelukkig zitten we er samen, wanneer wil jij gaan testen? Ik wacht denk ik tot 2 mei, maar weet niet of ik dat volhoud.

@ all, nou hier weer klaar met mijn slaapdienst was wel weer een pittige en ben nu best moe. Ga nu even aan de studie voor morgen en dan denk ik nog even relaxen. Ook ik ben de dagen aan het aftellen vind het spannend of het deze ronde raak is. Voel wel weer van alles, maar dat voel ik elke maand en elke maand voel ik ook weer nieuwe dingen. Dus moet gewoon afwachten tot volgende week. Het enige verschil is dat ik vanmorgen op het werk ineens heel duizelig werd en ik het spontaan heel warm kreeg. Ook heb ik sneller honger en ben dan wat misselijk, maar dit zijn ook allemaal klachten die ik heb als in ongi kan worden. We kunnen niet meer doen dan afwachten.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje do 26 apr 2012 - 0:37

Filoria schreef:
slaatje schreef:Ik ben tegenwoordig best een huismus.
Haha ik las daar even ik HEB tegenwoordig een huismus. Moet beter opletten geloof ik voor een kindje 2012 - Pagina 20 394967

Maar wat leuk dat je neefje en nichtje komen logeren! Hoe oud zijn ze?

En 34 is inderdaad stokoud!!! (is mijn man ook net geworden. hij kan nog zonder rollator hoor)

Mijn neefje is 3.5 en mijn nichtje is 6.5. Als mijn nichtje haar ogen opendoet begint ze te praten en te lachen. Daar stopt ze pas mee als ze slaapt. Als mijn neefje zijn ogen open doet, begint hij met praten en knuffelen, daar stopt hij pas mee als hij slaapt. Al met al, zijn het dus echt mijn neefje en nichtje Razz
De rollator heb ik al in bestelling. Ik heb nu vaak al last van mijn rug bij het opstaan. Dat gaat dan echt puffend en steunend. Haha. Hoe oud ben jij eigenlijk filoria?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  slaatje do 26 apr 2012 - 0:40

Nillis, ook bij dat we samen op het wachtbankje zitten :-) Ik weet nog niet of ik ga testen. Pas als ik ver over mijn NOD ben denk ik. Het zal waarschijnlijk niet nodig zijn, want ik voel aan mijn water dat ik maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of uiterlijk vrijdag gewoon ongesteld ga worden Razz Ik vond het vreselijk om 30 te worden, maar toen ik 31 werd, vond ik dat nog vreselijker. Haha. Nee hoor, het gaat alleen steeds harder allemaal. En dan besef je des te meer hoe betrekkelijk tijd eigenlijk is. Jij bent de 13 of de 14e jarig toch?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria do 26 apr 2012 - 0:45

Aah wat een lief neefje en nichtje heb jij!

Ik ben 25. Val op oudere mannen voor een kindje 2012 - Pagina 20 2474380249

Nillis: oo jij krijgt dus wel betaald. Dat scheelt. Ben je trouwens een beetje tevreden over je nieuwe functie nu je dit een tijdje doet?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  boekenwurm83 do 26 apr 2012 - 1:16

Filorai jeetje dan heb jij echt lang moeten wachten zeg. Ik was/ben nu al zo gefrustreerd, kan me niet voorstellen hoe het is om een jaar te moeten wachten. Balen dat je ongesteld geworden bent zeg. Zo te zien zijn jullie alweer een poos bezig zeg. Hopelijk weet je snel meer!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  nillis do 26 apr 2012 - 3:50

@ Filoria, ik heb deze functie pas en is naast mijn functie van begeleider. Ik heb 1 bijeenkomst met de andere trainers gehad en moet dus morgen samen met een andere al opgeleide trainer de training geven. Zit nu in een training train de trainer. kan dus nu nog niet goed zeggen hoe het bevalt in combinatie met mijn andere functie. het lijkt mij een leuke uitdaging naast mijn huidige functie. We zullen het morgen zien.

@ slaatje, ik denk ook telkens hoor dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar wil het ook heel graag niet worden. We zullen zien.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roos do 26 apr 2012 - 6:43

@ nillis, jij mag al bijna testen! Spannend, ga je het nog 4 dagen volhouden? Heb je 'klachtjes'? Succes met de training morgen!

@boekenwurm, wat fijn dat je huisarts zo begripvol reageert. Hopelijk weet je snel meer.

@ slaatje, wat een geduld heb jij dan! Ik zou over 6 dagen echt wel testen als ik nog niet ongesteld ben.

@ filoria, wat een wonder is jullie zoon! En jammer dat je ongesteld bent geworden.

@sb, ik zie staan dat vandaag dag 34 van 34 is. Heb ik wat gemist? Ga je testen of ben je ongesteld geworden?

@pussycat, hoe is het met jou? Gebruik je nog ovulatietesten?

@ volgende week ergens heb ik mijn nod (ticker klopt niet volgens mij). Natuurlijk let ik nu heel erg op alles.
Ik weet het niet handig... Ik heb sinds een dag of 2/3 wat krampjes, steekjes in mijn liezen. Bijv met opstaan of snelle bewegingen. Zou dit een hint zijn voor.... of duidt dit erop dat de rode vlag weer op de loer ligt????
Morgen weer dagje werken. De ziekenzorg zit er hier bijna op. Manlief is bijna weer hersteld van zijn kaakoperatie (incl. ontsteking en een open holte in zijn kaak).

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Filoria do 26 apr 2012 - 8:30

nillis schreef:train de trainer
Ha dat grapje bedenken ze op meer plekken, ik heb ook al zo'n training gehad Wink

Boekenwurm: ik hoop dat jij ook gauw meer weet!
Roos: die steken in je liezen zouden vanalles kunnen zijn, maar ik heb het inderdaad als ik ongesteld moet worden. Hoop voor jou dat het toch raak is deze ronde.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  JD do 26 apr 2012 - 9:49

Joehoe, heb ik nog wat gemist hier???? nerd

Hier weinig nieuws....volop aan het klussen, dus weinig op het forum te vinden haha! Zaterdag zien we elkaar gelukkig weer, dus dan zijn de gordijnen weer de hele dag dicht Wink
We hebben trouwens een flinke financiele meevaller gekregen van de week, dus hebben gister eindelijk een nieuw bed besteld! Een boxspring, helaas wel levertijd van ruim 3 maanden :shock:
We hebben nu 160 breed en krijgen 180 breed, zegt vriendlief in de winkel "ach, dat is alleen maar handig....wij in bed, 2 kleine hummeltjes er tussenin" laughcry
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  slaatje do 26 apr 2012 - 19:08

Roosje, ik moest wel even lachen toen ik las dat jij schreef wat een geduld ik heb Laughing Ik ben nl verre van geduldig Razz Maar omdat ik mezelf ken, en gewoon niet wil dat het me leven op die manier beinvloed, en ik bang ben dat ik er dan alleen maar mee bezig zal zijn, probeer ik het testen zo lang mogelijk uit te stellen en echt met andere dingen bezig te zijn. Ik ben gewoon niet met de vraag bezig wanneer ik ga testen. Het zou heel goed kunnen dat als ik woensdag nog niet ongesteld ben, ik er wel een testje tegenaan gooi, maar weet gewoon dat ik dat maandag of dinsdag zeker nog niet ga doen. Weet inmiddels dat mijn cyclus ietwat schommelt en dat het dus ook wat later kan komen. Daar wacht ik dan liever even op.
Wat jij hebt, deed ik dus ook de eerste maanden. Bij elke kleinde dingetje denken: zou het? Maar inmiddels weet ik dat ik een paar dagen van tevoren gevoelige borsten en tepels heb, ik weet dat ik een paar dagen van te voren al wat last kan hebben van misselijkheid. Of dat ik hoofdpijn kan krijgen. Uit zelfbescherming probeer ik er daarom dus niet meer constant bewust op te letten, anders is de teleurstelling zo groot.
Wanneer heb jij je NOD Roosje?
En hoe is het met jou JaneDoe? Klussen jullie de hele dag door, omdat je geen tijd hebt om op het forum te komen? Haha. Als ik je nummer had, zou ik je ff bellen zaterdag Razz Veel klusplezier!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Eva1985 vr 27 apr 2012 - 1:37

hoi meiden,

sorry het is even geleden dat ik hier geweest ben, maar dat heeft een verklaring..

Ten eerste ben ik sinds dinsdagnacht hartstikke ziek. Heb flink de griep te pakken. Eet al 3 dagen niks, omdat mn keel zo zeer doet. Volgens de dokter moet het vanzelf over gaan. Pff.. gelukkig gaat het vandaag iets beter..

Maaarrr nu komt het. Laat ik nou toch woendagochtend een positieve test in mn handen hebben. Ik ben gewoon zwanger! Echt zo raar.. en wel een beetje een domper op de feestvreugde, omdat ik me dus zo ziek voel. Vind het ook heel eng.. doordat ik zo ziek ben, ben ik bang dat het fout gaat ofzo.. Heb de dokter om advies gevraagd. Mag alleen maar paracetamol en dan 4 op een dag.. verder niks extra´s.. Geen ibroprufen of wat dan ook.

