voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: voor een kindje 2012
hoi meiden,
ik heb even een vraagje. Ik ben sinds eind januari gestopt met de pil. Ben toen na 27 dagen ongesteld geworden en daarna na 26 dagen. Nu zit ik op dag 33 en er is nog niks in zicht. Heb wel 2 weken terug wat bruin/roze afscheiding gehad. En 1 x na de seks een beetje rood bloed, maar dat was daarna gelijk weer weg.
Wat denken jullie? moet ik gaan testen of is het handiger om gewoon een weekje nog te wachten? En welke testen raden jullie aan?
Fijne avond allemaal!
ik heb even een vraagje. Ik ben sinds eind januari gestopt met de pil. Ben toen na 27 dagen ongesteld geworden en daarna na 26 dagen. Nu zit ik op dag 33 en er is nog niks in zicht. Heb wel 2 weken terug wat bruin/roze afscheiding gehad. En 1 x na de seks een beetje rood bloed, maar dat was daarna gelijk weer weg.
Wat denken jullie? moet ik gaan testen of is het handiger om gewoon een weekje nog te wachten? En welke testen raden jullie aan?
Fijne avond allemaal!
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Testen kv testen twee vr vijf euro
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb ook de kruidvat 2 voor 5 euro testen gebruikt, heel tevreden over!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Misschien moet ik dan morgen maar even langs de Kruidvat gaan!!
@Slaatje Nope, nog steeds niks.
@Slaatje Nope, nog steeds niks.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@ Slaatje. Dan kom ik je bijna-man net niet tegen in Amerika Wij komen eind mei weer terug vanuit daar. Kan me voorstellen dat je er niet naar uit kijkt, hoe valt de vakantie met je cyclus? Las dat het weer wat beter gaat met je buik. Fijn! Al moet het lichaam nog weer even herstellen.
Ik zie dinsdag wel wat het brengt. Heb idee dat ik nu ook wat slijm verlies, net nu vriend morgen t/m maandag vriendenweekend heeft (en dus niet thuis is).
Ik zie dinsdag wel wat het brengt. Heb idee dat ik nu ook wat slijm verlies, net nu vriend morgen t/m maandag vriendenweekend heeft (en dus niet thuis is).
Flower_L- Ratel
@linnie, ik denk niet dat het je schoonmoeder is opgevallen. Niet te druk om maken joh!
@stitch, succes met wachten! Wachten duurt altijd zooooo lang...
@sb, jonge moeder heb je dan nog! Mijn moeder was ook 50 toen ze oma werd.
@mezzoforte, die kv testen zijn prima. Die van de etos ook, maar vind de cb digitaal het leukst. Die heb ik vorige keer gedaan nadat ik met 3 andere al positief had getest. Succes met testen! En denk aan je meldplicht
@slaatje, heerlijk, dat getrouwde leven!! Ach alleen je banksaldo veranderd, maar het maakt het plaatje completer! Had het niet willen missen. Moet nog wel even (lees; heeeel veel) wennen aan mijn nieuwe achternaam. Kan me voorstellen dat je op zie tegen die 2 weken, maar gewoon veel leuke dingen plannen.
@all, vandaag gewerkt en vanmiddag maar weer eens een bezoekje aan de kaakchirurg gebracht. Pijnstilling helpt amper en eten gaat niet. En die wangen, nee fraai is anders.
Nu blijkt er rechts een behoorlijke ontsteking te zitten. Nog meer pillen erbij.
Heb bij de apotheek toch maar even nagevraagd of het effect heeft op de zaadkwaliteit, maar het schijnt mee te vallen. Morgen en zondag eigenlijk een verjaardag, maar die gaan denk ik niet door. Volgens mij zit ook ik op het wachtbankje. Heb nog steeds af en toe last van mijn buik en vreemde hoofdpijn. Ach we zullen zien! Fijn weekend allemaal!
@stitch, succes met wachten! Wachten duurt altijd zooooo lang...
@sb, jonge moeder heb je dan nog! Mijn moeder was ook 50 toen ze oma werd.
@mezzoforte, die kv testen zijn prima. Die van de etos ook, maar vind de cb digitaal het leukst. Die heb ik vorige keer gedaan nadat ik met 3 andere al positief had getest. Succes met testen! En denk aan je meldplicht
@slaatje, heerlijk, dat getrouwde leven!! Ach alleen je banksaldo veranderd, maar het maakt het plaatje completer! Had het niet willen missen. Moet nog wel even (lees; heeeel veel) wennen aan mijn nieuwe achternaam. Kan me voorstellen dat je op zie tegen die 2 weken, maar gewoon veel leuke dingen plannen.
