voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Slaatje, mmm staat volgens mij voor medische malle molen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
juf Filoria zegt
LF staat voor Luteale Fase. Even van wiki gehaald: ''De tweede fase wordt luteale fase genoemd en begint op het moment dat de follikel gesprongen is, en de eicel er uit verdwenen is. De granulosacellen van het follikel veranderen van vorm en worden granulosa luteïnecellen. Onder invloed van het LH zullen deze granulosa luteïnecellen progesteron gaan produceren. Het follikel zonder eicel wordt geel lichaam (corpus luteum) genoemd en zal nog enkele dagen de productie van progesteron blijven voortzetten.''
MMM staat Medische Malle Molen en daar bedoelen meiden - als ik het goed zeg hoor - mee dat ze bij een gynaecoloog lopen omdat ze moeilijk zwanger kunnen worden.
Als er uit de onderzoekjes komt wat we verwachten (dat er niet echt iets aan de hand is) gaan wij over een paar weken beginnen met Clomid. Dat is een pil waardoor je meer kans zou moeten hebben op een eisprong, en waarmee je cyclus meestal korter wordt. Das meestal het begin van de MMM en als dat niet lukt krijg je weer allerlei andere mogelijkheden zoals inseminatie, maar daar heb ik nog totaal geen kaas van gegeten. En dat houd ik graag zo natuurlijk
LF staat voor Luteale Fase. Even van wiki gehaald: ''De tweede fase wordt luteale fase genoemd en begint op het moment dat de follikel gesprongen is, en de eicel er uit verdwenen is. De granulosacellen van het follikel veranderen van vorm en worden granulosa luteïnecellen. Onder invloed van het LH zullen deze granulosa luteïnecellen progesteron gaan produceren. Het follikel zonder eicel wordt geel lichaam (corpus luteum) genoemd en zal nog enkele dagen de productie van progesteron blijven voortzetten.''
MMM staat Medische Malle Molen en daar bedoelen meiden - als ik het goed zeg hoor - mee dat ze bij een gynaecoloog lopen omdat ze moeilijk zwanger kunnen worden.
Als er uit de onderzoekjes komt wat we verwachten (dat er niet echt iets aan de hand is) gaan wij over een paar weken beginnen met Clomid. Dat is een pil waardoor je meer kans zou moeten hebben op een eisprong, en waarmee je cyclus meestal korter wordt. Das meestal het begin van de MMM en als dat niet lukt krijg je weer allerlei andere mogelijkheden zoals inseminatie, maar daar heb ik nog totaal geen kaas van gegeten. En dat houd ik graag zo natuurlijk
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ Filoria, heb jij voor je zwanger was van jouw zoontje wel een regelmatige cyclus gehad?
Smaragdje- Ratel
Lang verhaal Smaragdje, heb je even?
Ik ben pas op mijn 16e ongesteld geworden, en op mijn 17e aan de pil gegaan. Op mijn 16e was ik wel regelmatig ongesteld. Elke 28 dagen geloof ik. Je kon de klok erop gelijk zetten.
Op mijn 19e ben ik gestopt met de pil omdat ik liever een spiraaltje wilde. Ik moest wachten op mijn volgende menstruatie voor het plaatsen. Die menstruatie kwam maar niet. Na anderhalf jaar ging ik naar de gynaecoloog hiervoor, en toen bleek ik plotseling zwanger te zijn. Hij heeft niet verder onderzocht wat er aan de hand was. Ik bleek immers niet bepaald onvruchtbaar
En bij jou?
Ik ben pas op mijn 16e ongesteld geworden, en op mijn 17e aan de pil gegaan. Op mijn 16e was ik wel regelmatig ongesteld. Elke 28 dagen geloof ik. Je kon de klok erop gelijk zetten.