Ik vind het nog heel onwerkelijk dat ik zwanger ben.. ben er eerlijk gezegd nu ook niet echt mee bezig omdat ik zo ziek ben.
naja als ik weer helemaal beter ben, dan gooi ik er nog wel een testje tegen aan.

Hoe is het verder bij jullie?
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12

Bericht  slaatje vr 27 apr 2012 - 1:50

Eva1985 schreef:hoi meiden,

sorry het is even geleden dat ik hier geweest ben, maar dat heeft een verklaring..

Ten eerste ben ik sinds dinsdagnacht hartstikke ziek. Heb flink de griep te pakken. Eet al 3 dagen niks, omdat mn keel zo zeer doet. Volgens de dokter moet het vanzelf over gaan. Pff.. gelukkig gaat het vandaag iets beter..

Maaarrr nu komt het. Laat ik nou toch woendagochtend een positieve test in mn handen hebben. Ik ben gewoon zwanger! Echt zo raar.. en wel een beetje een domper op de feestvreugde, omdat ik me dus zo ziek voel. Vind het ook heel eng.. doordat ik zo ziek ben, ben ik bang dat het fout gaat ofzo.. Heb de dokter om advies gevraagd. Mag alleen maar paracetamol en dan 4 op een dag.. verder niks extra´s.. Geen ibroprufen of wat dan ook.

Ik vind het nog heel onwerkelijk dat ik zwanger ben.. ben er eerlijk gezegd nu ook niet echt mee bezig omdat ik zo ziek ben.
naja als ik weer helemaal beter ben, dan gooi ik er nog wel een testje tegen aan.

Hoe is het verder bij jullie?

Meis, wat een dubbel gevoel. Kan me voorstellen dat je er nu niet echt van kan genieten. Maar toch: GEFELICITEERD. Ik hoop dat je je snel beter voelt en je er dan wel van kunt genieten. Dit is voor jou toch raak in de eerste ronde? En hoe ver ben je, denk je?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Eva1985 vr 27 apr 2012 - 2:04

Slaatje:
Ik ben eind januari met de pil gestopt, dit was ronde 3. Had ik echt nooit verwacht!
Op de clearblue test stond 2-3 weken, dus het is nog ontzettend pril!
Voordat ik teste dacht ik al dat ik zwanger zou zijn.. had zulke zere borsten en die heb ik nu (gelukkig) nog steeds.

Maar mn eerste zorg is nu inderdaad om beter te worden en dan kan ik er hopelijk van genieten!

Jij zit op het wachtbankje inmiddels? Vervelend is dat he? Ik probeerde er ook zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar stiekem in je achterhoofd doe je dat toch wel. Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn bij jullie!
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12

Bericht  Roos vr 27 apr 2012 - 2:39

slaatje schreef:Roosje, ik moest wel even lachen toen ik las dat jij schreef wat een geduld ik heb Laughing Ik ben nl verre van geduldig Razz Maar omdat ik mezelf ken, en gewoon niet wil dat het me leven op die manier beinvloed, en ik bang ben dat ik er dan alleen maar mee bezig zal zijn, probeer ik het testen zo lang mogelijk uit te stellen en echt met andere dingen bezig te zijn. Ik ben gewoon niet met de vraag bezig wanneer ik ga testen. Het zou heel goed kunnen dat als ik woensdag nog niet ongesteld ben, ik er wel een testje tegenaan gooi, maar weet gewoon dat ik dat maandag of dinsdag zeker nog niet ga doen. Weet inmiddels dat mijn cyclus ietwat schommelt en dat het dus ook wat later kan komen. Daar wacht ik dan liever even op.
Wat jij hebt, deed ik dus ook de eerste maanden. Bij elke kleinde dingetje denken: zou het? Maar inmiddels weet ik dat ik een paar dagen van tevoren gevoelige borsten en tepels heb, ik weet dat ik een paar dagen van te voren al wat last kan hebben van misselijkheid. Of dat ik hoofdpijn kan krijgen. Uit zelfbescherming probeer ik er daarom dus niet meer constant bewust op te letten, anders is de teleurstelling zo groot.
Wanneer heb jij je NOD Roosje?
En hoe is het met jou JaneDoe? Klussen jullie de hele dag door, omdat je geen tijd hebt om op het forum te komen? Haha. Als ik je nummer had, zou ik je ff bellen zaterdag Razz Veel klusplezier!