@all, vandaag gewerkt en vanmiddag maar weer eens een bezoekje aan de kaakchirurg gebracht. Pijnstilling helpt amper en eten gaat niet. En die wangen, nee fraai is anders.
Nu blijkt er rechts een behoorlijke ontsteking te zitten. Nog meer pillen erbij.
Heb bij de apotheek toch maar even nagevraagd of het effect heeft op de zaadkwaliteit, maar het schijnt mee te vallen. Morgen en zondag eigenlijk een verjaardag, maar die gaan denk ik niet door. Volgens mij zit ook ik op het wachtbankje. Heb nog steeds af en toe last van mijn buik en vreemde hoofdpijn. Ach we zullen zien! Fijn weekend allemaal!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Eva1985 Ik zou inderdaad even testen met de kv testen. Je hebt trouwens wel meldplicht hier. Dus heb je ze al gehaald en getest? :-)
MezzoforteWelke testen gebruik jij dan? De kv 2 voor 5 zijn zeer gevoelig. De (digitale) CB testen, zijn veel minder gevoelig en testen vaak vals negatief. Voor jou geld natuurlijk ook de meldplicht :-)
Flower Wat gaaf dat jullie ook naar Amerika gaan. Waar gaan jullie heen en hoe lang? Wanneer hij weg is ben zit ik gelukkig weer op het wachtbankje (moet mijn cyclus natuurlijk niet heel erg raar gaan doen opeens) Dus dan zal ik waarschijnlijk gaan testen als hij daar zit. Voor jou dus ook weer even spannend. Ik hoop voor je dat je dan niet nu je ei hebt, nu je man weg is. Wanneer gaat hij, of is hij al weg?
Roos Wat vervelend van je kaak. Hopelijk helpen de medicijnen die je nu hebt gekregen wel, want daar kan je flink je humeur van verliezen, van die pijn. Jij dus verder ook weinig nieuws en op het wachtbankje. We houden het spannend :-)
Gister niet meer geklust, waren beiden een beetje moe. Straks naar de verjaardag van het dochtertje van mijn beste vriendin, die word vier. Verder zullen er nog een aantal kindertjes aanwezig zijn, dus kan lekker gaan knuffelen :-)
Fijn weekend!
MezzoforteWelke testen gebruik jij dan? De kv 2 voor 5 zijn zeer gevoelig. De (digitale) CB testen, zijn veel minder gevoelig en testen vaak vals negatief. Voor jou geld natuurlijk ook de meldplicht :-)
Flower Wat gaaf dat jullie ook naar Amerika gaan. Waar gaan jullie heen en hoe lang? Wanneer hij weg is ben zit ik gelukkig weer op het wachtbankje (moet mijn cyclus natuurlijk niet heel erg raar gaan doen opeens) Dus dan zal ik waarschijnlijk gaan testen als hij daar zit. Voor jou dus ook weer even spannend. Ik hoop voor je dat je dan niet nu je ei hebt, nu je man weg is. Wanneer gaat hij, of is hij al weg?
Roos Wat vervelend van je kaak. Hopelijk helpen de medicijnen die je nu hebt gekregen wel, want daar kan je flink je humeur van verliezen, van die pijn. Jij dus verder ook weinig nieuws en op het wachtbankje. We houden het spannend :-)
Gister niet meer geklust, waren beiden een beetje moe. Straks naar de verjaardag van het dochtertje van mijn beste vriendin, die word vier. Verder zullen er nog een aantal kindertjes aanwezig zijn, dus kan lekker gaan knuffelen :-)
Fijn weekend!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Roos Wat vervelend van je kaak. Hopelijk helpen de medicijnen die je nu hebt gekregen wel, want daar kan je flink je humeur van verliezen, van die pijn. Jij dus verder ook weinig nieuws en op het wachtbankje. We houden het spannend :-)
Het is de kaak van mijn man
Roos- Prater
@Slaatje Ik had een paar van die goedkope testen via Sensitest gekocht, maar ja daarom vroeg ik me dus af of alle testen even betrouwbaar zijn.
mezzoforte- Prater
Roos schreef:slaatje schreef:Roos Wat vervelend van je kaak. Hopelijk helpen de medicijnen die je nu hebt gekregen wel, want daar kan je flink je humeur van verliezen, van die pijn. Jij dus verder ook weinig nieuws en op het wachtbankje. We houden het spannend :-)
Oh mai, vandaar ook dat je hebt gevraagd of het kwaad kan ivm de zaadkwaliteit waarschijnlijk Dan alsnog, veel sterkte.
slaatje- Kletskop
mezzoforte schreef:@Slaatje Ik had een paar van die goedkope testen via Sensitest gekocht, maar ja daarom vroeg ik me dus af of alle testen even betrouwbaar zijn.
Ik geloof dat die niet heel erg gevoelig zijn. Hoe laat ga je naar kv en ga je vandaag nog even testen? :-) Doe maar voor 14 uur, anders moet ik tot morgen wachten met lezen van je uitslag. Haha.
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:mezzoforte schreef:@Slaatje Ik had een paar van die goedkope testen via Sensitest gekocht, maar ja daarom vroeg ik me dus af of alle testen even betrouwbaar zijn.
Ik geloof dat die niet heel erg gevoelig zijn. Hoe laat ga je naar kv en ga je vandaag nog even testen? :-) Doe maar voor 14 uur, anders moet ik tot morgen wachten met lezen van je uitslag. Haha.
Haha, nou ik wil zo met vriend even weg, maar krijg hem het bed nog niet uit Dus sorry kan geen garanties geven wanneer ik ga testen. Denk zelfs dat als ik ze koop ik ze ergens goed opberg, want m'n ouders komen vanmiddag langs (en die weten niet dat we er al mee bezig zijn )
mezzoforte- Prater
slaatje schreef:Roos schreef:slaatje schreef:Roos Wat vervelend van je kaak. Hopelijk helpen de medicijnen die je nu hebt gekregen wel, want daar kan je flink je humeur van verliezen, van die pijn. Jij dus verder ook weinig nieuws en op het wachtbankje. We houden het spannend :-)
Oh mai, vandaar ook dat je hebt gevraagd of het kwaad kan ivm de zaadkwaliteit waarschijnlijk Dan alsnog, veel sterkte.
Haha Dank je!
Roos- Prater
mezzoforte schreef:slaatje schreef:mezzoforte schreef:@Slaatje Ik had een paar van die goedkope testen via Sensitest gekocht, maar ja daarom vroeg ik me dus af of alle testen even betrouwbaar zijn.
Haha, nou ik wil zo met vriend even weg, maar krijg hem het bed nog niet uit Dus sorry kan geen garanties geven wanneer ik ga testen. Denk zelfs dat als ik ze koop ik ze ergens goed opberg, want m'n ouders komen vanmiddag langs (en die weten niet dat we er al mee bezig zijn )
Waarom probeer je die sensitesten niet uit?
Roos- Prater
Sensitesten zijn redelijk gevoelig, heb zelf met iets voor vier weken er positief mee getest .
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mij was de Sensitest negatief terwijl ik toch echt zwanger ben. Heb hem na 2 weken nog eens gedaan, en zelfs toen was hij nog super licht!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik zal me zeker melden als ik heb getest. Heb vandaag en morgen geen tijd om het te halen, dus laat mn vriend ze dinsdag even halen. Dus na dinsdag horen jullie meer! Vind het wel heel spannend hoor. Ben er ook veel te veel mee bezig. Wat als? Moet het proberen los te laten.. wie weet word ik gewoon ongesteld.
Jullie horen het snel!
Jullie horen het snel!
Eva1985- Fluisteraar
Heb mn vriend nu op pad gestuurd voor zw testen haha. Moest toch naar kapper, dus kan ie mooi langs. Heb ik ze vast in huis
Flower_L- Ratel
Muis schreef:Bij mij was de Sensitest negatief terwijl ik toch echt zwanger ben. Heb hem na 2 weken nog eens gedaan, en zelfs toen was hij nog super licht!
Welke had je? Ik had de midstream geloof ik, en die was vrij snel al positief...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had echt de cheapste variant van Sensitest (dipsticks), al gebruikt dus, die was negatief, maar omdat ik ging twijfelen over de betrouwbaarheid ervan was ik benieuwd naar andere ervaringen. Heb nu die van KV gekocht. Zal later melden wat de uitslag is, moet nu even snel schoonmaken (bezoek in aantocht ) Ik heb m'n redenen om te twijfelen aan de uitslag en wil gewoon ook heel erg graag dat er 2 streepjes verschijnen, eerlijk als ik ben
mezzoforte- Prater
Spannend mezzoforte! Ik snap het wel.. wil ook nog niet testen, omdat ik bang ben dat de uitslag negatief is!
Ik zal voor je duimen!
Ik zal voor je duimen!
Eva1985- Fluisteraar
chococupcake schreef:Muis schreef:Bij mij was de Sensitest negatief terwijl ik toch echt zwanger ben. Heb hem na 2 weken nog eens gedaan, en zelfs toen was hij nog super licht!
Welke had je? Ik had de midstream geloof ik, en die was vrij snel al positief...
Ik had de dipstick (zien er hetzelfde uit als de ovulatietesten). Ik heb er toen zelfs een topic over geopend. Kruidvat testen waren hartstikke positief en die van Sensitest leek alleen op een heeeeeel licht indrooglijntje.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
@mezzoforte; aaah vandaar die drukte Ik heb nog geen ervaring met zwangerschapstesten. Dus ben ook wel benieuwd naar de antwoorden.
Spannend, wel meldplicht he als je hebt getest
@Nillis; Kan me voorstellen, dat het pittig is dan de slaapdiensten. Je hebt toch wel korte nachtjes van 23.00 - 6.00.
@slaatje; hoop ook dat het ander klachten zijn haha. Al moet ik zeggen dat het nu weer weg is.... We wachten af! 24 april was de sluitingsdatum van de vacature. Zal volgende week wel meer horen.
Kan me voorstellen dat je op ziet tegen de vakantie van je man. Ik hou er ook nooit zo vna om zolang alleen te zijn! Vind de nachtdiensten al verschrikkelijk
@Roos; ja vindt het wel ineens weer ouder lijken 50! haha mja wel leuk... Leuk feestje voor de boeg. En misschien wordt mijn moeder ook wel oma op haar 50e zou leuk zijn! Jonge oma dan ook!
@all; Gisteravond laat geworden 1.00 en vanmorgen al vroeg weer aan het werk!!
Lig nu lui op de bank te liggen, ga even echte meisjes op zoek naar zichzelf terug kijken...Het hoogbegaafde programma huhummm
Eigenlijk te triest voor woorden, onbeschoft ook soms...maar gewoon bijzonder om te zien...Bij gebrek aan beter
En ik wacht vol spanning op mijn ongi, de gevoelens van ongesteldheid in aantocht zijn nu weer een beetje weg... Wacht het af!
Spannend, wel meldplicht he als je hebt getest
@Nillis; Kan me voorstellen, dat het pittig is dan de slaapdiensten. Je hebt toch wel korte nachtjes van 23.00 - 6.00.
@slaatje; hoop ook dat het ander klachten zijn haha. Al moet ik zeggen dat het nu weer weg is.... We wachten af! 24 april was de sluitingsdatum van de vacature. Zal volgende week wel meer horen.
Kan me voorstellen dat je op ziet tegen de vakantie van je man. Ik hou er ook nooit zo vna om zolang alleen te zijn! Vind de nachtdiensten al verschrikkelijk
@Roos; ja vindt het wel ineens weer ouder lijken 50! haha mja wel leuk... Leuk feestje voor de boeg. En misschien wordt mijn moeder ook wel oma op haar 50e zou leuk zijn! Jonge oma dan ook!
@all; Gisteravond laat geworden 1.00 en vanmorgen al vroeg weer aan het werk!!
Lig nu lui op de bank te liggen, ga even echte meisjes op zoek naar zichzelf terug kijken...Het hoogbegaafde programma huhummm
Eigenlijk te triest voor woorden, onbeschoft ook soms...maar gewoon bijzonder om te zien...Bij gebrek aan beter
En ik wacht vol spanning op mijn ongi, de gevoelens van ongesteldheid in aantocht zijn nu weer een beetje weg... Wacht het af!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Eva1985 schreef:Spannend mezzoforte! Ik snap het wel.. wil ook nog niet testen, omdat ik bang ben dat de uitslag negatief is!
Ik zal voor je duimen!
+1. Ook al heb ik deze week 3 keer een jankbui gehad, heb ik n keer overgegeven, ben ik toch bang dat ik negatief test.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie, niet om aan te vallen, maar je zet die dingen nu zo neer dat het volgens jou bijna niet anders kan dat je zwanger bent, omdat je immers 'jankbuien hebt gehad en misselijk ben geweest'.
Of vat ik het nou gewoon verkeerd op..
Of vat ik het nou gewoon verkeerd op..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012