Op mijn 19e ben ik gestopt met de pil omdat ik liever een spiraaltje wilde. Ik moest wachten op mijn volgende menstruatie voor het plaatsen. Die menstruatie kwam maar niet. Na anderhalf jaar ging ik naar de gynaecoloog hiervoor, en toen bleek ik plotseling zwanger te zijn. Hij heeft niet verder onderzocht wat er aan de hand was. Ik bleek immers niet bepaald onvruchtbaar
En bij jou?
Filoria- Ratel
Dank voor de uitleg Juf Filoria en Juf Smaragdje :-) Nu weet ik dan tenminste waar over gesproken word. Clomid en de middelen om de menstruatie en eisprong op te wekken, had ik dan weer wel van gehoord. Dus die periode ga jij ook in. Spannend hoor. Lijkt me niet echt prettig aan de ene kant.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Filoria, nu heb ik wel even voor dat lange verhaal, want mijn zoontje zit toch lief te spelen. Het speelde toen dus eigenlijk ook al wel. Wat fijn dat je toen opeens zwanger was!
Voor ik aan de pil ging weet ik niet meer. Toen ik met de pil was gestopt had ik een cyclus van 33 dagen. Daarna is het steeds 33/31 dagen geweest met een uitschieter van 45 (wat baalde ik toen). Dat was dus netjes.
Voor ik aan de pil ging weet ik niet meer. Toen ik met de pil was gestopt had ik een cyclus van 33 dagen. Daarna is het steeds 33/31 dagen geweest met een uitschieter van 45 (wat baalde ik toen). Dat was dus netjes.
Smaragdje- Ratel
Filoria schreef:
Trouwens, Slaatje, volgens jouw profiel ben je een man! Misschien dat het zwanger worden daardoor niet lukt?
vind ik leuk! (ze moeten hier ook eens zo'n"vind ik leuk" knop maken, net als op FB!)
Mijn functionerinsgesprek ging super! Kreeg te horen dat ik té veel initiatief neem haha...beetje haantje de voorste dus.... Maar ja, zit nou eenmaal in mijn aard, maar goed....kan dus een stapje langzamer lopen op het werk haha!
Vanmorgen nog een beetje rood in mijn tampon (vond t geen fijn idee als ik bloed verloor, dus vanmorgen maar even een tampon ingedaan), rest van de dag nergens last van....geen idee wat het nou geweest is....?
Ik ga zo weer even hardlopen, en dan daarna lekker uit eten met al mijn vriendinnen, omdat 1 van onze vriendinnen jarig is
(dus dan eet ik al die calorieeen er weer aan.....)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wat een goede kritiek JaneDoe haha En eet smakelijk vanaaf!
Filoria- Ratel
slaatje schreef:
Youandi Balen van je lange cyclus. Bij jou werkte die Yasmin pillen dus niet? Wanneer willen jullie voor een kindje gaan? En hoe bevalt het getrouwde leven?
Jawel, de pil werkte heel goed. Ik was altijd goed ongesteld in de stopweek. Alleen doorslikken lukte niet, want dan kreeg ik doorbraakbloedingen.
Ik ben in november gestopt, omdat ik steeds flinke hoofdpijn had in de stopweek. Ook wilde ik die rotzooi uit mijn lijf.
Zwanger worden hoeft voor ons nog niet, maar ik heb altijd gezegd: eerst trouwen, dan kinderen (en niet andersom). Ik verwacht er volgend jaar (dan ben ik 27) samen met mijn man voor te willen gaan. Eerst moet 'het gevoel' nog sterker worden, vind ik. We doen het trouwens niet veilig, maar zijn wel 'voorzichtig'
Gast- Gast
Youandi schreef:slaatje schreef:
Youandi Balen van je lange cyclus. Bij jou werkte die Yasmin pillen dus niet? Wanneer willen jullie voor een kindje gaan? En hoe bevalt het getrouwde leven?
Jawel, de pil werkte heel goed. Ik was altijd goed ongesteld in de stopweek. Alleen doorslikken lukte niet, want dan kreeg ik doorbraakbloedingen.
Ik ben in november gestopt, omdat ik steeds flinke hoofdpijn had in de stopweek. Ook wilde ik die rotzooi uit mijn lijf.
Zwanger worden hoeft voor ons nog niet, maar ik heb altijd gezegd: eerst trouwen, dan kinderen (en niet andersom). Ik verwacht er volgend jaar (dan ben ik 27) samen met mijn man voor te willen gaan. Eerst moet 'het gevoel' nog sterker worden, vind ik. We doen het trouwens niet veilig, maar zijn wel 'voorzichtig'
De wens wordt dus wel steeds groter Youandi? Wat nog niet zo lang geleden wist je toch nog niet zeker of je uberhaubt kinderen wilde?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Youandi schreef:slaatje schreef:
De wens wordt dus wel steeds groter Youandi? Wat nog niet zo lang geleden wist je toch nog niet zeker of je uberhaubt kinderen wilde?
Ja, klopt. Het begint steeds meer te komen. Ik droom er ook vaak over en begin me er voor te interesseren. Dat is voor mij een teken dat ik er langzaam 'klaar' voor begin te raken. Ik ben nog niet overtuigd, dus vandaar dat ik voor de bewuste pogingen eerst het gevoel wil afwachten. En E. is er ook nog niet helemaal aan toe. Dus eerst de cyclus maar eens goed op orde en een aantal goede gesprekken en een héleboel kennis opdoen, want ik vind het doodeng allemaal
Hoe gaat het met jou? Gaan jullie er nu al voor? Of over een paar maanden, zoals je eerder aangaf (in dit topic, dacht ik)?
Gast- Gast
@ Janedoe, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Hoe ging het hardlopen vandaag? En lekker gegeten?
@ Filoria, ik heb naast mijn functie van begeleider ook een nieuwe functie van trainer in het bespreekbaar maken van seksualiteit. Hier ben ik nu in training voor en moet vrijdag voor de eerste keer de training geven, dus spannend en me druk aan het voorbereiden.
@ Slaatje, dat je man nooit wat aan je heeft gemerkt. Vind ik wel knap.
@ all, hier lekker op de bank aan het hangen. Morgen met T naar het cb ben benieuwd hoeveel ze weer is gegroeid. Vanmiddag nog even bij mijn nichtje wezen kijken. Wat is dat toch weer klein. Kan me haast niet voorstellen dat T zo klein is geweest en die was nog kleiner als ons nichtje
@ Filoria, ik heb naast mijn functie van begeleider ook een nieuwe functie van trainer in het bespreekbaar maken van seksualiteit. Hier ben ik nu in training voor en moet vrijdag voor de eerste keer de training geven, dus spannend en me druk aan het voorbereiden.
@ Slaatje, dat je man nooit wat aan je heeft gemerkt. Vind ik wel knap.
@ all, hier lekker op de bank aan het hangen. Morgen met T naar het cb ben benieuwd hoeveel ze weer is gegroeid. Vanmiddag nog even bij mijn nichtje wezen kijken. Wat is dat toch weer klein. Kan me haast niet voorstellen dat T zo klein is geweest en die was nog kleiner als ons nichtje
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Gek idee is dat he Nillis?
Ik heb Tomas laatst uitgelegd dat hij in mijn buik heeft gezeten. Toen ik vroeg of hij dat nog wist zei hij: 'ja het was erg donker en ik wilde er snel uit'
Klopt trouwens wel, hij is ruim een week te vroeg geboren.
Ik heb Tomas laatst uitgelegd dat hij in mijn buik heeft gezeten. Toen ik vroeg of hij dat nog wist zei hij: 'ja het was erg donker en ik wilde er snel uit'
Klopt trouwens wel, hij is ruim een week te vroeg geboren.
Filoria- Ratel
Youandi, we gaan er eigenlijk nog niet echt voor, maar we doen het ook niet bepaald meer veilig. Het kan dus wel gebeuren, maar ik ben er verder nog niet echt mee bezig. Vanaf juli willen we er wel echt voor gaan.. Voor die tijd nog maar goed meelezen in deze pijler want ik weet ook heel veel nog niet
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Dag dames,
Weer een nieuwe werkdag aangebroken en ik ben kapot. Heb vanacht nog geen drie uur geslapen, omdat ik eerst niet in slaap kon vallen en toen ik eindelijk sliep, werd ik niet lang daarna weer wakker. Vervolgens was het nog maar anderhalf uur voor de wekker ging :s. Toen ik wel sliep WEER een droom over een zwangerschap gehad. Zo frustrerend, omdat ik echt probeer er niet zo mee bezig te zijn. Deze keer lag ik samen met M in bed, en had ik een mooie zwanger buik. Op een gegeven moment voelde ik ons kindje voor het eerst schoppen en pakte ik M zijn hand om die op mijn buik te leggen. Vervolgens werd ik wakker met mijn linkderhand op mijn rechterhand op mijn buik. Zou dit komen omdat ik juist probeer er niet zoveel mee bezig te zijn?
Anyway, nog 25 minuten en dan is het weer tijd om naar de bus te waggelen en een paar uurtjes te werken. Gelukkig ben ik om half twee klaar. Als ik thuis kom doe ik helemaal niets meer (behalve het bed opmaken waar ik nu geen puf in heb, en de was opvouwen die al twee dagen op het wasrek hangt)
Fijne dag allemaal
Weer een nieuwe werkdag aangebroken en ik ben kapot. Heb vanacht nog geen drie uur geslapen, omdat ik eerst niet in slaap kon vallen en toen ik eindelijk sliep, werd ik niet lang daarna weer wakker. Vervolgens was het nog maar anderhalf uur voor de wekker ging :s. Toen ik wel sliep WEER een droom over een zwangerschap gehad. Zo frustrerend, omdat ik echt probeer er niet zo mee bezig te zijn. Deze keer lag ik samen met M in bed, en had ik een mooie zwanger buik. Op een gegeven moment voelde ik ons kindje voor het eerst schoppen en pakte ik M zijn hand om die op mijn buik te leggen. Vervolgens werd ik wakker met mijn linkderhand op mijn rechterhand op mijn buik. Zou dit komen omdat ik juist probeer er niet zoveel mee bezig te zijn?
Anyway, nog 25 minuten en dan is het weer tijd om naar de bus te waggelen en een paar uurtjes te werken. Gelukkig ben ik om half twee klaar. Als ik thuis kom doe ik helemaal niets meer (
Fijne dag allemaal
slaatje- Kletskop
g
@ filoria; wij zijn nu 3-4rondes bezig vanaf januari. Lijkt veel langer!
@slaatje: balen dat je zo slecht hebt geslapen.... bij mij valt het rromen erover wel mee... misechien ben je er onbewust toch veel mee bezig...
@nillis; gek dan he zon heel kleintje... maar dat hele kleine is er ook snel af vindt ik altijd...
@janedoe: hoe ging het hardlopen?
@all: Weinig nieuws hier! Ga strx boodschappen doen wasje draaien en weer werken! vergadering vanmiddag, geen bal zin in!
Ga eerst nog ff lekker liggen!
@slaatje: balen dat je zo slecht hebt geslapen.... bij mij valt het rromen erover wel mee... misechien ben je er onbewust toch veel mee bezig...
@nillis; gek dan he zon heel kleintje... maar dat hele kleine is er ook snel af vindt ik altijd...
@janedoe: hoe ging het hardlopen?
@all: Weinig nieuws hier! Ga strx boodschappen doen wasje draaien en weer werken! vergadering vanmiddag, geen bal zin in!
Ga eerst nog ff lekker liggen!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
@ Slaatje, wat vervelend dat jij zo slecht geslapen hebt!
Pff, anders word je even ontzettend misselijk wakker Hopelijk zakt dat snel, zou wel lekker zijn als ik zo ga werken. Even klagen hoor :-P
Pff, anders word je even ontzettend misselijk wakker Hopelijk zakt dat snel, zou wel lekker zijn als ik zo ga werken. Even klagen hoor :-P
Smaragdje- Ratel
SB, zou idd kunnen hoor. Juist omdat ik zo probeer er niet mee bezig te zijn, komt het in mijn slaap dus naar boven.
Smaragdje, klagen mag hier altijd hoor :-) Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
Smaragdje, klagen mag hier altijd hoor :-) Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
slaatje- Kletskop
@ slaatje, dan doe je vanmiddag lekker rustig aan.
@ Smaragdje, voel je je al iets beter.
@ All, hier is T vanmorgen weer goedgekeurd op het cb. Geen bijzonderheden. Ga nu weer een slaapdienst in en morgenvroeg naar de kapper om mijn haar te kleuren. Dan ben ik er klaar voor om vrijdag de training te geven. Ben benieuwd. Als T morgenmiddag slaapt kan ik me nog even verder voorbereiden.
@ Smaragdje, voel je je al iets beter.
@ All, hier is T vanmorgen weer goedgekeurd op het cb. Geen bijzonderheden. Ga nu weer een slaapdienst in en morgenvroeg naar de kapper om mijn haar te kleuren. Dan ben ik er klaar voor om vrijdag de training te geven. Ben benieuwd. Als T morgenmiddag slaapt kan ik me nog even verder voorbereiden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Nee, helaas nog niet minder geworden. Gelukkig ben ik vanmiddag vrij
@ Nillis, fijn dat T weer is goedgekeurd!
@ Nillis, fijn dat T weer is goedgekeurd!
Smaragdje- Ratel
Nou ik ben vanmorgen bij de ha geweest en ze was enorm begripvol. Ze vond het zelf ook enorm lang om na 17 weken gestopt te zijn met de pil nog steeds niet ongesteld te zijn en snapte dat ik er erg onzeker van werd.
Ik mocht gelijk bloedprikken om te kijken of het hormonaal gezien in orde is en volgende week krijg ik daarvan de uitslag. A.s. dinsdag krijg ik een echo en als de uitkomst daarvan goed is dan krijg ik meteen medicatie om m'n menstruatie op te wekken.
Het is natuurlijk nog steeds onzeker allemaal, maar er gaat nu in ieder geval iets gebeuren en dat is al heel wat. Ben in ieder geval enorm opgelucht nu.
Ik mocht gelijk bloedprikken om te kijken of het hormonaal gezien in orde is en volgende week krijg ik daarvan de uitslag. A.s. dinsdag krijg ik een echo en als de uitkomst daarvan goed is dan krijg ik meteen medicatie om m'n menstruatie op te wekken.
Het is natuurlijk nog steeds onzeker allemaal, maar er gaat nu in ieder geval iets gebeuren en dat is al heel wat. Ben in ieder geval enorm opgelucht nu.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
fijn boekenwurm, dat er zo begripvol gereageerd is en er meteen actie wordt ondernomen. Hopelijk levert het snel wat op!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Fijn boekenwurm dat de HA zo begrip vol was. Hopelijk weet je nu snel meer!
@nillis; fijn dat t. weer is goedgekeurd Succes met de training morgen!
@nillis; fijn dat t. weer is goedgekeurd Succes met de training morgen!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Slaatje: he wat stom dat je die dromen terwijl je juist probeert er niet mee bezig te zijn. Dan zit het onbewust toch diep denk ik ja... Heb je genoeg afleiding? Doe je leuke dingen met vrienden enzo?
SleepingBeauty: wat kruipt de tijd he, als het niet lukt. Dat herken ik wel. Wij zijn sinds juni 2011 bezig, maar het lijkt soms wel juni 2010. Misschien komt dat ook doordat we toen al wel wilden, maar ik toch eerst mijn opleiding af wilde maken. Hadden jullie het er ook al langer over?
Nillis: dus jij zit gewoon thuis te werken eigenlijk? Ik twijfel steeds of ik dat ook zal doen (heb ook altijd een paar uurtjes nodig om me voor te bereiden op een training), maar wil thuis toch liever echt thuis zijn.
Smaragdje: ben je ziek aan het worden, of heb je echt alleen misselijkheid en verder niks? Knuffel voor jou in ieder geval
Boekenwurm: zo he! Jouw huisarts reageert lief inderdaad. En ze wil je snel helpen. De mijne wilde me pas doorverwijzen na een jaar. Je hebt best geluk hiermee!
Ik ben zojuist ongesteld geworden. Had het wel zien aankomen, dus ik ben niet enorm teleurgesteld. En het is altijd fijn om een wat kortere cyclus te hebben natuurlijk. Gelukkig weet de gynaecoloog dat ik dat lang niet altijd heb, dus ik vertrouw er wel op dat hij me over twee weken alsnog met een plan komt. Ben ook heel benieuwd naar de uitslag van het onderzoek bij mijn man trouwens. 8 mei komt steeds dichterbij!
SleepingBeauty: wat kruipt de tijd he, als het niet lukt. Dat herken ik wel. Wij zijn sinds juni 2011 bezig, maar het lijkt soms wel juni 2010. Misschien komt dat ook doordat we toen al wel wilden, maar ik toch eerst mijn opleiding af wilde maken. Hadden jullie het er ook al langer over?
Nillis: dus jij zit gewoon thuis te werken eigenlijk? Ik twijfel steeds of ik dat ook zal doen (heb ook altijd een paar uurtjes nodig om me voor te bereiden op een training), maar wil thuis toch liever echt thuis zijn.
Smaragdje: ben je ziek aan het worden, of heb je echt alleen misselijkheid en verder niks? Knuffel voor jou in ieder geval
Boekenwurm: zo he! Jouw huisarts reageert lief inderdaad. En ze wil je snel helpen. De mijne wilde me pas doorverwijzen na een jaar. Je hebt best geluk hiermee!
Ik ben zojuist ongesteld geworden. Had het wel zien aankomen, dus ik ben niet enorm teleurgesteld. En het is altijd fijn om een wat kortere cyclus te hebben natuurlijk. Gelukkig weet de gynaecoloog dat ik dat lang niet altijd heb, dus ik vertrouw er wel op dat hij me over twee weken alsnog met een plan komt. Ben ook heel benieuwd naar de uitslag van het onderzoek bij mijn man trouwens. 8 mei komt steeds dichterbij!
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Slaatje: he wat stom dat je die dromen terwijl je juist probeert er niet mee bezig te zijn. Dan zit het onbewust toch diep denk ik ja... Heb je genoeg afleiding? Doe je leuke dingen met vrienden enzo?
Balan dat je ongesteld bent geworden. Hoop dat de gyn met een werkbaar plan komt over twee weken.
Ik denk dat die dromen juist zijn omdat ik al mijn gedachten aan een klein beetje letten op symthomen wegduw. Vanochtend had ik last van een pijnlijke linkerborst. Ik zeg dan gelijk tegen mezelf: heb je elke maand voor je ongesteld gaat worden. Je word gewoon ongesteld. Maar omdat de hoop en de wens erg groot zijn, ben je er onbewust toch wel mee bezig. Nu is het ook weer niet zo dat ik er echt dagelijks obsesief mee bezig ben ofzo hoor. Ik kan mijn gedachten makkelijk verplaasten. Ik ben tegenwoordig best een huismus. Vermaak me daar ook prima. Vanavond komt er toevallig een vriendin eten, en verder spreek ik ze veel via de telefoon :-)
Was trouwens nog vergeten te vertellen dat op vrijdagavond 11 mei mijn neefje en nichtje een nachtje komen slapen. Kijken we erg naar uit. M. gaat pannenkoeken bakken. De volgende dag ga ik mijn verjaardag vieren voor vrienden, en dan ben ik alweer bijna 34 En twee weken daarna gaat mijn schat op vakantie
slaatje- Kletskop
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012