Ik weet ook dat ik niet op ieder dingetje moet letten. Maar ja, je wilt het nou eenmaal graag. En het liefst wil ik dat nu hahaha.. Als ik het goed heb, heb ik dinsdag of anders woensdag mijn nod. Mag van mezelf volgend weekend als ik nog niet ongi ben testen.
Hebben jullie alle grote dingen voor jullie grote dag al geregeld?

@eva1985 Gefeliciteerd!!!! En beterschap!

Roos
Prater
Prater

Bericht  Pussycat vr 27 apr 2012 - 3:15

Roos op welke dag zit jij nu dan? Want jij bent ook niet heel regelmatig hé? Of ga je gewoon uit van je langste cyclus?

Hier gaat goed. Zit nu op dag 11 en de ovulatietesten worden alweer richting positief. Dus ja ik gebruik ze nog steeds. Hier blijken de pillen van etos dus zeker wel te werken (als die gaat springen) Laughing

Alleen nu komt het rotte: Wanneer moet ik sex hebben?? Ik moet het hele weekend werken en als ik zo naar mijn test kijk... dan kan hij of vanavond al positief worden, maar dan wel pas in de nacht denk ik. Of morgen overdag pfff...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Stitch vr 27 apr 2012 - 3:49

Hallo allemaal, ben ik ook weer een keer! Laatste paar dagen meteen na het evondeten op de bank in slaap gevallen, dus niet echt tijd (of puf) gehad om te reageren Embarassed

@ Eva: GEFELICITEERD!!! Wel vervelend dat je ziek bent, hopelijk ben je snel weer helemaal beter en kan je lekker gaan genieten!

@ Flower: Mama's eten is inderdaad erg lekker Wink We eten daar elke maandagavond. Ben ook echt een mama's-kindje, dus vind het heerlijk om daar in ieder geval 1 keer in de week te eten.

@ Slaatje: volgens mij wordt het tijd om een datum (of meerdere) in de groep te gooien Wink
Over dat erover dromen heb ik ook heel erg, niet zozeer in de eerste helft van mijn cyclus, maar de 2e helft des te meer! Ga voor je duimen dat het deze maand raak is!

@ Sleeping Beauty: jammer dat je ongesteld bent geworden! hug Nieuwe ronden, nieuwe kansen?!

@ Filoria:
Filoria schreef:
Haha we hebben wel een keer of twee LIJM AAN gedaan ja (en dat is de laatste keer dat ik die uitdrukking gebruik voor een kindje 2012 - Pagina 20 394967 )
Laughing

Wat jammer dat je ongesteld bent geworden, ook al had je het wel verwacht. Hopelijk komt de gyn met iets zinnigs 8 mei!

@ Smaragdje: Ik hoop dat je deze keer een betere (kortere) cyclus hebt.

@ Jane doe: Wat fijn dat je gesprek zo positief was! Beter teveel initiatief nemen als te weinig, lijkt me! Hopelijk kwam dat bloedverlies inderdaad door je eisprong, en heb je hem goed kunnen benutten! Wat schattig trouwens, die opmerking van je vriend over het bed. I love you

@ Nillis: Hoe ging je eerste training vandaag? Ben benieuwd!

@ Boekenwurm: Wat fijn dat je huisarts gelijk actie onderneemt! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent dat er in ieder geval wat gebeurt!

@ Roos: Gelukkig voelt je man zich weer wat beter! Dat van die klachtjes herken ik wel goed. Daarom probeer ik mezelf wijs te maken, dat alle dingen die ik voel, ik mezelf inbeeld omdat ik het zo graag wil! Om dan over een tijdje hopelijk het tegendeel bewezen te zien Wink angel Hopelijk is het bij jou deze maand raak!

@ Pussycat: Hopelijk lukt het nog om sex te hebben dit weekend, gewoon af en toe snel tussendoor? Wink En werkse dit weekend!

@ All: Was deze week echt ontieglijk moe, maar er heerst ook van alles op mijn werk, (gisteren 3 kinderen ziek opgehaald) dus hoop niet dat ze me gaan aansteken! (geen tijd voor! Razz )
Gisteren trouwens bij het afvegen weer bruinige afscheiding. Meestal heb ik dat vlak voordat ik ongesteld word, maar dat duurt nog ruim een week! Was vanochtend trouwens ook weer gewoon weg. Word een beetje gestoord van mezelf, probeer zo min mogelijk bezig te zijn met zwanger worden, babies, en alles eromheen. Maar hoe harder ik dit probeer, hoe erger het wordt. aaargh! Volgens mijn app moet ik dinsdag over een week ongesteld worden, dus ben benieuwd, al denk ik (of ik hoop het heel hard laughcry ) dat mijn cyclus deze keer wat korter is. Deze week een drukke week, donderdagavond 40-jarig huwelijk van mijn schoonouders, en zaterdag verjaardagen van mijn vader en zijn vriendin die dit groots gaan vieren (ze wordt 50).

Gaat er iemand nog wat leuks doen met koninginnedag?

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  mezzoforte vr 27 apr 2012 - 6:59

Zo, ik meld mij ook weer even na een drukke week! Heb net ff heerlijk bijgelezen, wat is er weer lekker veel geschreven.

@Slaatje Leuke fiets heb je gekregen. Meeting gaat hem voor mij voorlopig niet worden, heb het gewoon te druk nu, kom soms al niet echt aan een sociaal leven toe nerd
@Flower Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
@eva1985 Ook gefelicteerd Very Happy

@all Bij mij is niet zoveel gebeurd. Ben nog steeds niet ongesteld, dus deze cyclus duurt nu al zo'n 50 dagen ofzo....
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Flower_L vr 27 apr 2012 - 7:09

Gefeliciteerd eva!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  JD vr 27 apr 2012 - 9:27

Gefeliciteerd Eva!! cheers
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Smaragdje vr 27 apr 2012 - 9:46

@ Eva, gefeliciteerd!

@ Stitch, dank je. Ik hoop ook dat het deze keer korter is. Hopelijk steken de kinderen jou niet aan! Hoop voor jou ook dat je cyclus korter is deze keer!

@ mezzoforte, balen dat deze cyclus zo lang duurt!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis vr 27 apr 2012 - 19:45

@ Eva, gefeliciteerd en hopelijk kun je er snel van genieten. Volgens mij ben je nu de derde die ziek is en positief test.

@ Stitch, de eerste training ging goed kregen goede kritieken. Moet nog wel veel leren, maar dat komt wel door meer ervaring.

@ Mezzoforte, lijkt me ook erg frustrerend dat je cyclus zo lang duurt. Slik je al pillen of zink hiervoor?

@ Pussycat, soms is dat toch best lastig die onregelmatige diensten. Hopelijk hebben jullie op het goede moment sex.

@ all, hier ben ik vanmorgen ongesteld geworden. netjes na 28 dagen, maar baal wel een beetje. Had het ook nog niet verwacht, want had de 16e pas een duidelijke ovulatietest. Maar ja weer op naar de volgende ronde, nr 6. Het weekend lekker vrij en weinig doen. Heb de afgelopen week 45 uur gewerkt terwijl ik er normaal rond de 28 werk. Vond het ook best veel, maar nu weer lekker gaan genieten van ons mooie meisje.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria vr 27 apr 2012 - 20:19

Eva: gefeliciteerd cheers cheers

Balen Nillis. Kan me voorstellen dat het extra rot is als je het niet ziet aankomen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar? voor een kindje 2012 - Pagina 20 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Roos vr 27 apr 2012 - 21:46

@ pussycat, Ik zit nu op dag 28. En nee, verre van regelmatig. Al heb ik wel het idee dat die zinktabletten helpen. Mocht je test vandaag positief zijn, dan springt je ei toch tussen de 12 en 36 uur later? Wie weet vinden jullie nog een rustig moment Laughing

@ stitch, veel plezier vandaag! Wij gaan met koninginnedag altijd even het dorp in, kleedjes markt. Daarna naar huis voor een oranjetompouce!

@ nillis, Vervelend dat je ongesteld bent geworden. En dat is inderdaad wel snel. Wie weet is het volgende ronde wel raak!!

Eigenlijk niet zo heel veel te melden. Zit op het wachtbankje tot de rode vlag zich weer laat zien. Zometeen boodschappen doen, maar eerst bedenken wat we allemaal weer gaan eten komende week. Fijne weekend!!

Roos
Prater
Prater

Bericht  slaatje vr 27 apr 2012 - 22:24

Mezz, balen dat je cyclus zo lang is.

Nillis. Balen dat je ongesteld bent geworden.

Ik heb verkeerd gerekend. Mijn ticker loopt een dag achter. Ik zit vandaag al op dag 27 en heb morgen mijn NOD. Ik heb een vastzittende nek, en een beetje hoofdpijn, wat last van mijn maag en dat soort dingen. Ook is mijn humeur niet helemaal om over naar huis te scrijven Razz. Dus ik zal morgen of overmogen wel ongesteld worden.
Lief gaat zo even wat boodschappen halen, ik ga dan even het bed verschonen en met douchen en aankleden en dan gaan we richting mijn moeder. Daar gaan we gezellig eten en blijven we slapen. Morgen weer terug rijden en dan zien we wel weer. Wens jullie allen een gezellig weekend.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud