voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Nillis, balen zeg!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Slaatje, jij ook een heel fijn weekend!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
zo ik moet echt even zeuren hoor..... ik trek het niet zo goed meer, we zien elkaar zó weinig, ik ben het zo zat....
Als het goed is zit ik nu midden in mijn vruchtbare dagen, maar ja...we zien elkaar niet, dus van seks is geen sprake.
We zouden elkaar vandaag een paar uurtjes zien, maar aangezien hij om 06.00 thuis was uit zijn werk, kwam hij er om 13.00 uit, toen snel naar de verjaardag van zijn oma (3 kwartier rijden) en om 16.00 moest hij weer werken. Heb dus amper tijd gehad om hem te zien, laat staan dat er geklusd kon worden. Morgen en maandag is hij de hele dag aan het werk ivm koninginnedag/nacht, en dinsdag ben ik de hele dag aan het werk....dus het wordt pas woensdag voor we elkaar zien, en sja...dan zijn die vruchtbare dagen alweer over. Ook naast het feit dat het zwanger worden zo niet opschiet, ben ik het sowieso zo zat om altijd maar weer alleen te zijn....pfff....
Hmmm...dit lucht eigenlijk best wel eventjes op, het zo van me afschrijven.
Sorry meiden, ik weet niet wat ik ermee opschiet, maar ik wilde even mijn ei kwijt...
edit: ik hou van hem hoor, en wil hem niet kwijt...even voor de duidelijkheid, maar geloof dat ik hem toch maar eens langzaamaan ga pushen om een andere baan te vinden
Als het goed is zit ik nu midden in mijn vruchtbare dagen, maar ja...we zien elkaar niet, dus van seks is geen sprake.
We zouden elkaar vandaag een paar uurtjes zien, maar aangezien hij om 06.00 thuis was uit zijn werk, kwam hij er om 13.00 uit, toen snel naar de verjaardag van zijn oma (3 kwartier rijden) en om 16.00 moest hij weer werken. Heb dus amper tijd gehad om hem te zien, laat staan dat er geklusd kon worden. Morgen en maandag is hij de hele dag aan het werk ivm koninginnedag/nacht, en dinsdag ben ik de hele dag aan het werk....dus het wordt pas woensdag voor we elkaar zien, en sja...dan zijn die vruchtbare dagen alweer over. Ook naast het feit dat het zwanger worden zo niet opschiet, ben ik het sowieso zo zat om altijd maar weer alleen te zijn....pfff....
Sorry meiden, ik weet niet wat ik ermee opschiet, maar ik wilde even mijn ei kwijt...
edit: ik hou van hem hoor, en wil hem niet kwijt...even voor de duidelijkheid, maar geloof dat ik hem toch maar eens langzaamaan ga pushen om een andere baan te vinden
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wat naar zeg zeg dat je elkaar gewoon bijna niet ziet! Ik kan me goed voorstellen dat je er van begint te balen. Ik kan je verder niet helpen, maar hopelijk komt er verandering in. Is ook wel wat prettiger voor jullie relatie.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Even een ego-berichtje: Ik denk dat ik gisteravond ongesteld ben geworden. Bijna 10 dagen te vroeg. Ook helemaal niet het idee dat het kwam, geen klachten of wat dan ook. Wel lekker dat mijn cyclus dan nu waarschijnlijk een stuk korter is natuurlijk, maar als hij gewoon weer rond dag 40 was gebleven, was ik wel soort van regelmatig gebleven. Leek me ook wel lekker.
Nou ja, baal gewoon even, had natuurlijk toch op iets anders gehoopt. Helemaal omdat ik sinds 2 dagen wel last had van mijn borsten, en dit heb ik nog nooit gehad als ik ongesteld moest worden...
@ Jane doe: kan me voorstellen dat je het moeilijk vind dat je je vriend zo weinig ziet. voor jou. Hopelijk kan je er met hem over praten, en veranderd er misschien iets!
Nou ja, baal gewoon even, had natuurlijk toch op iets anders gehoopt. Helemaal omdat ik sinds 2 dagen wel last had van mijn borsten, en dit heb ik nog nooit gehad als ik ongesteld moest worden...
@ Jane doe: kan me voorstellen dat je het moeilijk vind dat je je vriend zo weinig ziet. voor jou. Hopelijk kan je er met hem over praten, en veranderd er misschien iets!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
@ Jane, wat vervelend dat jij je zo voelt. Is je vriend/man een horeca man? Mijn man zat in de horeca, ik zag hem 's morgens (als hij net lag te slapen en ik naar mijn werk moest) en 's avonds (als hij terug kwam van het werk en ik al op bed lag). Dat is inderdaad op een houtje bijten af en toe. Gelukkig heeft hij nu een baan met 'kantooruren'. Ik heb hem het hele weekend voor mezelf! Een andere baan is echt heel fijn en het is onze relatie echt wel ten goede gekomen inderdaad.
Je hebt ook best wel lange cyclussen gehad, dus dat schiet ook niet op. Wat ik me wel een beetje afvraag en dat is echt niet rot bedoeld ofzo, is of je er niet te hard mee bezig bent? Je zegt dat het ook niet zo opschiet met zwanger worden. Ik las dat het gemiddeld 6 maanden duurt en je zit nu net op het gemiddelde. Ik begrijp dat je kinderwens heel diep zit, dat je bijna niet kan wachten tot je zwanger bent, maar ik denk dat je het ook wat tijd zal moeten gunnen. Ik heb makkelijk praten hoor, we zijn pas in ronde 2 maar we houden er zeker rekening mee dat het 6 maanden tot een jaar duurt voordat ik zwanger ben. Succes en hou je sterk
Je hebt ook best wel lange cyclussen gehad, dus dat schiet ook niet op. Wat ik me wel een beetje afvraag en dat is echt niet rot bedoeld ofzo, is of je er niet te hard mee bezig bent? Je zegt dat het ook niet zo opschiet met zwanger worden. Ik las dat het gemiddeld 6 maanden duurt en je zit nu net op het gemiddelde. Ik begrijp dat je kinderwens heel diep zit, dat je bijna niet kan wachten tot je zwanger bent, maar ik denk dat je het ook wat tijd zal moeten gunnen. Ik heb makkelijk praten hoor, we zijn pas in ronde 2 maar we houden er zeker rekening mee dat het 6 maanden tot een jaar duurt voordat ik zwanger ben. Succes en hou je sterk
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
@mzcharlotte, wat ik bedoelde met 'het schiet niet op' is meer het feit dat we elkaar niet zien,en dus geen seks kunnen hebben. Daardoor schiet het voor mijn gevoel niet op...
Ik vind het prima als het nog een halfjaar duurt, zou pas echt ongeduldig gaan worden als het langer dan een jaar duurt.... Maar op deze manier schiet t gewoon niet opm als je 1x in de 2 weken ofzo seks hebt,wordt de kans dat het snel raak is natuurlijk ook wat klein. Dat is meer wat ik ermee bedoelde
Ik vind het prima als het nog een halfjaar duurt, zou pas echt ongeduldig gaan worden als het langer dan een jaar duurt.... Maar op deze manier schiet t gewoon niet opm als je 1x in de 2 weken ofzo seks hebt,wordt de kans dat het snel raak is natuurlijk ook wat klein. Dat is meer wat ik ermee bedoelde
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Oh zo!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
@ Janedoe, dat kan inderdaad heel vervelend zijn als je elkaar zo weinig ziet.Praat met elkaar en bespreek het. Hier ben ik degene die de avonden en nachten moet werken en dat vind mijn vriend ook niet altijd leuk, maar is wel mijn werk. Fijn dat het heeft opgelucht om het even van je af te schrijven.
@ Stitch, wat balen dat je ook ongi bent geworden, maar wat fijn dat je cyclus korter wordt.
@ Slaatje, hoe is het bij jou, al wat in zicht of andere klachtjes.
@ all, nou hier gisteren lekker in de tuin gewerkt en nog even naar ons kleine nichtje geweest. Was leuk. De ongi heeft flink doorgezet. De volgende vruchtbare dagen vallen precies in onze vakantie, dus hebben we in ieder geval voldoende rust en tijd. Verder geen bijzonderheden hier zal zo eens de kleren aan gaan doen en dan nog even boven schoonmaken. Dan is dat weer klaar. Morgen gaan we nog even naar de optocht kijken hier in het dorp en dan op de fiets naar een ander dorp naar de rommelmarkt. kijken of ik nog wat leuk speelgoed voor T kan vinden.
@ Stitch, wat balen dat je ook ongi bent geworden, maar wat fijn dat je cyclus korter wordt.
@ Slaatje, hoe is het bij jou, al wat in zicht of andere klachtjes.
@ all, nou hier gisteren lekker in de tuin gewerkt en nog even naar ons kleine nichtje geweest. Was leuk. De ongi heeft flink doorgezet. De volgende vruchtbare dagen vallen precies in onze vakantie, dus hebben we in ieder geval voldoende rust en tijd. Verder geen bijzonderheden hier zal zo eens de kleren aan gaan doen en dan nog even boven schoonmaken. Dan is dat weer klaar. Morgen gaan we nog even naar de optocht kijken hier in het dorp en dan op de fiets naar een ander dorp naar de rommelmarkt. kijken of ik nog wat leuk speelgoed voor T kan vinden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ Stitch, balen dat je ongesteld bent geworden! Wel fijn van die kortere cyclus, al kan ik begrijpen dat een regelmatige cyclus ook fijn zou zijn!
Smaragdje- Ratel
@ janedoe, voor jou!! Praat erover met je vriend. Kan me goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat het zo niet opschiet.
@ slaatje, vandaag nod toch? En? Kun je je nog steeds inhouden om niet te testen?
@ stitch, balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel een nette cyclus! Op naar de volgende ronde!
@ slaatje, vandaag nod toch? En? Kun je je nog steeds inhouden om niet te testen?
@ stitch, balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel een nette cyclus! Op naar de volgende ronde!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
@ Nillis Nee, maar het is ook de eerste keer dat het zo lang duurt. Gisteren ongesteld geworden, ben er zowaar voor een keer "blij" mee (sort of). Werkt alles in ieder geval nog normaal, hopelijk was deze cyclus een uitzondering.
@JaneDoe Erg vervelend voor je, hopelijk kunnen jullie dit veranderen zodat jullie meer tijd samen kunnen doorbrengen.
@all Alvast een fijne Koninginnedag allemaal!!
@JaneDoe Erg vervelend voor je, hopelijk kunnen jullie dit veranderen zodat jullie meer tijd samen kunnen doorbrengen.
@all Alvast een fijne Koninginnedag allemaal!!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
praat erover,de irritaties worden alleen maar erger als er een kleine is.JaneDoe schreef:zo ik moet echt even zeuren hoor..... ik trek het niet zo goed meer, we zien elkaar zó weinig, ik ben het zo zat....
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Idd praat er over! En je moet er met zn 2en 100% achterstaan om voor een kindje te gaan, en dat schiet zo niet op natuurlijk!
Gast- Gast
JaneDoe Ik zou er ook over praten met je lief. Wel fijn dat het in ieder geval oplucht om het hier van je af te schrijven, dat mag altijd natuurlijk :-) En kan me voorstellen dat je op die manier denkt hoor. Nu heb je eindelijk een menstruatie en dus een eisprong en dan zie je elkaar gewoon te weinig om te kunnen klussen. Even een dikke voor jou.
Stitch Balen dat je ongesteld bent geworden. Je cyclus is nu in ieder geval iets korter geworden, maar dat is natuurlijk ook alleen maar loze 'blijheid". Op naar de volgende ronde en hopelijk dan raak. Voor jou ook een
Hoe is jullie weekend tot nu toe?
Wij zijn gister dus naar mijn moeder geweest. Daar gegeten en geslapen. Was erg gezellig :-) Vandaag onderweg naar huis even naar de Harley Davidson shop geweest voor mijn vriend en nu net thuis. Heb vandaag idd mijn NOD. Heb wat zeurende hoofdpijn en zag geloof ik wel wat gekleurd vocht in mijn slipje, maar niet bij het afvegen. Kan het (nu nog) redelijk van me afzetten. Vooralsnog wil ik niet voor a.s donderdag (en dat is dan echt op zijn vroegst) gaan testen. Ik heb nog steeds wat vage klachten die op een aankomende menstruatie wijzen. De laatste twee maanden kwam de menstruatie echter zonder voorboden in zetten, dus kan ook zomaar zijn dat ik het niet aan voel komen en het er ineens patsboem is. We shall se. Wat zijn jullie plannen voor morgen lieve dames?
Stitch Balen dat je ongesteld bent geworden. Je cyclus is nu in ieder geval iets korter geworden, maar dat is natuurlijk ook alleen maar loze 'blijheid". Op naar de volgende ronde en hopelijk dan raak. Voor jou ook een
Hoe is jullie weekend tot nu toe?
Wij zijn gister dus naar mijn moeder geweest. Daar gegeten en geslapen. Was erg gezellig :-) Vandaag onderweg naar huis even naar de Harley Davidson shop geweest voor mijn vriend en nu net thuis. Heb vandaag idd mijn NOD. Heb wat zeurende hoofdpijn en zag geloof ik wel wat gekleurd vocht in mijn slipje, maar niet bij het afvegen. Kan het (nu nog) redelijk van me afzetten. Vooralsnog wil ik niet voor a.s donderdag (en dat is dan echt op zijn vroegst) gaan testen. Ik heb nog steeds wat vage klachten die op een aankomende menstruatie wijzen. De laatste twee maanden kwam de menstruatie echter zonder voorboden in zetten, dus kan ook zomaar zijn dat ik het niet aan voel komen en het er ineens patsboem is. We shall se. Wat zijn jullie plannen voor morgen lieve dames?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@Roos; Ik ben op dag 30 al ongesteld geworden! helaas Wel een korte cyclus deze keer dat is dan wel weer fijn als het toch zo moet zijn!
Fijn dat je man bijna weer hersteld is van zijn operatie!
@Stitch; inderdaad weer een nieuwe ronde, met nieuwe kansen
Wel een leuke week voor de boeg zo te lezen! Ik had dat afgelopen week. Gisterochtend was ik vrij en dacht uhmm kan zien dat ik weinig thuis ben geweest, wat een rommeltje n badkamer enz. beetje smoezelig...Maar alles is weer gepoetst!
EVA; GEFELICITEERD!! hoop dat je ersnel van kan gaan genieten.
@pussycat; lastig dat je nu net dit weekend moet werken... Hopelijk lukt het om daarom heen te klussen en dat het nu eindelijk! eens raak mag zijn!!
@Nillis; balen dat je toch ongesteld bent geworden! Ook maar weer op naar de volgende ronde! Je hebt inderdaad veel gewerkt afgelopen week. Nu maar lekker genieten en volgens mij wordt het weer ook beter!
@slaatje; voor jou ook spannend nu! Duimen.... Goed weekend!
Voor weekendplannen zie hieronder
@JaneDoe; Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is als je je vriend zo weinig ziet! Is hij van plan een andere baan te zoeken? Wij hebben het soms, maar is niet te vergelijken met jullie dat we elkaar mislopen door onregelmatige diensten.
Lijkt me ook echt niet leuk! Hoop dat er snel verandering in komt voor jullie!
Heb je wel leuke plannen met Koninginnedag?
@all; gister heerlijk avondje uit geweest samen!!Lekker gegeten, filmpje, na die tijd nog naar een nieuwe cocktailbar geweest...Mmmmmm
En vandaag moest er weer gewerkt worden Ik moet straks van 19.00-23.00u nog manlief is net weg die moet vanaf 15.00uur.
Dus net lekker uitgeslapen! En op de bankhangen...
Over werk van vriend gesproken, we zaten net zijn rooster te bekijken blijkt dat hij om de 2 weken wel nachtdiensten heeft Reageerde een beetje erg chagerijnig naar hem toe, en natuurlijk net voordat hij weg moest... Dus beetje rot uit elkaar gegaan!
Werken daar meer dan 25 man (vrouw), dan hoeft hij toch niet voor alle nachten op te draaien :S... Sorry heb daar een ontzettende hekel aan als hij weg is 's nachts
Stomme actie van mij, waarom kan ik daar nooit normaal op reageren
Zo moest het even van mij aftypen hoor....
Soms ben ik wel een emotioneel trutje Morgen lekker dagje samen vrij!
Gaan we hier in dorp ff naar de optocht kijken. En 's middags is er van alles te doen...
Verder denk ik niet zoveel....vind koninginnedag altijd wel gezellig hier!
Fijn dat je man bijna weer hersteld is van zijn operatie!
@Stitch; inderdaad weer een nieuwe ronde, met nieuwe kansen
Wel een leuke week voor de boeg zo te lezen! Ik had dat afgelopen week. Gisterochtend was ik vrij en dacht uhmm kan zien dat ik weinig thuis ben geweest, wat een rommeltje n badkamer enz. beetje smoezelig...Maar alles is weer gepoetst!
EVA; GEFELICITEERD!! hoop dat je ersnel van kan gaan genieten.
@pussycat; lastig dat je nu net dit weekend moet werken... Hopelijk lukt het om daarom heen te klussen en dat het nu eindelijk! eens raak mag zijn!!
@Nillis; balen dat je toch ongesteld bent geworden! Ook maar weer op naar de volgende ronde! Je hebt inderdaad veel gewerkt afgelopen week. Nu maar lekker genieten en volgens mij wordt het weer ook beter!
@slaatje; voor jou ook spannend nu! Duimen.... Goed weekend!
Voor weekendplannen zie hieronder
@JaneDoe; Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is als je je vriend zo weinig ziet! Is hij van plan een andere baan te zoeken? Wij hebben het soms, maar is niet te vergelijken met jullie dat we elkaar mislopen door onregelmatige diensten.
Lijkt me ook echt niet leuk! Hoop dat er snel verandering in komt voor jullie!
Heb je wel leuke plannen met Koninginnedag?
@all; gister heerlijk avondje uit geweest samen!!Lekker gegeten, filmpje, na die tijd nog naar een nieuwe cocktailbar geweest...Mmmmmm
En vandaag moest er weer gewerkt worden Ik moet straks van 19.00-23.00u nog manlief is net weg die moet vanaf 15.00uur.
Dus net lekker uitgeslapen! En op de bankhangen...
Over werk van vriend gesproken, we zaten net zijn rooster te bekijken blijkt dat hij om de 2 weken wel nachtdiensten heeft Reageerde een beetje erg chagerijnig naar hem toe, en natuurlijk net voordat hij weg moest... Dus beetje rot uit elkaar gegaan!
Werken daar meer dan 25 man (vrouw), dan hoeft hij toch niet voor alle nachten op te draaien :S... Sorry heb daar een ontzettende hekel aan als hij weg is 's nachts
Stomme actie van mij, waarom kan ik daar nooit normaal op reageren
Zo moest het even van mij aftypen hoor....
Soms ben ik wel een emotioneel trutje Morgen lekker dagje samen vrij!
Gaan we hier in dorp ff naar de optocht kijken. En 's middags is er van alles te doen...
Verder denk ik niet zoveel....vind koninginnedag altijd wel gezellig hier!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Volgens mij kunnen ook wij weer naar de volgende ronde. Vanmiddag bruinverlies, maar nu niks meer. Morgen zal ongi wel komen. Als dat zo is, wel weer een nette cyclus
Roos- Prater
Dat zou zeker een nette cyclus zijn! Maar wel jammer natuurlijk.
Wanneer ben jij gestopt met de pil?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Dat zou zeker een nette cyclus zijn! Maar wel jammer natuurlijk.
Half december. Even ontpillen, toen trouwen en dit was nu de eerste ronde.
Roos- Prater
@ Roos, dat zou een mooie nette cyclus zijn!
Smaragdje- Ratel
Hoe weet je dan dat het ontpillen nu klaar is?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Hoe weet je dan dat het ontpillen nu klaar is?
Dat weet ik ook niet!
Roos- Prater
Ah ok, dan begreep ik dit:
verkeerd.Roos schreef:Even ontpillen
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Ah ok, dan begreep ik dit:verkeerd.Roos schreef:Even ontpillen
Ja het staat er ook een beetje knullig. Met 'even' bedoelde ik, even aankijken en zorgen dat ik niet zwanger raakte ivm huwelijk.
Roos- Prater
Aah nu snap ik je wat beter
Filoria- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen